;
coinex

سه روش کاربردی برای تبلیغات آفلاین که نمی دانستید

آیا زود بازده‌ترین روش کاربردی برای تبلیغات آفلاین را می‌شناسید؟ در سال‌های اخیر با حجم تبلیغات آنلاین در فضای مجازی رو‌به‌رو هستیم.  جدیدترین روش‌های تبلیغ آفلاین را در این نوشتار تکراتو مطالعه کنید.

تبلیغات آنلاین به سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های تبلیغات تبدیل شده‌اند. اما با وجود ابزارهای مختلف برای تبلیغات آنلاین و اینترنتی همچنان اثربخشی تبلیغات آفلاین مانند گذشته است. شاید بپرسید تبلیغات آفلاین چیست؟ هر تبلیغی که خرج از فضای اینترنت انجام شود به‌عنوان تبلیغات آفلاین شناخته می‌شود.

سه روش کاربردی برای تبلیغات آفلاین که نمی دانستید

برای تبلیغات آفلاین نیازی به سیستم‌های رایانه‌ای،‌ اینترنت و ابزار هوشمند نداریم. اما با توجه به روش‌های مختلف و جدید، تبلیغات آفلاین دچار تغییر و تحولات گسترده و کارآمدی شده است. در ادامه این مطلب سه روش کاربردی برای تبلیغات آفلاین را که اثربخشی بالایی دارند را معرفی خواهیم کرد.

1. شخصی سازی تبلیغات به کمک تکنولوژی، جدید‌ترین روش تبلیغات آفلاین

یکی از روش‌های تبلیغاتی که سال‌ها پیش با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد، بیلبوردهای تبلیغاتی بود. این بیلبوردها مورد استفاده فروشگاه‌های بسیاری قرار گرفت اما هوشمندانه نبود. چون به‌طور مستقیم با مشتریان فروشگاه‌ها در ارتباط نبود با به معنی دیگر شناخت دقیقی از آن‌ها نداشت. همین موضوع باعث شد تا کارشناسان نسبت به طراحی تبلیغات آفلاین که شخصی سازی شده و مناسب روحیات مشتریان باشد اقدام کنند. این برنامه‌ریزی میزان و حجم تبلیغات را کاهش داد اما به روشی هوشمندانه انجام می‌شد.

تکنولوژی Dooh، از جذاب‌ترین روش‌های هوشمند در بازاریابی آفلاین

یکی از روش‌های تبلیغات آفلاین تکنولوژی Dooh نام دارد. این تکنولوژی یکی از روش‌های شخصی سازی است و با شناخت مستقیم از مشتریان اجرا می‌شود. در تکنولوژی Dooh افرادی که نزدیک به بیلبوردهای تبلیغاتی قرار دارند به بیلبورد وصل می‌شوند و اطلاعاتی مانند شبکه‌های اجتماعی و علاقه‌مندی‌های خود را با آن به اشتراک می‌گذارند. بعد از این مرحله بیلبوردها با توجه به علاقه‌مندی و نیازهای مشتریان اقدام به پخش آگهی‌های تبلیغاتی می‌کند. تکنولوژی Dooh یکی از جدیدترین روش‌های کاربردی تبلیغات آفلاین به شمار می‌رود. در کنار بیلبوردها ابزارهای دیگری هم مانند پخش تراکت می‌تواند باعث جلب نظر افراد بسیاری شود. شما می‌تواند با چاپ تراکت و خلق محتوای هوشمندانه اقدام به جذب مشتری‌های بسیاری کنید.

تکنولوژی dooh، یک روش جذاب و جدید برای شخصی سازی تبلیغات
روش کاربردی برای تبلیغات آفلاین

2. شرکت در رویداد‌ها و اسپانسرینگ رویدادها،‌ روشی غیر مستقیم برای تبلیغات

در دنیای امروز کسب‌وکارهای بسیاری برای دیده شدن اقدام به برگزاری رویداد‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف می‌کنند. با شرکت در رویدادهای مختلف و چاپ بروشور یا کاتالوگ خلاقانه با یک محتوای منحصربه‌فرد درباره خود و کسب‌وکارتان به‌طور غیر مستقیم دیده می‌شوید. به عبارتی دیگر شرکت در رویدادها یکی از روش‌های کاربردی در تبلیغات آفلاین به شمار می‌رود. در طی برگزاری رویداد‌ها به دلیل حضور برندها مختلف و وجود فضایی آموزشی و علمی اکثر مردم از دنیای مجازی فاصله می‌گیرند و برای آشنایی با برندها و محصولاتشان تلاش می‌کنند.

اگر بودجه مالی کافی هم داشته باشید علاوه‌بر شرکت در رویداد‌ها، می‌توانید بخشی یا کل هزینه‌های برگزاری رویداد را بر عهده بگیرید. با اسپانسر شدن به راحتی و بدون هیچ فرایند سختی به مشتریان خود معرفی خواهید شد. حمایت کردن از رویدادهای مختلف به‌عنوان یک روش تبلیغاتی آفلاین و غیر مستقیم تاثیر مثبتی در شناساندن کسب‌و‌کارتان بین مشتری‌ها و فعالیت‌های مرتبط با شما خواهد داشت. یکی دیگر از روش‌های ماندگار و پرطرفدار تبلیغات آفلاین ارسال هدیه‌های شرکتی است که در بخش بعدی به‌طورکامل آن را شرح می‌دهیم.

3. هدیه‌های شرکتی، یک روش جذاب برای تبلیغ و جلب مشتری‌های وفادار

یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین های روش کاربردی برای تبلیغات آفلاین ارسال هدیه‌های شرکتی است. هدیه‌های شرکتی را می‌توانید به دو روش انجام دهید. روش اول تامین هدیه‌هایی است که شرکت‌ها برای دیگران ارسال می‌کنند. شما می‌توانید هدیه‌هایی را که شرکت‌ها و سازمان‌ها برای مشتریان خود می‌فرستند تامین کنید. این روش یک روش غیر مستقیم به شمار می‌رود و تاثیر مناسبی در معرفی برند شما بین سازمان‌ها و افراد مختلف خواهد بود.

روش دوم ارسال هدیه‌های خاص با لوگوی برند شما برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد شناخته شده در حوزه فعالیت شماست. خوشبختانه در تقویم ملی ما مناسبت‌های مختلفی مانند عیدهای نوروز، شب یلدا،‌ عید غدیر، عید قربان و عید فطر وجود دارد. با انتخاب هر کدام از این اعیاد می‌توانید هدیه‌های مناسبی را برای دیگران ارسال کنید. البته به‌یاد داشته باشید گاهی اوقات پکیج‌های تبلیغاتی خیلی تکراری و بدون جذابیت می‌شوند. بهترین راه انتخاب هدایای ارزشمند و خلاقانه کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای و متخصص است. در قسمت بعدی مجموعه تیم گرافیک را برای چاپ و سفارش هدایای تبلیغاتی به شما معرفی می‌کنیم.

چاپ پاکت و چاپ تقویم، بهترین انتخاب برای هدیه‌های شرکتی
روش کاربردی برای تبلیغات آفلاین

خرید بهترین و مدرن‌ترین بسته‌های چاپی و تبلیغاتی از فروشگاه تیم گرافیک

سفارش هدایای تبلیغاتی به‌عنوان یک روش تبلیغاتی آفلاین باید با تخصص و تبحر بالایی صورت بگیرد. همچنین افرادی که مسئولیت اجرای آن را به عهده می‌گیرند باید سابقه‌ای درخشان و تخصص قابل قبولی در این زمینه داشته باشند. یکی از مجموعه‌هایی که می‌توانید با خیال راحت چاپ پاکت، بروشور، تراکت و کاتالوگ‌های تبلیغاتی را به آن بسپارید تیم گرافیک است. این مجموعه با سال‌های تجربه در زمینه طراحی و چاپ ابزارها و بسته‌های تبلیغاتی آماده دریافت سفارشات شماست.

مجموعه تیم گرافیک بیش از ۱۵ سال است که در زمینه چاپ افست، چاپ دیجیتال و طراحی گرافیکی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از سراسر شهرهای ایران سفارشات خود را در وب سایت این مجموعه ثبت کنید یا با شماره تلفن 02144044827 – 02144044881 تماس بگیرید. سفارشات شما در اسرع وقت به آدرس معرفی شده ارسال می‌شود. افرادی هم که ساکن شهر تهران هستند امکان مراجعه حضوری و ثبت سفارش برای آن‌ها فراهم شده است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر