;
coinex

بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 ؛ جدیدترین موبایل های اقتصادی

اگر یک گوشی خوب می‌خواهید لزومی ندارد که بهای زیادی را برای آن بپردازید. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 پرداخته‌ایم.

روز به روز تعداد بیشتری از گوشی های 1000 دلاری، گرانتر و بهترین گوشی های هوشمند جهان در سال 2020 وارد بازار می‌شوند و برای افراد دارای بودجه محدود قیمت این محصولات صرفا باعث سردرد است. خرید سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا برای بسیاری از مردم تنها یک رویاست. خوشبختانه هنوز هم تعداد زیادی گوشی اقتصادی در بازار وجود دارد. از بهترین گوشی های هوشمند میان رده 2020 گرفته تا پایین‌رده‌ها. بد نیست بدانید که بعضی از آن ها ویژگی‌های بسیار منحصربفردی را نیز در خود دارند.

اگر می‌خواهید یک گوشی جدید بخرید و در حدود 3 میلیون تومان پول دارید، نوکیا 4.2 را به عنوان بهترین گزینه به شما معرفی می‌کنیم. در فهرستی که در ادامه می‌آید انتظار بهترین گوشی های ۲۰۲۰ اپل و جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2020 را نداشته باشید. اگر موارد این فهرست باز هم از بودجه شما فراتر است، نگاهی به بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان در سال 2020 بیاندازید.

در این مطلب به ارائه مشخصات این محصول و چند مورد دیگر از بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 در یک نگاه

  1. نوکیا 4.2
  2. سامسونگ A10e
  3. سامسونگ گلکسی A01
  4. موتو جی 7 پلی
  5. شیائومی می A3
  6. نوکیا 3.1 پلاس
  7. بلک ویوو پی وی 5900
  8. نوکیا 2.3
  9. شیائومی ردمی نوت 8

نوکیا 4.2

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 2020

نوکیا 4.2
بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020

اگر به دنبال یک گوشی جدید هستید و می‌خواهید در حدود 3 میلیون تومان برای آن پول بپردازید، نوکیا 4.2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نوکیا در طول چند سال گذشته یکی از برترین سازندگان گوشی های رده ابتدایی و متوسط بوده است و گوشی نوکیا 4.2 آن از هر نظر نمایانگر بهترین گوشی 3 میلیون تومانی 2020 دنیا است.

نوکیا 4.2 ویژگی‌های منحصربفردی را در ازای قیمت اقتصادیش ارائه می‌کند و یک دوربین دوگانه اصلی کارآمد با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی، دکمه اختصاصی برای فعال سازی دستیار مجازی گوگل اسیستنت، پورت اختصاصی کارت حافظه میکرو SD و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء تا 400 گیگابایت تنها بعضی از این ویژگی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2020

برگ برنده دیگر این گوشی هوشمند رابط کاربری آن است. این محصول سیستم عامل اندروید وان را روی خود دارد و از این طریق مزایای زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. سادگی و سهولت استفاده این رابط کاربری و نداشتن نرم افزارهای سنگین اضافی از نقاط قوت این رابط کاربری هستند. علاوه بر این باید گفت که نوکیا 4.2 به واسطه این رابط کاربریش همه آپدیت‌های بزرگ نرم افزاری را تا ماه آوریل سال 2021 و همه آپدیت‌های امنیتی را تا ماه آوریل سال 2022 دریافت می‌کند.

این حد از پشتیبانی بروزرسانی‌های جدید را حتی بعضی از گوشی های پرچمدار هم ارائه نمی‌کنند، بنابراین اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به مدت چند سال از یک گوشی هوشمند استفاده می‌کنند و نمی‌خواهید بهای زیادی را بپردازید، نوکیا 4.2 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نوکیا 4.2 با یک پورت میکرو USB شارژ می‌شود و پنل پلاستیکی پشتی آن به میزان زیادی لکه پذیر است، اما قیمت اقتصادیش و نقاط قوتش این دو نقطه ضعف را کمرنگ می‌کنند.

قیمت: 159 دلار

نقاط قوت:

  • دوربین دوگانه اصلی
  • دکمه اختصاصی برای فعال سازی دستیار مجازی گوگل اسیستنت
  • حافظه قابل ارتقاء تا 400 گیگابایت
  • رابط کابری ساده و تمیز اندروید وان

نقاط ضعف:

  • پورت شارژ میکرو USB
  • لکه پذیری کاور پلاستیکی پشتی

سامسونگ گلکسی A10e

بهترین گوشی زیر 3 میلیون تومان 2020

گلکسی A10E
بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020

نوکیا 4.2 بهترین گوشی حدودا 3 میلیون تومانی 2020 است اما اگر علاقه‌ای به این محصول ندارید، گلکسی A10e سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول بسته به نیازهایتان می‌تواند نسبت به نوکیا 4.2 گزینه بهتری برای شما باشد.

اولین ویژگی که گلکسی A10e سامسونگ را نسبت به نوکیا 4.2 برتر جلوه می‌دهد، نمایشگر بزرگتر و بهتر لبه به لبه این گوشی هوشمند است که حاشیه باریکتری را نیز در پایین خود دارد. اگر که با گوشی خود زیاد محتویات رسانه‌ای را اجرا می‌کنید، گلکسی A10e را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر این مدل سامسونگ را پسندیدید می‌توانید سامسونگ گلکسی A10 و سامسونگ گلکسی A20 را نیز نگاهی بیاندازید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ارزان قیمت چینی

گلکسی A10e سامسونگ به یک حافظه قابل ارتقاء هم مجهز است و شما می‌توانید حافظه آن را با یک کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت افزایش دهید. یک پردازشگر سریع 7884B، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی تک سنسوری و رم 2 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 تبدیل کرده‌اند.

قیمت: 180 دلار

نقاط قوت:

  • مجهز به نمایشگر اینفینیتی
  • حافظه داخلی قابل ارتقاء
  • پشتیبانی شبکه‌های GSM و CDMA
  • عملکرد قابل اطمینان

نقاط ضعف:

  • رم 2 گیگابایتی
  • دوربین اصلی تک سنسوری

سامسونگ گلکسی A01

بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 ؛ جدیدترین موبایل های اقتصادی

اگر به فکر گوشی نسبتا ارزان قیمتی هستید باید Galaxy A01 را در نظر داشته باشید. این گوشی یکی از محصولات مقرون به صرفه سامسونگ است. قاب پشتی گوشی و فریم آن از جنس پلاستیک است. سامسونگ این گوشی را با اندروید 10 عرضه کرده است.

نمایشگر این محصول یک پنل 5.3 اینچی با رزولوشن 720 در 1480 و از نوع TFT است. این نمایشگر در هر اینچ 311 پیکسل جای می دهد. در بخش سخت افزاری این دستگاه از تراشه 28 نانومتری مدیاتک MT6739 استفاده می کند. این تراشه در کنار رم 1 گیگابایت عملکرد خوبی ارائه می کند.

ظرفیت داخلی این محصول 16 گیگابایت است و می توانید به کمک یک کارت حافه جانبی آن را بیش از این نیز ارتقا دهید.  این محصول از یک سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین اصلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره مند است. منبع تغذیه این محصول نیز یک باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی است.

قیمت: 129 دلار

 نقاط قوت

  • خوش‌دست
  • سبک
  • قیمت مناسب
  • طراحی زیبا
  • کیفیت ساخت خوب

 نقاط ضعف

  • تاچ ضعیف
  • کیفیت پایین دوربین
  • پردازنده‌ی نه‌چندان قوی

موتو جی 7 پلی

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 2020

موتو جی 7 پلی
بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020

گوشی های سری موتو جی موتورولا همیشه از بهترین اسمارت فون های اقتصادی جهان بوده‌اند و موتو جی 7 پلی هم از این قاعده جدا نیست. وقتی که موتو جی 7 پلی را با دو گوشی فوق مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که ناچ نمایشگر این اسمارت فوق اقتصادی بسیار بزرگتر است، ولی اطمینان داشته باشید که از خرید این گوشی هوشمند پشیمان نمی‌شوید.

موتو جی 7 پلی هم مانند سایر گوشی های موتورولا پکیج نرم افزاری بسیار منحصربفردی دارد. این محصول یک رابط کاربری سریع و ساده را به همراه افزودنی‌هایی کاربردی در اختیار شما می‌گذارد. از دیگر ویژگی‌هایی که این محصول را به یکی از بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 تبدیل کرده‌اند می‌توان به یک نمایشگر همیشه روشن موتو دیسپلی، دستیار مجازی الکسا، حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت، پورت شارژ USB نوع C و قابلیت موتو اکشنز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ

مجهز بودن موتو جی 7 پلی به قابلیت حرکتی موتو اکشنز این امکان را به شما می‌دهد که با چرخاندن آن دوربین گوشی و با حرکت دادن آن به سمت بالا و پایین چراغ قوه این اسمارت فون زیبا را فعال کنید. برای فعال کردن دستیار مجازی این محصول هم تنها کافیست که شاسی پاور آن را فشار دهید و نگه دارید. در مجموع اگر علاقه‌ای به گوگل اسیستنت ندارید و به دنبال جایگزینی مجهز به یک دستیار مجازی برای نوکیا 4.2 هستید، موتو جی 7 پلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت: 200 دلار

نقاط قوت:

  • شاسی فعال سازی دستیار مجازی الکسا
  • نرم افزار منحصربفرد موتورولا
  • حافظه قابل ارتقاء
  • پردازشگر کارآمد
  • پورت USB نوع C

نقاط ضعف:

  • رم 2 گیگابایتی
  • آپدیت‌های نرم افزاری فاقد برنامه ریزی
  • ناچ بزرگ نمایشگر

شیائومی می A3

بهترین گوشی زیر 2 میلیون تومان 2020

شیائومی می A3
بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020

شیائومی می A3 اولین گوشی بین المللی این لیست است و اگر می‌خواهید یک گوشی بین المللی بخرید، باید نکاتی را به یاد داشته باشید. برای مثال این گوشی هوشمند در ایالات متحده فاقد وارانتی است و به دلیل عدم پشتیبانی بعضی از باندهای LTE در ساختمان‌ها و مناطق روستایی قدرت آنتن دهی خیلی خوبی ندارد. یکی از برجسته‌ترین نقاط قوت شیائومی می A3 ترکیب دوربین آن است. دوربین اصلی این محصول به سه لنز 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی تشخیص دهنده عمق مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020

می A3 علی رغم داشتن این دوربین در شرایط کم نور نمی‌تواند جزئیات یک منظره را به خوبی در عکس منعکس کند، اما در هنگام وجود نور کافی عکس‌های بسیار خوبی را ثبت می‌کند. لنز اولترا واید این اسمارت فون زیبا هم کارایی خوبی دارد و شیائومی آن را به قابلیت هوش مصنوعی هم مجهز کرده است تا شما بتوانید از این طریق عکس‌های بسیار بهتری را با آن ثبت کنید.

می A3 به عنوان یکی از بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 از یک طراحی زیبا، باتری قدرتمند، سیستم عامل ساده و کارآمد اندروید وان و جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می‌برد. در مجموع اگر که نقاط ضعف یک گوشی بین المللی و یک اسکنر اثر انگشت ناکارآمد قرار گفته در داخل نمایشگر شما را ناراحت نمی‌کنند، این محصول گزینه بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود.

قیمت: 200 دلار

نقاط قوت:

  • بدنه شیشه‌ای با طراحی زیبا
  • دوربین سه گانه اصلی کارآمد
  • باتری قدرتمند
  • جک 3.5 میلی متری هدفون
  • سیستم عامل ساده و کارآمد اندروید وان

نقاط ضعف:

  • عملکرد نامطلوب اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر
  • پشتیبانی محدود باندهای LTE در ایالات متحده

نوکیا 3.1 پلاس

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 2020

نوکیا 3.1 پلاس
بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020

نوکیا 3.1 پلاس هم یکی از بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 است و از نظر طراحی صنعتی برترین گوشی این لیست محسوب می‌شود. بدنه این اسمارت فون زیبا از جنس پلی کربنات ساخته شده است تا ضمن داشتن مقاومت کافی حس خوبی را به دستان کاربر منتقل کند. نوکیا 3.1 پلاس وزن بسیار معقولی نیز دارد و به همین دلیل اصلا یک گوشی ارزان قیمت بی کیفیت به نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های زیر 6 میلیون تومان

این محصول به یک باتری کارآمد 3500 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر دارای رزولوشن HD پلاس مجهز است و می‌تواند با یک بار شارژ به مدت دو روز فرامین شما را انجام دهد.

یک تراشه NFC برای فراهم سازی امکان انجام پرداخت‌های الکترونیکی از طریق سرویس گوگل پی، سنسور اسکنر اثر انگشت کارآمد، حافظه داخلی قابل ارتقاء تا 256 گیگابایت با کمک کارت حافظه میکرو SD و سیستم عامل ساده و کارآمد اندروید وان با آپدیت‌های منظم تنها بعضی از ویژگی‌های مثبت این محصول هستند. نوکیا 3.1 پلاس از نظر کارایی برترین گوشی این لیست نیست و اسپیکر آن هم قدرت خروجی بسیار بالایی ندارد، اما در این رده قیمتی یک گوشی اقتصادی خوب است.

قیمت: 139 دلار

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت عالی
  • دو روز عملکرد باتری با یک بار شارژ
  • اسکنر اثر انگشت سریع
  • تراشه NFC برای استفاده از سرویس گوگل پی
  • آپدیت‌های نرم افزاری تضمین شده و منظم

نقاط ضعف:

  • عملکرد نه چندان سزیع
  • قرار داشتن اسپیکر در پشت گوشی

بلک ویوو بی وی 5900

بهترین گوشی زیر 2 میلیون تومان 2020

بلک ویوو بی وی 5900
بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020

گذاشتن گوشی در یک کاور محافظ راه بسیار خوبی برای محافظت از آن در کاربردهای روزمره است، اما گوشی هایی هم در بازار هستند که به طور استاندارد توسط سازنده خود با یک بدنه مقاوم سازی شده عرضه شده‌اند و بلک ویوو بی وی 5900 هم یکی از همین محصولات است.

طراحی بی وی 5900 مقاومت آن را بسیار بالا برده است؛ این محصول نه تنها در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک به شاخص مقاومتی IP68 مجهز است، بلکه شاخص MIL-STD-810G را هم در خود دارد و در صورت سقوط از فاصله 1.5 متری هیچ آسیبی نمی‌بیند. بلک ویوو بی وی 5900 علاوه بر یک طراحی و بدنه مقاوم از ویژگی‌های منحصربفرد دیگری نظیر یک باتری 5580 میلی آمپر ساعتی، پورت یو اس بی نوع سی برای شارژ، تراشه NFC برای استفاده از سرویس گوگل پی، اسکنر اثر انگشت جانبی کارآمد، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 128 گیگابایت بهره می‌برد.

طراحی بلک ویوو BV5900 از دید همه افراد مناسب نیست اما اگر در یک محیط خشن کار می‌کنید، این محصول را به عنوان یکی از بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت: 170 دلار

نقاط قوت:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و نفوذ آب و ذرات گرد و خاک
  • باتری قدرتمند 5580 میلی آمپر ساعتی
  • اسکنر اثر انگشت کارآمد جانبی
  • تراشه NFC برای استفاده از سرویس گوگل پی
  • پورت شارژ USB نوع C

نقاط ضعف:

  • عامه پسند نبودن طراحی گوشی

نوکیا 2.3

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در سال 2020

نوکیا 2.3
بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020

هیچ یک از گوشی های این لیست قیمت گرانی ندارند اما اگر می‌خواهید با پرداخت حداقل بهای ممکن یک گوشی مدرن و خوب بخرید، نوکیا 2.3 را به شما پیشنهاد می کنیم. این گوشی هوشمند یک اسمارت فون تمام عیار نیست، اما در مجموع عملکرد خوبی دارد. نوکیا 2.3 به یک نمایشگر 6.2 اینچی HD+ با رزولوشن 720 در 1520 پیکسلی، پردازشگر مدیاتک، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت مجهز است. پورت شارژ میکرو USB آن در نگاه اول ممکن است کمی شما را دلسرد کند، اما خودتان را بابت آن ناراحت نکنید زیرا نوکیا 2.3 یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی را در خود دارد.

این محصول هم مانند نوکیا 4.2 به سیستم عامل اندروید وان مجهز است، از این رو آینده تضمین شده‌ای از نظر آپدیت‌های نرم افزاری دارد. در این رابطه بد نیست بدانید که نوکیا 2.3 تا ماه ژانویه 2022 آپدیت‌های نرم افزاری و تا ماه ژانویه 2023 آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کند. سازنده مشهور فنلاندی همچنین گفته است که به زودی بروزرسانی اندروید 10 را هم برای این محصول ارائه می‌کند. نوکیا 2.3 اسکنر اثر انگشت و تراشه NFC ندارد، اما به عنوان یکی از بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 به یک کلید اختصاصی برای فعال سازی دستیار مجازی گوگل اسیستنت مجهز شده است.

قیمت: 129 دلار

نقاط قوت:

  • بدنه فلزی با کاور پشتی زیبا
  • سیستم عامل تمیز و ساده اندروید وان
  • باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی
  • کلید اختصاصی برای فعال سازی دستیار مجازی گوگل اسیستنت
  • حافظه قابل ارتقاء
  • قیمت بسیار ارزان

نقاط ضعف:

  • نداشتن اسکنر اثر انگشت
  • نداشتن تراشه NFC

شیائومی ردمی نوت 8

بهترین گوشی زیر 2 میلیون تومان 2020

شیائومی ردمی نوت 8
بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020

ردمی نوت 8 هم یک گوشی بین المللی است و به همین دلیل بعضی از باندهای LTE را پشتیبانی نمی‌کند و در ایالات متحده وارانتی ندارد، اما ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی را ارائه می‌کند. این گوشی منحصربفرد از یک طراحی شیشه‌ای – فلزی بسیار زیبا بهره می‌برد، به یک نمایشگر 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس کارآمد مجهز است و یک اسکنر اثر انگشت بسیار سریع و دوربین اصلی چهار سنسوری کارآمد را در اختیارتان می‌گذارد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 665، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، فناوری شارژ سریع 18 واتی، پورت شارژ USB نوع C، جک 3.5 میلی متری هدفون و کنترلر IR اشاره کرد. رابط کاربری MIUI این محصول شاید گاهی اوقات شما را دلسرد کند، اما باقی ویژگی‌های آن نقاط ضعفش را کمرنگ می‌کنند.

قیمت: 179 دلار

نقاط قوت:

  • طراحی زیبا
  • نمایشگر فول اچ دی 6.3 اینچی کارآمد با حاشیه‌های باریک
  • دوربین اصلی چهار سنسوری
  • باتری 4000 میلی آمپر ساعتی
  • سنسور اثر انگشت سریع

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی همه باندهای LTE
  • نداشتن وارانتی

حرف آخر:

چند سال پیش با 200 دلار (3 میلیون تومان) نمی‌توانستید گوشی اندروید بسیار خوبی بخرید، اما سال 2020 با ارائه چندین گزینه خوب این روند را برای شما تغییر داده است.

با توجه به مشخصات محصولات فوق و بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت که نوکیا 4.2 بهترین گوشی 3 میلیون تومانی 2020 موجود در بازار است و برای یک کاربر عادی برترین گزینه محسوب می‌شود زیرا نمایشگر خوب و کارایی مطلوبی دارد و ویژگی‌های منحصربفردی مانند یک دوربین دوگانه اصلی، کلید اختصاصی برای فعال سازی دستیار مجازی گوگل اسیستنت و سیستم عامل تمیز و ساده اندروید وان را در اختیارتان می‌گذارد. سایر گوشی های موجود در این لیست هم انتخاب‌های بسیار خوبی هستند، با این حال به عبارت ساده می‌توان گفت که نوکیا 4.2 گل سر سبد این لیست است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcentral

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های زیر 3 میلیون تومان در سال 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر