;
coinex

تبلیغات اینترنتی ابزاری برای رشد چند برابری کسب و کار شما

تبلیغات اینترنتی چیست و چرا به آن احتیاج دارید؟ چگونه باید تبلیغات خود را طراحی کنید که برای مخاطب جذاب باشد؟ این‌ها سوالاتی هستند که در این مقاله به آن‌ها پاسخ داده شده است.

تبلیغات اینترنتی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

آمارها حاکی از آن است که ۶۴٪ افراد با دیدن ویدئوهای آنلاین، ترغیب به خرید یک محصول و یا استفاده از یک خدمت شده‌اند و موثری در ۵۲٪ از آن خریدهاست. افراد زمان زیادی را صرف استفاده از اینترنت می‌کنند، به طوری که می‌توان این موضوع را به عنوان شغل دوم آن‌ها قلمداد کرد.

اینترنت جایی است که افراد زیادی در آن حضور دارند. شما به عنوان یک کسب‌وکار باید حضوری فعال در این فضا داشته باشید و به برندسازی بپردازید تا بدین‌ترتیب فروش خود را افزایش دهید. به همین دلیل است که امروزه تبلیغات اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

اما، تبلیغات اینترنتی چیست و چه چیزی موجب تاثیرگذاری این نوع تبلیغ می‌شود؟ تبلیغات در اینترنت چگونه به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند؟

شما با مطالعه این مقاله، پاسخ این سؤالات را دریافت می‌کنید. به علاوه میتوانید با مراجع به وبسایت مدیر مارکتینگ آموزش های حرفه‌ای‌تری در زمینه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ را بدست آورید.

تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات اینترنتی یعنی انتشار مطالب تبلیغاتی از طریق پلت‌فرم‌های آنلاین مانند شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، وب‌سایت‌ها و یا هر برنامه دیگری که به اینترنت دسترسی داشته باشد. از آن‌جایی که اغلب افراد بیشتر زمان خود را در اینترنت سپری می‌کنند.

چه چیزی موجب می‌شود که از تبلیغات اینترنتی به عنوان روشی منحصر بفرد یاد شود؟

تبلیغات اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد که از محبوبیت وب‌سایت‌هایی همچون گوگل، یوتیوب، یلپ و … به نفع خود استفاده کنید. این سایت‌ها برای ارائه خدمات به مخاطبانشان، فضای تبلیغاتی خود را به شما می‌فروشند. زمانی که شما در پلت‌فرمی تبلیغ می‌کنید، در واقع مورد حمایت پلت‌فرم مورد علاقه مخاطبان خود قرار می‌گیرید.

پیش از آن که بیشتر به این بحث بپردازیم، بهتر است نگاهی به آمارهای زیر بیندازید:

  • طبق آمارهای ارائه شده توسط گوگل، روزانه حدود ۳.۵ میلیارد جستجو در این سایت انجام می‌پذیرد.
  • ٪۹۲ کاربران، کسب‌وکارهای یافته شده در صفحه نتایج موتور جستجو (SERPرا انتخاب می‌کنند.
  • حجم جستجوهای گوگل سالانه حدود ۱۰٪ افزایش می‌یابد.
  • ٪۳۵ این جستجوها برای یافتن یک محصول انجام می‌شود.
  • ٪۳۴ از جستجوهای محلی که شامل عبارت کلیدی «در نزدیکی من» هستند، منجر به بازدید حضوری کاربران از فروشگاه اصلی می‌شوند.
  • در سال ۲۰۱۸، درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی برای نخستین بار از مرز ۱۰۰ میلیارد دلار عبور کرد.

تبلیغات اینترنتی می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق انتقال پیام صحیح، به افراد مناسب دسترسی پیدا کنید.

این شکل از تبلیغات به شما این امکان را می‌دهد که با انتقال پیام صحیح در زمان مناسب، به مخاطبان مورد نظر خود دست یابید. ممکن است با خود بیندیشید که این کار را هم‌اکنون از طریق روزنامه‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی یا تبلیغات رادیویی انجام می‌دهید، ولی به محض بررسی کمپین‌های اینترنتی خواهید دید که تبلیغات آنلاین چه مقدار قوی‌تر و بهره‌ورتر هستند.

تبلیغات اینترنتی

فرآیند تبلیغات اینترنتی چگونه است؟

تبلیغات اینترنتی یعنی بررسی، راه‌اندازی، مدیریت، آنالیز و بهبود کمپین‌های تبلیغاتی در بستر آنلاین. تبلیغات در رسانه‌های دیجیتال فقط به معنی قرار دادن تبلیغ در یاهو، تویی‌تر یا پینترست نیست!

اگر تبلیغ اینترنتی به شکلی صحیح انجام شود، تاثیری مثبت بر مخاطب گذاشته و موجب می‌شود وی مشتاق بازدید از سایت اصلی و کسب‌وکار شما گردد.

شما برای به حداکثر رساندن مخاطبان هدف می‌توانید یک تبلیغ اینترنتی منحصر به کسب‌وکار خود تولید کنید. این موضوع به نوبه خود موجب افزایش نرخ تبدیل نیز خواهد شد. از آن جایی که تبلیغ شما در دنیای دیجیتال صورت گرفته، می‌توانید تقریباً تمام واکنش‌های مشتری را در رابطه با تبلیغ خود ببینید. واکنش‌هایی نظیر تعداد کلیک، تعداد بازدید و …

این موضوع به شما برای محاسبه نرخ بازگشت سرمایه (ROI) کمک می‌کند. دسترسی به نتایجی که از این روش بدست می‌آید، از طریق تبلیغات سنتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

چرا حتی اگر موفقید هم باید تبلیغات اینترنتی داشته باشید؟

شاید برایتان این سؤال به وجود بیاید حال که راهکار تبلیغاتی شما کارساز است چرا باید تبلیغات اینترنتی داشته باشید؟

امسال تعداد مخاطبان رویدادهای گرمی (The Grammy’s)، امی (Emmy’s)، سوپربال (Super Bowl) و المپیک کاهش یافت و این موضوع، اتفاق جدیدی نیست. مراسم اسکار به تنهایی با کاهش ۶.۴ میلیون نفری همراه بود و این موضوع خشم افرادی را که ۲.۶ میلیون یا بیشتر هزینه کردند تا فقط برای ۳۰ ثانیه در این رویدادها دیده شوند، برانگیخت.

باید بگوییم شانس با شما یار است که به عنوان یک کسب‌وکار معمولی، در این برنامه‌ها تبلیغ نمی‌کنید. این اتفاق به خوبی اهمیت وجود اینترنت را نشان می‌دهد؛ چرا که مردم دیگر اهمیت چندانی به تبلیغات‌های تلویزیونی و اسپانسرهای رویدادها نمی‌دهند و این اتفاقی است که برای تبلیغات از طریق مجلات، روزنامه‌ها، رادیو و ایمیل نیز رخ داده است.

ولی جایگزین این ابزارهای تبلیغاتی چیست؟ پاسخ این سؤال شما را غافلگیر نخواهد کرد.

مهاجرت عظیم!

یک موسسه تحقیقاتی در زمینه افکار جمعی (Pew) در سال ۲۰۱۹ بیان داشت که حدود ۸۹٪ مردم به طور منظم از اینترنت استفاده می‌نمایند. این یک فرصت طلایی برای استارتاپ ها است. مطالعات نشان داد که جنسیت یا نژاد افراد تأثیر چندانی بر نتیجه این آمار ندارد. متغیری که بیش‌ترین تأثیر را در این تحقیقات داشت، رده‌سنی کاربران بود؛ قشر جوان درصد بالاتری از کاربران اینترنت را شامل می‌شوند، ولی همین آمارها نشان می‌دهند که حتی ۶۶

در ادامه تجزیه و تحلیل این تحقیق را مشاهده خواهید کرد.

افراد میانسال آمریکایی، در هفته بیش از ۲۴ ساعت از زمان خود را در اینترنت سپری می‌کنند که این میزان برابر با ساعات کاری یک شغل پاره‌وقت است. اما جوانان آمریکایی زمان بیشتری را صرف این کار می‌کنند که این مقدار برابر است با بیش از ۵۰ ساعت در هفته! چرا که اینترنت و دنیای دیجیتال با همه کارهای آن‌ها اعم از انجام تکالیف مدرسه، سرگرمی، خرید، معاشرت با دیگران و حتی کار، ادغام شده است و انتظار می‌رود که این روند ادامه داشته باشد.

اینترنت فضایی است که افراد بسیاری در آن حضور دارند؛ ولی این موضوع بدین معنا نیست که تلاش برای دسترسی به آن‌ها از هر طریقی موفقیت‌آمیز خواهد بود. تبلیغات پاپ‌آپ مثالی مناسب از انواع راه‌های کم بازده برای جذب مخاطب است.

آزار دادن افراد با تبلیغات تکراری راه مناسبی برای جذب مشتری نیست. بلکه استراتژی‌های مناسب تبلیغات اینترنتی می‌تواند به شکل غیرآزاردهنده‌ای مخاطبان را به سمت ما جذب کنند.

در این مقاله مهمترین ویژگی‌های تبلیغات آنلاین و ضرورت آن‌ها شرح داده شد. مهم نیست بیزنس شما چیست یا در چه ابعادی رشد کرده است! در هر صورت شما قطعاً به اینترنت نیاز دارید. پس این زمین بازی ارزشمند را به رقبای خود واگذار نکنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر