coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

هتل شیراز؛ رونق یا رکود؟

شیراز بهشت گمشده ایران نام دارد. در کوچه و باغ‌های این شهر بوی نارنج می پیچید. طبیعت و تاریخ گردی بخشی از هویت سفر شیراز است. در سفر شیراز کنار طبیعت‌گردی امکان ماجراجویی در تاریخ‌گذشته این شهر را دارید. این بار مقصد شیراز آرامگاه حافظ و باغ عفیف‌آباد است، اما قبل از رزرو هتل شیراز سراغ جاهای دیدنی، بازار‌های قدیمی و غذای محلی این شهر می‌رویم.

چرا به شیراز سفر کنیم؟

مسافران شیراز را با چای بهارنارنج کافه‌های قدیمی این شهر می‌شناسند. وقتی هتل شیراز را رزرو کنید، به این شهر بیاید. در سفر متوجه می‌شوید که زمان کوتاهی برای شناخت همه زیبایی‌های این شهر دارید. راستی شیراز را باید از بوی نارنج یا معماری اصیل باغ‌های این شهر شناخت؟ برای آشنایی بیشتر با شیراز سراغ جاهای دیدنی این شهر می‌رویم.

باغ نارنجستان قوام

در گوشه و کوچه‌های این شهر باغ‌های با معماری اصیل ایرانی و درخت‌های نارنج پیدا می‌کنید. یکی از باغ‌های شیراز، باغ نارنجستان قوام یا قوام است. این باغ در خیابان لطفعلی‌خان زند قرار دارد؛ از ابتدا خیابان تا مسیر منتهی به باغ نارنجستان قوام گل‌های لاله قرمز کاشته شده است. باغ با در قرمز لعاب‌کاری شده باز می‌شود؛ هر گوشه باغ گل‌های رنگارنگ و نخل‌های خرما را می‌بینید. در معماری خانه‌باغ از آینه، گچ‌کاری استفاده شده است.

آرامگاه حافظ

حافظیه یا آرامگاه حافظ مرقد لسان‌الغیب است. مقبره حافظ در زمان‌های مختلف مرت و بازسازی شد، اما بنای امروزی متعلق به دوران پهلوی است. مقبره حافظ در وسط باغ قرار دارد، سنگ‌نگاری و قوس سقف مقبره از ویژگی‌های آرامگاه حافظ است.

ارگ کریم‌خان زند

در سفر شیراز فهرست جاهای دیدنی شیراز را با ارگ کریم‌خان زند تمام کنید. از دور ارگ کریم‌خان زند شبیه پایگاه نظامی با برج‌های دژبانی است. اما در واقع خاندان سلطنتی زندیه در این بنا سکونت داشته‌اند. همچنین ارگ کریم‌خان زند در نزدیکی میدان شهدا قرار دارد، شما میتوانید با رزرو هتل ارگ در شیراز به تمامی مکان‌های دیدنی و بناهای تاریخی دسترسی داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل شیراز؛ رونق یا رکود؟

بازار‌های قدیمی شیراز

برای شناخت بیشتر شیراز، سراغ بازار‌های قدیمی شیراز می‌رویم. رد پای نارنج را می‌توانید در همه گوشه‌های شیراز پیدا کنید. وقتی از در قدیمی بازار وارد می‌شوید، ابتدا حوضچه آبی‌رنگ و درخت‌های نارنج شما را متعجب خواهد کرد. آماده‌اید! سری به مغازه‌های قدیمی در بازار شیراز بزنید؟

بازار وکیل

بازار و حمام وکیل زند از آثار به‌جامانده از دوران زندیه هستند. کریم‌خان زند دستور ساخت بازار وکیل زند را صادر کرد. این بازار حجره‌های قدیمی با معماری سبک دوران زندیه دارد. اگر قصد خرید ندارید برای دیدن معماری این بازار، به بازار وکیل زند بیایید.

بازار مسگرها

بازار مسگرها بخشی از بازار قیصریه است، از زمان قاجار تا به امروز فعالیت می‌کند. معماری این بازار قدیمی نشان از سبک معماری دوره قاجاریه است. در مغازه‌های این بازار انواع لوازم مسی را می‌بینید.

سرای مشیر شیراز

این بنای تاریخی در زمان فتحعلی‌شاه قاجار ساخته شد. این بازار درگذشته به سرای گلشن معروف بود اما بعد‌ها به سرای مشیر شیراز تغییر نام داد. این بازار یک حیاط بزرگ با حوض کوچک، درخت نارنج دارد؛ اطراف حیاط حجره‌های کوچک قرارگرفته است. در این بازار می‌توانید انواع صنایع دستی را بخرید.

غذاهای محلی شیراز

شیراز تنوع غذایی بالایی دارد. در شیراز غذاهای را امتحان می‌کنید که طعم خوشمزه آن‌ها را فراموش نخواهید کرد. در زیر فهرستی از غذاهای خوشمزه شیرازی را می‌بینید.

_ شیرازی پلو

_ لوبیاپلو شیرازی

_ قورمه به

_ اشکنه شیرازی

خرید هتل شیراز

اکنون وقت آن شده که هتل شیراز را از برنامه علی‌بابا رزرو کنیم. اما قبل از انتخاب هتل شیراز مدنظر خودمان باید هتل شیراز را بشناسیم. در جدول زیر فهرستی از هتل شیراز را می‌بینید، بعد از انتخاب هتل شیراز مدنظر خودتان هزینه رزرو هتل شیراز را بپردازید.

نام هتل آدرس هتل قیمت هتل
هتل وکیل شیراز خیابان لطفعلی‌خان زند_ چهارراه نمازی 000,810 تومان
هتل بین‌المللی پارس شیراز خیابان کریم‌خان 000, 950 تومان
هتل پرسپولیس شیراز حدفاصل چهارراه حافظ به میدان قائم 000,471, 1 تومان
هتل ستارگان شیراز بلوار آزادی 000,900 تومان
هتل پارک سعدی شیراز چهارراه حافظ_ خیابان حافظ_ مقابل باغ جهان‌نما 000,000,1 تومان

یادتان باشد برای دسترسی بیشتر به هتل شیراز به برنامه علی‌بابا سری بزنید.

هتل شیراز؛ رونق یا رکود؟

امکانات هتل شیراز

هر هتل شیراز امکانات به‌خصوص خودش را دارد؛ اما به‌طورکلی امکانات عمومی هتل شیراز شامل موارد زیر است:

_ رستوران

_ خدمات خشک‌شویی

_ خدمات آرایشگاه و زیبایی

_ فروشگاه و غرفه خرید

_ تاکسی‌سرویس

تور هتل شیراز

تجربه سفر با تور انفرادی را داشته‌اید؟ در تور انفرادی شما برنامه سفر را برنامه ریزی می‌کنید برای مثال در روز اول سفر به آرامگاه حافظ و باغ نارنجستان قوام میروید. در واقع تور انفرادی ترکیبی از (پرواز و هتل) است. با انتخاب تور هتل شیراز در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی می‌کنید. در جدول زیر قیمت تور هتل شیراز را می‌بینید.

تور جزیبات اتاق وسیله حمل‌ونقل خدمات هزینه
هتل چمران اتاق یک‌تخته سینگل + صبحانه هواپیما پرواز رفت‌وبرگشت + هتل 400,682, 4 تومان
هتل بزرگ اتاق یک‌تخته سینگل + صبحانه هواپیما پرواز رفت‌وبرگشت + هتل 400,712,4 تومان
هتل کریم‌خان اتاق یک‌تخته سینگل + صبحانه هواپیما پرواز رفت‌وبرگشت + هتل 000,233,4 تومان
هتل پارسیان دوتخته تویین + صبحانه هواپیما پرواز رفت‌وبرگشت + هتل 300,044,4 تومان
هتل جام‌جم اتاق یک‌تخته سینگل + صبحانه هواپیما پرواز رفت‌وبرگشت + هتل 800,843,4 تومان

تور یا سفر تنهایی؟

انتخاب شما برای سفر خرید تور هتل شیراز یا هتل شیراز است؟ انتخاب شما تور هتل شیراز یا هتل شیراز باشد، روی علی‌بابا به‌عنوان همسفر حساب کنید. اخیرا علی بابا اقدام به راه اندازی طرح جدیدی به نام سفر کارت علی‌بابا کرده است. این کارت که اعتبار و کد مشخصی دارد که در ازای هر مقدار استفاده از اعتبار کارت، تخفف‌های جذابی به شما تعلق می‌گیرد. اما خرید سفر کارت علی بابا چقدر طول می‌کشد؟ سوالی‌ست که می‌توانید از طریق سایت به پاسخ سوالتان برسید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    عنوان مقاله هیچ ربطی به مقاله نداشت چقدر باسواد!!!!

    پاسخ

    ممنون از مقاله بدرد نخور شما که بدرد عمتون میخوره. اولش با سوال رکود یا رونق شروع شد با معرفی موارد بی ربط به هتل مثل بازار و غذا ادامه داد و با تبلیغ سایت علی بابا تمام کرد!! اینم جواب رونق یا رکود هتل شیراز.

    پاسخ