;
coinex

تلویزیون هوشمند NEO QLED سامسونگ ؛ 8K و ریموت کنترل با شارژ خورشیدی

در نمایشگاه CES 2021 از نسل جدید تلویزیون هوشمند NEO QLED سامسونگ رونمایی خواهد شد. ریموت کنترل با شارژ خورشیدی مهمترین قابلیت این دستگاه است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

تلویزیون هوشمند NEO QLED سامسونگ جدیدترین طراحی این شرکت است. دو مدل از این سری جدید یکی به نام QN900A و دیگری به نام QN90A در نمایشگاه CES 2021 معرفی خواهند شد.  در این دو تلویزیون یک منبع نور جدید (Quantum Mini LED) با یک پردازنده جدید (Neo Quantum picture) ترکیب شده است، تا به طور خاص این سری جدید تلویزیون های سامسونگ بهینه باشند.

در ادامه این نوشتار با بررسی بیشتر تلویزیون هوشمند NEO QLED سامسونگ با تکراتو همراه باشید.

تلویزیون هوشمند NEO QLED سامسونگ

ریموت کنترل خورشیدی

QN900A یک تلویزیون 8K است که دارای طراحی Infinity One است که تقریبا هیچ حاشیه ای ندارد. QN90A یک مدل 4K است و هر دو دارای ویژگی هایی مثل سامسونگ «هلت»، سوپر اولترا «گیم ویو» و Google Duo هستند. فناوری کوانتوم مینی ال.ای.دی (Quantum Mini LED) درحقیقت دربرگیرنده  لایه های بسیار کوچک و نازکی است که با LED هایی که ارتفاع آن ها یک چهلم LED های معمولی است، پر شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2021

این فناوری امکان کنترل LED ها را فراهم کرده و از هم پاشیدن آنها جلوگیری می کند. سامسونگ ادعا می کند Neo QLED میزان درخشندگی تا 4096 گام مقیاس 12 بیتی افزایش می دهد. در نتیجه در این تلویزیون مناطق تاریک، تاریک تر و مناطق روشن، روشن تر نشان داده می شود.

در حقیقت تلویزیون سری جدید سامسونگ تجربی خاص و برتری را فراهم خواهد آورد. علاوه بر ویژگی های نابرده این سری جدید از تلویزیون های سامسونگ (Neo QLED) دارای مشخصات تازه دیگری از جمله «کپشن مووینگ»، Sign Language Zoom و چندیدن خروجی صدا است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2021

شرکت سامسونگ ادعا کرده است که راهنمای صوتی بسیار بهتر شده است و همچنان به توسعه ویژگی های جدید دسترسی با قدرت هوش مصنوعی ادامه می دهد. سامسونگ همچنین اعلام کرده است مدل The Frame خود را با طراحی جدیدتر و باریک تر روانه بازار خواهد کرد. مدل 2021 The Frame نصف مدل قبلی خود ضخامت دارد و در 5 رنگ مختلف ارائه می شود.

در سال تازه شروع شده میلادی گجت های فوق‌العاده‌ای رونمایی خواهند شد. بسیار منتظر هستیم تا با بهترین هدفون های 2021 و بهترین لپ تاپ های 2021 آشنا شویم. در میان جدیدترین و بهترین تبلت های 2021 رقابت میان سامسونگ، اپل و مایکروسافت واقعا تماشایی است. حوزه گیمینگ نیز سال متفاوتی را پیش رو دارد. ساعت‌های وقت صرف کردن برای بهترین بازی های 2021 با بهره گیری از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 ، بهترین هدست های گیمینگ 2021 و صدالبته بهترین گوشی های گیمینگ 2021 واقعا لذت بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید:‌

منبع: sammobile

نظر شما در خصوص تلویزیون هوشمند NEO QLED سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر