;
coinex

چرا تلفن مجازی دفتر شما در مقایسه با تلفن سازمانی بهتر است؟

تلفن مجازی که توسط شرکت دفتر شما ارائه می‌شود جایگزین خوبی برای تلفن های سازمانی و تلفن اینترنتی است. در ادامه این مطلب در تکراتو با تلفن مجازی شرکت دفتر شما بیشتر آشنا خواهید شد.

در هر کجای ایران که باشید، فقط در ۵ دقیقه به کمک خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» یک شماره ثابت تهران از پورتال آنلاین دفترشما انتخاب کنید و بدون داشتن دفترکار از خدمات ارتباطی نظیر: سرویس سیستم تلفن گویا، منشی تلفنی حرفه‌ای، فکس اینترنتی و صندوق صوتی با امکان دایورت تماسها روی موبایل و … بهره‌مند شوید.

برای گرفتن این سرویس ها نیاز به خرید هیچگونه سخت افزار یا نرم افزار یا حتی سیم کشی ندارید.

بیش از 5 هزار کسب و کار ایرانی با خرید خط تلفن ثابت از دفترشما و مشترک شدن خدمات آن در حال حاضر از خدمات «دفترشما» برای مدیریت و پاسخگویی تماس‌های کاری خود استفاده می‌کنند.

وقتی تلفن مجازی شما زنگ می‌خورد چه اتفاقی می‌افتد؟

وقتی که مشتری با این شماره ثابت شما تماس می‌گیرد شما تنظیمات پنل خود را طوری انجام می‌دهید تا تماس به شماره دلخوه شما، چه موبایل، چه تلفن ثابت انتقال یابد. مثلا شماره ثابت تهران شما با سرشماره ۲ زنگ میخورد ولی شما تماس را به شماره ثابت در شهرستان انتقال می‌دهید.

این خط ثابت تهران از شماره تلفن اینترنتی متفاوت است و برای استفاده از آن نیاز به اینترنت ندارید. تنها برای خرید و تنظیمات یک بار نیاز به اینترنت پیدا می‌کنید!

همچنین مدتی است که امکان خرید پیش شماره ۹ تهران هم فراهم شده است، همیچین شما می‌توانید از شماره خریداری شده تماس خروجی مستقیم بگیرید.

دفترشما  درتلاش الست با ارائه خدماتی ساده، سریع و شفاف، قابلیت هایی همچون  ورودی نامحدود، صف انتظار، ایجاد زمانبندی، دایورت نامحدود، مشاهده گزارش تماس ها و غیره باعث شده که کسب و کارهای کوچک و متوسط بتوانند قوی تر از گذشته فعالیت کنند و با هزینه پایین تر بیزنس خود را گسترش بدهند و نگران هزینه های زیر ساخت ارتباطی نباشند.

مزایای تلفن مجازی دفترشما به تلفن سازمانی و تلفن اینترنتی

مزایای تلفن مجازی دفترشما
مزایای تلفن مجازی دفترشما چیست؟

تلفن مجازی در سال‌های اخیر توسعه پیدا کرده است و امکان برقراری تماس خروجی و دو طرفه هم با آن برقرار شده است، مزیت اصلی آن به تلفن اینترنتی عدم نیاز به اتصال به اینترنت در هنگام برقرای تماس است. اگر کیفیت تلفن اینترنتی هم به سرعت اینترنت شما نیاز دارد در تلفن مجازی دیگر این مسئله مطرح نیست.

همچین با خرید  شماره تلفن مجازی از دفتر شما، شما صاحب یک سانترال حرفه‌ای برای کسب و کار خود می‌شوید.

مثلا خطوط مجازی دفتر شما ۳۲ تماس ورودی هم‌زمان می‌پذیرند و روی سرویس تلفن گویا می‌توان منوها و داخلی‌های متعدد و بدون محدودیت ایجاد کرد تا نفرات مختلف هر کسب‌وکار بتوانند پاسخگوی تماس ورودی مستقیم خود باشند.

یک مشتری عادی می‌خواهد با تلفن ثابت یا موبایلش با کسب و کار شما تماس بگیرد، برای همین تماس اینترنتی به درد مشتری شما نمی‌خورد! ولی شماره مجازی خود را که فرقی با یک شماره معمولی ندارد می‌توانید خیلی راحت روی کارت ویزیت خود چاپ کنید.

تلفن مجازی برای چه کسانی مناسب است؟

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، استارتاپ‌ها، فریلنسرها و مشاغل خانگی، هنرمندان و کسانی که خلاقیت در فروش پوشاک و سایر محصولات دارند افرادی که جای ثابتی ندارند؛ اما می‌خواهند ارتباط‌شان با مشتری حفظ شود. تمام کسانی که می‌خواهند در بازار پایتخت حضور پیدا کنند ولی امکان اجاره دفتر کار و استخدام منشی و غیره را ندارند از مشتریان عمده تلفن مجازی هستندو

پاسخگویی تماس های کاری را به منشی مجازی بسپارید

در سرویس منشی مجازی دفتر شما یک فرد حقیقی به صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود.

در واقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

مزایای تلفن مجازی دفترشما

دفتر شما با فراهم کردن زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و به کارگیری منشی‌های مجرب، اولین شرکت ارائه دهنده خدمات منشی مجازی در ایران به شمار می‌رود و شرایطی را فراهم کرده است تا هر فرد کارآفرین بتواند با حداقل هزینه یک منشی حرفه‌ای دورکار داشته باشد.

در این سرویس هر شخص می‌تواند از طریق پورتال آنلاین دفتر شما، پس از طی مراحل خرید بسته منشی خود، دستور العمل پاسخگویی تماس‌های منشی را مشخص کند تا بدین ترتیب با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مدیریت تماس‌های کاری خود را به اپراتورهای حرفه‌ای واگذار کند.

بسته‌های منشی مجازی از کمتر از صدو ده هزار تومان در ماه شروع می‌شود و مشترکین براساس میزان تماس می‌توانند بسته مناسب خود را انتخاب و فعال کنند.

تلفن مجازی دفتر شما را رایگان امتحان کنید!

هر کسب‌ و کاری که دارید، پیشنهاد ما برای کاهش هزینه‌ها و مدیریت تماس‌ها سرویس‌های دفتر شماست.

همین‌ الان وارد سایت دفتر شما شوید به‌دلخواه خود یک شماره ۸ رقمی با سرشماره ۲ تهران بگیرید و دو هفته به‌ رایگان این سرویس‌ها را آزمایش کنید.

هر جای ایران که هستید می‌توانید از این سرویس‌ها استفاده کنید و یک شماره ثابت تهران برای شهرستان بگیرید. اگر سؤالی هم دارید با پشتیبانی این شرکت دانش‌بنیان به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۰۱ تماس بگیرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر