;
coinex

سریال های نوروز 1400 ؛ کدام سریال ها در نوروز 1400 به روی آنتن می‌رود؟

شاید به نظرتان کمی زود برسد، اما به زودی سال 99 به پایان میرسد و تقریبا از همین الان تقریبا تکلیف سریال های نوروز 1400 مشخص شده است.

اگرچه طی سالیان گذشته صدا و سیمای ملی در جلب نظر مخاطبان ناموفق عمل کرده و همواره از کیفیت برنامه ها و تعداد مخاطبانش کاسته شده،‌ اما بالاخره و در مواقع خاصی مانند اعیاد یا تعطیلات رسمی،‌ توانسته تعداد بیننده حداقل برای سریال و فیلم های تولید داخل جلب کند.

متاستفانه عملکرد صدا و سیما به هیچ روی قابل دفاع نیست و این بخش از محبوبیت تلویزیون ملی نیز بیشتر مدیون همان مناسبات خاص و ایام نوروز است. بدون شک برخی سریال های نوروزی همواره محبوبیت خاصی میان مخاطبین داشته اند. از جمله این سریال ها میتوان مجموعه ادامه دار پایتخت را نام برد که دیگر به برند نوروزی شبکه یک سیما بدل شده است.

سریال های نوروزی معمولا مهمترین بخش تولیدات صدا و سیما برای این تعطیلات است که گاها با استقبال خوبی نیز مواجه میشود. در این گفتار قصد داریم به معرفی سریال های نوروز 1400 که احتمال تهیه و پخش آنها برای ایام تعطیلات نوروز میرود، بپردازیم.

سریال های نوروز 1400

روزها به سرعت در حال سپری شدن هستند و تا چشم برهم بزنیم ماه های باقی مانده سال هم به اتمام میرسد و باید آماده فرارسیدن نوروز باشیم. ما در تکراتو به نمادهای سال 1400 پرداختیم.

همینطور مفصلا به مواردی نظیر دانلود تقویم 1400 ، پیشگویی و طالع بینی سال 1400 و پیش بینی قیمت گوشی 1400 و پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400 . اما چه چیزی مهم تر از سریال های نوروز 1400؟  البته موارد مهمتری مانند حداقل حقوق در سال 1400 نیز هستند. همینطور خرید سربازی 1400 و میزان یارانه در سال 1400 و البته عیدی و افزایش حقوق در سال 1400 که همگی را مفصلا بررسی کرده ایم.

تا شروع سریال های نوروزی پیشنهاد می‌کنیم سری به فهرست بهترین سریال های 2021 نظیر بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 بزنید و آثار شگفت‌انگیزی را نظاره گر باشید. در سرمای زمستان بد نیست به تماشای سریال های زمستان 99 نیز بنشینید.

شبکه های مختلف سیما در حال تدارک سریال های نوروز 1400 هستند. در حال حاضر اخبار و تصاویر برخی از این سریال ها به بیرون درز کرده که در ادامه به آنها میپردازیم.

بر همین اساس در جستار پیش رو قصد داریم به معرفی سریال های نوروز 1400 ، زمان پخش سریال های نوروز 1400 و شبکه های پخش هر یک از آنها بپردازیم. به علاوه اخبار برنامه های نوروز 1400 ، نظیر کلاه قرمزی نوروز 1400، دورهمی نوروز 1400 و خندوانه نوروز 1400 را نیز میتوانید در تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

سریال نوروزی شبکه یک سیما : سریال های نوروزی 1400

پروژه طنز دیگر رسانه ملی داستان نورالدین خانزاده یا همان آقای « نون. خ » است. سریالی که نوروز ۹۸ به کارگردانی سعید آقاخانی روی آنتن رفت و توانست عنوان یکی از پربیننده‌ترین‌های آن زمان را به خود اختصاص دهد.

بعد از آن هم نوبت به فصل دوم این قصه رسید که توانست علاوه بر یاران قدیمی‌اش نگاه مخاطبان دیگری را هم به خود جلب کند. حالا حدود دوماهی است تصویربرداری فصل سوم آقای «نون.‌خ» شروع شده و تولید ادامه دارد.

سریال های نوروز 1400
سریال های نوروز 1400

در شرایطی مشابه با فصل اول و دوم، سعید آقاخانی برای کارگردانی و امیر وفایی برای نویسندگی حضوردارند. این سریال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بررسی مداوم سلامت تیم تولید آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: رنگ سال 1400 چیست؟‌

فصل سوم سریال نون.خ با حضور برخی از بازیگران قدیمی این سریال و پیوستن چند بازیگر جدید این روزها در حال تصویربرداری است تا برای پخش در شب های نوروز 1400 آماده شود.

اکبر عبدی و علی صادقی دو بازیگر جدیدی هستند که به فصل سوم سریال نون خ پیوسته اند و در کنار دیگر بازیگران این سریال ایفای نقش میکنند.

بیشتر بخوانید:

سریال نوروزی هشت آباد : سریال های نوروزی 1400

علی مسعودی (مشهدی) تازه‌ترین سریال خود را از چندی پیش جلوی دوربین برده است. «هشت‌آباد» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان عنوان مجموعه نمایشی است که با تغییر نام از «نوروز رنگی» با عنوان سریال هشت آباد قرار است برای نوروز ۱۴۰۰ تلویزیون آماده شود.

این سریال علی مسعودی روایتگر ماجراهایی از سال دهه شصت در مشهد است و تصویربرداری آن در مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است تا برای پخش در شب های نوروز 1400 آماده شود.

سریال های نوروز 1400
زمان پخش سریال های نوروز 1400

« هشت‌آباد » روایتگر قصه‌هایی طنز برگرفته از تجارب شخصی و خاطرات نوجوانی علی مسعودی، نویسنده و طنزپرداز نسبتا معروف را طراحی و روی آنتن خواهد برد.

رابعه اسکویی، حمید لولایی، شهرام قائدی، داریوش سلیمی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره و… بازیگران سریال هشت آباد را تشکیل میدهند.

بیشتر بخوانید:

بوتیمار از شبکه سه : سریال های نوروزی 1400

سریالی در حاشیه دریای خزر

سریال بوتیمار یکی از سریال های نوروز 1400 خواهد بود که نهران مهام، تهیه کنندگی و علیرضا نجف زاده آن را کارگردانی می‌کند. گفته شده این سریال در شمال ایران و حوالی جنگل سی‌سنگان فیلم برداری می‌شود.  کارگردان سریال می‌گوید حضور بازیگران مازندرانی فضای این سریال را متفاوت کرده است. به نظر می‌رسد سریال بوتیمار در ژانر کمدی خواهد بود.

سریال بوتیمار با نام قبلی ویلا به کارگردانی علیرضا نجف زاده، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی سریال جدید تلویزیون است که برای پخش در ایام نوروز درنظر گرفته شده است. این سریال تلویزیونی در فضایی مفرح با داستانی اجتماعی به قلم سعید جلالی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

علیرضا نجف‌زاده که کارگردانی مجموعه طنز «زوج یا فرد» را نیز در کارنامه خود دارد، این بار حمید لولایی و مرجانه گلچین را با خود به جنگل‌های شمال برده است تا چالش‌های یک خانواده ایرانی را در یک داستان نو به تصویر بکشد.

سریال های نوروز 1400
سریال های نوروزی 1400

این سریال که روایتگر داستانی از ماجراهای سفر نوروزی یک کارمند به شمال کشور است و برای پخش در ایام نوروز 1400 از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است.

تابحال بازیگرانی چون مرجانه گلچین، حمید لولایی، علی صبوری، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق و سامی غریبی حضورشان در سریال بویتمار قطعی شده است و به زودی دیگر بازیگران این سریال معرفی خواهند شد.

سریال بوتیمار که برای نوروز ۱۴۰۰ شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند، مجموعه‌ای شاد و سرگرم‌کننده است که با نگاهی به رویداد‌های اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خانه عزیز از شبکه دو : سریال های نوروزی 1400

فعلا در پیش تولید

سریال خانه عزیز به نویسندگی مشترک نوید محمودی و سعید دولت خانی، به تازگی وارد مرحله پیش تولید شد و به عنوان سریال نوروزی شبکه دو در سال 1400 در حال ساخت است.

سریال های نوروز 1400
سریال های نوروزی 1400

خانه عزیز ملودرامی است که جزئیات بازیگران و عوامل آن هنوز اعلام نشده است و تنها از نوید محمودی به عنوان تهیه کننده این سریال نام برده شده است و به زودی جزئیاتی از این سریال هم اعلام میشود.

فصل دوم سریال زیرخاکی : سریال های نوروزی 1400

سریال زیرخاکی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان از ابتدای ماه رمضان ۱۳۹۹ در شبکهٔ یک سیما روی آنتن رفت، سریالی کمدی-تاریخی و مربوط به قبل از انقلاب سال ۱۳۵۷ است.

در حالی که پیش از این با مشکلاتی که در بازپخش “زیرخاکی” پیش آمده بود، ابتدا ساخت فصل دوم سریال در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما حالا رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده «زیرخاکی» از تلاش برای رفع مشکلات پیشِ‌روی کلید خوردن این سریال خبر داده بود و گفته با حل این مسائل، تصویربرداری فصل دوم آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

سریال های نوروز 1400
سریال های نوروزی 1400

این سریال داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او طی داستان درگیر مسائلی همچون دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و همکاری با گروه‌های انقلابی می‌شود.

فصل اول “زیرخاکی” با پخش در رمضان سال جاری توانست عنوان پربیننده‌ترین سریال رمضانی را از آن خود کند و حالا با فراهم شدن شرایط، ساخت ماجراهای فریبرز باغبیشه ادامه پیدا می‌کند.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی‌زاده بازیگران اصلی سریال زیرخاکی 2 و رایان سرلک بازیگر خردسال به ایفای نقش پرداخته‌اند و اسامی بازیگران تازه‌ای که به پروژه می‌پیوندند نیز به‌مرور رسانه‌ای خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

چه خبر از سری جدید پایتخت؟

تنابنده: پایتخت 7 نداریم، عذرخواهی می‌کنم!

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری که می‌توان موفق‌ترین سریال طنز در سال‌های اخیر نام برد. نخستین فصل این سریال نوروز ۱۳۹۰ برای شبکه یک سیما تولید شد. سریالی که با طرحی از محسن تنابنده و همراهی خشایار الوند شکل گرفت. اگر به آثار طنز علاقه دارید می‌توانید در میان بهترین فیلم های 2021 و بهترین سریال های 2021 به دنبال مواردی نظیر بهترین فیلم های کمدی 2021 بگردید.

فصل اول سریال با اقبال خوبی در نوروز روبه‌رو شد، از این رو گروه برای ساخت فصل دوم این سریال تصمیم گرفت شخصیت‌ها را پخته‌تر کند و رنگ و بویی دیگر به آن‌ها بدهد که البته این طراحی یک سال زمان برد و خانواده معمولی سال ۹۱ به تلویزیون نیامد تا فصل دوم نوروز ۹۲ باز هم با طراحی محسن تنابنده و البته نویسندگی حسن وارسته و کورش نریمانی نوشته شد و به روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

بیشتر بخوانید: کاندیداهای ریاست جمهوری در سال 1400

تلویزیون به دلیل درخواست‌های مکرر مخاطبانش تصمیم گرفت خانواده معمولی را تبدیل به پای ثابت ایام نوروز کندو مخاطب همچنان از سریال استقبال می‌کرد. در طی این سال‌ها عوامل پایتخت اتفاقات تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کردند.

سریال های نوروز 1400
سریال های نوروزی 1400

حفظ موفقیت پایتخت برای عوامل و بازیگران این سریال محبوب یک دهه اخیر تلویزیون کار را برای ادامه سخت کرد و آن‌ها باید مثل این سال‌ها هوشمندانه در این زمینه گام برمی داشتند.

عوامل سریال «پایتخت» این‌روز‌ها درحال مذاکره با مدیران تلویزیون بودند تا در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات، فصل هفتم این سریال را کلید بزنند. شواهد نشان می‌دهد مشکلاتی که بر سر راه تولید این پروژه وجود داشت تا حدودی رفع شده بود و این احتمال وجود داشت که «پایتخت۷» برای نوروز ۱۴۰۰ آماده شود.

اما آخرین خبرها حکایت از آن دارد که وضعیت برای تولید پایتخت 7 چندان مساعد و میسر نیست. محسن تنابنده بازیگر و نویسنده مجموعه تلویزیونی پایتخت به تازگی از عدم ساخت سریال پایتخت ۷ که پیشتر اعلام شده بود در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن می‌رود، خبر داد.

در این پیام که شامگاه سه شنبه در کانال رسمی سریال پایتخت منتشر شده به نقل از محسن تنابنده آمده است :

سریال پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرد و در حد سوادمان آیینه ای بوده در برابر جامعه با تمام کاستی هایش که به آن واقفم

‌هموطنان عزیزم امسال هم علیرغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاریهای سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم مقدمات پایتختی جدید و در خور شان شما بسازیم که شرایط مهیا نشد و از همین جا از همه عذرخواهی می کنم.

البته کارگردان این مجموعه سیروس مقدم به تازگی در یک مصاجبه در ارتباط با قسمت های باقی مانده پایتخت 6 که از عید امسال جا مانده قول مساعد داد که تا نوروز 1400 تهیه شود. او در این باره گفت:

در تلاشیم که پایتخت 6 را به نوروز برسانیم و احتمالا قسمت های باقی مانده آن که 2 یا 3 قسمت خواهد بود ساخته خواهد شد.

کارگردان مجموعه محبوب پایتخت همچنین افزود که کار ساخت و ضبط این قسمت ها در بهمن ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال های نوروز 1400 چیست؟ آیا از زمان پخش سریال های نوروز 1400 اطلاعی دارید. نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر