;
coinex

ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاک به سرچ گوگل می‌آیند

به تازگی اخباری منتشر شده که نشان میدهد گوگل قصد دارد ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاک ، این دو شبکه محبوب اجتماعی را به نتایج سرچ اضافه کند.

با یک فناوری جدید، گوگل در تلاش است تا یک تب جدید در کنار تب های نتایج جستجو اضافه کند. مانند آنچه در مورد تصاویر یا ویدیوهای مطلب جستجو شده داریم ممکن است به زودی در یک تب جداگانه شاهد برخی از کلیپ های اینستاگرام و تیک تاک باشیم.

باید ببینیم این قابلیت جدید در کنار قابلیت Short Videos که گوگل آنرا برای یوتیوب عرضه کرده است چگونه شرایطی رقم خواهد زد.

ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاک به سرچ گوگل می‌آیند

اوایل سال جاری میلادی بود که گوگل با قابلیت Short Videos ویدیوهای کوتاهی از برخی پلتفرم های خود مانند یوتیوب را در نمایش نتایج سرچ در بخشی به نام Google Discover به نمایش در می آورد.

حالا ظاهرا قرار است ویدیوهای تیک تاک و اینستاگرام نیز به این قابلیت اضافه شوند. گوگل در گزارش خود مربوط به این قابلیت اضافه کرده قصد دارد تا کاربران را با کمک این قابلیت در پلتفرم های خود نگه دارد.

ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاک به سرچ گوگل می‌آیند

هم اکنون این قابلیت تنها برای برخی از جستجو ها فعال شده به طوری که کاربر پس از ضربه زدن روی ویدیوهای مورد نظر به نسخه وب برنامه ها هدایت خواهد شد.

گوگل قصد دارد تا از این روش برای ماندن کاربران در پلتفرم خود استفاده کند. زیرا بسیاری از کاربران پس از تماشای ویدیوی جستجو شده مجدداً به صفحه گوگل باز می گردند.

هنوز به روز رسانی قابلیت گوگل به طور رسمی تایید نشده اما نماینده این شرکت در گفتگوی اخیر خود توسعه نسخه موبایلی این قابلیت را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاک در سرچ گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر