;
coinex

رکورد لایو اینستاگرام ؛ پربازدیدترین لایو اینستاگرام کدام است؟

رکورد لایو اینستاگرام یا همان پربازدیدترین پخش زنده اینستاگرام به چه اکانتی تعلق دارد؟ در ادامه به مرور فهرست پربازدیدترین لایو اینستاگرام خواهیم پرداخت.

اینستاگرام در حال حاضر چیزی بیش از  یک میلیارد میلیون کاربر دارد. البته تعداد کاربران فعال آن که به صورت روزانه در آن فعالیت می‌کنند، 500 میلیون نفر است. روزانه چیزی بیش از 50 میلیارد لایک توسط کاربران در اینستاگرام رد و بدل می‌شود. در دوران شیوع کرونا این میزان افزایش پیدا کرد و منجر شد رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام شکسته شودو

محبوب‌ترین تصویری که تا به‌حال در اینستاگرام منتشر شده، بیش از 55 میلیون لایک دریافت و لقب بیشترین لایک در اینستاگرام را از آن خود کرده است. محبوب‌ترین اکانت موجود در این شبکه اجتماعی، به یک ورزشکار تعلق دارد. کریستیانو رونالدو با چیزی حدود 207 میلیون فالوور، مشهورترین بازیکن فوتبال و چهره سرشناس با بیشترین فالوور اینستاگرام جهان است. راک، آریانا گرانده و سلنا گومز به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

رکورد لایو اینستاگرام

پربازدیدترین لایو اینستاگرام کدام است؟

رکورد لایو اینستاگرام بسیار تحت تاثیر ویروس کرونای جدید (SARS-Cov-2) قرار گرفته است. بیماری کووید 19 تاکنون بیش از 250 هزار نفر در سراسر جهان را به کام مرگ فرستاده و بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر در جهان به آن مبتلا هستند. تا پیش از شیوع گسترده این بیماری رکورد لایو اینستاگرام، که حتی به تیتر سایت‌ها هم نمی‌رسید، در اختیار خواننده زیباروی آمریکایی، تیلور سوئیفت بود.

پس از عالم‌گیری کووید 19 اما قسم اعظمی از مردم در سراسر جهان وادار به قرنطینه شدند تا از سلامتی خود و سایرین محافظت کنند. کارشناسان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی را برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضروری دانسته‌اند.

این اتفاق منجر شد میزان استفاده از اینترنت در سراسر جهان به طور قابل توجه‌ای افزایش یابد. حتی در ایران به گفته مسئولان پهنای باند مصرفی توسط کاربران افزایش چشمگیری داشته است. حالا ما با تعداد بسیار زیادی از کاربران مواجه هستیم که ساعت زیاد اضافی در طول روز دارند و این یعنی بازار شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام سکه می‌شود.

هرآنچه باید در مورد اینستاگرام بدانید:

در طول این مدت بیش از 3 ماه که از بیماری کووید 19 می‌گذرد رکورد لایو اینستاگرام چندین مرتبه شکسته شده است. این یعنی کاربران بیش از پیش با این شبکه اجتماعی تعامل دارند و به درخواست‌های مشاهده لایو را بیش از همیشه پاسخ مثبت می‌دهند.

در ادامه این نوشته فهرستی پربازدیدترین لایو اینستاگرام را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. فهرستی که چهره‌های شناخته‌شده در آن حضور دارند. برخی مانند تیلور و درک به دلیل هنرشان و برخی مانند آن دو بزرگوار ایرانی به دلیل حاشیه‌ها و جنجال‌هایشان.

11. تیلور سوئیفت با 150 هزار بازدید بازدیدکننده

تیلور سوئیفت (Taylor Swift)، خواننده زن مطرح آمریکایی که در سبک‌های کانتری و پاپ مشغول به فعالیت است هم اکنون در اینستا بیش از 127 میلیون نفر دنبال‌کننده دارد. رکورد لایو اینستاگرام تیلور سوئیفت به پیش از دوران شیوع گسترده ویروس کرونای جدید باز می‌گردد. رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام در ادامه توسط تعدادی از چهره‌های سرشناس دیگر شکسته شد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر برهنه یک مدل آمریکایی 700 هزار دلار به مقابله با آتش‌سوزی‌ استرالیا کمک کرد

10. توری لانز و درک با 310 هزار بازدیدکننده

توری لانز (Tory Lanez) و درک (Drake) هر دو خواننده رپ اهل کشور کانادا هستند. آنها در 31 مارس 2020 هر دو در یک پخش زنده اینستاگرامی حضور داشتند و رکورد لایک اینستاگرام را شکستند. آقای لانز این لایو را برای یک برنامه تحت عنوان «رادیو قرنطینه» (Quarantine Radio) ترتیب داده بود و از چهره‌های سرشناس برای حضور در آن دعوت کرد.

رکورد لایو اینستاگرام
رکورد لایو اینستاگرام در دنیا

در این رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام افرادی نظیر مگان استالیون (Megan Thee Stallion)، تیمبلاند (Timbaland)، کریس بروان (Chris Brown)، دی.ام.اکس (DMX) و در انتهای خواننده مطرح رپ، درک حضور یافتند.

وبسایت revolt می‌نویسد پیش از حضور درک در این لایو تعداد بازدیدکنندگان آن حدود 140 هزار نفر بود. اما با اضافه شدن ولی به این پخش زنده تعداد مخاطبان آن دوبرابر شد و از مرز 310 هزار نفر عبور کرد و در برای مدتی رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام را به نام آنها زد.

9. دان میگلو (Don Miguelo) با 389 هزار بازدیدکننده

دان میگلو (Don Miguelo)، هنرمند اهل جمهوری دومنیکن،‌ در یک لایو اینستاگرامی که به رشته هنری خودش مربوط بود رکورد لایک اینستاگرام را به دست آورد و به سرخط خبرها تبدیل شد. در این پخش زنده اینستاگرامی او از کاربران دعوت کرده بود تا با آهنگ Roddy Ricch, Cardi B به شادی (!) بپردازند و از 0 تا 10 نمره بگیرند.

رکورد لایو اینستاگرام
رکورد لایو اینستاگرام جهان

وبسایت iheart می‌نویسد پخش‌های زنده اینستاگرام وی به مدت چندین شب ساعت 9 شب رخ اتفاق افتادند. در این لایو که جنبه رقابتی داشت افراد مختلفی از کشورهای اسپانیا،‌ جمهوری دومنیکن، کاستا ریکا، مکزیک و شیلی حضور داشتند. میگو در اینستاگرام هم‌اکنون بیش از  4 میلیون فالوور دارد.

8. لایو اول امیر تتلو و ندا یاسی با 436 هزار بازدیدکننده

امیر تتلو خواننده رپ و خانم ندا یاسی «شاخ اینستاگرامی» (!) یک لایو مشترک گذاشتند که با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرام جهان را شکست. رکورد قبلی همانطور که اشاره شد به دان میگلو اهل جمهوری دومنیکن، تعلق داشت. این دو چهره به جنجال‌های مجازی شهره هستند و هر از چندی بری تازه از باغ آنها می‌رسد.

رکورد لایو جهان – امیر تتلو (عکس از فارس)

در وب‌سایت‌های نه چندان معتبر ایرانی (البته در این زمینه مشخص نیست اعتبار چه معنایی دارد) آمده که «در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا، بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت». به گفته این گزارش «پس از چند دقیقه لایو تتلو به ۴۳۶k رسید که رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.» البته درست‌تر آن است که رکورد دان میگلو شکسته شده است. اما رکورد لایو اینستاگرام امیر تتلو به همینجا ختم نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

در رسانه‌های ایرانی می‌خوانیم: «لایو مشترک تتلو با ندا یاسی دو شب قبل از پیش حدود 120 هزار بیننده داشت اما شب گذشته که امیر تتلو در حال تتو کردن بود، ابتدا حسین تهی را دعوت کرد، سپس بچه های تی ام بکس و سپس با دعوت کردن از ندا یاسی رکورد را زدند.»

7. لایو 18 آوریل تدی رایلی و بیبی‌فیس با 410 هزار بازدیدکننده

تدی رایلی (Teddy Riley) و بیبی‌فیس (BabyFace نام مستعار) خوانندگان و ترانه‌سرایان آمریکایی دیگر افرادی هستند که در کتاب رکوردهای اینستاگرام جای می‌‌گیرند. آنها در 18 آوریل در یک لایو اینستاگرامی ظاهر و تاریخ‌ساز (!) شدند.

رکورد لایو اینستاگرام
رکورد لایو اینستاگرام دنیا

پخش زنده اینستاگرامی آنها برای اولین بار در جهان از مرز 400 هزار دنبال‌کننده عبور کرد. گزارش‌ وبسایت iheart نشان می‌دهد آن لایو اینستاگرام تا 415 هزار بازدیدکننده نیز داشته است.

6. لایو 20 آوریل تدی رایلی و بیبی‌فیس با 512 هزار بازدیدکننده

به گزارش وبسایت justjared رکورد لایو اینستاگرام دوشنبه شب 20 آوریل برای بار دوم در نبرد رپ این دو بزرگوار شکسته شد. آنها پیش از شروع این لایو چندین مرتبه برای شروع به مشکل برخوردند، چرا که تعداد بازدیدکنندگان به قدری بالا بود که از توان فنی اپلیکیشن اینستاگرام خارج می‌شود.

رکورد لایو اینستاگرام
رکورد لایو اینستاگرام جهان

این وبسایت می‌نویسد: «اوج این پخش زنده اینستاگرامی زمانی بود که بیبی‌فیس ورژن آکوستیک آهنگ خودش به نام When Can I See You را اجرا کرد.» تعداد مخاطبان این لایو در آن لحظه از مرز 500 هزار نفر نیز عبور کرد. به بیان دقیق‌تر لایو 20 آوریل تدی رایلی و بیبی‌فیس با 512 هزار بازدیدکننده تاکنون رکورد لایو اینستاگرام جهان را به خود اختصاص داده است.

5. لایو دوم امیر تتلو و ندا یاسی با 627 هزار بازدیدکننده

لایو دوم این دو شخصیت اینستاگرامی آنطور که گزارش شده و حتی ایرنا به آن پرداخته است حداقل بیش از 600 هزار بازدیدکننده داشته است. تصاویر منتشر شده از 627 هزار بازدیدکننده این پخش زنده اینستاگرامی خبر می‌دهند. به این ترتیب تاکنون رکورد لایو اینستاگرام امیر تتلو پابرجاست.

بیشتر بخوانید:

خبرگزاری ایرنا در این خصوص می‌نویسد: «در روزهای گذشته، امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، لایو اینستاگرامی با یک اینفلوئنسر برگزار کرد که بیش از ۶۰۰هزار بیننده داشت و رکورد لایو در اینستاگرام را شکست.  میزان استقبال از این لایو اینستاگرامی با توجه به محتوای آن، واکنش انتقادی برخی از کاربران توئیتر را برانگیخت. این واکنش‌ها به خوبی نشان می‌دهد که فضای توئیر چه میزان متفاوت از فضای اینستاگرام است.»

4. لایو گزارش عادل فردوسی پور در صفحه AFC فارسی ؛ 809 هزار بازدیدکننده

مجری محبوب ایرانی اگرچه نتوانست رکورد لایو اینستاگرام جهان را به خود اختصاص دهد. ولی بیش از 809 هزار نفر برای گوش دادن به گزارش او از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره به صفحه رسمی فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مراجعه کردند. اگرچه در پایان با کمک تکنولوژی VAR و به زحمت کره‌ای‌ها قهرمان آسیا شدند، ولی نام فردوسی پور به عنوان رکورددار بیشترین لایو اینستاگرام در ایران ثبت شد.

لایو گزارش عادل فردوسی پور در صفحه AFC فارسی
لایو گزارش عادل فردوسی پور در صفحه AFC فارسی بیش از 809 هزار دنبال کننده داشت.

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی اما اپراتورهای ایرانی را متهم کردند که در حین پخش بازی دسترسی به اینستاگرام را مختل کرده‌ بودند. آنها می‌گفتند اگر چنین اتفاقی رخ نمی‌داد تعداد بازدیدکنندگان لایو اینستاگرام این صفحه رکورد جهانی را می‌شکست.

بیشتر بخوانید: میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام چقدر است؟

اگرچه آنها سندی برای ادعای خود رو نکردند، اما می‌گفتند که ظرف تنها 24 ساعت از اعلام خبر، تعداد دنبال‌‌کننده‌های صفحه AFC فارسی به عدد 3 میلیون نفر رسیده است. بسیاری از این افراد هم برای تماشای لایو پیج را فالو کرده‌اند. صحت این ادعا برای تکراتو قابل اعتبارسنجی نیست، و به بازگویی آنچه کاربران گفتند کفایت کردیم.

3. تکاشی سیکس ناین (Tekashi 6ix9ine) ؛‌ با 2 میلیون بازدیدکننده

دنیل هرناندز با نام مستعار تکاشی سیکس‌ناین (Tekashi 6ix9ine) یک رکورد جدید در شبکه های اجتماعی ثبت کرده است.وی یک رپر آمریکایی، خواننده، ترانه‌سرا و شخصیت رسانه ای است که با سبک تهاجمی از رپ شناخته شده‌است، در حالی که شخصیت جالب و جنجالی اش با مشخصاتی از منظره رنگین کمان، تتو، تظاهرات عمومی با شخصیت‌های دیگر و مسائل حقوقی مشخص شده‌است.

رکورد لایو اینستاگرام جهان
رکورد لایو اینستاگرام جهان

رپر مشهور ۲۴ ساله حبس کشیده که با نام هنری سیکس ناین شناخته میشود بعد از انتشار آهنگ جدیدش با عنوان Gooba یک لایو اینستاگرامی‌ گذاشت و ۲ میلیون نفر لایوش را تماشا کردند. وی در لایو اینستاگرام خود به بحث در مورد شهادت دادن علیه دار و دسته ای که قبلاً عضوی از آن ها بود پرداخت و بعضی موضوعات دیگر. این بحث اینستاگرامی با بیش از ۲ میلیون نفر شرکت کننده رکورد لایو اینستاگرام را شکست.

وی که عنوان پربازدیدترین لایو اینستاگرام را تصاحب کرده است در لایو خود گفت:

چرا فکر می کنید که می توانید با من رقابت کنید؟ و من جاسوسی کردم و همچنان پادشاهی هستم که دیوانه او هستید.

در این لایو Tekashi در مورد پول ها و جواهراتش صحبت کرده و می گوید که اعضای دار و دسته سابقش سعی داشته اند او را کشته و مادرش را نیز به گروگان بگیرند. وی همچنین ادعا می کند که توسط اعضای گروه کتک خورده و میلیون ها دلار او به سرقت رفته است.

2. کارلینوس مایا (Carlinhos Maia) با 2.7 میلیون بازدیدکننده

مایا یک اینفلوئنسر اهل کشور برزیل است که بیش از 20 میلیون نفر در اینستاگرام فالوور دارد. این چهره مشهور فضای مجازی برزیلی که 29 سال سن دارد، تنها اندکی با شکستن رکورد لایو اینستاگرام فاصله داشت. او توانست بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر را پای لایو خود بنشاند. تصویر زیر استوری مایا است که تعداد شرکت کنندگان در لایو اینستاگرام او را نشان می‌دهد.

کارلینوس مایا لایو اینستاگرام
کارلینوس مایا اینفلوئنسر برزیلی است که یکی از رکوردداران لایو اینستاگرام به شمار می‌رود.

1. آجون ایلیجالی (Acun Ilicali) ؛‌ با 3 میلیون بازدیدکننده

آجون ایلیجالی (Acun Ilicali) مجری معروف ترکیه‌ای و صاحب کانال تی وی هشت در یک برنامه تلویزیونی رکورد لایو اینستاگرام را شکست. سه میلیون نفر با حضور در لایو آجون رکورد لایو اینستاگرام را شکستند. حالا امیر تتلو نه تنها با اختلاف صدر این فهرست را از دست داده است، بلکه حواشی که بوجود آورد منجر شد برای همیشه با این شبکه اجتماعی خداحافظی کند و فرصت دیگری برای شکستن این رکورد نداشته باشد.

آجون ایلیجالی
آجون ایلیجالی در کنار مسوت اوزیل، فوتبالیستِ ترکیه‌‌ای‌الاصلِ آلمانیِ پیشینِ رئال مادریدِ اسپانیا که در هم‌اکنون در آرسنالِ انگلیس توپ می‌زند.

آجون ایلیجالی کارآفرین، مجری، تهیه‌کننده و روزنامه‌نگار اهل استانبول ترکیه و متولد سال 1969 میلادی است. وی در شهر ادیرنه متولد شده است. حاشیه‌ها می‌گویند وی تاکنون 3 بار ازدواج کرده و بیش از 100 میلیون دلار دارایی خالص وی برآورد می‌شود.

آقای ایلیجالی تهیه‌کننده برنامه محبوب سروایور است.

ایلیجالی همچنین تهیه کننده برنامه مشهور سروایور (Survivor) است که مورد استقبال زیادی در ترکیه و کشورهای همجوارش قرار گرفته است. وی که یکی از ثروتمندترین افراد ترکیه به شمار می‌رود حالا با بیش از 3 میلیون بازدیدکننده رکورد لایو اینستاگرام را نیز در دست دارد.

فهرست پربازدیدترین لایو اینستاگرام در یک نگاه

اپ اینستاگرام در نسخه اندروید بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. این تعداد دانلود برای سیستم عامل iOS بیش از 10 میلیون بار است. کشور آمریکا بیشترین بازدیدکنندگان اینستا را درمیان سایرین دارد. بازدیدکنندگان آمریکایی اینستاگرام، ۱۹٫۲۲ درصد کل بازدیدکنندگان این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند. کشور روسیه با ۸٫۸۴ درصد در رتبه دوم قرار دارد. با این وجود ۸۷ درصد حساب‌های کاربری‌اینستاگرام مربوط به خارج از آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

رکورد کامنت اینستاگرام ؛ بیشترین کامنت اینستاگرام برای کدام پیج است؟

محبوب‌ترین برند در اینستاگرام، کمپانی نایکی بوده که چیزی حدود 90 میلیون فالوور دارد. ویکتوریاز سیکرت با 68 میلیون، Huda Beauty با 38 میلیون و Chanel با 36 میلیون فالوور در رده‌های بعدی قرار دارند. آنچه در بالا خواندید فهرست مفصلی بود از بیشترین تعداد بازدیدکنندگان لایوهای اینستاگرامی. در ادامه همان فهرست راب به صورت خلاصه وار می‌آوریم.

  • آجون ایلیجالی (Acun Ilicali) با 3 میلیون بازدیدکننده
  • کارلینوس مایا (Carlinhos Maia) با 2.7 میلیون بازدیدکننده
  • تکاشی سیکس‌ناین (Tekashi 6ix9ine) با 2 میلیون بازدیدکننده
  • گزارش عادل فردوسی پور در صفحه AFC فارسی با 809 هزار بازدیدکننده
  • لایو  دوم تتلو و ندا یاسی با 627 هزار بازدیدکننده
  • لایو 20 آوریل تدی رایلی و بیبی‌فیس (Tedd Reily – BabyFace) با 512 هزار بازدیدکننده
  • لایو 18 آوریل تدی رایلی و بیبی‌فیس (Tedd Reily – BabyFace) با 410 هزار بازدیدکننده
  • لایو اول تتلو و ندا یاسی با 436 هزار بازدیدکننده
  • دان میگلو (Don Miguelo) با 389 هزار بازدیدکننده
  • توری لانز و درک (Tory Lanez – Drake) با 310 هزار بازدیدکننده
  • تیلور سوئیفت (Taylor Swift) با 150 هزار بازدید بازدیدکننده

رکورد لایو اینستاگرام تتلو ؛ واکنش‌های کاربران توئیتر چیست؟

پس از این اتفاق کاربران در شبکه‌های اجتماعی به انتشار نظرات خود در این خصوص پرداختند و از جوانب مختلف عقاید خود را بیان کردند. سرویس داده‌کاوی ایرنا می‌نویسد کاربرانی با گرایش‌های مختلف سیاسی در توئیتر درباره لایو تتلو توئیت‌هایی را منتشر کرده‌اند که اغلب انتقادی است اما در این میان مضامین حمایتی نیز مشاهده می‌شود.

بررسی‌های حاصل از داده‌کاوی بر روی توئیت‌های با حداقل ۵۰ لایک از میان ۲هزار و ۶۰۳ توئیتنشان می‌دهد که انتقاد از تتلو و انتقاد از مسئولان دو مضمون اصلی است که در توئیت‌هایی با کلیدواژه تتلو منتشر شده است. در ادامه به برخی از این توئیت‌های اشاره می‌کنیم.

کاربری با نام Mohsen19821361 در یک رشته توئیت در خصوص رکورد پربیننده ترین لایو اینستاگرام نوشت: «واقعاً واسه خودمون متأسفم دو شب پیش(یعنی ۱۸ فروردین)که امیر تتلو خواننده رپ با خانم ندا یاسی شاخ اینستاگرامی یک لایو مشترک گذاشتند که با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرامیِ جهان را شکست. رکورد قبلی به دِرِیک، رپر معروف تعلق داشت.» او در ادامه آورد:

همچنین در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت که پس از چند دقیقه لایو تتلو به ۴۳۶k رسید که رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.

به گزارش منگومگ ، لایو مشترک تتلو با ندا یاسی دو شب پیش حدود 120هزار بیننده داشت اما شب گذشته که امیر تتلو در حال تتو کردن بود، ابتدا حسین تهی را دعوت کرد، سپس بچه های تی ام بکس و سپس با دعوت کردن از ندا یاسی رکورد را زدند.

بیشتر بخوانید:

یک کاربر دیگر با نام آری نوشته بود: «نمیدونم تتلو متولد چنده! ولی برید ببینید فردی که مثلاً سال ۶٧-٨ به دنیا اومده ٣١-٢ سال بعد از تولدش داره قشر جوان و کارآمد رو به تباهی میکشونه! لذا بچه ها رو درست بار بیارید جای ریپورت کردن تتلو! بهشون توضیح بدین چرا تتلو اشتباهه و چقدر تتلوی دیگه ممکنه در زندگیش ببینه!» در ادامه این توئیت آمده است:

اینطوری شاید جامعه ی ٣٠ سال دیگه جای بهتر و امن تری از لحاظ روانی باشه. و هنوزم میگم #امیر_تتلو ها، #دنیا_جهانبخت ها، #ساشا_صبحانی و #ندا_یاسی و غیره و ذلک، همه قربانی اشتباهات اجتماع هستند. مریض هایی هستند که پدر مادرهاشون از یه بچه معصوم ساختن.

رکورد لایو اینستاگرام تتلو – واکنش‌های کاربران توئیتر

ممدون کاربر دیگری بود که در این زمینه به اظهار نظر پرداخته بود. او در توئیت خود نوشت: «تا دیروز همین کاربران رکورد لایو تتلو با ندا یاسی رو تو دنیا رقم زدن با بیش از ۴۰۰۰۰۰ بازدید کننده الآنم میرن دنبال استوری چرت و پرتاب امیر تتلو کلا تتلو شده سر تیتر هر روز خودشم اینو میخواد و متاسفانه همه هم بازی میخورن.»

کاربر دیگری با نام مستعار حسینقلی می‌نویسد: «اگه می خواید بدونید وقتایی که خواب هستید چه اتفاق هایی در سراسر دنیا در حال رخ دادنه، همینقدر بگم ساعت ۴:۲۵ صبح امروز، یعنی همین الان رفتم تو لایو ساشا سبحانی، دیدم با ندا یاسی لایو گذاشته و دارن درمورد *** امیر تتلو حرف می زنن.» یک کاربر دیگری نیز به طنز گفته بود: «من زندگی کنار اون ۶۰۰ هزار نفری که لایو امیر تتلو و ندا یاسی رو دیدن به زندگی کنار ۶۰ هزار نفری که لایو حسن آقامیری و احلام رو دیدن ترجیح میدم.»

نظر شما در این خصوص چیست؟ رکورد لایو اینستاگرام در جهان از نظر شما چه جایگاهی دارد؟ چه نگاهی نسبت به چهره‌‌های نام برده شده در این نوشتار دارید. نظر خود را با تکراتو در میان بگذارید!

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    جونگ کوک از گروه بی تی اس لایوش ۱۲ میلیون بازدید داشته💜

    پاسخ

    هه…لایو جونگ کوک عضو گروه بی تی اس چندوقت پیش بود منم تو لایوش بودم تو ویورس بیست و دو میلیون نفر بیننده داشت😂😂

    پاسخ

    😹😹هنوز نمیدونن دنیا دس کیه

    پاسخ

    بچه سال😂😂

    پاسخ

    ***** به سیکس ناین میگین رپر جنجالی جالب بعد تتلورو میکوبین!!!
    جماعت زنده کش مرده پرست
    تتلو مگه ایران نبود مگه واسه مجوز کردن هرکاری نکرد چرا نذاشتن بمونه چرا اخر کاری کردن ک بره
    امیدوارم کمی عقل و منطق داشته باشید و واسه بازدید بیشتر هر ***یو ننویسید

    پاسخ

    ↑ نمود کاملی از طرز گفتار، نحوه برخورد و اخلاق طرفداران آقای تتلو…

    پاسخ

    داداش بشین سر جات اینقدر حرفای تتلو رو شنیدی **** شدی .به یارو زنگ زدن گفتن تو که عاشق خوانندگی بیا همه جا تو تتو کن پول میدیم وغیره بعدش هم یه سایت زده وبه علاوه پولی که از زد ایرانی ها میگیره یه پولی دزدی میکنه بعدش هم پیج میزنه یه مش علاف میرن فالو میکنن …..
    خودش هم با پولی که میگیره زندگی میکنه بعدش از صبح تا شب میشینه فک میکنه یه مش جمله چرت وپرت مثلا لات پیدا میکنه فحش هم چاشنی میکنه میده به حلقوم مردم بعد میشه اسطوره ی یه مش اسکل که اصلا آینده ندارن

    پاسخ

    الان عادل رتبه سومه البته با پیج afc فارسی

    پاسخ

    لیستو آپدیت کنید نفر سوم عادل فردوسی پور

    پاسخ

    دوستان توجه داشته باشید که این رکورد توسط کاربرانی زده شد که محتوایی بهتر برای تماشا نیافته بودند .حال خوشا بحال اونی که بتونه از این پتانسیل با ساخت لایو مناسب بهترین استفاده رو بکنه هم درآمد داره ،هم معروفیت .این دست از کاربران دارای خصوصیات مشترکی از قبیل فرهنگ ،زبان و اشتراکات فراوان ملیتی میباشند که باعث میشود هریک از ما این امتیاز را داشته باشیم که با استفاده از ذهن ،توانایی و حرفه ی خود مطرح شده و شهرت و ثروت بدست بیاوریم . انشالله

    پاسخ

    بیشترین لایو برا اجون الیجالی هست با سه میلیون

    پاسخ

    این رکورد ۲ میلیون دیروز توسط آجون الئجالی مجری و تهیه کننده ترکیه با ۳ میلیون ببیننده فقط در یک دقیقه شکسته شد

    پاسخ

    امروز اجون ایلیجالی با 3 میلیون رکورد رو زد و اول شد

    پاسخ

    البته دوباره باید لیست رو درست کنین نفر دوم آجون ایلیجالی شد هفته قبل با یک میلیون نفر لایو

    پاسخ

    شد سه میلیون

    پاسخ

    واقعا برای شما مردم متاسفم که دنبال این لاطائلات میرید. شما این افراد بی‌ارزش رو بزرگ می‌کنید. که البته در میان شما جماعت با ارزشند. این مملکت با وجود شما آینده‌ای نخواهد داشت. فقط متاسفم!!! تمام.

    پاسخ

    چطور شما خودت اومدی تو این سایت که این اطلاعات رو ببینی؟؟؟؟

    پاسخ

    برای خودت متاسف باش فکر کنم تو فقط اومدی تظر بدی بری واسه دکتر بودنت متاسفم تف توی مملکتی که تو دکترشی🤕

    پاسخ