;
coinex

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ گزارش لحظه به لحظه تکراتو {به‌روزرسانی می‌شود}

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران چقدر است؟ چند نفر به دلیل ویروس کرونا جدید جان خود را از دست داده‌اند؟ با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مقامات وزارت بهداشت ۳۰ بهمن‌ماه خبر مرگ دو فرد مبتلا به ویروس کرونا در یک بیمارستان در شهر قم را تایید کردند. روز اول اسفندماه نیز کلیه مدارس و دانشگاه‌های این استان تعطیل شدند و گفته می‌شود حتی امکان قرنطینه کامل این شهر نیز وجود دارد؛ البته تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر تایید موضوع قرنطینه منتشر نشده است.

مقامات وزارت بهداشت عنوان کرده‌اند که هر دو فردی که جان خود را در نتیجه این ویروس از دست داده‌اند دچار کهولت سن بوده‌اند. پیش از این کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در یک پیام تویئتر با تایید خبر ورود ویروس کرونا به ایران نوشت:

به دنبال پیک بیماری‌های حاد تنفسی ظرف روزهای اخیر در قم، دو مورد در آزمایشات اولیه از نظر کرونا ویروس مثبت گزارش شدند، متاسفانه هر دو بیمار با توجه به کهولت سن و نقص سیستم ایمنی در بخش مراقبت‌های ویژه فوت کردند.

در تکراتو مفصلا به ویروس کرونا پرداخته‌ام. از راهکارهای محافظت در برابر ویروس کرونا و نشانه‌ها و علائم ویروس کرونا گرفته تا مورچه خوار پانگولین و مارهای حدواسط به عنوان منشاء ویروس کرونا. همچنین دوره آنلاین آموزش همگانی ویروس کرونا را نیز معرفی کردم.

بیشتر بخوانید:

ویروس کرونا چیست؟ همه چیز درباره منشا، علائم، درمان و خطرات کرونا ویروس

استفاده از ماسک N95 تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا جدید است

در این نوشتار تکراتو قصد داریم به صورت پوشش لحظه به لحظه آمار بیماران ویروس کرونا در ایران را رصد کنیم. شفافیت در این موضوع مطابق گفته‌های مقامات وزارت بهداشت می‌تواند به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیانجامد.

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران

تعداد مبتلایان ویروس کرونا در ایران چقدر است؟

بنابر اعلام وی موارد مشکوکی از ابتلا به ویروس کرونا در قم مشاهده شده است. تاکنون تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران همان عدد ۲ و مربوط به شهر قم است. همچنین «گروه‌های شناسایی و مدیریت بیماری‌های واگیر» و «تیم‌های واکنش سریع» در سطح شهر قم مستقر هستند.

پیش از این رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز اذعان داشت که «در طول ۴ روز گذشته شاهد گسترش بیماری‌های تنفسی در قم بودیم.» موارد ابتلا به ویروس کرونا در قم پیشتر توسط معاون درمان وزارت بهداشت، قاسم جان بابایی، نیز تایید شده بود.

تعداد کشته شدگان ویروس کرونا

دکتر محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در خصوص شیوع ویروس کرونا در قم اظهار داشت:‌

ما شاهد یک پیک بیماری‌های تنفسی ظرف سه چهار روز اخیر بودیم و در بررسی‌های صورت گرفته دو مورد منجر به فوت شد و آزمایشات اولیه مشخص شد که این دو نفر از نظر کرونا مثبت هستند ولی هنوز نتیجه تست‌های ژنتیک اعلام نشده است.

آقای قدیری در ادامه افزود: «قرار بر این بود با مردم صادق باشیم و همین که برای خودمان نتایج آزمایشات اولیه مشخص شد مساله را به مردم اطلاع دادیم؛ بیمارستان کامکار به عنوان مرکز بیماران ویروسی در نظر گرفته شده و یک بیمارستان نکویی – فرقانی نیز قرار است که پشتیبان باشد.»

آمار کشته شدگان ویروس کرونا در ایران

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت پنج‌شنبه 1 اسفند

ابتلا 2 نفر به ویروس کرونا در قم و انتقال 5 نفر از قم به تهران

  • تعداد مبتلایان ویروس کرونا در ایران : ۴ نفر
  • تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران : ۲ نفر

محمد مهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در مصاحبه‌ای با ایرنا ابتلای دو بیمار دیگر به ویروس کرونا در قم و انتقال پنج فرد مشکوک دیگر از قم به بیمارستان‌های تهران خبر داد. وی با تایید خبر ابتلای دو شهروند دیگر قمی به ویروس کرونا بیان داشت:

به جز دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا که دیروز در قم جان خود را از دست دادند ابتلای دو بیمار دیگر به این ویروس در قم تایید شده و در بیمارستان بستری هستند، پنج فرد مشکوک دیگر نیز با آمبولانس به تهران منتقل شده‌اند و در بیمارستان‌های پایتخت بستری هستند. منتظر نتیجه آزمایش آنها هستیم و هنوز ابتلای آنها به این ویروس محرز نشده است.

ابتلای ۳ شهروند قمی و اراکی به ویروس کرونا

  • تعداد بیماران ویروس کرونا در ایران : ۵ نفر
  • تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران : ۲ نفر

دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در مصاحبه‌ای با ایسنا در خصوص آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران (ویروس کووید ۱۹) «ابتلای سه نفر از بیماران بستری در قم و اراک به COVID19» را تایید کرد و اعلام داشت: «یماران مذکور در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.» با این حساب آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران به ترتیب در عدد ۲ ثابت و به عدد ۷ رسید. وی در ادامه افزود:

تا صبح امروز(پنجشنبه 1 اسفند 98) آزمایشات از ابتلای دو مورد جدید در قم و یک مورد در اراک به کووید19 حکایت دارد، هر سه بیمار تابعیت ایرانی داشته و فرد مبتلا در اراک نیز ساکن قم و از همکاران پزشک ما است.با احتساب این موارد تعداد مبتلایان کووید19 تایید شده در کشور به پنج نفر می رسد.

با این حساب شهر قم تاکنون با ۶ مورد ابتلا به ویروس کرونا، بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و با ثبت ۲ مرگ در نتیجه کرونا بیشترین تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران را ثبت مرده است.

ابتلای 5 نفر به کرونا ویروس در کشور قطعی شد

  • تعداد بیماران ویروس کرونا در ایران : ۵ نفر
  • تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران : ۲ نفر

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران در توئیتر خود نوشت: «تاکنون تعداد موارد قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ایران به پنج نفر رسیده است.» در پیام توئیتری دکتر کیانوش جهانپور، آمده است:

ابتلای دو نفر در قم و یک نفر در اراک به کووید19 (کرونا ویروس) تایید شد. تاکنون تعداد موارد قطعی ابتلا به کووید19 در ایران به پنج نفر رسیده است. مورد مبتلا به کرونا ویروس در شهر اراک از همکاران عزیز جامعه پزشکی است.

آمار قربانیان ویروس کرونا ؛ آپدیت جمعه 2 اسفند

گزارش‌ها و آمار قربانیان ویروس کرونا و تعداد مبتلایان به این ویروس که ۲.۴ درصد از مبتلایان‌اش را به کام مرگ می‌فرستند از ساعات پایانی روز گذشته رو به کاهش گذاشته است. البته مردم در شبکه‌های اجتماعی با انتشار فیلم‌ها، عکس‌ها و حتی فایل‌هایی صوتی ادعاهای متفاوتی را در خصوص تعداد قربانیان ویروس کرونا بررسی می‌کنیم. البته ما در تکراتو تنها به منابع رسمی خبری و مقامات بهداشت و درمان رجوع می‌کنیم.

ابتلای یک ایرانی به ویروس کرونا در بریتیش کلمبیای کانادا

«جورجیا اسمیت» خبرنگار سی‌بی‌سی نیوز در توئیتر خود از تایید ابتلای یک زن ۳۰ ساله ایرانی در یکی از ایالت‌های کانادا به ویروس کرونا خبر داده است. به گفته وی این زن جوان به تازگی از ایران به بریتیش کلمبیا سفر کرده بود. این خبرنگار در توئیتی نوشته است:

یک زن ۳۰ ساله‌ی ایرانی در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا ششمین نفری است که آزمایش ابتلای او به #ویروس_کرونا در این ایالت مثبت اعلام شد. او به تازگی از ایران به کانادا بازگشته بود و اکنون اطرافیان نزدیکش در قرنطینه هستند. مقامات بهداشت و درمان بریتیش کلمبیا می‌گویند با توجه به مبدا سفر وی در خاورمیانه، با مورد نامعمولی مواجه هستیم.

وزیر بهداشت: ۲۴ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند

تا بدینجا، آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران که توسط مقامات بهداشت و درمان اعلام می‌شود،‌ تغییری نداشته است. سعید نمکی وزیر بهداشت شب گذشته با اعلام اینکه «قطعا ویروس کرونا را مهار می‌کنیم» گفت: «تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران پنج نفر است که شامل دو فوتی, دو بیمار بستری در قم و یک پزشک که از اراک به قم رفته است.» وی ادامه داد:

حدود ۲۴ نفر دیگر مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند که بعد از مشخص شدن نتیجه آزمایش، وضعیت آنها به مردم اعلام می شود. پیش بینی وزارت بهداشت این است که اکثر این بیماران به ویروس کرونا مبتلا نیستند.

افزایش شمار قربانیان کرونا در ایران به 4 نفر

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اخرین توئیت خود از افزایش آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران خبر می‌دهد. مطابق اعلام آقای جهانپور 13 نفر دیگر در سه استان قم (۷)، تهران (۴) و گیلان (۲) به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند. همچنین از این تعداد ۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. در توئیتر آقای جهانپور می‌خوانیم:

براساس آخرین گزارش‌های آزمایشگاهی، ابتلای ۱۳ نفر دیگر از جمله هفت نفر در قم، چهارنفر در تهران و دو نفر در گیلان تایید شده است. متاسفانه از این جمع دو نفر جان خود را از دست داده‌اند. اغلب موارد کماکان از ساکنان قم بوده‌ یا سابقه مراجعت از قم در روزها و هفته‌های اخیر را داشته‌اند.

کشنده ترین و مرگبارترین ویروس های تاریخ ؛ خطرناک ترین بیماری های ویروسی کدامند؟

  • تعداد بیماران ویروس کرونا در ایران : 18 نفر
  • تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران : 4 نفر

آمار قربانیان ویروس کرونا ؛ آپدیت دوشنبه 5 اسفند

افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در ایران به 12 نفر

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران را اعلام کرد. وی درباره آخرین آمار مبتلایان کرونا ویروس در کشور، بیان داشت: «طبق آمار ارائه شده تا پیش از ظهر امروز تعداد ۱۸ نفر در استان های مختلف مبتلای جدید به کرونا ویروس جدید شناسایی شدند که از این تعداد هشت نفر در استان قم، یک مورد در استان همدان، سه مورد در تهران، دو مورد در مرکزی، دو مورد در استان اصفهان و دو نفر در گیلان مبتلای جدید به کرونا ویروس شناسایی شده است. همچنین از این ۱۸ نفر چهار نفر متاسفانه جان باخته اند.»

  • تعداد بیماران ویروس کرونا در ایران : 61 نفر
  • تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران : 12 نفر

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت سه شنبه 6 اسفند

روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان جمهوی اسلامی در خصوص آخرین تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایران اظهار نظر تازه‌ای داشته است. دکتر جهانپور با اشاره آخرین بررسی‌های انجام شده بر روی افراد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا از دیروز تا کنون گفت:

تاکنون ۳۴ نفر ابتلای قطعی‌ شان به کرونا، تایید شده است که از این تعداد ۱۶ نفر از استان قم، ۹ نفر استان تهران، یک نفر استان فارس، ۲ نفر استان مازندران، ۲ نفر استان گیلان، یک نفر نیشابور،  دو نفر استان البرز و یک نفر جزیره قشم هستند.

وی در ادامه با ذکر اینکه «اغلب افرادی که در استان‌های دیگر به این بیماری مبتلا شدند یا از قم خارج شده و یا با شخصی از این استان در تماس بودند.» در مصاحبه با ایسنا افزود:

از این ۳۴ نفر در روزهای اخیر ۳ نفر فوت کردند و در مجموع ۹۵ تشخیص قطعی و ۱۵ نفر هم براثر این بیماری فوت کردند.

با این حساب تعداد مبتلایان ویروس کرونا در ایران و نیز آمار قربانیان کووید ۱۹ به شرح زیر تغییر خواهد کرد:

  • تعداد بیماران ویروس کرونا در ایران : 95 نفر
  • تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران : 15 نفر

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛‌ آپدیت پنج‌شنبه 8 اسفند

بیشترین میزان افزایش شمار مبتلایان

جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در خصوص آخرین اطلاعات مربوط به تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایران، گفت:‌ «بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز روی موارد مشکوک کووید- ۱۹ مشخص کرد که ۱۰۶ نفر ابتلای قطعی‌شان به کرونا، تایید شده است که متاسفانه هفت تن از آنها جان باخته‌اند.»

به گفته ایشان، از میان موارد تایید شده از روز گذشته تا ظهر امروز (۸ اسفند)، ۳۸ تن در استان تهران، ۲۳ تن در گیلان، هفت تن در قم، یک تن در همدان، هشت تن در اصفهان، هفت تن در مازندران، پنج تن در اردبیل، سه تن در البرز، یک تن در خراسان رضوی، سه تن در سمنان، دو تن در کرمانشاه، سه تن در لرستان، یک تن در کردستان، یک تن در یزد، یک تن در آذربایجان غربی و دو تن در آذربایجان شرقی بوده‌اند. وی در پایان افزود:

به این ترتیب تعداد کل مبتلایان قطعی کووید ۱۹ به شمار ۲۴۵ تن رسید که متاسفانه ۲۶ تن از آنها جان باختند.

  • تعداد مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 245 نفر
  • تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران : 26 نفر

تعداد قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛‌ آپدیت جمعه 9 اسفند

جهانپور: شیب نمودار ابتلا به کرونا در روزهای آینده کماکان صعودی خواهد بود!

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از افزایش مبتلایان به قطعی ویروس کرونا (COVID19) در ایران به ۳۸۸ نفر خبر داد و گفت: «متاسفانه ۳۴ نفر تا امروز بر اثر ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.»

وی در پایان جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که صبح امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور در وزارت بهداشت برگزار شد، افزود:‌

آمار مبتلایان از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز ۱۴۳ مورد از سوی آزمایشگاه‌های مرجع به عنوان تشخیص قطعی گزارش شده و به تفکیک استان‌ها و شهر ها تهران با ۶۴ مورد، گیلان ۲۵ مورد، قم ۱۶ مورد، اصفهان ۱۰مورد، اردبیل ۱مورد، البرز ۳مورد، سمنان ۲مورد، کردستان ۲مورد، قزوین ۲ مورد، آذربایجان شرقی ۴مورد، خوزستان سه مورد و گلستان دو مورد و مازنداران با ۹ مورد گزارش شده است.

  • تعداد مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 388 نفر
  • تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایران : 34 نفر

تعداد قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛‌ آپدیت شنبه 10 اسفند

افزایش ۲۰۵ موردی مبتلایان و ۹ موردی قربانیان COVID19

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران  گفت:

آخرین یافته‌های آزمایشگاهی در کل ۲۰۵ مورد جدید ابتلای قطعی به بیماری کوید ۱۹ را در کشور ظرف ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که از این تعداد ۵۲ نفر در استان تهران، ۲۱ نفر در استان قم، ۱۷ نفر گیلان، ۲۲ نفر گلستان، ۱۲ نفر اصفهان، ۱۸ نفر مرکزی، ۱۲ نفر مازندران، یک مورد خراسان رضوی، یک مورد ایلام، هشت مورد فارس، شش مورد آذربایجان شرقی، سه مورد اردبیل، هشت مورد البرز، چهار مورد سمنان، پنج مورد کردستان، شش مورد قزوین، چهار مورد خوزستان، یک مورد سیستان و بلوچستان، چهار مورد یزد بودند.

به گفته جهانپور متاسفانه از موارد جدید این بیماری ۹ تن نیز جان باختند و در مجموع تا کنون ۵۹۳ نفر مبتلای قطعی این بیماری شناسایی شده‌اند که از این میان متاسفانه ۴۳ نفر فوت شده‌اند.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 593 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 43 نفر

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا و اپیدمی نادانی ؛‌ کود الاغ ماده ضد کرونا هر کیلو 150 هزار تومان در دیوار

تعداد قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛‌ آپدیت یکشنبه 11 اسفند

آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران نزدیک به مرز هزار نفر!

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت،با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایران اعلام کرد که بر اساس «آخرین یافته‌های آزمایشگاهی» بیش از ۳۸۵ مورد جدید ابتلای قطعی به بیماری کوید ۱۹ در طول ۲۴ ساعته گذشته ثبت شده است. وی این آمار را تفکیک استان‌ها به این شرح اعلام کرد:

طی ۲۴ ساعت گذشته مجموعا ۳۰ مورد جدید بیماری در استان قم، ۱۷۰ مورد در استان تهران، گیلان ۲۸ مورد، مرکزی ۴۴ مورد، استان اصفهان ۱۳ مورد، فارس ۸ مورد، خراسان رضوی ۱۷ مورد، کرمانشاه ۲ مورد، لرستان ۸ مورد، سمنان ۳ مورد، مازندران ۱۱ مورد، همدان ۳ مورد، خراسان جنوبی ۲ مورد، البرز ۳۱ مورد، هرمزگان ۲ مورد، خوزستان ۹ مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، ایلام یک مورد و کرمان ۲ مورد جدید و ابتلای قطعی به این بیماری گزارش شده است.

وی در پایان اشاره کرد که «متاسفانه از میان موارد جدید این بیماری ۱۱ تن نیز جان خود را از دست دادند» و افزود:

بنابراین در مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۹۷۸ تن افزایش یافت و متاسفانه آمار درگذشتگان بیماری به ۵۴ مورد رسید.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 978 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 54 نفر

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت دوشنبه 12 اسفند

بیش از ۵۰۰ مورد ابتلای به ویروس کرونای جدید در ۲۴ ساعت گذشته!

دکتر علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان، از آخرین آمار از قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران خبر داد. وی اذعان داشت:

آخرین یافته‌های آزمایشگاهی در کل بالغ بر ۵۲۳ مورد جدید ابتلای قطعی به بیماری کوید ۱۹ را در کشور ظرف ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که متاسفانه از این موارد ۱۲ تن نیز جان باختند. به گفته وی در مجموع تا کنون ۱۵۰۱ نفر ابتلای قطعی به ویروس کرونای جدید ثبت شده است که متاسفانه ۶۶ نیز جان باختند.

به گفته معاون وزارت بهداشت، تعداد بهبودیافتگان این بیماری ۲۹۱ تن است.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 1501 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 66 نفر

آمار قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت سه شنبه 13 اسفند

بیشترین افزایش تعداد مبتلایان کرونا در طول ۲۴ ساعت: ۸۳۵ مورد جدید!

علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، با اعلام افزایش موارد قطعی ابتلا به کروناویروس جدید در ایران به شمار ۸۳۵ مورد جدید به ایسنا اعلام کرد: «بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ۲۴ ساعت گذشته تا کنون، ۸۳۵ مورد جدید قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که متاسفانه از این موارد جدید، ۱۱ تن جان باختند.» او با اشاره به تعداد قربانیان و بهبود یافتگان، افزود:

بر این اساس کل موارد ابتلای قطعی کروناویروس جدید در کشور ۲۳۳۶ و متاسفانه مجموع موارد فوتی آن ۷۷ تن گزارش شده است. در مجموع ۴۳۵ تن از بیماران نیز بهبود یافتند.

مطالب جدید تکراتو را از دست ندهید:‌

تست آنلاین کرونا ؛ هلال احمر سامانه آنلاین تست کرونا راه‌اندازی کرد

نخستین بیمار ویروس کرونا در کالیفرنیا از ایران رفته است؟

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 2336 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 77 نفر

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت چهارشنبه 14 اسفند

تعداد مبتلایان و قربانیان به ترتیب در آستانه ۳۰۰۰ و ۱۰۰ مورد!

آخرین آمار مبتلایان و کشته شدگان ویروس کرونای جدید (COVID19) در کشور توسط دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام شد. وی با اشاره به «یافته‌های آزمایشگاهی در ۲۴ ساعته گذشته» در این خصوص بیان داشت: «تاکنون، ۵۸۶ مورد جدید قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که متاسفانه از این موارد جدید، ۱۵ تن جان باختند.»

لغو المپیک 2020 به دلیل ویروس کرونا ؛‌ المپیک توکیو زیر سایه اپیدمی کرونا

دکتر جهانپور افزود:

بر این اساس کل موارد ابتلای قطعی کروناویروس جدید در کشور ۲۹۲۲ و مجموع موارد فوتی آن ۹۲ تن گزارش شده است. در مجموع ۵۵۲ تن از بیماران نیز بهبود یافته‌اند.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 2922 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 92 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 552 نفر

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت پنج شنبه 15 اسفند

بیش از ۳۵۰۰ مبتلای ویروس کرونا در ایران و بیش از ۷۰۰ مورد بهبود یافته!

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با تایید رسیدن ویروس کرونا جدید به استان بوشهر از آخرین آمار قربانیان، مبتلایان و بهبودیافتگان این بیماری در کشور خبر داد.دکتر کیانوش جهانپور در این خصوص اذعان داشت:‌

برابر آخرین آمارها  و یافته‌های آزمایشگاهی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون، ۵۹۱ مورد جدید قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در کشور اضافه شد و در مجموع تا ظهر امروز ۳۵۱۳ نفر مبتلای قطعی به کووید ۱۹ داریم. 

وی با تایید ابتلای 3 تن از هموطنان بوشهری به ویروس کرونای جدید در خصوص آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران افزود:‌

 در مجموع ‌۷۳۹ مورد نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. متاسفانه ۱۵ مورد فوتی هم طی ۲۴ ساعت گذشته داشتیم که شمار  جانباختگان در مجموع به ۱۰۷ مورد رسید. به گفته وی تاکنون از ۲۳ هزار و ۳۲۷ مورد مشکوک، نمونه اخذ شده است.

جهانپور آمار مبتلایان ویروس کروتا به تفکیک استان را این گونه برشمرد:‌ «چهار استان تهران با ۱۳۵۲ نفر مبتلا، گیلان با ۳۳۳ نفر، قم با ۳۸۶ نفر و اصفهان با ۲۳۸ مورد مبتلا چهار استان کشور به عنوان  کانون شیوع شناخته می‌شوند که در استان اصفهان این موارد با محوریت شهرستان کاشان به دلیل همجواری با استان قم است.» وی ادامه داد:‌

 در استان مرکزی ۱۸۰ مورد، البرز ۱۷۳، مازندران ۱۲۱، قزوین ۱۱۱ ، خراسان رضوی ۸۹ ، سمنان ۶۰، گلستان ۳۷ ، آذریایحان شرقی ۶۵ ، اردبیل ۲۶ ، آذربایجان غربی ۱۰ ، همدان ۱۶ ، کردستان ۱۸ ، کرمانشاه ۲۲ ، ایلام ۱۱، خراسان جنوبی ۱۵ ، کردستان ۱۸، لرستان ۳۰، خوزستان ۶۳ ، فارس ۶۸ ، هرمزگان ۱۳ ، کهگیلویه و بویراحمد ۲، زنجان ۱۵، چهارمحال و بختیاری ۹، یزد هفت ، کرمان ۱۸، سیستان و بلوچستان ۱۹ مورد و خراسان شمالی نیز با سه مورد اعلام شده است.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 3513 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 107 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 739

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت جمعه 16 اسفند

بیش از ۱۲۰۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت!

دکتر کیانوش جهانپورسخنگوی وزارت بهداشت با اعلام ابتلای ۱۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور در طول ۲۴ ساعت گذشته، مجموع تعداد این بیماران در کشور را ۴۷۴۷ نفر عنوان کرد. وی با اشاره به تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایران ادامه داد:

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری به ۱۲۴ نفر رسید. تعداد بهبود یافتگان بر اثر این بیماری در کشور به بیش از ۹۱۳ نفر رسید و در طول این مدت، بیش از ۱۵ هزار و ۹۸۱ مورد مشکوک در بیمارستانها بستری شده اند.

جهانپور آمار تعداد بیماران مبتلا به کووید۱۹ به تفکیک استانها را تهران با ۱۴۱۳ نفر، گیلان با ۴۲۴ نفر ، قم با  ۵۲۳ نفر، مرکزی ۲۲۸ نفر، قزوین با ۱۷۶ نفر، البرز ۳۰۲ نفر،  اصفهان  ۳۸۸ نفر، فارس ۸۱ نفر، خوزستان ۶۳ نفر، لرستان ۸۰ نفر، کردستان ۴۲ نفر، آذربایجان شرقی ۷۵ نفر، آذربایجان غربی ۱۱ نفر، اردبیل ۴۰ نفر، خراسان رضوی ۸۹ نفر، خراسان جنوبی ۱۸ نفر، خراسان شمالی ۱۵ نفر، سیستان و بلوچستان ۲۱ نفر، کرمان ۲۵ نفر، کرمانشاه ۲۷ نفر، بوشهر ۵ نفر، یزد ۵۷ نفر، کهگیلویه و بویراحمد ۶ نفر، چهارمحال و بختیاری ۱۴ نفر،  زنجان ۵۰ نفر، سمنان ۱۱۴ نفر، ایلام ۱۳ نفر، مازندران ۳۰۱ نفر، گلستان ۱۰۴ نفر، هرمزگان۱۹ نفر و همدان ۲۳ نفر، اعلام کرد.

مبدا انتشار ویروس کرونا در ایران ؛ اپیدمی کرونا در ایران چگونه رخ داد؟

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 4747 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 124 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 913

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت شنبه 17 اسفند

بیشترین میزان مبتلایان در تهران، قم و مازندران!

سخنگوی وزارت بهداشت، دکتر کیانوش جهانپور، آخرین آمار جان باختگان ویروس کرونا در ایران را اعلام کرد. بر اساس آخرین گزارش‌ها شهر های تهران (۱۵۳۹ مورد)، قم (۶۶۸ مورد)، مازندران (۶۰۶ مورد)، گیلان (۴۹۴ مورد)، اصفهان (۴۸۴ مورد)، البرز (۳۰۵ مورد) و مرکزی (۲۶۵ مورد) به ترتیب بیشترین میزان مبتلایان ویروس کرونا در کشور را ثبت کرده‌اند.

آخرین اخبار ویروس کرونای جدید:‌

بسته اینترنت 100 گیگابایتی رایگان تا آخر سال ؛ راهکار جهرمی برای جلوگیری از کرونا در کشور

آیا یک سویه جدید و مرگبارتر ویروس کرونا (COVID19) جهش پیدا کرده است؟

مردم الکل می‌نوشند تا کرونا نگیرند

آقای جهانپور در خصوص آخرین آمار جامع نیز می‌گوید:

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۷۶ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۵۸۲۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۵ مورد رسید.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 5823 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 145 نفر

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت یکشنبه 18 اسفند

مرگبارترین روز کرونا؛ ۴۹ کشته در طول ۲۴ ساعت اخیر!

بر اساس جدیدترین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان بیش از ۷۴۳ مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونای جدید شناسایی شده‌اند. دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی این وزارتخانه با اشاره به آخرین آمار قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران گفت:

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۷۴۳ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۶۵۶۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۹۴ مورد رسید.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت تهران با ۱۸۰۵ مورد، قم با ۶۸۵، مازندران با ۶۲۰، اصفهان با ۵۶۴، گیلان با ۴۹۶، ، مرکزی ۳۳۵ و البرز ۳۰۷ در میان سایر استان‌ها درگیر بیشترین میزان مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را ثبت کرده‌اند. همچنین تاکنون ۲۱۳۴ تن از بیماران بهبود پیدا کرده‌اند.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 6566 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 194 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 2134 نفر

آخرین آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت دوشنبه 19 اسفند

بنابرآخرین آمارها در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران ، گزارش‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت نشان می‌‌دهد تا ظهر امروز ۵۹۵ مورد جدید قطعی ابتلا به ویروس کووید ۱۹ ثبت شده است. همچنین ۴۳ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند. جهانپور از روابط عمومی این وزارت خانه در این خصوص می‌گوید:

بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی و از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز تعداد ۵۹۵ مورد جدید قطعی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ ثبت و گزارش شده است. بر این اساس در مجموع تا کنون ۷هزار ۱۶۱ مورد قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۳۷ مورد رسید.

بیشتر بخوانید: سانسور ویروس کرونا توسط وی چت ؛ شفافیت در چین شوخی زشتی است!

بر اساس اعلام وی تا کنون ۲۳۹۴ تن از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. همچنین استان‌های تهران (با ۱۹۴۵ مورد)، قم (با ۷۱۲ مورد)، مازندران (با ۶۳۳ مورد) و اصفهان (با ۶۰۱ مورد) بیشترین میزان مبتلایان به COVID19 در کشور را ثبت کرده‌اند.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 7161 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 237 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 2394 نفر

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت پنج شنبه ۲۲ اسفند

براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی تایید شده توسط وزارت بهداشت و درمان آخرین آمار متبلایان به ویروس کرونا در ایران اعلام شده است. بر این اساس دکتر کیانوش جهانپور گفت:

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، یک هزار و ۷۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور ۱۰ هزار و ۷۵ نفر افزایش یافت. خوشبختانه تا کنون سه هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

آخرین اخبار از کووید-۱۹:‌

بررسی اپلیکیشن مقابله با بیماری کرونا

کریستیانو رونالدو در قرنطینه ویروس کرونا ؛ آیا CR7 به COVID19 مبتلا شده است؟

جهانپور ادامه داد: «متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۲۹ مورد رسید.»

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 10075 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 429 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 3276 نفر

آخرین آمار قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛‌ آپدیت جمعه 23 اسفند

مطابق آخرین‌ گزارش‌های وزارت بهداشت و درمان، تعداد قربانیان ویروس کرونای جدید در ایران به شرح زیر است. سخنگوی این وزارت‌خانه در این خصوص گفت:‌ «از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۸۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر افزایش یافت.» جهانپور ادامه داد:

خوشبختانه تاکنون ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۵۱۴ مورد رسید.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 11364 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 514 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 3529 نفر

آخرین آمار قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛‌ آپدیت سه شنبه 27 اسفند

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۰۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۲۹ نفر نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.  جهانپور گفت:‌

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۵۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به۱۴۹۹۱ نفر رسید.

متاسفانه از بین بیماران جدید شناسایی شده، ۱۲۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور تا امروز به ۸۵۳ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۴۹۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

بیشتر بخوانید:

واریز اولین بسته حمایتی کرونا امشب ۲۷ اسفند ؛ مبلغ بسته حمایتی کرونا چقدر است؟

پایان فعالیت چیلیوری ؛ کاهش 70 درصدی سفارش آنلاین غذا در نتیجه شیوع کرونا

پردازنده کامپیوتر خود را به تحقیقات ویروس کرونا اختصاص دهید!

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 14991 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 853 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 4996 نفر

آمار قربانیان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛‌ آپدیت چهار شنبه 28 اسفند

تعداد قربانیان از ۱۰۰۰ نفر گذشت!

معاون بهداشت دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به جدیدترین وضعیت بیماری ویروس کرونای جدید (COVID۱۹) گفت:

بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز، 1192 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 17361 نفر رسید. خوشبختانه 5710 نفر از بیماران کووید19 در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

متاسفانه با جان باختن 147 نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به 1135 نفر رسید.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 17361 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 1135 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 5710 نفر

آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران ؛‌ آپدیت جمعه 1 فروردین 1399

معاون بهداشت وزیر بهداشت شمار قربانیان ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۴۹ نفر اعلام کرد و گفت که طی این مدت ۱۲۳۷ نفر جدید نیز به این ویروس مبتلا شدند. وی در این خصوص با اشاره به تعداد ۶۷۴۵ بهبودیافته تاکنون اذعان داشت:

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۳۷ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۹ هزار و ۶۴۴ نفر رسیده است. این آمار روز به روز در حال افزایش است اما باید این بیماری را جدی گرفت و برای قطع چرخه انتقال آن در خانه ماند.

معاون وزارت بهدشات از جانباختن ۱۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت:‌ «با احتساب این آمار ، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۴۳۳ نفر رسید.»

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 19644 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 1433 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 6745 نفر

آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت یکشنبه 3 فروردین 1399

تعداد قربانیان ویروس کرونا از ۱۶۰۰ نفر عبور کرد

سخنگوی وزارت بهداشت ایران، کیانوش جهانپور تازه‌ترین آمار دولتی مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا در ایران را اعلام کرد و بر اساس آن تا به امروز ۱۶۸۵ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ جان باخته اند که ۱۲۹ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. سخنگوی وزارت بهداشت گفت تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۲۱ هزار و ۶۳۸ نفر رسیده است.

تاثیر ویروس کرونا بر درآمد مردم ؛ شیوع ویروس کرونا درآمد 70 درصد مردم را کاهش داده است

بنابر بر آمار تاکنون یک سوم از مبتلایان به این بیماری بهبود یافته‌اند. جهانپور می‌گوید ‌تعداد کل بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران نیز به ۷ هزار و ۹۱۳ نفر رسیده است. به گفته آقای جهانپور، بر اساس آخرین اطلاعات و گزارشات جمع‌آوری شده حدود ۶۸ درصد درگذشتگان ناشی از ابتلا به این بیماری از افراد مسن بالای ۶۰ سال بودند.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 21638 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 1685 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 7913 نفر

آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت دوشنبه 4 فروردین 1399

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سخنگوی وزارت بهداشت، تاکنون تست کرونای بیش از ۲۳ هزار نفر در ایران مثبت اعلام شده و در این میان بیش از ۱۸۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند. دکتر جهانپور در این باره گفت:

بر اساس یافته های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۱۴۱۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید۱۹ در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۳۰۴۹ نفر رسید.

خوشبختانه ۸۳۷۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است. متاسفانه با جان باختن ۱۲۷ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۸۱۲ نفر رسید.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 23049 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 1812 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 8376 نفر

آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت سه شنبه 12 فروردین 1399

بیش از ۴۴ هزار نفر ؛ تعداد مبتلایان رسمی

سخنگوی وزارت بهداشت  دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت:

از ظهر دیروز تا امروز (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۴ هزار و ۶۰۶ مورد رسید. خوشحالیم که تاکنون ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور افزود: «متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۸۹۸ نفر رسید. ۳۷۰۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.»

واکسن کرونا محققان آکسفورد به مرحله آزمایش انسانی رسید

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 44606 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 2898 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 14656 نفر

تعداد مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ آپدیت چهارشنبه 13 فروردین 1399

بیش از ۳۰۰۰ نفر رسما جان خود را از دست داده‌اند

مطابق آخرین آمارها تعداد جانباتگان در نتیجه شیوع بیماری کووید-۱۹ از مرز ۳ هزار نفر عبور کرده است. از ظهر دیروز تا امروز (۱۳ فروردین ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۷ هزار و ۵۹۳ مورد رسید. روابط عمومی وزارت بهداشت در همین خصوص اعلام کرد:

تاکنون ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند ادامه دارد. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۳۰۳۶ نفر رسید.۳۸۷۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

  • آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران : 47593 نفر
  • آخرین آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران : 3036 نفر
  • آخرین آمار بهبودیافتگان ویروس کرونا در ایران: 15473 نفر

«آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران» در این مطلب به روز رسانی می‌شود. با تکراتو همراه باشید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر