;
coinex

اینوتکس 2021 زیر ذره بین خبرنگاران تکنا

نمایشگاه اینوتکس امسال تحت پوشش خبرنگاران رسانه فناوری تکنا برگزار خواهد شد تا علاقه مندان دنیای تکنولوژی به آخرین دستاوردهای کارآفرینان و استارتاپهای ایرانی دسترسی داشته باشند.

نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در زیست بوم نوآوری تکنولوژیک است که هرسال توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و نوابغ حوزه علم و فناوری برگزار میشود.

اینوتکس 2021 زیر ذره بین خبرنگاران تکنا

در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را بیشتر با اینوتکس آشنا کنیم :

نبرد استارتاپی

در اینوتکس 2021 برای دومین بار رقابت نهایی بین استارتاپها تحت عنوان نبرد استارتاپی اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارتاپها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دو به دو به بحث و مناظره با یکدیگر خواهند پرداخت تا در نهایت برترین استارتاپها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد.

کافه سرمایه

کافه سرمایه اینوتکس، فرصتی ویژه برای صاحبین شرکتهای نوپا و استارتاپها برای جذب سرمایه و مذاکره با سرمایهگذاران میباشد. شرکتکنندگان و غرفهداران نمایشگاه باتوجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدماتشان به سرمایهگذاران متناظر معرفی شده و جلسات ویژهای برای آنها ترتیب داده خواهد شد.

اینوتکس استیج

دعوت از افراد شناخته شده و تاثیرگذار بینالمللی، سخنرانیهای الهام بخش، رویدادهای شگفت انگیز و بررسی ترندهای روز دنیا و چالشهای آن از جمله برنامههایی است که در استیج ویژه نمایشگاه برگزار خواهد شد.

اینوجوان

در این رویداد نوجوانان ایدهپردازی و نحوه ارائه آن را آموزش میبینند وبه صورت تیمی ایدهی خود را پرورش داده و با همراهی مربیان با مفاهیم ضروری کسب و کار آشنا میشوند.

اینوتکس کوآپ

آنچه در رویداد کوآپ (Co-Opp) اینوتکس اجرا خواهد شد، برگزاری جلسات B2B بین افراد کلیدی شرکتهای بالغ و استارتاپها در حوزههای مشخص و طبقهبندی شده است.

شب نشینی اینوتکس

مخاطبین میتوانند در دورهمی و برنامههای تفریحی تدارک دیده شده در شب نشینیهای پس از اتمام هر روز نمایشگاه شرکت کرده و به این بهانه به شبکهسازی و ایجاد ارتباطات بپردازند. برای این بخش برنامههای آموزشی، تعاملی و تفریحی متفاوتی به صورت موازی تدارک دیده شده است. تمامی این برنامهها در پارک فناوری پردیس برگزار خواهند شد.

پاویون مشاوران

در این بخش خدمات مشاوره متناسب با نیاز هر بخش از اکوسیستم نوآوری و فناوری و همچنین با توجه به شرایط خاص کشور یا جهان داده می شود. (مانند همه گیری ویروس کرونا یا شرایط خاص اقتصادی جدید و …) افراد می توانند با بررسی هر یک از مشاوران، منتور مورد نظر خود را انتخاب کرده و زمان مشاوره را رزرو نمایند.

اینوتکس گیم

در راستای برگزاری آنلاین نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، بخشی جدید با نام اینوتکس گیم به سایت این نمایشگاه اضافه گردید و برای شرکتکنندگان در نمایشگاه بستری جذاب را تحت وب آمادهسازی نمود، در این بستر شرکتکنندگان با هم به رقابت میپردازند. این بازیها در دستهبندیهای مختلف آماده شده و شامل بازیهای استریم و غیر استریم میباشند. نتایج این مسابقات در نهایت به صورت جدول ردهبندی نمایان خواهد شد و برترینها از جوایز این بخش بهرهمند میشوند.

زمان برگزاری اینوتکس 2021

اینوتکس 2021 به احتمال زیاد در تیرماه 1399 برگزار خواهد شد تا فستیوالی بزرگ برای استارتاپهای ایرانی باشد. باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مخاطبین این رویداد، اینوتکس 2021 در فضایی باز و با رعایت استانداردهای ویژه ای در طراحی پلان های نمایشگاهی و ساخت غرفه ها برگزار خواهد شد به گونه ای که بتوان حضور مخاطبان را در شرایط ایمن و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مقدور ساخت. خبرنگاران تکنا با کسب مجوز از پارک فناوری پردیس در این رویداد باشکوه حضور خواهند داشت و گزارشات خود را لحظه به لحظه در وبسایت منتشر خواهند کرد. منتظر حضور گرم شما علاقه مندان در این رویداد بزرگ هستیم.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر