;
coinex

مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 ؛ کد بسته‌های ایرانسل و همراه اول

به مناسبت آغاز دهه فجر اپراتورهای موبایل طرح های مختلفی در نظرگرفته اند که یکی از آن ها بسته های مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 میباشد.

هرساله و در مناسبت های مختلف و مهمی که در طول سال در جریان است، اپراتورهای موبایل بسته های هدیه متنوعی را برای کاربران خود در نظر میگیرند. امسال نیز به مناسبت دهه فجر به مانند سال های گذشته اپراتورهای مطرح کشور بسته های هدیه خود را ارائه داده اند.

در حال حاضر جزئیات اطلاعات این بسته های هدیه شامل کد دستوری بسته،‌ حجم آن و تاریخ مصرفش از سوی اپراتورها اعلام شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. با در بسته مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 ما همراه باشید.

مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99

کد بسته‌های ایرانسل و همراه اول

همانطور که گفتیم در حال حاضر جزئیات طرح های مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 از سوی اپراتورها اعلام شده است و شما با شماره گیری هر کد دستوری مرتبط با اپراتور خود میتوانید از این بسته های مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 بهره مند شوید.

این گفتار تکراتو را به معرفی و بررسی جزئیات هر یک از بسته های اینترنت هدیه اپراتورها به مناسبت دهه فجر اختصاص داده ایم. به طور کلی باید گفت این بسته های مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 برخلاف گذشته چندان موادر جذاب و چشمگیری نیستند. البته این را اگر در مورد حجم بسته ها هم نگوییم در مورد محدودیت های خاصی که درباره استفاده از آنها اعمال شده است باید در نظر گرفت.

برای مثال بسته اینترنت دهه فجر 99 همراه اول تنها 3 گیگابایت است آن هم با محدودیت استفاده در این معنا که فقط برای سایت های داخلی قابل استفاده است. تازه نه هر سایت داخلی، شما باید لیست سایت های مجاز را از داخل سایت این اپراتور پیدا کنید. خلاصه ساده بگویم اصلا جذاب نیست.

ایرانسل هم که همه چیز را به شانس محدود کرده و شما برای استفاده از بسته اینترنت دهه فجر 99 باید تنها از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید آن هم اگر شانستان بزند امکان استفاده از بسته اینترنت دهه فجر 99 ایرانسل را دارید. به هر صورت به تمام این موارد در ادامه بحث خود از بسته های مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بسته های مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 همراه اول

مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99
بسته مکالمه رایگان دهه فجر 99

مشترکان همراه اول می توانند به مناسب دهه فجر از بسته اینترنت دهه فجر 99 این اپراتور که شامل 3 گیگابایت اینترنت ویژه محتوای داخلی است به صورت رایگان بهره مند شود. همراه اول در بیانیه خود اعلام کرده که که امکان فعال سازی این بسته از 12 بهمن ماه سال جاری تا ساعت 24 چهارشنبه 22 بهمن میسر است.

همه مشترکان این اپراتور چه دائمی و چه اعتباری با شماره گیری کد دستوری #67*100* میتوانند از این بسته بسته اینترنت دهه فجر 99 استفاده کنند. البته همانطور که گفتیم استفاده از این حجم رایگان تنها به سایت ها و محتوای داخلی محدود شده است.

برای اینکه احیانا بسته خود را به اشتباه بر روی سایت های ایرانی که روی سرورهای خارجی میزبانی میشوند مصرف نکنید، با مراجعه به سایت این اپراتور میتوانید به اطلاعات وبسایت های داخلی معتبر برای استفاده از این بسته دسترسی داشته باشید. این کد دستوری برای فعالسازی بسته بسته مکالمه رایگان دهه فجر 99 نیز پاسخگوست و میتوانید با یکبار اقدام هردو مورد را برای خود فعال کنید.

به طور خلاصه اطلاعات بسته اینترنت دهه فجر 99 همراه اول به قرار زیر است:

    • این بسته از روز یکشنبه 12 بهمن تا پایان روز چهارشنبه 22 بهمن قابل فعالسازی است.

    نکته: امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت، مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

    سایت‌های منتخب جهت استفاده از بسته هدیه اینترنت همراه اول به مناسبت دهه فجر

    • ترافیک این بسته برای مشترکین دائمی و اعتباری فقط برای استفاده در پیام رسان‌ها و وب سایتهای منتخب داخلی ، اعلام شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌باشد.
    • ترافیک مصرفی در شبکه شاد، سایتهای دانشگاه‌ها و مراکز علمی منتخب رایگان است و از حجم بسته کاسته نخواهد شد.
    • صرف نظر از زمان فعالسازی در بازه اعلام شده از 12 لغایت 22 بهمن، این بسته تا 23:59 روز چهارشنبه 99/11/22 مهلت استفاده داشته و در صورت عدم مصرف حجم بسته، پس از این تاریخ امکان استفاده از بسته وجود نخواهد داشت.
    • با توجه به این که بسته فقط دارای ترافیک داخلی است، لذا در صورتی که مشترک مصرف بین‌الملل داشته باشد، مصرف بین‌الملل ایشان از سایر بسته‌های فعال بوده و در صورت نداشتن بسته و فعال بودن سرویس تعرفه آزاد، با نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.
    • استعلام این بسته از طریق درگاه #10*100* امکانپذیر است.

بسته های مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 ایرانسل

مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99
بسته مکالمه رایگان دهه فجر 99

همانطور که گفتیم همراه اول که بسته چندان دلچسبی برای دهه فجر در نظر نگرفته است. پس بیایید به سراغ دیگر اپراتور مطرح کشور یعنی ایرانسل برویم و ببینیم چه هدیه ای برای مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 در نظر گرفته است.

میتوانیم بگوییم ایرانسل کار را از همراه اول سخت تر کرده اما در صورت برنده شدن، هدیه به دل هرکسی خواهد نشست. ماجرا از این قرار است که هدیه ایرانسل ارائه روزانه 100 بسته 42 گیگابایتی اینترنت به عنوان بسته اینترنت دهه فجر 99 است.

شما البته برای استفاده از این حجم اینترنت باید در یک رقابت با دیگران و با تکیه بر عنصر شانس به اپلیکیشن ایرانسل من رجوع کنید و بخت خود را برای بردن جایزه امتخان کنید. در پایین صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من شما به بخش تکان شگفت‌انگیز دسترسی دارد که با تکان دادن آن شانس شما برای هدیه مشخص میشود.

همه کاربران ایرانسل اعم از مشترکان اعتباری و دائمی میتوانند شانس خود را در این مورد امتحان کنند. همچنین هر کاربر فقط یک بار میتواند بسته را برنده شود. حالا بیایید فرض کنیم شما شانس و اقبال بلندی داشتید و بسته را برنده شدید، اینجا خان دوم آغاز میشود!

ماجرا از این قرار است که اگر هم شما 42 گیگابایت اینترنت را برنده شوید، مهلت استفاده از آن تنها 24 ساعت است! این یعنی باید ساعتی 1.75 گیگابایت را به صورت مداوم دانلود کنید که به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد. برای اینکار شما به سرعت دانلود نیم مگابایت در این 24 ساعت نیز نیازمندید.

در یک جمع بندی از بسته اینترنت دهه فجر 99 ایرانسل باید گفت نه تنها این بسته و استفاده از آن صرفا به شانس شما بستگی دارد بلکه حجم اسمی 42 گیگابایتی آن هم خیلی قابل استفاده نیست و فقط یک عدد بزرگ است. ایرانسل گفته در دهه فجر قرار است 1100 بسته 42 گیگابایتی را به صورت رندوم هدیه بدهد که خب با توجه به آمار مشترکان این اپراتور باید گفت عده زیادی از هدیه مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 بهره مند نخواهند شد! در حقیقت این بسته اینترنت دهه فجر 99 یک هدیه نیست یک مسابقه بزرگ بخت آزمایی با جوایز محدود است.

البته که هدیه به هر صورت هدیه است و رایگان و بی هزینه بودن آن دلچسب است، اما ما به خاطر داریم که پیش از این اپراتورها دست و دلبازتر بودند و جوایز جذاب تری هدیه میدادند!

بسته های مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99 رایتل

مکالمه و اینترنت رایگان دهه فجر 99
بسته مکالمه رایگان دهه فجر 99

رایتل هم کمتر از دیگر رقبایش افتخار آفرینی نکرده است. این اپراتور نیز برای دهه فجر بسته هدیه ای شامل اینترنت و مکالمه در نظر گرفته بود اما به طرز عجیبی مهلت فعالسازی آن فقط تا پیش از آغاز دهه فجر بود. این اپراتور اعلام کرده بود که فعالسازی این بسته تنها تا 12 بهمن ممکن است.

رایتل چندی پیش از آغاز دهه فجر در یک پست اینستاگرامی خبر داد هدیه بسته اینترنت دهه فجر 99 که 5 گیگابایت اینترنت 5 روزه و 50 دقیقه مکالمه غیر رایتلی است با پرداخت 15 هزارتومان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. روش فعالسازی این بسته هم از طریق اپلیکیشن رایتل من و هم از طریق کد دستوری #225* میسر است.

بیشتر بخوانید:‌

.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر