;
coinex

ایموجی‌های ماسک دار اپل ؛ حرکت همگام با زمانه!

اپل متناسب با وضعیت کرونایی این روزها، ایموجی ها مخصوصی را نیز طراحی کرده است. از ایموجی‌های ماسک دار اپل چه می‌دانیم؟ با ما همراه باشید.

دنیاگیری ویروس کرونا باعث شد استفاده از ماسک بهداشتی در سراسر دنیا به کاری معمول تبدیل شود، تا حدی که استفاده از ماسک حتی در بین ایموجی‌ها نیز باب شد. ایموجی‌ها راه بسیار مناسبی برای ابراز احساسات در چت هستند و کاربران زیادی به استفاده از آن‌ها علاقه دارند.

هرازچندگاهی به‌روزرسانی فهرست ایموجی‌ها را شاهد هستیم؛ بااین‌حال، اپل به‌تازگی جداگانه دست ‌به‌ کار شده و یکی از ایموجی‌های دستگاه‌های خود را به‌روزرسانی کرده است. اپل در سکوت خبری ایموجی «صورت با ماسک بهداشتی» (Face with Medical Mask) را با چشم‌های خوشحال و گونه‌ی سرخ به‌روزرسانی کرد.

ایموجی‌های ماسک دار اپل

اپل در بتای دوم iOS 14.2، یک ایموجی ماسک‌دار خندان به لیست ایموجی‌های کنونی اضافه کرده که لبخند آن از پشت ماسک نیز به خوبی مشخص است، تا به این صورت نشان دهد می‌شود ماسک پوشید و احساس رضایت کرد.

بیشتر بخوانید:

شیوع ویروس کرونا نه تنها کشور مبدا یعنی چین بلکه کل دنیا را وارد شرایط اضطراری کرد. شرایطی که بسیار وخیم است و تنها چیزی که می‌تواند باعث کاهش جولان این ویروس شود، رعایت مردم در سطح شهرهاست. در همین راستا برخی از کشور‌ها پوشیدن ماسک را اجباری و یک سری محدودیت‌هایی وضع کردند و از مردم خواستند این قانون جدید را تا زمانی که واکسن ویروس جدید اختراع شود رعایت کنند.

ایموجی‌های ماسک دار اپل

اما در حالی که تعداد تلفات روز به روز در حال بیشتر شدن است، برخی از مردم در کشورهایی اروپایی طی اقدامی عجیب، علیه این قانون اعتراض کردند. آن‌ها معتقد بودند دولت‌ها این هیاهو را صرفا جهت فروش واکسن راه انداخته‌اند و به همین خاطر با شعارهایی نظیر «ماسک انسان را می‌کشد»، «ویروسی وجود ندارد» و «ما نمی‌ترسیم» لب به اعتراض گشودند.

کوپرتینویی‌ها نیز در پاسخ به این اقدام که البته همچنان نیز در رابطه با آن صحبت‌هایی شکل می‌گیرد، ایموجی ماسک‌دار جدیدی را طراحی کرده که شکل خندانی را پشت ماسک نشان می‌دهد. اپل معمولا خود را درگیر فعالیت‌های اینچنینی نمی‌کند و سعی می‌کند حتی‌الامکان خود را از این حواشی دور نگه دارد اما در این باره سعی کرد با یک راه حل جالب و منطقی واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایموجی‌های ماسک دار اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر