;
coinex

با لیدوماتریپ چگونه ارزان، اما پربار سفر کنیم؟

امروزه، سفر کردن به یکی از راه های رهایی از استرس و روزمرگی ناشی از زندگی در شهرهای شلوغ تبدیل شده است. اما ممکن است به علت ترس از هزینه های سفر خود را از این موهبت محروم کنید. آیا باید به خاطر این هزینه ها سفر کردن را به زمانی دیگر موکول کنیم؟ نه منطقی نیست! بهتر است راه هایی را پیدا کنیم که حتی با درآمد متوسط هم بتوانیم ایرانگردی را شروع کنیم.

در صنعت گردشگری، دانستن اینکه چگونه سفری ارزان و در عین حال پربار داشته باشیم، کار آسانی نیست و به اصطلاح قلق دارد و مهارت می خواهد! همانطور که می دانید بیشتر هزینه های سفری مربوط به حمل و نقل، اقامت و غذا می شود.

به طور مثال برای اجاره سوئیت در شیراز، دقیقا باید چه کارهایی انجام دهیم تا نهایتا برایمان ارزان تر تمام شود؟ وبسایت لیدوماتریپ چگونه به ارزان تر سفر کردن ما کمک می کند؟ و یا چگونه در عین خوردن غذاهای لذیذ در سفر، هزینه های خوردو خوراک را کاهش دهیم؟  ما در این مقاله به شما می گوییم که گردشگران حرفه ای در دنیا چگونه ارزان سفر می کنند، از چه وبسایت هایی کمک می گیرند و چگونه پول خود را برای سفرهای بیشتر و ماجراجویی های هیجان انگیز تر ذخیره می کنند.

به جای هتل، آپارتمان و سوئیت رزرو کنید

به جای اینکه پول خود را صرف هتل های 5 ستاره کنید، سوئیت و آپارتمان را با هزینه ای کمتر و فضایی بیشتر رزرو کنید، به خصوص اگر گروهی سفر می کنید این هزینه شاید به اندازه یک پنجم هزینه رزرو یک هتل باشد!

به طور مثال تصور کنید که عازم اصفهان و می خواهید با اجاره سوئیت در اصفهان، چند روزی را در میان تاریخ و شکوه این شهر غرق شوید. سوئیت ها علاوه براینکه هزینه کمتری دارند، امکانات خوبی را به مسافرین می دهند. اگر می خواهید هزینه حمل و نقل کمتری بابت بازدید از جاذبه های گردشگری اصفهان بپردازید، اقامتگاه تان را نزدیک به این جاذبه ها رزرو کنید. در این صورت فاصله بین یک گردش تاریخی و نوشیدن چایی خوش عطر در اقامتگاهتان می توانید به اندازه صد قدم باشد.

با لیدوماتریپ چگونه ارزان، اما پربار سفر کنیم؟

اقامتگاه تان را آنلاین و وبسایت های مطمئن رزرو کنید

گردشگران باتجربه معمولا اقامتگاه خود را آنلاین رزرو می کنند. اما چرا آنلاین؟ اول اینکه شما گرفتار افزایش قیمت دلال ها و املاکی  هنگام رزرو حضوری نخواهید شد! و دوم اینکه هفته ها پیش از سفر می توانید اقامتگاه اتان را رزرو کنید و این کار به دقیقه 90 و پس از رسیدن به شهر مقصد موکول نخواهد شد تا خستگی و نیافتن اقامتگاه، روی تصمیماتتان تاثیر بگذارد.

وبسایت لیدوماتریپ، یک بازار آنلاین برای اجاره اماکن اقامتی در سرتاسر ایران هست و شما می توانید انواع سوئیت، ویلا، آپارتمان مبله و اقامتگاه بوم گردی را به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان رزرو کنید.

در وبسایت لیدوما شما می توانید مشاهده کنید که در چه روزهایی از هفته مثلا قیمت اجاره سوئیت در مشهد پایین تر هست و از تخفیفات و اختلاف قیمت در روزهای مختلف مطلع خواهید شد. همچنین می توانید میان صدها واحد پیشنهادی برای هر شهر، مقایسه قیمتی انجام دهید و مورد مناسب خود را رزرو نمایید. در این فضا، مالکین اقامتگاه ها به دلیل وجود فضای رقابتی بی دلیل قیمت واحدشان را بالا نمی برند.

رستوران های لاکچری را فراموش کنید، غذاهای محلی تجربه لذیذیست!

شهرهای ایران غذاهای محلی متنوعی دارند. مثلا در جنوب ایران مانند بندرعباس غذاها بسیار تند طبخ می شوند و در شهرهای شمالی از سیر و چاشنی زیاد استفاده می شود. غذاهای محلی در عین اینکه از مواد ارگانیک تهیه می شوند، قیمت پایین تری دارند. البته ممکن است شانس بیاورید و میهمان سفره یک محلی خونگرم و میهمان نواز باشید.

گردشگران باتجربه تمایل بیشتری برای آشنایی با فرهنگ و آداب رسوم مردمان دیگر نشان می دهد و این برایشان یک قانون است که بدون چشیدن طعم غذای محلی، سفر ناتمام می شود! مطمئنا شما نیز از طعم خوراک های جدید لذت خواهید برد.

پس اگر هوس غذای تند جنوب کرده اید و می خواهید به شهری مانند بندرعباس سفر کنید، به جای اجاره سوئیت در بندرعباس، می توانید بوم گردی رزو کنید که فضایی سنتی و محلی دارند و یک تجربه هیجان انگیز و جدیدی برای مسافرین هستند.

در وبسایت لیدوماتریپ انواع اقامتگاه بوم گردی وجود دارد که می توانید آنلاین رزرو کنید. در بیشتر این بوم گردی ها وعده صبحانه رایگان هست و غذاهای محلی و سنتی ایرانی در آن سرو می شود.

با لیدوماتریپ چگونه ارزان، اما پربار سفر کنیم؟

خودتان آشپزی کنید!

تصور کنید از یک گردش طولانی به اقامتگاه اتان بازگشته اید و حسابی گرسنه اید. در آن زمان احتمالا تنها چیزی که می خواهید یک آشپزخانه و مقداری مواد اولیه است. هتل ها معمولا فاقد آشپزخانه هستند! اما در اقامتگاه های مردمی، شما به آشپزخانه همراه با تجهیزات دسترسی دارید، پس خودتان با لذت بیشتر و هزینه تمام شده کمتر می توانید آشپزی کنید. به همین سادگی، به همین خوشمزگی و به همین ارزانی!

هرچقدر بیشتر بدانید، هزینه کمتری می پردازید!

هرچقدر بیشتر بدانید کمتر هزینه می کنید. کسانی که بیشتر می‌دانند و این قدرت را دارند که اطراف رادقیق تر تحلیل کنند، اغلب در زندگی هزینه‌ های مادی و روانی کم تری می‌پردازند. سعی کنید وبسایت ها و اپلیکیشن های مختلف که در زمینه گردشگری فعالیت می کنند را بیشتر بشناسید. از گوگل مپ برای پیدا کردن مسیرهای کوتاه تر کمک بگیرید، از تخفیفات پرواز ها مطلع شوید، اگر می خواهید بارها بین راه توقف کنید از خودرو شخصی استفاده کنید که هزینه کمتری هم دارد و یا از وبسایت های رزواسیون آنلاین مانند لیدوماتریپ برای اجاره اقامتگاه استفاده کنید.

لیدوما پس از چندسال سابقه فعالیتی، در حال حاضر بیش از 7 هزار اقامتگاه را در بیش از 500 شهر ایران را با تصاویر و مشخصات کامل پوشش می دهد و یکی از متنوع ترین و کامل ترین وبسایت ها در زمینه ارائه خدمات اسکان می باشد و با اجاره اقامتگاه در شمال، جنوب، اجاره سوئیت در کیش، تهران، تبریز و به طور خلاصه تمامی شهرهای ایران، نیازهای اقامتی مسافرین را رفع می کند.

برای آشنایی بیشتر با این وبسایت و رزرو اقامتگاه می توانید به آدرس اینترنتی www.lidomatrip.com مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر