;
coinex

فیلمبرداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به پایان رسید

بالاخره مراحل فیلمبرداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به پایان رسید. با ما در بررسی جزئیات آخرین اثر کارگردان موفق سینمای ایران همراه باشید.

اصغر فرهادی بدون شک موفق ترین و شناخته شده ترین کارگردان ایرانی طی سالهای اخیر است که با سبک جدید فیلم های اجتماعی تاکنون توانسته دوبار جایزه اسکار را برنده شود.

او برای ایرانیان با فیلم هایی چون درباره الی و چهارشنبه سوری شناخته شده است در حالی که در سطح جهانی موفقیت فرهادی با بردن اسکار برای جدایی نادر از سیمین آغاز شد.

بالاخره فروشنده هم دومین اسکار را نصیب فرهادی کرد تا سال گذشته که فیلم همه میدانند با بازی خاویر باردم و پنه لوپه کروز به نمایش عمومی رسید.

فیلمبرداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی به پایان رسید

اواخر پاییز بود که با انتشار چند عکس از اصغر فرهادی در شیراز، شایعه شد که کارگردان بزرگ و صاحب سبک سینمای ایران قصد دارد فیلم جدید خود را در شیراز و با حضور تعدادی بازیگر گمنام و بومی استان فارس جلوی دوربین ببرد. فیلمی که به گمان برخی از کارشناسان نه تنها یکی از بهترین فیلم های سال آینده سینمای ایران است بلکه میتواند در فهرست بهترین فیلم های 2021 قرار بگیرد.

مدت زیادی از این موضوع نگذشته بود که خبر قطعی بازی نویدمحمدزاده به عنوان یکی از مهمترین بازیگران فیلم به گوش رسید.

حالا چند وقتی می‌شود که چندین نشریه معتبر خارجی همچون ددلاین اخبار رسمی این فیلم را اطلاع‌رسانی کرده‌اند. طبق این اخبار، کمپانی ممنتو مانند سه فیلم قبلی فرهادی، تهیه فیلم جدید او را هم بر عهده دارد. در جدیدترین اخبار، سایت سینه‌یوروپ جزئیات جدیدی درباره فیلم قهرمان اصغر فرهادی منتشر کرده است. طبق گزارش این وبسایت اثر جدید کارگردان بزرگ ایرانی یک تریلر روانشناسانه است که تحلیلی متفاوت از جامعه ایرانی ارائه می‌دهد.

در آخرین خبرها گفته شد که فیلمبرداری فیلم سینمایی قهرمان پس از 75 جلسه به پایان رسید. فیلمبرداری این فیلم که در شهر شیراز انجام شده بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دقیقا در موعد مقرر آغاز شد و آخر آذر 99 به پایان رسید.

البته حضور فرهادی با قهرمان در جشنواره فجر 99 به نظر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پایان مراحل فیلمبرداری فیلم قهرمان اصغر فرهادی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر