;
coinex

گرانترین خانه های جهان در سال 2020 ؛ برای یک خانه چقدر پول می‌دهید؟

خانه جزء اصلی هر زندگی استواری است، اما گاهی اوقات ابهت مالکش را هم نشان می‌دهد. در این مطلب با گرانترین خانه های جهان در سال 2020 آشنا می‌شوید.

گران ترین خانه های جهان کدامند و متعلق به چه کسانی؟ در میان تعداد زاید الوصفی از قصرها و ویلاهای باشکوه که در این گفتار به آنها اشاره میکنیم، هستند خانه هایی که صرفا به دلیل موقعیت مکانی برجسته خود، قیمت بالایی دارند.

زمان خوبی برای فروش یک ابرخانه میلیاردی نیست. اقتصاد جهان هم اکنون ثبات ندارد و به همین دلیل اصلا نمی‌توانید آینده سرمایه خود را پیش بینی کنید. با این حال اگر از افراد ثروتمندی هستید که به دنبال فرصت‌های طلایی برای خرید گرانترین خانه جهان می گردند، این مقاله را بخوانید. در این مطلب می‌خواهیم گرانترین خانه های جهان در سال 2020 را به شما معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید.

گرانترین خانه های جهان در سال 2020

داشتن خانه ای رویایی و مجلل شاید آرزوی شما هم باشد ؛ خانه ای که زیربنا و امکانات آن در هیچ خانه ی دیگری وجود نداشته باشد. تا به حال به این فکر کرده اید که در میان میلیون ها خانه ی مجلل کدام یک گران قیمت ترین خانه دنیاست ؟

بیشتر بخوانید:

گرانترین خانه دنیا

پینکل، برج وول ورث، نیویورک، 79 میلیون دلار

پینکل، برج وول ورث، نیویورک، 79 میلیون دلار

این ساختمان عملا تاج شکوهمند برج وول ورث منهتن است. پینکل، گرانترین خانه جهان ،  پنج طبقه در ارتفاع 213 متری از سطح زمین در یک آسمان خراش سبز با معماری نئوگوتیک قرار گرفته است، 902 متر مربع مساحت دارد و یک نمای 360 درجه از کل شهر را برای مالکش به ارمغان می‌آورد.

پینکل یک آسانسور اختصاصی هم دارد و با این آسانسور شما را به طبقه پنجمش یا طبقه استخر زیرزمینی برج وول ورث و سایر طبقات این ابرساختمان زیبا، لوکس ترین خانه های جهان ، می‌برد.

درباره این گرانترین خانه دنیا همچنین بد نیست بدانید که 33 طبقه بالای آن توسط شرکت آلکمی پروپتیس به طبقات مسکونی تبدیل شد و خود پینکل هم به عنوان یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020 برای اولین بار در سال 2017 وارد بازار خرید و فروش مسکن گردید.

هاک وود پارک، هامپ شایر، انگلستان، 85 میلیون دلار

هاک وود پارک، هامپ شایر، انگلستان، 85 میلیون دلار

با خروج ساختمان داون تاون ابی از بازار املاک، بهترین گزینه برای بعضی از شما احتمالا هاک وود پارک با قیمت تخمینی 85 میلیون دلار است. این گرانترین خانه جهان 24 خوابه با 20 سرویس بهداشتی 80 کیلومتر از مرکز لندن فاصله دارد، در سال 1960 میلادی ساخته شده و توسط حومه 105 هکتاری سرسبز هامپ شایر احاطه شده است.

احتمال فروش این بنای خارق العاده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، و در حال حاضر تنها می‌دانیم که مالک میلیونرش اخیرا آن را به طور اساسی بازسازی کرده است. و البته اصلا هم در این رویای شیرین نباشید که بخواهید دور گرانترین خانه جهان قدم بزنید، زیرا خریدارن احتمالی آن ابتدا باید استطاعت مالی خود را برای خرید این ملک، به عنوان یکی از رویایی ترین خانه های جهان ثابت کنند و سپس برای بازدید از آن یک توافقنامه امنیتی را امضاء نمایند.

بیشتر بخوانید:

آپر ایست ساید، پلاک 12 شرقی خیابان 69، نیویورک، 88 میلیون

آپر ایست ساید، پلاک 12 شرقی خیابان 69، نیویورک، 88 میلیون

این بنای 18 خوابه 1858 متر مربعی بعد از لو پنت هاوس 98 میلیون دلاری دومین بنای مسکونی گران قیمت نیویورک محسوب می‌شود و توسط مالک میلیاردرش (وینسنت وایولا، صاحب فلوریدا پنترز) برای فروش گذاشته شده است.

آپر ایست ساید به عنوان یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020 برای اولین بار در سال 1883 برای یک تاجر ابریشم خریداری شد و سپس در سال 1913 میلادی توسط یک سرمایه دار بزرگ صنعت معدن زغال سنگ به نام جیمز الزوورث خریداری گردید و توسط دستان توانای ویلیام بازورث بازسازی شد.

وسعت این گرانترین خانه جهان از معنی کلمه بزرگ وسیع‌تر است، به این نحو که پنج طبقه را شامل می‌شود و یک زیرزمین 315 متر مربعی، یک تراس سقفی 246 متر مربعی و دو حمام 3 متر مربعی را در اختیار مالکش می‌گذارد.

یک استخر شنای آب شور، تئاتر مجهز به 12 صندلی، کتابخانه دوطبقه، اتاق ناهار خوری رسمی با ظرفیت 40 نفر و گنبدی با ارتفاع 8.5 متر از ویژگی‌هایی هستند که این ملک را به یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020 تبدیل کرد‌ه‌اند. قیمت این بنا، به عنوان یکی از رویایی ترین خانه های جهان چند وقت پیش به 114 میلیون دلار هم رسید.

پامپکین کی، کی لارگو، فلوریدا، 95 میلیون دلار

پامپکین کی، کی لارگو، فلوریدا، 95 میلیون دلار

چه عاملی این توانایی را دارد که باعث شود به داشتن یک جزیره در فلوریدا کی علاقه نداشته باشید؟ در چنین مکانی می‌توانید در تمام طول روز ماهی بگیرید، در هنگام شب در صندلی پارچه‌ای محبوبتان تاب بخوید و با دوستانتان خوش و بش کنید.

شما می‌توانید با پرداخت 95 میلیون دلار ناقابل مالکیت کلید پامپکین کی را از آن خود کنید، جزیره‌ای با وسعت 10.52 هکتار در آب‌های درخشان و نیلگون خلیج کارد ساوند. انزوا و خلوت این جزیره دوست داشتنی است، ولی گاهی اوقات باید یک همنشین هم داشته باشید؛ برای پیدا کردن همنشین خود می‌توانید از مسیر قایق سواری سه دقیقه‌ای پامپکین کی به باشگاه اوشن ریف کی لارگو بروید، اگرچه که کی لارگو امکانات دیگری را هم در اختیار شما می‌گذارد.

پامپکین کی به عنوان یکی گرانترین خانه های جهان در سال 2020 یک ساختمان سه خوابه اصلی، دو کلبه سرایداری، یک آپارتمان مهمان و یک زمین تنیس را در خود جای داده و به یک تفرجگاه ساحلی با عمق آب 5.5 متر هم مجهز است.

بیشتر بخوانید:

بلو آیلند، اکزوما کیز، باهاماس، 95 میلیون دلار

بلو آیلند، اکزوما کیز، باهاماس، 95 میلیون دلار

بله در این منطقه سواحل بسیار زیبایی با آب‌های شفاف و درختان نخل رقصان هم وجود دارد. ولی نگین انگشتری این بهشت منطقه بلو آیلند 283.3 هکتاری اکزوما کیز است که یک خیابان آسفالت شده 1737 متری هم دارد.

شما به راحتی می‌توانید با هواپیمای خود در باند این گرانترین خانه جهان فرود بیایید یا شتاب 0 تا 100 کیلومتر لامبورگینی آوانتادور خود را در آن بسنجید. این بهشت زمینی به یک عمارت 7 خوابه، خانه مهمان و استخر مجهز است و یک سکوی فرود هلیکوپتر، رمپ و لنگرگاه قایق و 4.83 کیلومتر ساحل دست نخورده را هم در اختیارتان می‌گذارد. بلو آیلند در سال 2017 میلادی 125 میلیون دلار قیمت خورد، اما شما هم اکنون می‌توانید آن را با قیمت 95 میلیون دلار بخرید.

لو پنت هاوس، خیابان مدیسون، نیویورک، 98 میلیون دلار

لو پنت هاوس، خیابان مدیسون، نیویورک، 98 میلیون دلار
لاکچری ترین خانه های جهان

درباره این ملک، به عنوان یکی از رویایی ترین خانه های جهان ، نیازی به مطرح کردن هیچ ادعایی نیست زیرا عنوان فرانسویش آن را به خوبی توصیف می‌کند. لو پنت هاوس با مساحت 1838 متر مربعیش یک آپارتمان پنج طبقه در قلب منهتن است و پنت هاوس برج 33 طبقه مدیسون کندو 172 هم محسوب می‌شود. این گرانترین خانه جهان در فضای خارجی 1387 متر مربعی خود یک استخر دارد، به 11 اتاق خواب و 14 سرویس بهداشتی مجهز است و نمای بسیار محشری از منطقه منهتن را هم به شما نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ال رنچو تایگواس، سانتا باربارا، کالیفرنیا، 110 میلیون دلار

ال رنچو تایگواس، سانتا باربارا، کالیفرنیا، 110 میلیون دلار

با پرداخت 110 میلیون دلار این مزرعه 1416 هکتاری زیبا را در 40 کیلومتری سانتا باربارا به همراه دو ساختمان مسکونی 929 متر مربعیش با نمایی فوق العاده از جزایر چنل و کوهستان سانتا ینز، یک دامداری فعال با 120 راس گاو، 30 ساختمان متفرقه برای کارهای مختلف و باغی با درختان آووکادو، پرتقال و خرمالو خریداری می‌کنید. این اولین بار است که این گرانترین خانه دنیا پس از 40 سال توسط مالک میلیاردرش منصور عجه برای فروش گذاشته شده است.

اولوود استیت، هولمبی هیلز، کالیفرنیا، 115 میلیون دلار

اولوود استیت، هولمبی هیلز، کالیفرنیا، 115 میلیون دلار

این ملک بنایی است که تونی کورتیز، یکی از ستارگان فیلم Some Like It Hot، نام خانه را روی آن گذاشت. قبل از تونی کورتیز، جوزف ام. شنک (مدیر استودیو فیلمبرداری فاکس قرن بیستم)، مالک این گرانترین خانه جهان بود.

و حال این ملک 4 هکتاری که در کارلو وود درایو جنوبی هولمبی هیلز قرار دارد، با قیمت 115 میلیون دلار در معرض فروش گذاشته شده است. اگر فکر می‌کنید که این مبلغ گران است، باید تجدید نظر کنید زیرا قیمت این  گرانترین خانه دنیا در سال 2017 میلادی 180 میلیون دلار بود. اولوود استیت در سال 1936 میلادی با طراحی رنسانسی ایتالیایی، 9 اتاق خواب، 10 حمام و مساحت 1133 متر مربع ساخته شد.

این بنا به عنوان یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020 یک زمین تنیس، یک استخر با سایز استخرهای المپیک و مکان استراحت و چهار گاراژ دارد، و علاوه بر این فضای وسیعی را نیز برای توسعه و ساخت و ساز مجدد در اختیار شما می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

گرین گیبلز، وودساید، کالیفرنیا، 120 میلیون دلار

گرین گیبلز، وودساید، کالیفرنیا، 120 میلیون دلار
لاکچری ترین خانه های جهان

یک مثل قدیمی است که می‌گوید “اگر مجبور شوی قیمت چیزی را بپرسی، نمی‌توانی آن را بخری”؛ این ضرب المثل درباره گرین گیبلز 30 هکتاری که در 48 کیلومتری جنوب سان فرانسیسکو واقع شده است، صدق می‌کند.

این گرانترین خانه جهان آنقدر خاص و وسیع است که خانواده فلایشکر که هنوز هم مالک آن است، از قیمت گذاشتن برایش پرهیز می‌کند. تنها چیزی که همه درباره قیمت گرین گیبلز می‌دانند این است که این ملک قیمت 117 میلیون دلاری قبلی وودساید را که در سال 2012 برای یک ملک 3.6 هکتاری تعیین شد، می‌شکند.

مورتیمور فلایشکر بیش از یک قرن پیش بخشی از زمین وودساید را خرید و این عمارت را در آن بنا کرد. این مجتمع، به عنوان یکی از رویایی ترین خانه های جهان ، در حال حاضر هفت خانه متفاوت با مجموعا 32 خواب، یک استخر رومی و چند باغ را در خود دارد.

پالازات، سینت پیتر، باربادوس، 125 میلیون دلار

پالازات، سینت پیتر، باربادوس، 125 میلیون دلار

همیشه گزینه‌ای برای انتخاب کردن وجود دارد. شما می‌توانید این ملک ساحلی 69678 متر مربعی را، به عنوان یکی از رویایی ترین خانه های جهان با شش طبقه، 20 خواب، پنج استخر و مابقی امکاناتش به طور یکجا نگه دارید، یا آن را به چهار عمارت کوچک هر کدام با پنج خواب، شش حمام و 1115 متر مربع فضا تقسیم نمایید. پالازات به عنوان یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020 با قیمت 120 میلیون دلار توسط شخصی به نام بیرون بیرهامن (سازنده تفرجگاه سینت پیتر بی و و بندر فردیناند مارینا) ساخته شد.

پالازات در مدت زمانی بیش از 4 سال ساخته شد و زمانی که در سال 2015 تکمیل شد، نه تنها گرانترین خانه باربادوس بلکه گرانترین خانه کارائیب لقب گرفت. این  گرانترین خانه جهان در ساحل سینت پیتر روی یک زمین 8094 متری بنا شده است و به واسطه ویژگی‌هایی مانند یک ورزشگاه 233 متر مربعی مجهز به اتاق بخار، آکواریوم 114 متر مکعبی و پارکینگی با ظرفیت 18 خودرو به یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020 تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

ویلا لشوگت، موناکو، 125 میلیون دلار

ویلا لشوگت، موناکو، 125 میلیون دلار

از تراس سقفی این بنای خارق العاده، به عنوان یکی از ویلاهای لوکس دنیا ، می‌توانید کرجی‌های بادی پهلو گرفته در بندر مشهور پورت هرکول موناکو را ببینید، یا در ماه مه نظاره گر نمای میلیون یورویی رقابت خودروهای مسابقه‌ای در خیابان‌های مجلل گرند پری موناکو باشید.

ویلا لشوگت، به عنوان یکی از ویلاهای لوکس دنیا ، در سال‌های 1860 ساخته شد و زمانی خانه فرانسوا بلنک کازینو ساز بود، شخصی که مونت کارلو خفته را به زمین بازی مشهور و گرانقیمت امروزی جهان تبدیل کرد. این ویلای صورتی، به عنوان یکی از ویلاهای لوکس دنیا ، رنگ 762 متر مربعی شش طبقه یک ناهار خوری وسیع، تراس خصوصی بزرگ، انبار شراب، استخر 22 متری، سونا، آپارتمان مهمان، پارکینگی با ظرفیت دو خودرو، دو آسانسور و شش خواب دارد.

پلازو دی آمور، بورلی هیلز، کالیفرنیا، 129 میلیون دلار

پلازو دی آمور، بورلی هیلز، کالیفرنیا، 129 میلیون دلار
لاکچری ترین خانه های جهان

وقتی که می‌توانید درست وسط بورلی هیلز خودتان انگور کشت کنید، چرا باید در ناپا ولی تاکستان بخرید؟ این همان ایده‌ای بود که جف گرین در سال 2008 میلادی در هنگام خرید این قصر عشق زیبا با قیمت 38 میلیون دلار مد نظر قرار داد؛ او پس از خرید این گرانترین خانه دنیا هزینه زیادی را نیز صرف بازسازی آن و کاشت درخت انگور در اطرافش کرد.

بیشتر بخوانید:

پلازو دی آمور به عنوان یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020 علاوه بر یک خانه اصلی 3252 متر مربعی و اتاق ناهار خوری مجهز به 200 صندلی، یک مجتمع تفریحی دو طبقه 1394 متر مربعی مجهز به سالن بولینگ، تئاتر 50 نفری، سالن رقص دارای سکوی دی جی، سکوی رقص چرخان و پارکینگ 150 خودرویی را در خود دارد. گرین ابتدا این ملک وسیع را، لوکس ترین خانه های جهان‌ ، در سال 2014 با قیمت 195 میلیون دلار برای فروش گذاشت، اما هم اکنون قیمت آن به 129 میلیون دلار کاهش یافته است.

عمارت لندن پترا اکلستون، 130 میلیون دلار

عمارت لندن پترا اکلستون، 130 میلیون دلار

خبر فروش اسلون هاوس، عمارت تاریخی واقع در لندن پترا اکلستون، به قیمت 130 میلیون دلار مثل بمب در جهان و بازار خرید و فروش املاک صدا کرد. اما آنچه که بیشتر خبر فروش خانه های مدرن دنیا را برجسته کرده، سرقت از خانه مجلل تامارا (خواهر پترا) و ربودن 67 میلیون دلار از جواهرات وی بوده است.

اسلون هاوس 14 اتاق خواب دارد و علی رغم قیمت نجومی 130 میلیون دلاریش باز هم یک پیشنهاد خرید عالی محسوب می‌شود. طبق اطلاعات موجود پترا 36 ساله برای خرید این عمارت، لوکس ترین خانه های جهان ، مبلغ 85 میلیون دلار را به لرد بمفورد پرداخته و سپس مبلغ 33 میلیون دلار را برای بازسازی آن و مجهز کردنش به یکی از بزرگترین استخرهای شنای زیرزمینی خصوصی لندن هزینه کرده است.

پترا عمارت 5203 متر مربعی واقع در لوس آنجلسش را هم چند سال پیش در ازای مبلغ 120 میلیون دلار به آرون اسپلینگ، سازنده فقید تلویزیون، فروخت.

قلعه برن، ترانسیلوانیا، رومانی، 135 میلیون دلار

این خانه زمانی محل اقامت ولاد سوم، دژخیم والاچیا بوده است. او به دلیل رفتار خشن و خودخواهانه اش معمولا با کنت دراکولا هم ردیف قرار میگیرد.

گرانترین خانه های جهان در سال 2020
گرانترین خانه های جهان در سال 2020

این دژ 135 میلیون دلاری در مرز والاچیا و ترانسیلوانیا در رومانی قرار دارد و پیش از آن که تبدیل به موزه هنرهای دستی شود،‌ مدتی اقامتگاه خاندان سلطنتی رومانی بود.

بیشتر بخوانید:

جمنای، مانالاپان، فلوریدا، 137.5 میلیون دلار

جمنای، مانالاپان، فلوریدا، 137.5 میلیون دلار
لاکچری ترین خانه های جهان

در سال 1985 میلادی ویلیام زیف یک زمین ساحلی نخل دار 60.7 هکتاری را در ازای مبلغ 5 میلیون دلار خرید و چند خانه و یک استخر در آن ساخت، و سپس در سال 2016 آن را با مبلغ 195 میلیون دلار در معرض فروش گذاشت. جمنای در آن سال فروش نرفت، اما شما هم اکنون می‌توانید آن را با مبلغ 137.5 میلیون دلار خریداری کنید.

جمنای به یک خانه اصلی با مساحت 5779 متر مربع و 12 اتاق خواب وسیع مجهز است و یک خانه مهمان هفت خوابه به نام منگو هاوس، دو کلبه ساحلی چهار خوابه و یک خانه مهمان هفت استودیویی را هم در اختیارتان می‌گذارد.

جول پاند درایو، ساوتمپتون، نیویورک، 145 میلیون دلار

ویلا فرنزا، پارک بورلی، کالیفرنیا، 165 میلیون دلار

در سال 2017 مبلغ 175 میلیون دلار برای خرید این عمارت ساحلی 70 هکتاری، لوکس ترین خانه های جهان ، واقع در جول پاند درایو پیشنهاد شد؛ ولی هم اکنون علی رغم این که 30 میلیون دلار از قیمتش افت کرده است، هنوز هم مشتریان جدی زیادی ندارد.

خانه های مدرن دنیا که زمانی متعلق به هنری فورد دوم بوده، در سال 2008 بازسازی شده است و علاوه بر ساحل 402 متری باشکوهش، بزرگترین نمای اقیانوسی همپتون را به همراه یک اقامتگاه اصلی 1858 متر مربعی، اتاق ناهار خوری 14.63 متری و 12 اتاق خواب در اختیارتان می‌گذارد.

یک زمین تنیس، استخر، استراحتگاه کنار استخر و دو زمین چمن گلف از دیگر ویژگی‌هایی هستند که خانه های مدرن دنیا را به یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020  تبدیل کرده‌اند. از سال 2002 تاکنون خانه های مدرن دنیا در تملک برندا ارل قرار دارد.

ویلا فرنزا، پارک بورلی، کالیفرنیا، 165 میلیون دلار

کازا انکانتادا، بل ایر، کالیفرنیا، 225 میلیون دلار

 

ویلا فرنزا علاوه بر این که یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020 است، به عنوان یکی از ویلاهای لوکس دنیا ، سومین عمارت گران کالیفرنیا هم محسوب می شود. این گرانترین خانه جهان متعلق به استیون اودوار – هزی، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی ایر لیز است.

ویلا فرنزا، به عنوان یکی از ویلاهای لوکس دنیا ، یک اقامتگاه اصلی 1858 متر مربعی را در خود دارد و آن را به همراه یک خانه مهمان 464 متر مربعی، یک استخر مجهز به استراحتگاه، زمین تنیس، پارکینگ 30 خودرویی و دو خانه دیگر در یک فضای مجموعا 2601 متری در اختیارتان می گذارد.

بیشتر بخوانید:

کازا انکانتادا، بل ایر، کالیفرنیا، 225 میلیون دلار

کازا انکانتادا، بل ایر، کالیفرنیا، 225 میلیون دلار
لاکچری ترین خانه های جهان

 

کازا انکانتادا 3.44 هکتاری 60 خوابه زمانی که برای اولین بار در معرض فروش گذاشته شد، گرانترین خانه موجود در ایالات متحده لقب گرفت. این عمارت، لوکس ترین خانه های جهان ، که در سال‌های 1930 میلادی ساخته شده زمانی متعلق به هتل دار معروف کونارد هیلتون بوده است، اما هم اکنون در تملک گری وینیک (صاحب شرکت گلوبال کراسینگ، فعال در زمینه نصب کابل نوری در کف اقیانوس) قرار دارد.

طبق اطلاعات موجود وینیک در سال 2000 میلادی خانه های مدرن دنیا را به مبلغ 94 میلیون دلار خریده و مبلغی را هم به یک تیم 250 نفره بابت پروسه بازسازی این عمارت که دو سال طول کشیده، پرداخته است. کازا انکانتادا در لیست گرانترین خانه های جهان در سال 2020 در مقام ششم قرار دارد.

مسا ویستا رنچ، پامپا، تگزاس، 250 میلیون دلار

مسا ویستا رنچ، پامپا، تگزاس، 250 میلیون دلار

اگر فکر می‌کنید که فوت تی. بون پیکنز، سرمایه دار بزرگ نفت، در 91 سالگی باعث شده که وارثانش قیمت ملک محبوبش را کاهش دهند، اشتباه می‌کنید. خانه های مدرن دنیا هنوز هم 250 میلیون دلار قیمت دارد و 50 سال از سن بون پیکنز را صرف خود کرده است تا به وسعت 26304 هکتاریش برسد. چندین کیلومتر از رودخانه خروشان کانادا، چهار خانه، یک اقامتگاه اصلی 3065 متر مربعی، یک فرودگاه شخصی با باند 1828 متری و ترمینال اختصاصی، تئاتر 30 نفری، زمین گلف و زمین تنیس از امکاناتی هستند که یکی از خانه های مدرن دنیا را به یکی از گرانترین خانه های جهان در سال 2020 تبدیل کرده‌اند.

گیت ویز کنیونز، گیت وی، کلرادو، 279 میلیون دلار

گیت ویز کنیونز، گیت وی، کلرادو، 279 میلیون دلار

جان هندریکس، موسس کانال دیسکاوری، هنوز هم منتظر است که یک خریدار مناسب و واقعی برای خانه های مدرن دنیا پیدا شود. گیت ویز کنیونز رنچ رویای برآورده شده هندریکس در زمینه ساختن یک عمارت بزرگ در شهر کوچک گیت وی کلرادو است.

این میلیاردر معروف اولین قطعه زمینش را در این منطقه در دهه 90 میلادی خرید و از آن زمان تاکنون به سرمایه گذاری در زمینه خرید ملک در این منطقه ادامه داده است. گیت ویز کنیونز 72 خوابه یک خانه اصلی 2044 متر مربعی به نام وست کریک رنچ رزیدنس، یک موزه خودرو کلاسیک با 55 خودروی کلاسیک هندریکس، یک باند فرود چمنی، یک آشیانه هواپیما و دو باند هلکوپتر را در خود دارد.

بیشتر بخوانید:

قصر حبابی پیر کاردین، فرانسه، 390 میلیون دلار

قصر حبابی پیر کاردین، فرانسه، 390 میلیون دلار

قصر حبابی پیر کاردین، شخصیت معروف دنیای مد، تصور شما را از خانه و معماری با چالش مواجه می‌کند. خانه های مدرن دنیا در سال 1972 توسط آنتی لوواگ طراحی شد و 14 سال طول کشید تا ساخته شود. کاردین 97 ساله این عمارت را، لوکس ترین خانه های جهان ، در سال 1992 خرید، در یک پروسه 5 ساله بازسازی کد و در سال 2017 در معرض فروش گذاشت. قصر حبابی کاردین 1208 متر مربع فضای داخلی، 10 اتاق خواب، چند استخر شنا و یک آمفی تئاتر 500 نفره دارد.

میدل گپ رود، هنگ کنگ، 447 میلیون دلار

24 میدل گپ رود، هنگ کنگ، 447 میلیون دلار

این ملک 1349 متر مربعی چهار خوابه سال گذشته برای فروش ارائه شد، اما به دلیل قیمت گرانش هنوز مشتری پیدا نکرده است. 24 میدل گپ رود در سال 1991 میلادی ساخته شده است و تنها 10 دقیقه رانندگی با منطقه تجاری هنگ کنگ فاصله دارد.

د وان، بل ایر، کالیفرنیا، 500 میلیون دلار

د وان، بل ایر، کالیفرنیا، 500 میلیون دلار
گرانترین خانه های جهان در سال 2020

پروسه ساخت آیتم شماره یک لیست گرانترین خانه های جهان در سال 2020 بالاخره در حال کامل شدن است. خانه های مدرن دنیا منحصربفرد 500 میلیون دلاری 20 اتاق خواب و یک نمای 360 درجه از اطرافش را در فضایی به مساحت 9290 متر مربع در اختیار مالکش می‌گذارد. د وان، آفریده نیل نیامی فیلم ساز و تاجر ملک و پائول مک کلین معمار، در یک بازه زمانی هفت ساله ساخته شده است و یک مستر سوئیت 511 متر مربعی، 30 حمام، یک گالری دارای 30 خودرو، پنج استخر شنا، یک سینمای 36 نفری، یک سالن بولینگ 6 لاینی و یک کلوپ شبانه را در اختیار شما می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: robbreport

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر