;
coinex

تاریخ رونمایی از آیفون SE پلاس ؛ از آیفون SE پلاس چه میدانیم؟

طی هفته های آینده باید منتظر معرفی جدیدترین آیفون های سال باشیم. در این میان تاریخ رونمایی از آیفون SE پلاس در هاله ای از ابهام است. با ما باشید.

سال 2020 شاید یی از بهترین سال ها اپل باشد. امسال منتظر معرفی چندین محصول بودیم که برخی از آنها در یک سمینار آنلاین معرفی شد. تمرکز رویداد Time Flies  البته بیشتر بر سری جدید اپل واچ ها و معرفی چندین محصول دیگر بود.

اما نشانه هایی نیز از تاریخ رونمایی از آیفون های سال 2020 نیز در این مراسم وجود داشت. آیفون های 2020 قرار است در طرح ها و اندازه های متفاوت ارائه شوند.

با وجود این به نظر میرسد اپل قصد دارد یک محصول مقرون به صرفه و اقتصادی نیز تحت عنوان آیفون SE پلاس عرضه کند. اما از آیفون SE پلاس چه میدانیم؟ با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

تاریخ رونمایی از آیفون SE پلاس ؛ از آیفون SE پلاس چه میدانیم؟

مینگ-چی کو ، تحلیلگر اوراق بهادار تیان فنگ معتقد است که آیفون SE جدید قادر به کاهش قیمت کلی است. به گفته وی، این تلفن هوشمند با صفحه نمایش 5.5 اینچی یا 6.1 اینچی همراه خواهد بود و به استفاده از نمایشگر LCD ادامه می دهد. گمانه زنی های تاکنون بر این باورند که این گوشی از همان مورد iPhone XR یا iPhone 8 استفاده خواهد کرد.

متأسفانه، این یک تلفن هوشمند 5G نخواهد بود و فقط از شبکه 4G پشتیبانی می کند. نقطه اصلی فروش این دستگاه احتمالاً پردازنده A14 Bionic خواهد بود. علاوه بر این، مینگ-چی کو گفته که اپل معرفی آیفون SE جدید را به نیمه دوم سال آینده موکول کرده است.

شایعات می گویند که امسال اپل چهار آیفون ۱۲ را روانه بازار خواهد کرد. این شامل یک آیفون “مقرون به صرفه” با نمایشگر 5.4 اینچی ، آیفون 12 پلاس با نمایشگر 6.1 اینچی ، آیفون 12 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس با نمایشگر 6.8 اینچی است. همچنین گزارش هایی وجود دارد که هر چهار مدل از نمایشگرهای OLED استفاده می کنند و از 5G پشتیبانی می کنند.

تاریخ رونمایی از آیفون SE پلاس ؛ از آیفون SE پلاس چه میدانیم؟
تاریخ رونمایی از آیفون SE پلاس

این اولین مجموعه از تلفن های هوشمند 5G اپل خواهد بود. مدل های سطح پایین از دوربین های عقب دوگانه و 4 گیگابایت رم استفاده می کنند، در حالی که مدل های Pro باید با تنظیم دوربین عقب سه گانه ارائه شوند. مدل های Pro همچنین با 6 گیگابایت رم و صفحه نمایش 120 هرتز ProMotion ارائه می شوند.

همچنین گزارش هایی مبنی بر این که سری آیفون ۱۲ ممکن است نسخه 4G داشته باشد نیز وجود دارد. بر اساس این گزارش، این گوشی هوشمند از مدل LCD در اندازه 5.4 اینچی و 6.1 اینچی برخوردار است. هر دو از شبکه 4G LTE، تراشه A14 Bionic همراه با 4 گیگابایت رم داخلی و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می کنند.

از نظر قیمت، در حالی که قیمت آیفون 5.4 اینچی 549 دلار است و مدل 6.1 اینچ به قیمت 649 دلار فروخته می شود. به نظر می رسد قیمت اولیه 549 دلار با توجه به اینکه آیفون 11 سال گذشته 699 دلار قیمت اولیه دارد، معامله خوبی است. این بدان معناست که آیفون 12 مدل 4G حدود 150 دلار ارزان تر از مدل قبلی خود است. برای معرفی رسمی این دستگاه ها باید چند هفته دیگر صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی از آیفون SE پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر