;
coinex

معرفی بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام ؛ تاریخ پرشکوه موسیقی ایران در تلگرام!

ربات‌های تلگرامی با قابلیت‌های متعددشان از جذابیت‌های تلگرام هستند. با ما در بررسی بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام همراه باشید.

تلگرام بدون شک محبوبترین پیامرسان در ایران محسوب میشود. در عین حال محبوبیت این پیامرسان بی دلیل نیست. بخش مهمی از این محبوبیت ناشی از قابلیتهای خوب این اپلیکیشن پیامرسان است. بی تردید ارائه قابلیت های بی نظیر، امنیت بالا و سهولت استفاده از امکانت از علل محبوبیت تلگرام است.

البته ما در این گفتار قصد برشمردن این قابلیت ها و امکانات را نداریم. آنچه موضوع این گفتار است، بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام است. مبحث ربات در تلگرام و نحوه ایجاد و استفاده از آن را پیشتر برای شما به طور مشروح باز کردیم. اما ربات آهنگ یاب تلگرام که موضوع این گفتار است چیست؟

بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام

بهترین ربات های دانلود آهنگ در تلگرام کدامند؟

در این گفتار هدف ما معرفی بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام است. این ربات‌ها از جمله بهترین و پرطرفدارترین قابلیتهای این پیامرسان محسوب میشوند. همزمان با ارائه قابلیت ایجاد و شخصی‌سازی ربات در تلگرام، ربات آهنگ یاب تلگرام نیز به تدریج ارائه شد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید:

لو رفتن شماره موبایل 42 میلیون ایرانی در تلگرام

ربات های دانلود آهنگ تلگرام را به طور کلی و متناسب با مطلب پیش رو میتوان به دو دسته کلی تقسیم کرد. ربات هایی برای دانلود موزیک های ایرانی و ربات هایی برای موزیک های خارجی. خوشبختانه در هریک از این دسته ها نیز زیر عنوان های زیادی قرار میگیرند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

دانلود آهنگ تلگرام

شیوه عملکرد این ربات ها بدین صورت است که برای پیدا کردن یک موزیک، نام موزیک یا نام خواننده را جستجو میکنید. ربات با جستجو در آرشیو خود، مشخصات و لینک دانلود موزیک مربوطه را در انواع کیفیت ها و انواع اجراها در اختیار شما قرار میدهد.

بعضا ممکن است یک شعر را چند خواننده و در زمان های متفاوت اجرا کرده باشند. در این صورت ربات تمام اجراها را در اختیار شما میگذارد. از مزایای استفاده از این ربات ها، امکان جستجوی سریعتر و دسترسی زودتر به محتوای درخواستی شماست. طبعا کل این فرایند جستجو و دانلود از بالا و پایین کردن سایت های دانلود موزیک برای یافتن یک فایل مناسب و با کیفیت ساده تر است.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت پوشه چت در تلگرام

البته این ربات ها هم به مانند هر سایتی تبلیغات دارند و حتی بعضا برای دانلود کردن موزیک، باید شما عضو کانال هایی شوید که ربات برای دسترسی دادن به دانلود موزیک ها از شما میخواهد.

با گذر از مقدمات مذکور و در ابتدا به معرفی برخی از بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام میپردازیم. همانطور که در مقدمه ذکر شد، ما ربات ها را برای سهولت کار به دو دسته تقسیم کردیم. ابتدائا به معرفی ربات هایی برای دانلود آهنگ های ایرانی میپردازیم.

ربات ملوبات Melobot

ربات آهنگ تلگرام

یکی از جذابترین عناوین این لیست، موزیک یاب حرفه ای تلگرام یعنی ملوبات است. ملوبات با آیدی melobot@ به ارائه انواع موزیکهای ایرانی در حجم و کیفیت های مختلف میپردازد. این ربات از آرشیو کاملی بهره میبرد و سرعت عمل و امکانات بینظیری را به کاربران ارائه میدهد.

در این ربات برای یافتن آهنگ مورد نظر خود میتوانید با جستجوی نام خواننده، نام آهنگ و یا نام آلبوم اقدام کنید.

ملوبات

اما جذابتر اینکه حتی با جستجوی بخشی از شعر آهنگ که در ذهنتان تکرار میشود نیز میتوانید به جستجو بپردازید و حتی نتیجه مناسب بگیرید. انصافا این یکی از قابلیت های خوب ملوبات است.  بسیاری اوقات به طور ناگهانی نه نام خواننده و نه نام موزیک به خاطرمان میاید و این کمک بزرگی برای یافتن محتوای مورد نظر است.

از دیگر قابلیت های ملوبات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دانلود کردن و استفاده از یک دموی 30 ثانیه ای از آهنگ مورد نظر. این مورد میتواند پیش از دانلود فایل شما را ار درست بودن انتخابتان مطمئن کند.
  • امکان انتخاب از میان کیفیت های مختلف و به علاوه استفاده از کاور رسمی آهنگ
  • میتوانید با ضبط ویس و ارسال آن به ربات، موزیک ها را هدیه دهید. در این قابلیت شما میتوانید ویس 30 ثانیه ای خود را ضبط کرده و به ربات بفرستید تا ربات آنرا به ابتدای آهنگ اضافه کند.
  • دانلود فول آلبوم از خواننده مورد علاقه تان
  • امکان ایجاد لیستی از علایق خود از میان آهنگ های موجود و یا انتخاب خواننده ها به عنوان خواننده مورد علاقه که در این صورت آهنگهای جدید خواننده به طور خودکار برای شما فرستاده میشود.
  • امکان مشاهده متن آهنگ و همچنین کمک به دسته بندی موزیک ها با رای دادن به آنها.

ربات الوند موزیک Alvandbot

الوند بات نیز یکی از بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام است که مدت‌هاست در این پلتفرم فعالیت می کند. امکان دریافت آلبوم‌ها و تک‌آهنگ اختصاصی همه اهالی موسیقی ایران در این بات آهنگ تلگرام مهیاست. همچنین پس از انخاب آهنگ مورد نظرتان می‌توانید متن آهنگ را نیز دریافت کنید.

مجموعه عظیمی از آلبوم‌ها و آهنگ‌های مختلف در ربات الوند موزیک در تلگرام گنجانده شده و آن را به یکی از بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام بدل کرده است. همچنین در کانال الوند موزیک در تلگرام می‌توانید بهترین و جدیدترین آهنگ ها را دریافت کنید. ربات دانلود آهنگ الوندبات را می‌توانید با آیدی @Alvandbot در تلگرام پیدا کنید.

ربات باریتم BaRitmbot

موزیک یاب حرفه ای تلگرام

باریتم یکی دیگر از بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام است که نسبت به سایرین جدیدتر میباشد و هنوز آنچنان که باید و شاید شناخته شده نیست. اما در همین مدت کوتاه نیز توانسته مجموعه عظیمی از موزیکهای ایرانی و غیرایرانی را فراهم آورده و کاربران زیادی را به خود جلب کند.

با این ربات میتوانید به لیستی از بهترین آهنگهای منتشر شده در هفته و ماه اخیر دسترسی داشته باشید و لیست پخش خاص خود را بسازید. همچنین میتوانید آهنگ مدنظر خود را بر اساس آلبوم دریافت کنید.

باریتم

از مزایای این ربات ارائه اطلاعات دقیق و جزئی از آهنگ از قبیل شعر، کاور و سایر اطلاعات آهنگ است. در این ربات میتوانید موزیک ها را در دو کیفیت 128 و 320 دانلود کنید. به علاوه دموی آهنگها هم در اختیار شما خواهد بود.

ربات دنیای ترانه یا موزیکستان Moozikestanbot

ربات آهنگ یاب تلگرام 

ربات دنیای ترانه از قدیمی ترین عناوینی است که به ارائه آهنگ میپردازد. عموم کاربران این ربات را به نام موزیکستان میشناسند. جستجوی آهنگ در این ربات با سه روش جستجوی نام آهنگ، نام خواننده و یا بخشی از متن آهنگ میسر است. همچنین از کانال تلگرامی موزیکستان میتوانید همواره اخبار جدیدترین آهنگهای ایرانی را پیگیری کنید.

دنیای ترانه

 

بهترین ربات های دانلود آهنگ خارجی تلگرام

ربات آهنگ تلگرام

اما اگر کمی با زبان‌های خارجی آشنا بوده و یا به آنها مسلط باشید و یا حتی با هدف یادگیری زبان انگلیسی، ممکن است به گوش‌کردن موزیک‌های انگلیسی یا سایر زبان‌ها علاقه‌مند باشید.

اما دسترسی مستقیم به آرشیو کاملی از موسیقی غیرایرانی چگونه ممکن است؟ پاسخ در همین ربات های موزیک یاب نهفته است. معمولا یافتن و دانلود این موزیکها از طریق گوگل کار سختی است. اما در این ربات ها با جستجوی ساده و سریع میتوانید به فایل مدنظر دسترسی پیدا کنید.

در همین راستا و در ادامه مطلب به معرفی فهرستی از بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام برای آهنگهای غیر ایرانی میپردازیم.

ربات وی کی میوزیک تلگرام (VK Music bot

موزیک یاب حرفه ای تلگرام

ربات موسیقی VK Music bot تاکنون بی‌تردید عنوان بهترین ربات موسیقی تلگرام را به خود اختصاص داده است. این ربات موسیقی به شما کمک میکند تا موزیکی که میخواهید را به آسانی پیدا و دانلود کنید.

VKMusic bot

برخی از ویژگی های ربات موسیقی  VK Music bot:

  •  /song سرچ بر اساس نام موسیقی
  •  /artist سرچ بر اساس نام خواننده
  •  /setlang تغیر زبان
  •  /settings تغیر تنظیمات

ربات اسپاتیفای در تلگرام Spotify Bot

ربات آهنگ یاب تلگرام

شما با Spotify میتوانید به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش بدهید و موزیک‌های منتخب خود را درون خود ربات ذخیره کنید. جالب اینجاست که میتوانید در مورد موسیقی ها نظر بدید و بحث کنید.

اسپاتیفای

ربات بینگ میوزیک تلگرام  Bing Music Bot

ربات آهنگ تلگرام

ربات موسیقی Bing Music خیلی راحت به شما این قابلیت را میدهد که به سادگی موزیک مدنظر خود را پیدا کنید.

بینگ موزیک

ربات موسیقی تلگرام FindMusicPleaseBot

ربات آهنگ یاب تلگرام

ربات FindMusicPleaseBot یک ربات با مجموعه ای بسیار کامل و دقیق از بهترین موزیک های غیرایرانی است. نام جالبی دارد لطفا موزیک را پیدا کن.

لطفا آهنگوو پیدا کن

ربات دانلود آهنگ خارجی تلگرام گت میوزیک GetMusic Bot

موزیک یاب حرفه ای تلگرام

یکی دیگر از بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام ربات GetMusic است.

GetMusic

برخی از ویژگی های ربات موسیقی GetMusic:

  •  /next صفحه ی بدی
  •  /stop توقف جست و جوی خودکار
  •  /start شروع جست و جوی خودکار
  •  /ytvideoلینک شدن به ویدیو موزیک در یوتیوب
  •  /yts سرچ کردن متن موسیقی در یوتیوب
  •  /yt دانلود موسیقی از یوتیوب
  •  /cancelلغو کردن عملیات فعلی
  •  /feedback ارسال بازخورد

نحوه استفاده از ربات آهنگ یاب تلگرام

ربات آهنگ تلگرام

طریقه عضویت و استفاده از تمامی ربات‌ها تا حد زیادی مشابه یکدیگر است. برای استفاده از ربات آهنگ ابتدا باید به عضویت ربات دربیایید، برای اینکار کافیست با سرچ آیدی ربات‌ها که در طول مطلب ارائه دادیم، آنها را تلگرام خود پیدا کرده و به عضویت آنها دربیایید.

بیشتر بخوانید:‌

راه دوم این است که نام ربات مورد نظر را به همراه علامت ات ساین (@) که در ابتدای آیدی ربات قرار می گیرد در بخش پیام های ذخیره شده تلگرام یا سایر بخش ها در برنامه تلگرام تایپ کنید، سپس بر روی لینک بوجود آمده کلیک کنید و بر روی گزینه Join که در پایین صفحه وجود دارد کلیک کنید.

بعد از عضویت در ربات و برای یافتن موزیک مدنظر خود کافیست تا نام آهنگ یا نام خواننده یا نام آلبوم یا هر مشخصات دیگری را تایپ کرده و برای ربات بفرستید. سپس ربات لینک دانلود آهنگی که دنیال آن هستید به شما ارائه میکند.

اما در صورتیکه نام خواننده یا نام آهنگ در خاطرتان نیست باز هم مشکلی پیش نخواهد آمد و کافیست تا بخشی از آهنگ را تایپ کنید، ربات های ارائه شده همگی دارای دیتابیس بسیار بزرگی از آهنگ های ایرانی و غیرایرانی هستند و به احتمال قوی آهنگی که دنبال آن هستید در لیست آهنگ های پیشنهادی ربات موجود است.

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)