coinex
راهنمای خرید تکراتو

شهادت سردار قاسم سلیمانی ؛‌ فرمانده سپاه قدس به شهادت رسید

شهادت سردار قاسم سلیمانی در نتیجه حمله موشکی هلی‌کوپترهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد حادث شده است. معاون حشدالشعبی نیز در این حمله به شهادت رسید.

رسانه‌ها می‌‌نویسند یک منبع امنیتی عراقی در ساعات اولیه جمعه 13 ‌‌دی‌ماه از زخمی شدن تعدادی از نظامیان و آتش گرفتن دو خودرو بر اثر اصابت چند موشک از دو هلی‌کوپتر عراقی به یک پایگاه نظامی در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید!

گزارش‌های اولیه این ادعا مطرح شده بود این حمله موشکی تلفات و خساراتی در بر نداشته است. با این حال، این منبع امنیتی تاکید کرد که برخورد چند فروند موشک به اطراف یک پایگاه نظامی در نزدیکی فرودگاه بغداد، به مجروح شدن شماری از نظامیان و آتش گرفتن دو خودرو منجر شده است. همچنین اعلام شده، یکی از موشک ها به نزدیکی ساختمانی ثابت کرده است که نیروهای ائتلاف غربی در آن حضور دارند.

شهادت سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران ایران

به گزارش فارس،‌ تلویزیون رسمی کشور عراق جمعه از شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، معاون الحشدالشعبی در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد.

الحدث نیز در گزارش خود آورده فرودگاه بین‌المللی بغداد با سه راکت هدف قرار گرفته، اما این راکت‌ها به مجاورت فرودگاه اصابت کرده‌اند. شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود در عراق گزارش داد انفجار در مجاورت فرودگاه «شهید محمد علاء» واقع در غرب بغداد به وقوع پیوسته است.

همچنین الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراق گزارش داده انفجارها ناشی از سقوط سه موشک در محوطه پشتی فرودگاه بغداد بوده‌اند و تلفاتی به جا نگذاشته‌اند. آنطور که خبرگزاری فارس گزارش داده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد.

در اطلاعیه سپاه پاسداران، آمده است:‌ «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.» در حمله بالگردهای آمریکایی به یک خودرو در بغداد سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

منبع: farsnews , tabnak

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر