;
coinex

بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 ؛ بیشترین فالوور ایرانی متعلق به کیست؟

بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 در ایران و جهان متعلق به چه کسانی است؟ اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اینستاگرام از محبوبترین و پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیاست. این شبکه اجمتماعی محبوب بر اساس آمار بیش از یک میلیارد اکانت فعال در سراسر دنیا و حدود 30 میلیون نفر کاربر فعال در ایران دارد. بسیاری از چهره های محبوب از بازیگر و خواننده و ورزشکاران حرفه ای، در این شبکه اجتماعی فعال هستند.

یکی از مسائلی که حتی برای عادی ترین کاربران اینستاگرام اهمیت دارد، تعداد فالور، لایک و مسائلی از این دست است. اما بیایید باهم نگاهی بیندازیم به لیست دارندگان بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 در ایران و جهان. به راستی چه کسانی بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند؟

بیشترین فالوور در اینستاگرام در جهان

در ابتدای گفتار به معرفی ده نفر کسانی که بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 را دارند، میپردازیم. در این بین چهره های مختلفی از خوانندگان معروف تا ورزشکاران حرفه ای حضور دارند. اما هیچ ایرانی در این لیست حضور ندارد.

10. نشنال جئوگرافی با 144 میلیون فالوور

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان

اکانت اینستاگرام شبکه نشنال جئوگرافی یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین حساب‌های کاربری در اینستاگرام است. عمده محتوای تولید شده در این صفحه به مناظر طبیعی اختصاص دارد. عکاسان حیات وحش، طبیعت و همینطور عکاسان آسمان شب از جمله مهمترین همکاران این موسسه به شمار می‌روند.

نشنال جئوگرافی

این صفحه با 144 میلیون فالوور دهمین مورد در لیست اکانت‌هایی است که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند.

بیشتر بخوانید:

9. جاستین بیبر با 145 میلیون فالوور

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان

جاستین بیبر خواننده معروف آمریکایی در رتبه نهم بیشترین فالوور اینستاگرام جهان جای می‌گیرد. مجموعه «بیبرها» که به زندگی جاستین و هایلی بیبر می‌پردازد، بسیار پربیننده شده است و نقش چشمگیری در افزایش فالوورهای خواننده جنجالی آمریکایی داشته است. او هم اکنون با بیش از 145 میلیون فالوور یکی از مطرح ترین چهره‌ها در اینستاگرام به شمار می‌رود.

جاستین بیبر

 

بیشتر بخوانید:

8. بیانسه با 153 میلیون فالوور

بیشترین فالوور اینستاگرام در دنیا

این خواننده و بازیگر محبوب که از شهرت جهانی برخوردار است، با داشتن 142 میلیون فالوور در اینستاگرام و تعداد 1869 پست در صفحه خود، در رتبه هشتم لیست افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 قرار دارد.

بیشترین فالور در اینستاگرام

7. لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان با 165 میلیون فالوور

لیونل مسی یکی بزرگترین بازیکنان حال حاضر دنیا با 5 توپ طلا نفر بعدی در فهرست چهره های معروف با بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 است. لیونل مسی 165 میلیون فالوور از پرطرفدارترین چهره های فوتبالی در اینستاگرام است.

بیشترین فالور در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا

6. کیم کارداشیان مدل معروف با 186 میلیون فالوور

بیشترین فالوور اینستاگرام در دنیا

کیم کارداشیان، مدل، تاجر و بازیگر اهل امریکا نفر پنجم لیست بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 است. او با 186 میلیون فالوور در اینستاگرام از محبوبترین چهره های این شبکه اجتماعی محسوب میشود.

بیشترین فالور در اینستاگرام

 

5. سلنا گومز خواننده معروف امریکایی

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان با 190 میلیون فالوور

سلنا گومز، خواننده، بازیگر و طراح مد معروف اهل امریکاست. او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعه کمدی «جادوگران محله ویورلی» در سال 2007 از شبکه دیزنی به شهرت رسیده‌ است.

این بازیگر و خواننده معروف و محبوب که لقب ملکه اینستاگرام را نیز به دوش میکشد با 170 میلیون فالور، از جمله افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 است. جالب اینکه تا دو سال پیش به لحاظ تعداد فالوور بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 را داشت.

4. کایلی جنر با 192 میلیون فالوور در اینستاگرام

بیشترین فالوور اینستاگرام در دنیا

کیلی کارآفرین و ستاره‌ برنامه‌های تلویزیونی که خواهر مدل معروف کندال جنر است، در حال حاضر توانسته 192 میلیون فالوور در صفحه‌ی اینستاگرام خود جذب کند و نفر پنجم دارندگان بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 باشد. این چهره‌ محبوب که در حال حاضر جزو ثروتمندترین جوانان آمریکایی شناخته می‌شود، تعداد 6351 پست را با فالوورهای خود به اشتراک گذاشته است.

بیشترین فالور در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2019

3. راک بیشترین فالور اینستاگرام در جهان در میان بازیگران

بیشترین فالور اینستاگرام در جهان با 195 میلیون فالوور

دیوید جانسون بازیگر محبوب آمریکایی و معروف به راک، نفر دوم لیست چهره هایی با بیشترین فالور در اینستاگرام در سال 2020 میباشد. راک را عموم افراد به فعالیت در کشتی کج میشناختند، اما او مدتی است پا در عرصه بازیگری نیز گذاشته است. از جمله فیلمهایی که راک در آن به نقش آفرینی پرداخته میتوان به چند قسمت از سری مجموعه سریع و خشن اشاره کرد.

راک

2. آریانا گرانده؛ بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020

بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان با 200 میلیون فالوور

آریانا فعالیت حرفه ای خود در بازیگری را در سال 2008 و با بازی در تئاتر برادوی موزیکال 13 آغاز کرد. او هم اکنون از محبوبترین خوانندگان نسل جوان محسوب میشود و با 200 میلیون فالور،‌ دومین فرد از لیست افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 محسوب میشود. ستاره 27 ساله موسیقی پاپ، که از سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرده، علاوه بر خوانندگی به ترانه‌سرایی و بازیگری نیز ورود کرده است. گرانده با 153 سانتی‌متر قد حالا بیش از 150 میلیون دلار ثروت خالص دارد.

بیشترین فالور در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2020 

1.کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس

بیشترین فالور اینستاگرام در دنیا با 238 میلیون فالوور

کیریستیانو رونالدو، ستاره فعلی باشگاه یوونتوس ایتالیا و سابق رئال مادرید،‌ در حال حاضر با داشتن 238 میلیون فالور، بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020 را دارد. کریستیانو کماکان در میانه‌های دهه چهارم زندگی‌اش، هنوز موتور گلزنی‌اش خاموش نشده و به نظر می‌رسد تا پایان کار این افسانه فوتبال راه درازی در پیش است. او حالا به فاکتور گرفتن صفحه رسمی اینستاگرام، بیشترین تعداد فالوور اینستا را دارد و ثروت خالص خود را به نزدیک نیم میلیارد دلار رسانده است.

بیشترین فالور در اینستاگرام

بازی خوب، افتخارات تیمی و فردی و تعامل خوب او با مردم عادی از علل اصلی محبوبیت و پرشمار شدن تعداد دنبال کنندگان اوست.

رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان به شرح زیر است: (آپدیت شهریور 99)

  1. کریستیانو رونالدو: 238 میلیون فالوور
  2. آریانا گرانده: 200 میلیون فالوور
  3. راک (دواین جانسون): 195 میلیون فالوور
  4. کایلی جنر: 192 میلیون فالوور
  5. سلنا گومز: 190 میلیون فالوور
  6. کیم کارداشیان: 186 میلیون فالوور
  7. لیونل مسی: 165 میلیون فالوور
  8. بیانسه: 153 میلیون فالوور
  9. جاستین بیبر: 145 میلیون فالوور
  10. نشنال جئوگرافیک: 144 میلیون فالوور
  11. نیمار جونیور: 141 میلیون فالوور
  12. تیلور سوئیفت: 139 میلیون فالوور
  13. کندال جنر: 137 میلیون فالوور
  14. جنیفر لوپز: 130 میلیون فالوور
  15. نیکی میناژ: 122 میلیون فالوور
  16. کلوئی کارداشیان: 120 میلیون فالوور
  17. کمپانی نایکی: 120 میلیون فالوور
  18. مایلی سایرس: 114 میلیون فالوور
  19. کیتی پری: 105 میلیون فالوور
  20. کورتنی کارداشیان: 100 میلیون فالوور

بیشترین فالوور ایرانی در اینستاگرام متعلق به چه کسانی است؟

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر کردیم، در میان پررفدارترین افراد در اینستاگرام، در سطح جهان، هیچ چهره ایرانی وجود ندارد. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا در بخش دوم این مطلب به پرطرفدارترین چهره های ایرانی در اینستاگرام بپردازیم. اکثر این افراد نیز از بازیگران سرشناس هستند. بیشترین فالوور ایرانی در اینستاگرام را چه کسی دارد؟

11. امین حیایی بازیگر سرشناس ایرانی

امین حیایی بازیگر محبوب و معروف ایرانی که سالهاست در سینما فعال است. او در طول این سالها بیشتر به دلیل ایفای نقش های کمدی معروف بوده است. او با 5.4 میلیون فالوور در اینستاگرام، یازدهمین نفر از لیست کسانی است که بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام را داراست.

بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام

10. یاس

رپر محبوب و معروف ایرانی که خصوصا به خاطر کارهای انتقادی تند و تیزش به شدت در میان قشر جوان محبوب است با حدود 5.9 میلیون فالور نفر دهم فهرست پرفالوورترین شخصیت های ایرانی اینستاگرام است.

بیشترین فالوور ایرانی در اینستاگرام
بیشترین فالوور ایرانی در اینستاگرام

 

9. ترانه علیدوستی

نفر نهم این لیست ترانه علیدوستی بازیگر محبوب ایرانی است که نقش آفرینی او در سریال شهرزاد تا مدتها در یادها خواهد ماند. خانم علیدوستی با 5.9 میلیون فالوور نفر نهم در لیست پرطرفدارترین ایرانی های اینستاگرام است.

بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام

8. بهنوش طباطبایی نفر هشتم در لیست بیشترین فالوور ایرانی در اینستاگرام

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف دیگری است که در لیست ما قرار دارد. خانم طباطبایی با 6.6 میلیون فالوور از محبوب ترین ایرانی های اینستاگرام است.

بیشترین فالور ارانی در اینستاگرام

7. سحر قریشی

باز هم یک بازیگر و این بار سحر قریشی نفر هفتمی است که بیشترین فالوور ایرانی در اینستاگرام را دارد. او تاکنون با جذب 7 میلیون کاربر در پیج اینستای خود توانسته نفر هفتم لیست ما باشد.

بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام

6. محمدرضا گلزار بازیگر محبوب ایرانی

محمدرضا گلزار بدون شک برای برخی محبوب ترین بازیگر ایرانی محسوب میشود. او که چند سالی است وارد عرصه خوانندگی نیز شده است توانسته با جذب 7.6 میلیون نفر کاربر در پیج اینستاگرام خود، نفر ششم در لیست بیشترین فالوور ایرانی اینستاگرام باشد.

بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام

5. الناز شاکردوست

شاکردوست به عنوان دیگر بانوی بازیگر توانای کشورمان در همان بیوی اینستاگرام خود استقبال خوبی از فالورهایش کرده و با جمله خوش آمدید به ال پذیرای کاربران است. او با جذب 7.7 میلیون کاربر در پیج خود، نفر پنجم لیست بیشترین فالوور ایرانی اینستاگرام است.

بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام

4. بهنوش بختیاری

خانم بختیاری مدتهاست که در فعالیت در فضای مجازی و تعامل با هواردارانش را در دستور کار خود قرار داده است. او همواره علاوه بر ایفای نقش در فیلم ها و سریال های مختلف سینمایی و تلویزیونی، گوشه چشمی هم به مشکلات و مصائب اجتماعی و سیاسی داشته و با انجام فعالیت های مختلف، سعی در احقاق حقوق گروه های مختلف داشته است. خانم بختیاری با 8.1 میلیون فالور، نفر چهارم در لیست بیشترین فالوور ایرانی اینستاگرام است.

بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام

3. رامبد جوان

کارگردان، بازیگر و مجری حالا با تجربه، با سالها تجربه ایفای نقش های مختلف و گرداندن برنامه محبوب خندوانه، سومین چهره با بیشترین فالوور ایرانی در اینستاگرام است. او بدون شک محبوببیت خود را مدیون تلاش و کار بی وقفه خود برای ایجاد فضایی شاد در میان مردم جامعه است. پیج اینستاگرام رامید با 9.6 میلیون فالوور از پیج های محبوب ایرانی هاست.

بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام

2. مهناز افشار

آخرین بازیگر این لیست و بازیگری که بیشترین فالوور ایرانی در اینستاگرام را دارد، مهناز افشار است. خانم افشار همواره و در طی سالیان اخیر در فضای مجازی فعال بوده و تعامل خوبی با مردم عادی داشته است. او همواره از پرطرفدارترین بازیگران ایرانی محسوب میشده است.

افشار، بازیگری با بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام

1.حسن ریوندی؛ بیشترین فالور ایرانی اینستاگرام

نفر اول لیست برخلاف 9 نفر قبل بازیگر نیست. ریوندی یک کمدین معروف است که مدتهاست در حوزه استنداپ کمدی فعالیت میکند. او از سالها قبل به اجرای شوهای کمدی در مناطق مختلف مشغول است. مدتی قبل ریوندی فعالیت در اینستاگرام و ساخت کلیپ ها و ویدئوهای مختلف را نیز به فعالیت خود اضافه کرد و از این طریق توانست فالورهای زیادی برای خود جذب کند. پیج اینستاگرام او هم اکنون با 12.4 میلیون نفر فالور، بیشترین فالوور ایرانی اینستاگرام را دارد.

بیشترین فالور ایرانی در اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری‌: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    فقط رونالدو ❤️❤️❤️❤️❤️

    پاسخ

    خجالتم خوب چیزیه شمام مث دولت چرا روزا رو سانسور میکنید؟ تعداد فالوور های یاس از حیایی بیشتره ولی نذاشتینش تو لیست.

    پاسخ

    کریس رونالدو بیشتر از همه فالوور نداره ی پیج هست فک کنم مربوط به خود اینستاگرام هست اون ۳۳۶نیلزون فالوور داره
    و شما دارین سانسور میکنین یاس و تتلو بیشتر از امین حیایی فالوور داره اگه قراره سایت اون سانسور داشته باشه بهتره مطلب نزارین و اطلاعات غلط به مردم ندین 🤬🤬

    پاسخ

    سلام دوست عزیز. در مورد یاس و تتلو حرف شما صحیح. مطلب اصلاح میشه. در مورد پیج خود اینستاگرام مسئله این هست که ملاک ما معرفی شخصیت های معروف و سلبریتی ها بود. در نتیجه پیج خود اینستاگرام در فهرست ما جایی نداشت. به علاوه که عموم افراد مطلع هستند که پیج اینستاگرام بیش از همه فالوور داره، بحث بر سر تعداد فالورهای افراد سرشناس در حوزه های مختلف بود. بازهم ممنون از دقت نظر شما.

    پاسخ

    سلام. قصد تحریف و سانسور درکار نبوده. مطلب تصحیح میشه، اشتباه از بنده بوده.

    پاسخ

    با سلام.پس خبری از دیوید جانسون(راک)نیست…اون که نفر سومه

    پاسخ

    راک بازیگر آمریکایی دوم هست

    پاسخ