;
coinex

بازاریابی کپی چیست؟

بازاریابی کپی چیست؟ فارکس علم ساخت موشک نیست ، اما یادگیری فهم سود از ارزش های ارز نیاز به زمان و تلاش فکری دارد. با ادامه این مطلب همراه باشید.

فارکس علم ساخت موشک نیست ، اما یادگیری فهم سود از ارزش های ارز نیاز به زمان و تلاش فکری دارد. قبل از مشارکت در معاملات واقعی، بهتر این است که همه فرصتهای آموزشی که پلتفرم می تواند ارائه دهد را بررسی کنید.

گذشته از آموزش با حساب آزمایشی بدون ریسک ، تازه کارها گزینه ارزشمند دیگری دارند – تجارت کپی. این مقاله اصول مبادله کپی با FXTM ، یکی از برجسته ترین واسطه های دنیا را نشان می دهد.

اصل اساسی در بازاریابی کپی

ایده کپی کردن معاملات مبتنی بر نمایندگی است و در حوزه سهام نیز استفاده می شود. شما به جای تجزیه و تحلیل روند ارز و قرار دادن سفارشات توسط خودتان ، با مدیریت بخشی از پول خود به یک متخصص امور مالی اعتماد میکنید . متعاقباً ، تمام عملیاتی که انجام می دهند در حساب شما کپی شده یا کپی می شوند. در اصل ، به نظر می رسد که شما در این حالت تصمیمات یکسان گرفته اید.

بازاریابی کپی
بازاریابی کپی

برای تازه کارها ، این فرصتی مناسب برای بهبود درک آنها از تجارت فارکس است. ترس از اشتباه کردن ، یک انگیزه رایج است. اعتماد به نفس یک شبه به دست نمی آید.

با اتصال معامله گران ، این پدیده اساساً باعث ایجاد یک شبکه تجارت اجتماعی شده است. از زمان ظهور ، اساساً قلمرو ارز را تغییر داده است. تجارت کپی باعث صرفه جویی در وقت و تلاش می شود ضمن اطمینان از اینکه وجوه توسط یک متخصص اداره می شوند.

این سیستم چگونه کار می کند

هر مشتری بوسیله یک کارگزار قابل اعتماد مانند FXTM می تواند برای این سرویس ثبت نام کند. این باعث می شود تا سهمی از بودجه شخصی آنها به حساب یک حرفه ای معروف به عنوان مدیر استراتژی متصل شود. اقدامات صورت گرفته در بازار براساس نسبت از پیش تعیین شده تکرار می شود. این شامل موقعیت های باز و بسته ، سفارشات Stop Loss و Take Profit می شود.

پس از پیوستن حسابها ، معاملات باز متخصص و اقدامات آینده کپی شده را مشاهده خواهید کرد. این فرآیند به صورت خودکار وبدون هیچ تلاشی از طرف شما  انجام میشود . این توافق با کمک به سرمایه گذاری عاقلانه – اساساً ، توسط پراکسی ، زندگی یک تاجر را آسان تر می کند. از این رو بصورت رایگان ارائه نمی شود.

مقدار کمیسیون در کارگزاریها متفاوت است. این اغلب به عنوان یک اشتراک ماهانه ثابت پرداخت می شود.سناریوی موجود دیگر ، 10٪ سود را تشکیل می دهد. از 500 دلار به دست آمده با سرمایه گذاری 1000 دلار از وجوه شما ، 50 دلار به معامله گر کپی شده می رود.

بازاریابی کپی
بازاریابی کپی

حفظ کنترل کامل

نکته مهم ، شما همچنان این آزادی را دارید که تجارتهای کپی شده را مطابق آنچه مناسب می بینید ، مدیریت کنید. حتی اگر این طرح یک معامله گر ارز با تجربه باشد ، نباید آن را کاملاً بدون ریسک تلقی کرد. بنابراین ، دلالان معتبر به شما امکان می دهند در صورت لزوم رابطه را فسخ کنید.

معاملات کوچک را برای آزمایش شروع کنید. اگر رفتار مدیر استراتژی مؤثر است ، می توانید بخشی از بودجه را به حداکثر افزایش دهید. از آنجا که هیچ سرمایه گذاری قانونی کاملاً بدون ریسک نیست ، به یاد داشته باشید که مبالغ بالاتر با ریسک بیشتری همراه است.

این همچنین توضیح می دهد که چرا متنوع سازی معنی دارد. به چندین کارگزار متصل شوید و نتایج آنها را از نزدیک کنترل کنید. اگر برخی از معاملات را غیرقابل قبول بدانید ، اکثر سیستم عامل ها به شما امکان می دهند که تکرار آنها را لغو کنید.

محدودیت هایی که اعمال می شود

در بیشتر موارد ، محدودیت های مشخصی در مورد میزان سرمایه گذاری از طریق یک تجارت کپی شده اعمال می شود. به عنوان مثال ، این ممکن است به ۲۰٪ از کل بودجه شما محدود شود. از این رو ، با داشتن ۲۰۰۰دلار در حساب خود ، می توانید با ۲۰۰دلار یعنی مقدار ۱۰٪ از آن به معامله گر اعتماد کنید و بعداً سهم خود را افزایش دهید.

معامله گران چه چیزی را کپی می کنند

FXTM عملکرد همه متخصصان موجود را رصد می کند و آنها را برای راحتی شما رتبه بندی می کند. این رتبه بندی بر اساس چندین شاخص عملکرد انجام می شود ، از جمله طول تجربه ، بازده سرمایه گذاری و موارد دیگر. به این ترتیب ، می توانید به راحتی بفهمید که یک مدیر برای درک پتانسیل آنها چقدر خوب عمل کرده است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر