;
coinex

تماشا کنید: حمله مار بدون سر به مردم در سواحل استرالیا

ویدیویی از حمله مار بدون سر به مردم عادی در سواحل استرالیا در حال انتشار در شبک های اجتماعی است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی درحال بارگزاری است که نشان می‌دهد که یک مار بدون سر درحالی که در ساحل حرکت می‌کند. به دنبال مردی است که از او  فیلم می‌گیرد. مرد فیلمبردار سعی می‌کند با یک راکت تنیس این مار را تحریک نماید.

این ویدیو اولین بار در شبکه اجتماعی استرالیایی «رددیت» پست شد، کاربر ناشناسی که این ویدیو را فرستاده بوده ادعا کرد که این مار پس از آنکه توسط یک پرنده سرش را از دست می‌دهد به زمین پرتاب می‌شود. او ادعا می‌کند که این مار را درحالی که با سگ خود قدم می‌زده است، پیدا کرده.

حمله مار بدون سر به مردم در سواحل استرالیا

او در صفحه اجتماعی خود نوشت: «به نظر من پرنده‌ای که مار را رها کرد سرش را بریده است، می‌دانید که در این منطقه پرنده شکاری وجود دارد!!!.»

مارها به طور کلی به انجام واکنش و داشتن رفلکس پس از مرگ معروف هستند، «استیون بیوپره» استاد زیست شناسی دانشگاه آرکانزاس پس از گاز گرفته شدن یک آشپز چینی توسط یک مار مرده در سال 2014 در اینباره به یک خبرگزاری گفت: « منشا این حرکات عجیب پس از مرگ یونها و یا ذرات باردار الکتریکی هستند که به مدت چند ساعت پس از مرگ مارها در سلول‌های عصبیشان باقی می‌مانند.

ویدیو این مار سمی بدون سر را در زیر مشاهده کنید:

 

وقتی عصب یک مار که به تازگی مرده است، تحریک شود، کانال‌های موجود در عصب باز می‌شوند و به یونها امکان عبور می‌دهند. این مسئله یک ضربه الکتریکی ایجاد می‌کند و عضله را قادر به انجام یک عمل واکنشی، مانند نیش زدن می‌سازد.»

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص حمله مار بدون سر به مردم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

منبع: iflscience

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر