;
coinex

شرایط اقامت کانادا برای ایرانیان

آگاهی از شرایط اقامت کانادا برای ایرانیان یکی از مهمترین و رایج ترین سوالات موجود در زمینه  مهاجرت و کسب اقامت در کشور پرطرفدار کانادا است.

شهرهای مختلف کشور کانادا یکی از پرطرفدارترین گزینه های مهاجرتی در سراسر جهان بوده و با وضع قوانین ویژه و فراهم آوردن فرصت های طلایی برای مهاجران، توانسته است به لیست پرطرفدارترین کشورهای مهاجرپذیرجهان افزوده شود. امروزه با توجه به گسترش بستر اینترنتی، استفاده از وب سایت های مشاوره در زمینه مهاجرت و اقامت و شبکه های مجازی، آگاهی از شرایط اقامت کانادا برای ایرانیان رنگ و لعابی دیگر به خود گرفته و به شکل اطلاعاتی جامع، کامل و به روز رسانی شده در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 مهاجرت به کشور کانادا

کانادا از جمله کشورهای پرطرفدار و مهاجرپذیر جهان است که از قوانین منصفانه و امکانات ویژه ای برای مهاجرین برخوردار بوده و حقوقی برابر با حقوق شهروندان خود برای مهاجرین در نظر گرفته است. به دلیل افزایش تقاضا به منظور اقامت دائم کانادا، اخذ ویزا و اقامت در این کشور فرآیندی زمانبر بوده و احتیاج به برنامه ریزی بلند مدت خواهد داشت. از این رو اطلاع و آگاهی درخصوص شرایط اقامت کانادا از طریق ساده ترین و سریعترین راه ها، اهمیت بسیار زیادی داشته و تاثیر به سزایی در صرفه‌ جویی وقت و هزینه متقاضیان مهاجرت به این کشور برعهده خواهد داشت.

 شرایط اقامتی کانادا برای ایرانیان چیست؟

کانادا از جمله کشورهای مهاجر دوست با قوانین و امکانات ویژه به منظور ایجاد یک زندگی آسان، بدون دغدغه و آینده کاری تضمین شده برای متقاضیان مهاجرت به این کشور است. روش های اخذ اقامت کانادا با توجه به شرایط متقاضی از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و شرایط اقامت کانادا برای ایرانیان با توجه به نوع روش مهاجرتی، کاملا متفاوت خواهد بود. به طور کلی، سن، نمره مدرک زبان، سابقه کاری، مدرک تحصیلی و تمکن مالی از مهمترین فاکتورهای در نظر گرفته شده و تعریف شده به منظور ایجاد یک چارچوب کلی در خصوص شرایط اقامت کانادا برای ایرانیان است. باید توجه داشت که برخی از فاکتورهای نامبرده بسته به نوع روش مهاجرتی، مهمتر و برخی کمرنگ تر خواهند بود.

 شرایط اقامت کانادا از طریق ویزای کار

اخذ ویزای کاری کانادا یکی از پرطرفدارترین و کم هزینه ترین روش های مهاجرتی کشور کانادا بوده  و از بهترین گزینه های مهاجرتی برای افرادی که دارای تخصص، تجربه کاری، مهارت و دانش زبان انگلیسی هستند، به شمار می آید.اخذ ویزای کاری و شرایط اقامت کانادا از طریق کار در این کشور به صورت امتیاز بندی است و توسط برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری انجام خواهد شد.داشتن تخصص و یا مهارت ویژه در یک رشته و یا حرفه، از شروط اولیه به منظور نام نویسی و کسب امتیاز در این برنامه مهاجرتی به منظور اخذ ویزای کاری به شمار می آید.

اخذ ویزای کاری LMIA یکی دیگر از راه های مهاجرت و اقامت دائم کانادا به شکل کوتاه مدت با صرف هزینه‌ های کمتر است. در این روش تمامی کارفرماهای متقاضی جذب نیروی کار، در زمینه های کاری مختلف، نیاز خود را در یک سیستم به اسم LMIA ثبت نموده و پس از اعلام نیاز، منتظر جذب متقاضیان و افراد جویای کار در زمینه مورد نظر خواهند بود.

 شرایط اقامت کانادا از طریق ویزای تحصیلی

یکی دیگر از راه های پرطرفدار به منظور اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت تحصیلی به این کشور است. سیستم آموزشی کانادا یکی از برترین سیستم های آموزشی دنیا بوده و در مقاطع مختلف دانشگاهی پذیرای ورود دانشجویان خارجی خواهد بود. علت محبوبیت اخذ ویزای تحصیلی کانادا، امکان اشتغال و کسب اقامت دائم در این کشور و یکی از امتیازات سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری به شمار می آید. در خصوص شرایط اقامت کانادا از طریق ویزای تحصیلی باید گفت که، پاسپورت، مدرک زبان، ریزنمرات دوره تحصیل در ایران، رزومه تحصیلی ترجمه شده، اثبات تمکن مالی و سن در نظر گرفته شده، از مهمترین شروط ضروری به منظور کسب ویزای تحصیلی به شمار می آیند.

 شرایط اقامت کانادا برای ایرانیان از طریق ویزای سرمایه گذاری

یکی دیگر از راه های مهاجرت و اخذ اقامت دائم در کشور کانادا، ویزای سرمایه گذاری است. شرایط و قوانین اخذ ویزای کاری به منظور مهاجرت کانادا در ایالت های مختلف این کشور متفاوت بوده و متناسب با وضعیت اقتصادی و شرایط بازار کار آن منطقه مشخص و اجرا خواهد شد. از اینرو بهترین راه آگاهی از شرایط اقامت کانادا به وسیله ویزای سرمایه گذاری، مراجعه به شرکت های مهاجرتی و کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر در خصوص قوانین مربوط به ویزای سرمایه گذاری در ایالت‌های مختلف کانادا است.

 برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری در کانادا

از دیگر روش های کم هزینه به منظور اخذ اقامت کانادا برای متقاضیانی که دارای تمکن و پشتوانه مالی قدرتمندی هستند، برنامه مهاجرتی سرمایه ‌گذاری در کشور کانادا است. این برنامه مهاجرتی به منظور تاسیس کسب و کارهای نوین و کارآفرینی در ایالت‌ های مختلف کانادا در نظر گرفته شده و نیازمند سرمایه‌ گذاری بلند مدت۵ ساله در اقتصاد این کشور است.

شرایط اقامت کانادا برای ایرانیان

 اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ

یکی دیگر از راه های اخذ اقامت کانادا، مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ و یا حامی خانواده است. شرایط اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ، یک فرصت ویژه برای افرادی است که قصد مهاجرت با حمایت یکی از اعضای مقیم در این کشور را داشته و با ارسال دعوتنامه از طریق ویزایSuper Visa Category به این کشور دعوت خواهند شد.

 شرکت بین المللی وست ادوایزر

این شرکت از جمله کمپانی های فعال در زمینه ارائه مشاوره سرمایه گذاری، ملکی و شرایط اقامت کانادا و بسیاری از کشورهای دیگر برای مهاجرت است. شرکت بین المللی وست فعالیت رسمی خود را در سال 1394 با هدف ایجاد یک بستر اطلاع رسانی و ارتباطی کارآمد به منظور ایجاد یک مهاجرت قانونی و پیشگیری از گسترش مهاجرت ‌های غیرقانونی مانند پناهندگی، آغاز نموده و با کسب تجارب موفقیت آمیز و سرلوحه قرار دادن رضایت مندی و کسب اعتماد مراجعین، توانسته است به پیشرفت های چشمگیری همچون گسترش قراردادهای خود با بسیاری از کشورهای جهان نائل آمده و در اندیشه توسعه ارائه خدمات و برطرف نمودن نیازهای مهاجرتی متقاضیان می باشد.

توصیه می ‌شود به منظور کسب اطلاعات کامل تر و بیشتر در خصوص آگاهی از شرایط اقامت کانادا برای ایرانیان، مدارک مورد نیاز و مراحل اخذ ویزاهای مختلف، به وب سایت رسمی شرکت وست مراجعه نموده و یا به شکل حضوری با مشاوریناین شرکت مهاجرتی در ارتباط باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر