;
coinex

تعمیرات موبایل هواوی که همیشه با چالش قطعه همراه است!

همانطور که برند هواوی در زمینه گوشی های هوشمند همه را غافلگیر کرد و بازار را در اختیار گرفت، نیاز به تعمیرات موبایل هواوی هم در بین ایرانی ها روز به روز بیشتر شد.

این موضوع یک جنبه خطرناک داشت که آن هم بی توجهی به نحوه تعمیر موبایل بود و جنبه مثبت آن هم این بود که تقریباً تجهیزات مناسب آن در بازار پیدا می شود.  حالا اگر شما به دنبال یک شرکت یا تعمیرگاه تعمیرات موبایل هواوی هستید و نسبت به این موضوع حساسیت دارید در ادامه چند نکته به شما خواهیم گفت که می تواند در این مسیر به شما کمک کند.

در تعمیرات موبایل هواوی حساس باشید

از کسانی که در بازار موبایل هستند انتظار می‌رود که دیدگاه سنتی خود را به گوشی های موبایل هواوی تغییر دهند . امروزه برند هواوی چنان پیشرفت کرده که موبایل های آنها بسیار پیشرفته و ظریف هستند و نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای دارند . اگر قبلاً نسبت به تعمیر موبایل اپل خود نگران بودید ، الان در مورد تعمیرات گوشی هواوی خود هم باید حساسیت زیادی به خرج دهید که اتفاقاً محصولات گرانی هم در بازار دارد.

در مورد کیفیت قطعاتی مانند ال سی دی و باتری گوشی هواوی مطمئن شوید

بیشترین بخش از تعمیر گوشی های هوشمند شامل تعویض ال سی دی و تعویض باتری آن ها می شود که به دلیل استفاده نامناسب از گوشی یا نگهداری نامناسب آنهاست . اتفاقاً همین دو قطعه هم تأثیر مستقیمی بر عملکرد دستگاه دارند و اگر انتخاب مناسب و اورجینال برای آنها نداشته باشید یا در انتخاب مرکز تعمیرات موبایل هواوی کوتاهی کنید ، بدون شک بعد از مدت کوتاهی به فکر فروش گوشی خود خواهید بود و باید یک گوشی جدید بخرید.

هزینه تعمیر را از تعمیرگاه بگیرید

قبل از اینکه گوشی هواوی خود را به یک مرکز تعمیر بسپارید، حتماً از آنها در مورد تعرفه و هزینه تعمیرات موبایل هواوی بپرسید و مطمئن شوید که مطابق با شرایط مالی شماست. حقیقتاً برخی از مدل‌های گوشی هواوی بسیار گران هستند و قیمت قطعات آنها هم بسیار بالاست. این یعنی شما قبل از تعمیرات موبایل هواوی نیاز دارید که از تعرفه تعمیر موبایل مطلع شوید و در صورتی که با جیب شما همخوانی داشت سفارش دهید.

تعمیرات آنلاین موبایل دردسر کمتری دارد

در چند سال اخیر امکان سفارش آنلاین برای خدمات مختلف به وجود آمده که تعمیرات آنلاین موبایل هم در آنها وجود دارد. این وب سایت ها که وب سایت موبایل سلام سرآمد آنهاست ، امکان ثبت سفارش تعمیرات موبایل هواوی به صورت آنلاین را به کاربران می دهند و در همان لحظه ابتدایی هزینه تعمیر به صورت آنلاین به آنها گفته می شود. در ضمن شما برای سفارش تعمیر گوشی موبایل خود دردسر کمتری متحمل می شوید و می توانید تمامی این موارد را از منزل خود انجام دهید.

تعمیرات موبایل هواوی

 سری به وبسایت موبایل سلام بزنید

در بند قبلی به وب سایت موبایل سلام به عنوان یک شرکت حرفه ای در زمینه تعمیرات موبایل هواوی اشاره کردیم. خدمات این گروه دارای دو بخش فروشگاهی در زمینه عرضه قطعات موبایل و تبلت و همچنین بخش خدمات تعمیر است که همه گوشی‌های هوشمند را تعمیر می کنند.

شما وقتی که وارد سایت موبایل سلام می شوید به راحتی می توانید وارد صفحه ثبت درخواست تعمیر شده و ثبت دستگاه معیوب خود را در سایت انجام دهید. در مرحله بعدی به صورت تخمینی هزینه تعمیر و ضمانت تعمیر به شما گفته می شود و با توجه به شرایط مطلوب خود می توانید آن را انتخاب کنید.

ویژگی های برجسته موبایل سلام

گفتیم که موبایل سلام یک بخش فروشگاهی و یک بخش تعمیرگاهی دارند و این برای شما که به فکر تعمیرات موبایل هواوی هستید بهترین خبر ممکن است. در واقع شما بلافاصله می توانید از منزل یا محل کار خود اطلاعات گوشی معیوب را در اختیار آنها قرار دهید تا به شما بگویند که چقدر زمان میبرد و چقدر هزینه دارد.

اما ویژگی جالب ترین آنها این است که به قطعات اصلی دسترسی دارند و از تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه کمک می‌گیرند. ضمن اینکه آنها به عنوان وارد کننده مستقیم و قطعات موبایل فعالیت کرده و به همین دلیل قیمت آنها منصفانه و پایین‌تر از سطح بازار است.

پس نگران نباشید و سفارش تعمیرات موبایل هواوی خود را در وب سایت موبایل سلام ثبت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر