;
coinex

رنگ رسمی گلکسی اس 20 سامسونگ ؛ پرچمدار 2020 با چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟

کمتر از ۲۰ روز تا رونمایی از پرچمدار جدید شرکت کره‌ای باقی مانده و حالا گزارش‌هایی از رنگ رسمی گلکسی اس 20 سامسونگ منتشر شده است.

پرچمدار سال ۲۰۲۰ میلادی با چه رنگی عرضه خواهد شد؟ این یکی از بسیار سوالاتی است که در مورد گلکسی اس 20 این‌روزها مطرح است. به نظر می‌رسد تنها مورد قطعی تاریخ رونمایی نسل جدید گلکسی‌هاست.

رنگ رسمی گلکسی اس 20 سامسونگ چه خواهد بود؟

در این مدت در تکراتو سعی کردم همه شایعه‌های پیرامون گوشی جدید سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم از شایعه سنسور اصلی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و «گلکسی اس ۲۰ یا اس ۱۱» گرفته تا زوم ۱۰۰ برابری اس ۲۰ اولترا (S20 Ultra) و قیمت احتمالی اس 20 به عنوان بهترین موبایل‌ سامسونگ، همه را مفصلا شرح داده‌ام.

بهترین گوشی های 2020 سامسونگ : در دنیای گوشی سازی سامسونگ چه می‌گذرد؟

حالا اما به سراغ رنگ رنگ رسمی گلکسی اس 20 سامسونگ می‌رویم. آنطور که از شایعه‌ها (که بعضا فراتر از شایعه هم هستند) بر می‌آید، سامسونگ گلکسی اس 20 در رنگ‌های صورتی، آبی و خاکستری ارائه خواهد شد. رندرهای منتشر شده از رنگ‌های آبی آسمانی، صورتی کم‌رنگ و خاکستری کیهانی به عنوان رنگ‌های رسمی پرچمدار سامسونگ در سال 2020 خبر می‌دهند.

رنگ‌های گلکسی اس 20
سامسونگ گلکسی اس20 به رنگ آبی آسمانی، صورتی ابری و خاکستری کیهانی. (اعتبار: rquandt)

 

علاوه بر این، تصاویری از کاورهای رسمی سه‌گانه گلکسی اس20 نیز فاش شده ‌است. این تصاویر مطابق با رندرهای قبلی گلکسی اس 20 است. این رندرها چیز جدیدی در مورد طراحی سه‌گانه گلکسی اس 20 نشان نمی‌دهند. یک منبع می‌گوید که کاور ال‌ای‌دی این بار احتمالاً دارای ال‌ای‌دی واقعی خواهد بود.

رندرهای زیر را نیز اکانت توئیتری مطرح IshanAgrawal منتشر کرده که علاوه بر تایید رنگ‌های فوق نشانه‌هایی از طراحی بدنه دستگاه را نشان می‌دهد. البته در تصاویر ذیل به نظر می‌رسد گوشی همراه با قاب محافظ است.

رنگ رسمی گلکسی اس ۲۰

بیشتر بخوانید:‌

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر