;
coinex

نگران زمان بندی اکران ماموریت غیرممکن 7 نباشید!

با شیوع ویروس کرونای انگلیسی و افزایش شمار مبتلایان در این کشور برخی نگران زمان بندی اکران ماموریت غیرممکن 7 شده اند. با ما باشید.

با وجود شیوع گونه جدید ویروس کرونا که قدرت انتقال و سرایت بیشتری دارد و بنابر آمار رسمی تعداد مبتلایان به این گونه جدید به شدت در حال افزایش است، به نظر نمیرسد پروژه ماموریت غیرممکن 7 با تعلیق یا تاخیر مواجه شود.

برخی از سینمادوستان طی روزهای اخیر نگران این شده اند که مبادا با وضعیت کرونایی جدید در انگلستان، اکران فیم ماموریت غیرممکن 7 که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری را میگذراند با تاخیر مواجه شود.

اما خبر جدید حکایت از این دارد که کرونای انگلیسی مانعی بر سر پروژه مذکور نخواهد بود.

نگران زمان بندی اکران ماموریت غیرممکن 7 نباشید!

به‌تازگی شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در جنوب شرقی انگلستان که نزدیک به محل استودیو است، تا سطح چهار که بالاترین سطح است، افزایش یافته است.

بااین‌حال، تولید آثار سینمایی و تلویزیونی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه پیدا کنند. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 نیز در استودیوی فیلمسازی Longcross به پایان برسد.

نگران زمان بندی اکران ماموریت غیرممکن 7 نباشید!

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی و وینگ ریمز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در قسمت جدید فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است.

فیلم Mission Impossible 7 به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021  برای اکران در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران شود.

کریستوفر مک‌‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان بندی اکران ماموریت غیرممکن 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر