;
coinex

تماشا کنید:‌ آنباکسینگ هواوی نوا 8 با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی

در هندز آن و آنباکسینگ هواوی نوا 8 با ما همراه باشید.در میان بهترین عناوین هوآوی در سال آینده، سری نوا به چشم میخورد که به تازگی رونمایی شدند.

به تازگی، هواوی از سری موبایل‌های نوا 8 ، و نوا پرو رونمایی کرد. هر دو این گوشی‌های جدید، صفحه نمایش با وضوحی بسیار بالا دارند و دارای دوربین‌های چهارگانه 64 مگا پیکسلی، فناوری 5G و سیم شارژ 66 ولتی می‌باشند.

پیشتر برایتان از بهترین گوشی های 2021 گفته بودیم. مطابق با انتظار ما حالا یکی از بهترین گوشی های هواوی 2021 رونمایی رسمی شده است. اما همچنان باید منتظر رونمایی بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 بمانیم.

آنباکسینگ هواوی نوا 8 با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی

نوا 8 دارای یک صفحه نمایش «کرو» (خمیده) 6.57 اینچی OLED  و فول اچ دی است و دوربین سلفی آن 32 مگا پیکسلی می‌باشد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر پنل آن قرار دارد، این درحالی است که بلندگو آن بخشی از قاب بالایی گوش می‌باشد.

گالری تصاویر هواوی نوا 8 و 8 پرو (Huawei Nova 8 / 8 Pro)

(برای مشاهده در ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید)

مجموعه‌‌ای از دوربین‌های بیضوی در پشت قرار دارد که دارای یک سنسور اولیه 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک اسکنر 8 مگاپیکسلی وجود دارد و همچنین دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و عمیق در نوا8 جایگزاری شده است.

گوشی نوا 8 مجهز به «کیرین» 985 است که در ماه آوریل اولین بار در گوشی آنر 30 بکار رفته شده بود، همچنین این گوشی دارای 8 گیگا بایت رم و 256/128 گیگابایت حافظه داخلی است. نرم‌افزار اولیه آن اندروید 10 به همراه EMUI 11 سیستم HMS هواوی است. باتری آن 3800 میلی آمپر است و همچنین دارای سیم شارژر 66 وات فست شارژ است.

در ویدیو زیر هندز آن (Hands On) و جعبه گشایی (Unboxing) هواوی نوا 8 و نوا 8 پرو را تماشا کنید:

 

هواوی نوا 8 پرو

نوا 8 پرو  دارای صفحه OLED بزرگتر 6.73 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است و سرعت پردازش و ریفرش آن به 120 هرتز می‌رسد. صفحه آن «کرو» (خمیده) است.

یک سلفی اصلی 16 مگاپیکسلی در یک برشی قرصی  قرار داده شده است که توسط یک مدل 32 مگاپیکسلی به آن متصل می‌شود. اسکنر اثر انگشت آن نیز در زیر صفحه قرار دارد.

دوربین پشت آن به مانند دوربین‌های چهارگانه نوا 8 است، باتری آن بزرگتر و 4000 میلی آمپر در ساعت می‌باشد. از لحاظ نرم افزاری نیز تفاوتی با سری نوا 8 ندارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص آنباکسینگ هواوی نوا 8 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر