;
coinex

چگونه در دوران کرونا به درآمد بسیار بالا برسیم؟

چگونه در دوران کرونا به درآمد بسیار بالا برسیم؟ زمانی که داریم این مقاله را می‌نویسیم تقریباً یک سال است که ویروس کرونا مهمان جوامع بشری است. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید!

دوران کرونا یکی از شگفت‌انگیزترین بازه‌های زمانی زندگی بشر است. بشریت تقریباً با این بیماری کنار آمده است و هر روز خبرهای خوبی در مورد کشف یک واکسن جدید به گوشمان می‌رسد ولی نکته این است که بشر به یک نکته مهم پی برد: این احتمال وجود دارد که تمامی کسب و کارها از بین بروند ولی کسب و کارهای اینترنتی جاودانه‌اند. کسب درآمد از اینترنت در این دوران خودش را به بهترین شکل ممکن نشان داد و همه فهمیدند که هر اتفاقی هم که بیفتد کسب و کارهای اینترنتی ازبین‌رفتنی و فناپذیر نیستند.

اهمیت کسب درآمد از اینترنت در دوران کرونا به قدری بالا رفت که تقریباً بسیاری از صاحبان کسب و کار به این نتیجه رسیدند که باید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی و از این مسیر هم کسب درآمد کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم روش‌ها و نکاتی را با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که با استفاده از این راهکارها در دوران کرونا و بعد از آن (پساکرونا) می‌توانید به درآمد رویایی خودتان دست پیدا کنید. در صورتی که تمایل و علاقه دارید که با راهکارهای کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

دوران کرونا؛ دوران طلایی کسب درآمد از اینترنت

پیش از آن‌که بخواهیم به راهکارهای کسب درآمد از اینترنت اشاره کنیم، لازم است به تأثیر دوران کرونا بر روند کسب و کارها اشاره کنیم. می‌خواهیم به صورت مختصر و مفید بگوییم که دوران کرونا چه تحولی در عرصه کسب و کارهای اینترنتی ایجاد کرد:

1. عادات مصرف‌کننده به کلی متحول شد

اولین تأثیری که کرونا روی کسب و کارها گذاشت این بود که عادات مصرف کننده را تغییر داد. مصرف کنندگان از خرید اینترنتی بدشان نمی‌آمد ولی باید بپذیریم که تا زمانی که مجبور نمی‌شدند، به صورت آنلاین خرید نمی‌کردند. همان مصرف کنندگان به جایی رسیدند که از ترس ابتلا به کرونا، کفش و کیف و شال خود را هم آنلاین خریدند. بنابراین با کرونا مصرف کننده به صورت کامل متحول شد و یاد گرفت که خرید اینترنتی می‌تواند بهترین جایگزین ممکن برای خرید حضوری باشد. درست است خرید حضوری حس و حال خوبی به انسان می‌دهد ولی خرید اینترنتی هم کار را بیش از حد آسان می‌کند.

2. کسب و کارهای اینترنتی به روند کار خود سرعت دادند

کسب و کارهایی که از قبل خدمات خود را به صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌دادند، متوجه شدند که رقابت دارد خیلی سنگین می‌شود و در این رقابت کسب و کارهایی به پیروزی می‌رسند که بدانند کار درست چیست و باید خدمات خود را با چه سرعتی به دست مشتریان برسانند. پیش از دوران کرونا هم کسب و کارهای اینترنتی بزرگی وجود داشت ولی کرونا باعث شد یک سری برندها که چندان شناخته‌شده و معروف نبودند، به معروفیت برسند و درآمد خوبی کسب کنند. این کسب و کارها در دوران پساکرونا هم رشد خوبی را تجربه خواهند کرد.

3. کسب و کارهای زیادی اینترنتی شدند

پیش از اینکه کرونا مهمان خانه‌های ما شود، کسب و کارها چندان لزومی به اینترنتی شدن نمی‌دیدند. برخی از صاحبان کسب و کار مقاومت زیادی در برابر اینترنتی شدن داشتند و تمایل داشتند که با همان سبک و سیاق سنتی به کار خود ادامه دهند. کرونا با حضور گرم خود کاری کرد که تمامی این صاحبان کسب و کار مشتریان خود را از دست دادند و به این نتیجه رسیدند که اگر اینترنتی نشوند، مرگ کسب و کارشان قطعی و به همین خاطر خیلی سریع وب‌سایت خود را راه اندازی کردند و فعالیت و تولید محتوای جدی در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام را آغاز کردند. اکنون که به تأثیر کرونا بر کسب و کارها اشاره کردیم، زمان آن فرا رسیده است که به راهکارهای کسب درآمد از اینترنت اشاره کنیم و بفهمیم که چگونه می‌توانیم از رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود کسب درآمد کنیم.

روش‌های مختلف کسب درآمد از اینترنت

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد ولی باید بدانیم که این روش‌ها خیلی بهتر از کسب و کار حضوری است؛ زیرا کسب و کارهای اینترنتی در دوران کرونا به رشد و پیشرفت رسیدند ولی بسیاری از کسب و کارهای حضوری مجبور شدند در این دوران تعطیل کنند و وقت خود را در منزل بگذرانند. در ادامه به چند مورد از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت اشاره شده است:

1. همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

یکی از بهترین روش‌های برای کسب درآمد در دوران کرونا، همکاری در فروش است. در این روش شما به عنوان همکار فروش به سایر فروشگاه‌های اینترنتی کمک می‌کنید که فروش خود را افزایش دهند و آن‌ها هم سودی از فروش را به شما پرداخت می‌کند. روش کار همکاری در فروش این است که شما در سیستم همکاری در فروش فروشگاه‌های اینترنتی ثبت نام می‌کنید، سپس یک لینک اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما باید در مورد محصولات آن فروشگاه، در سایت و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود تولید محتوا کنید و مخاطبان و کاربران سایت خودتان را به خرید کردن از فروشگاه مورد نظر فرابخوانید. سپس مخاطبان روی لینک‌های مربوطه کلیک می‌کنند و وارد فروشگاه اینترنتی می‌شوند. در صورتی که از آن فروشگاه خرید کنند، قطعاً بخشی از سود فروش به شما تعلق می‌گیرد. همیار آکادمی مقاله کاملی در این زمینه دارد که به ورود به بخش مقالات این وب‌سایت می‌توانید این مقاله ارزشمند را مطالعه کنید.

2. راه اندازی فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینترنت این است که فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. در این روش می‌توانید با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید و سپس با استفاد ه از فروشگاه‌ساز رایگان ووکامرس، فروشگاه خود را بسازید و محصولات خود را در آن عرضه کنید و در اختیار مشتری بگذارید. همیار آکادمی یک دوره بی‌نظیر برای آموزش طراحی سایت دارد که تمام این مراحل را به بهترین شکل در آن آموزش می‌‎دهد. پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات بیشتری در مورد این دوره کنید. برای این کار می‌توانید به وب‌سایت همیار آکادمی و سپس به بخش دوره‌های آموزشی بروید.

3. وبلاگ‌نویسی و تولید محتوا

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت که در داخل و خارج از کشورمان خیلی رایج و متداول شده، وبلاگ‌نویسی است. در این روش شما وب‌سایت خودتان را راه اندازی می‌کنید و در آن از تجربیات و خاطرات خودتان می‌نویسید. می‌توانید در این وبلاگ به کاربران خودتان آموزش دهید و از این راه به معروفیت قابل توجهی دست پیدا کنید. همچنین می‌توانید یک سری دوره آموزشی در قالب وبینار راه اندازی کنید و از این راه درآمدی که همیشه منتظر آن بوده‌اید را کسب کنید. تولید محتوا هم یکی دیگر از کارهایی است که پس از وبلاگ‌نویسی می‌توانید انجام دهید. می‌توانید سفارش تولید محتوا و تبلیغ محصولات شرکت‌های دیگر را بگیرید  و درآمد کسب کنید. برای موفقیت در زمینه وبلاگ‌نویسی باید هر چه سریع‌تر شروع کنید.

4. تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به درآمد ایده‌آل از طریق اینترنت، تبدیل شدن به یک شخصیت تأثیرگذار یا اینفلوئنسر در اینستاگرام است. امروزه اینفلوئنسرها درآمد رویایی و بی‌نظیری دارند. در صورتی که کاربران زیادی را به سمت خودتان جلب و جذب کنید، مطمئن باشید که شرکت‌ها برای تبلیغات به شما مراجعه می‌کنند و حاضرند برای تبلیغ محصولات خودشان به شما پول خوبی بدهند. یک قاعده مهم وجود دارد که هر چه تعداد کاربران و مخاطبان شما در اینترنت بیشتر باشند، قطعاً می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید. یکی از کارهایی که می‌توانید در دوران کرونا انجام دهید، برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن به یک فرد تأثیرگذار در اینستاگرام است.

5. آموزش از طریق وبینار

یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت برگزاری وبینار و آموزش است. در حال حاضر کسانی که برند نیستند وارد پلتفرم‌های برگذاری سمینار مانند ایسمینار می‌شوند و با برگذاری سمینار خودشان را معروف می‌کنند. شما هم می‌توانید این مسیر را امتحان کنید. اگر این هنر را داشته باشید که ابتدا یک سری وبینار کاربردی و خوب را به صورت رایگان برگزار کنید و وقتی شناخته شدید و همه دانستند که وبینارهای شما چقدر کاربردی و ارزشمند است، به سمتتان می‌آیند و مشتری پروپاقرص وبینارهای شما می‌شوند. در این بخش از مقاله تلاش کردیم چند روش خوب برای کسب درآمد از طریق اینترنت را معرفی کنیم. در صورتی که تمایل دارید با روش‌های بیشتری آشنا شوید، کافی است به مقاله کسب درآمد اینترنتی همیار آکادمی مراجعه کنید.

چگونه در دوران کرونا به درآمد بسیار بالا برسیم؟
چگونه در دوران کرونا به درآمد بسیار بالا برسیم؟

روش‌هایی برای رسیدن به درآمد عالی در دوران کرونا

دوران قرنطینه ویروس کرونا یکی از دوره‌های عجیب و غریب تاریخ محسوب می‌شود. مردمی که می‌توانستند هر موقع که می‌خواستند بیرون بروند و لذت ببرند، اکنون باید در خانه بنشینند و از ترس ابتلا به بیماری کووید-19 اوقات خود را در منزل سر کنند. در این دوران بسیاری از کسب و کارهای حضوری به تعطیلی کشیده شد و شاغلان این حوزه مجبور به خانه‌نشینی شدند. مسلماً تعطیلی یک کسب و کار حضوری به معنای عدم درآمد از آن بیزنس خواهد بود. بنابراین چه باید کرد؟ آیا می‌توان در منزل نشست و درآمد خوبی کسب کرد؟ قطعاً بله!

در ادامه این بخش از مقاله قصد داریم به چند روش عالی برای کسب درآمد در دوران کرونا بپردازیم. هر کدام از این روش‌ها می‌تواند شما را به درآمد بسیار خوبی برساند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که راه مورد علاقه خود را انتخاب و کار را شروع کنید:

1. کسب و کار سنتی خود را مدرن کنید

در صورتی که پیش دوران کرونا یک کسب و کار حضوری داشتید، می‌توانید یک وب‌سایت راه اندازی کنید و کسب و کار سنتی خود را مدرن کنید. در کنار وب‌سایت لازم است که در اینستاگرام و تلگرام هم فعالیت کنید. البته می‌توانید ابتدا کار خود را در اینستاگرام و تلگرام آغاز کنید و وقتی به جای خوبی رسیدید و نزد کاربران شناخته شدید، بعد از آن وب‌سایت خود را راه اندازی کنید.

یکی از عادت‌های مردمان موثر که در کتاب 7 عادت مردمان موثر اثر استفان کاوی به آن اشاره می‌شود، اره تیز کردن است. در حال حاضر در دوران بحران قرار داریم. کسانی که این دوران بحرانی را پشت سر بگذارند و در حین بحران خودشان را آماده کنند وقتی بحران به پایان رسید می‌توانند خیلی بهتر و موفق‌تر وارد میدان شوند. در این دوران اینترنتی کردن کسب و کار سنتی، یکی از مصداق‌ها و نمونه‌های خوب اره تیز کردن است. بنابراین اره‌های خود را تیز کنید و خود را برای ورود به دنیای جدید کسب درآمد از اینترنت آماده کنید.

2. یک کسب و کار اینستاگرامی راه اندازی کنید

بد نیست که در این دوران کرونایی، کسب و کاری که همیشه عاشقش بودید را راه اندازی کنید. فرض کنید شما به فروش کیف زنانه علاقه دارید. بدانید که دوران کرونا یکی از بهترین فرصت‌ها برای راه اندازی یک کسب و کار جدید اینستاگرامی در زمینه فروش کیف زنانه است. اتفاقاً همیار آکادمی هم می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.  تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد وب‌سایت همیار آکادمی شوید و از منو، دوره‌های آموزشی را انتخاب کنید و سپس از این بخش، آموزش اینستاگرام را انتخاب کنید. در این دوره آقای عللی حاجی محمدی به عنوان مدرس و موسس همیار اکادمی، فوت و فن‌های کسب درآمد از اینستاگرام و شیوه تولید محتوا در این رسانه اجتماعی را به شما آموزش خواهد داد.

3. محتوای خوب تولید کنید

یکی دیگر از راه‌های عالی برای کسب درآمد از اینترنت در دوران قرنطینه کرونا، تولید محتوای غنی و ارزشمند است. امروزه موسسات زیادی به دنبال متخصصان و تولیدکنندگان محتوا هستند. اگر شما هم علاقه‌ای به این زمینه دارید و می‌توانید محتوای ارزشمند تولید کنید، واقعاً دوران قرنطینه دوره خوبی است که شانس خود را امتحان کنید. اگر اندکی با دانش سئو آشنا باشید و مخاطب را بشناسید، مطمئن باشید که موفق عمل خواهید کرد و درآمد خوبی هم به دست می‌آورید.

4. در زمینه گرافیک کار کنید

برخی از گرافیست‌ها که در دوران قبل از کرونا در زمینه‌های دیگر کار می‌کردند، در روزهای قرنطینه فرصت را غنیمت شمردند و فعالیت در حوزه گرافیت را آغاز کردند. کار در زمینه گرافیک به قدری ارزشمند است که امروزه شرکت‌ها و موسسات، گرافیست‌های قدرتمند را خیلی سریع جذب می‌کنند و اتفاقاً مزایای زیادی برای آن‌ها قائل می‌شوند. بنابراین اگر شما هم گرافیست هستید و در این زمینه فعالیت می‌کنید، فرصت را از دست ندهید. روزهای قرنطینه فرصت خوبی است که در این زمینه کار کنید و درآمد خوبی کسب کنید. حتی ممکن است درآمد ناشی از کار گرافیک برایتان مناسب باشد و تصمیم بگیرید که پس از رفتن کرونا هم در این زمینه کار کنید.

5. برنامه‌نویسی؛ یک کسب و کار عالی و پردرآمد

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم در روزهای قرنطینه ناشی از کرونا بسیاری از کسب و کارها مشغول اره تیز کردن هستند. یکی از راه‌های اره تیز کردن اعمال تغییرات روی سایت‌ها است که توسط برنامه‌نویس صورت می‌گیرد. اگر شما هم برنامه‌نویسی بلدید می‌توانید در این زمینه درآمد بسیار خوبی کسب کنید. بیش از 30 درصد سایت‌های جهان با استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP راه اندازی شده است. اگر بتوانید تمرکز خود را روی این زبان بگذارید مطمئن باشید که مشتریان بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید، طراحی قالب و افزونه وردپرس است. شما پس از طراحی این قالب‌ها و افزونه‌ها، می‌توانید آن‌ها را در سایت ژاکت بفروشید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

همچنین اگر با زبان برنامه‌نویسی PHP آشنایی ندارید. پیشنهاد می‌کنیم که این زبان را در روزهای قرنطینه یاد بگیرید؛ چون این زبان واقعاً کاربردی و عالی است و یاد گرفتن آن باعث افزایش چشمگیر درآمد شما خواهد شد. در این بخش از مقاله هم تلاش کردیم به روش‌های خوبی برای کسب درآمد اینترنتی در دوران قرنطینه کرونا اشاره کنیم. همیار آکادمی یک مقاله کامل و جامع در این زمینه دارد که مطالعه آن شما را با انواع روش‌های درآمدزایی در دوران قرنطینه کرونا آشنا می‌کند. برای مطالعه این مقاله به کسب درآمد در دوران کرونا مراجعه کنید.

قدر دوران قرنطینه کرونا را بدانید

دوران کرونا با همه مشکلاتی که برای بشریت ایجاد کرد، می‌توانید یک فرصت طلایی برای کسب درآمد از اینترنت باشد پس قدر این دوره را بدانید و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. همیار آکادمی یکی از مجموعه‌های منحصر به فردی است که در زمینه آموزش راه اندازی، رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می‌کند. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این مجموعه، دوره‌های آموزشی و مقالات ارزشمندی که روزانه منتشر می‌کند کسب کنید، کافی است به وب‌سایت آکادمی تخصصی آموزش کسب و کار اینترنتی همیار آکادمی مراجعه کنید. این مجموعه می‌تواند تمام مهارت‌هایی که برای رسیدن به یک درآمد عالی نیاز دارید را به شما آموزش دهد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر