;
coinex

سریال نون خ به نوروز 1400 می‌رسد ؟

بخش های اول و دوم سریال نون خ توانست به محبوبیت بالایی در میان بینندگان برسد و همین موضوع این سوال را ایجاد کرده که سریال نون خ به نوروز 1400 می‌رسد ؟

امروز در مورد قطعی شدن اینکه در نوروز 1400 نباید منتظر فصل بعدی پایتخت تحت عنوان پایتخت 7 باشیم گفتیم. تا همین چند وقت پیش سوال اصلی درباره سریال های نوروز 1400 این بود که آیا قرار است در شبکه یک سیما به عنوان یک سریال نوروزی منتظر پخش فصل سوم نون خ باشیم یا فصل هفتم پایتخت در قابل تلویزیون رونمایی میشود.

اما حالا و با اظهار نظر محسن تنابنده درباره ساخت فصل هفتم پایتخت، تا حدی تکلیف ماجرا روشن شده است. اما مشکل و سوال اصلی همچنان در مورد نون خ هم پابرجاست. مراحل ساخت سریال چگونه دنبال میشود و چقدر احتمال دارد سریال برای نوروز 1400 آماده نباشد. با ما باشید.

سریال نون خ به نوروز 1400 می‌رسد ؟

اواخر خرداد سال جاری بود که کارگردان مجموعه پایتخت از انجام مساعدت ها برای ساخت فصل هفتم این سریال خبر داد. سیروس مقدم در این باره اذعان داشت وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می‌شود، یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است و ان‌شاءالله با رفع دلخوری‌ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

سریال نون خ به نوروز 1400 می‌رسد

مسئله اساسی اما در مورد پایتخت حواشی مربوط به بخش پایانی سریال بود که سبب شد برخی گمان کنند دیگر سریال تولید نخواهد شد. به هر صورت همین اواخر بود که خبری درباره آغاز مراحل تولید پایتخت 7 رسید. در حالی که اخبار پروژه نون خ 3 نشان میداد این سریال مراحل تولید را از مدتها پیش آغاز کرده بود و قطعا به نوروز میرسید.

به نظر میرسید انتظار ساخت و تهیه پایتخت 7 در یک بازه زمانی 3 ماهه انتظار بی جایی باشد و برای نوروز 1400 باید تماشاگر فصل 3 نون خ باشیم.

بیشتر بخوانید:

آیا سریال نون خ به نوروز 1400 می‌رسد ؟ نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر