;
coinex

مزایای نرم افزار CRM مبتنی بر پردازش ابری (کلود)

مزایای نرم افزار CRM مبتنی بر پردازش ابری چیست؟‌ زمانی که معاملات فروش خود را با موفقیت می­بندید و تجربه­ های بی‌­نظیری در ارائه کالا و خدمات به مشتریان خود ارائه می­دهید، نرم افزار CRM که وظیفه آن جمع ­آوری اطلاعات مختلف مشتری در یک پایگاه مشخص است، می­تواند از مولفه‌­های کلیدی هر کسب و کاری باشد.

نرم افزارهای CRM مدرن در قالب پکیج ­های مشخص با خدمات و قابلیت­های بسیار متنوعی ارائه می گردند که مزایای بسیاری برای کسب­ و کارهای مختلف با هر نوع و اندازه­ای به همراه دارند. یکی از انواع اصلی CRM مبتنی بر تکنولوژی پردازش ابری است. (علت این نامگذاری قابلیت های متنوعی است که موجب حفظ رقابت با آخرین و جدیدترین ویژگی‌­ها و فناوری‌­ها می‌­شود.)

نرم افزار CRM مبتنی بر پردازش ابری چیست؟

نرم افزار CRM مبتنی بر کلود، نرم افزاری است که از تمامی دستگاه‌­ها می توان به آن دسترسی داشت و این امکان را برای کاربران فراهم می­کند تا به صورت همزمان به اطلاعات مشابه دسترسی داشته باشند. با ارائه دسترسی فوری به دیتاها، می­توان فرآیندهای حیاتی مانند فرایند تاییدیه­ اسناد، بستن معاملات فروش و اطمینان از ارائه خدمات بهتر به مشتری برای افزایش نرخ نگهداشت مشتری را به صورت خودکار انجام داد.  برای اطلاعات بیشتر لطفا از این سایت بازدید کنید:  CRM چیست؟

CRM کلود چه تفاوتی­ با CRMهای دیگر دارد؟

CRM کلود، از بسیاری جهات با  CRM سنتی تفاوت دارد:

  • سیستم­های CRM سنتی در محیط معماری پیچیده­ای قرار دارد که معمولا نصب و اجرای آنها مستلزم صرف زمان زیادی است؛ در حالیکه، CRM  کلود می­تواند در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی گردد و سازمان را قادر می­سازد تا تقریباً بلافاصله بعد از نصب از امکانات آن استفاده نماید.
  • CRMهایکلود، نیازی به نصب در محل شرکت مشتری ندارند، در مقابل CRM های سنتی بصورت نصبی هستند و معمولاً در محلی که شما قرار دارید نصب می شوند.
  • به روزرسانی، نگهداری و ذخیره­سازی برنامه CRM توسط ارائه­دهنده CRM کلود انجام می­گیرد، در حالی که CRMهای نصبی توسط بخش IT شرکت ها که مسئول بروزرسانی­ها، تنظیمات شخصی و سفارشی­سازی سیستم و نگهداری آن است، اداره می­شود.
  • برخلاف CRM سنتی نصبی، استفاده از CRM کلود آسان است و می­توان به سرعت به اطلاعات مهم در سراسر چرخه فروش دسترسی پیدا کرد.
  • CRM کلود در مقایسه با CRM نصبی در صورت داشتن سرمایه اولیه بالا ، معمولاً دارای کمترین هزینه اولیه و بسیار مقرون به صرفه است.
  •  دسترسی  به سیستم های CRM سنتی، فقط در ساعات کار، آنهم تنها از یک سیستم در داخل محل کار، امکان پذیر است. اما، CRMهای مبتنی بر کلود در هر زمان و هر مکان دسترسی به اطلاعات مهم را که به سازمان ها در بهبود کارایی فرایند کار کمک می­کند، امکانپذیر می­سازد.
  • بیشتر سیستم­های CRM سنتی، سیستم­هایی مستقل با قابلیت­های یکپارچگی بسیار ضعیف هستند. این در حالیست که سیستم­های CRM کلود دارای قابلیت یکپارچگی بالا به همراه محصولات متعدد است که این امکان را به سازمان­ها می­دهد تا وظایف متعدد را در بین بخش­های مختلف براحتی انجام دهند.
نرم افزار CRM
نرم افزار CRM مبتنی بر پردازش ابری

مزیت­های CRM کلود

1. نصب آسان

یک ترس دیرینه در اکثر سازمانها وجود دارد و آنهم این است که نصب CRM ، فرایندی است طولانی و پیچیده؛ اما وقتی صحبت از نرم افزار CRM مبتنی بر پردازش ابری می­شود این موضوع صدق نمی­کند. CRM کلود می­تواند در کمترین زمان فعال گردد. در واقع تمام آنچه برای راه­اندازی نیاز دارید اتصال به اینترنت است. پس از ورود به سیستم آنلاین، می­توانید بلافاصله استفاده از این نرم افزار را شروع کنید. احتیاج به استفاده از سخت افزار یا پرداخت هزینه نگهداری سرور، داشتن فرد متخصص با دسترسی 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در بخش آی تی یا نگرانی در مورد نصب­های پیچیده، جابجایی داده­ها یا ارتقای آنها وجود نخواهد داشت – تمامی این کارها توسط ارائه دهنده خدمات CRM کلود شما صورت می­پذیرد.

2. دسترسی در همه جا و هر مکان

برخلاف سیستم­های CRM سنتی که فقط از طریق اداره در ساعات کار امکان دسترسی به آنها امکانپذیر است ، دور از انتظار نیست اگر بگوییم دسترسی شبانه روزی برترین مزیت CRM کلود است. این مدل CRM با ارائه دسترسی از هرجا و هرزمان به سیستم – در دفتر یا در مسیر خانه با هر دستگاهی – دسکتاپ، لپ تاپ، گوشی هوشمند یا تبلت، تیم­های مختلف را قادر می­سازد تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند و در نهایت باعث بهبود کارایی فرآیند کسب و کار شوند. از برقراری تماس فوری جهت فروش در حین حرکت، تا اصلاح پیشنهاد فروش، یافتن سریع شماره تلفن مشتری یا ارسال ایمیل به مدیر هنگام کار در خارج از دفتر کار، CRM  مبتنی بر کلود  امکان دسترسی بی وقفه و شبانه روزی به پایگاه داده شرکت را فراهم می­آورد.

3. مقرون به صرفه

قابل توجه ترین سرمایه­گذاری دررابطه با سیستم­های CRM سنتی، هزینه­های اولیه سرمایه است، اما با مدل های جدید نرم­افزاری، دیگر متحمل چنین هزینه­هایی نمی­شوید. مانند سایر راهکار­های ارائه شده توسط کلود، CRM های کلود با کارکرد مدل حق اشتراک تنها به اندازه مصرف شما، هزینه دریافت می­کند. CRMهای کلود با حداقل سرمایه­گذاری اولیه، سازمانهای کوچکتر را قادر می­سازد تا سریعتر به مقیاس اقتصادی مدنظر خود دست یابند. از آنجا که به احتمال زیاد مشاغل کوچک مبالغ زیادی را برای یک سیستم سازمانی یا تشکیلات اقتصادی اختصاص نخواهند داد، وجود این پرداخت­های اقساطی منظم و کوچکتر به آنها کمک می­کند تا از بسیاری از قابلیت­های موجود در این سیستم ها و در عین بهبود فرایند فروش و ارائه خدمات خود بهره برند. 

4. امنیت

برخلاف این تصور که راهکار­های کلود چندان ایمن نیستند، شرکت­های ارائه دهنده CRM  کلود امنیت را موضوعی بسیار جدی تلقی می­کنند. CRM های کلود با داشتن سیاست­های پشتیبانی پیشرفته و خودکار و همچنین برنامه­های قوی بازیابی اطلاعات، امنیت را به سطح کاملاً جدیدی سوق داده­اند. علاوه بر این، با استفاده از احراز هویت دو مرحله­ای و گذرواژه­های قدرتمند، یک نیاز مهم منطبق با GDPR، می­توانید امنیت و ایمنی داده­ها را بیشتر بهبود ببخشید. 

نرم افزار CRM
نرم افزار CRM مبتنی بر پردازش ابری (کلود)

5. انعطاف­ پذیری

با توجه به اینکه سازمانهای مختلف نیازهای CRM متفاوتی دارند، CRM  کلود، راهکاری را پیش روی شما قرار می­دهد که می­تواند دقیقاً متناسب با نیازهای شما طراحی شود. برای نمونه، مشاغل کوچک می­توانند با حداقل امکاناتی شروع به کار کنند که می­تواند در کسب و کار فعلی به آنها کمک کند، آنها همچنین می­توانند همزمان با رشد کسب و کار، ظرفیت، قابلیت های جدید و ماژول­های پیشرفته بیشتری را به آن اضافه کنند. CRM های کلود را می توان خیلی سریع به روز کرد تا نیازهای جدید شما را برآورده سازد. علاوه بر این،CRM  کلود با ارائه دسترسی 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته به سیستم، انعطاف­پذیری و آزادی عمل را برای کارمندان فراهم می­کند. 

6. دارای قابلیت یکپارچگی آسان

اغلب محصولات و خدمات سنتی نمی­توانند انعطاف پذیری و یکپارچگی مدنظر بیشتر سازمان ها را برآورده نمایند. این امر به ویژه در یک فضای کسب و کار کوچک که تبادل اطلاعات بین فناوری­های موجود در درجه اول اهمیت قرار دارد، صدق می­کند. نرم افزار CRM مبتنی بر پردازش ابری می­تواند به راحتی با سایر برنامه­ها و نرم افزارها از قبیل ایمیل، سیستم های حسابداری (حسابداری آنلاین و غیرآنلاین) و سایر ابزارهای بهره­وری سازمانی یکپارچه شود و همچنین امکان مدیریت وظایف را فراهم می آورد تا بتوانید در طول فرایند فروش، بر تمام مراحل کار تسلط داشته باشید. 

7. نرم ­افزاری که موجب رشد شما می‌شود

راهکار­های کلود همان چیزی است که سازمانها را قادر می­سازد تجربه ای عالی از خدمات و محصولات را به مشتری ارائه دهند. نرم افزار CRM مبتنی بر پردازش ابری (کلود) به شما کمک می­کند تا بانک اطلاعاتی مشتری شما در یک فضای مشخص متمرکز شده و پیشبرد فرایندهای اصلی به صورت خودکار فراهم شود؛ همچنین به شما امکان دسترسی فوری به اطلاعات و نمای کاملی از تعاملات شما با مشتریان را می­دهد. مزایای CRM کلود بسیار زیاد است از جمله نصب آسان آنها، دسترسی شبانه روزی به اطلاعات، مقرون به صرفه بودن، ایمن و انعطاف پذیر بودن و نیز امکان یکپارچگی با دیگر سیستم ها. با انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات CRM کلود توانمند و باتجربه، می­توانید از داشتن یک راهکار کلود انعطاف پذیر متناسب با نیازهای کسب و کار خود، اطمینان حاصل کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر