coinex
otetmarket
propification.com

ماجرای عذرخواهی جاستین تیمبرلیک از بریتنی اسپرز چیست؟

ماجرای عذرخواهی جاستین تیمبرلیک از بریتنی اسپرز و جنت جکسون باعث دامن زدن به شایعات زیادی شده است، برای دانستن جزئیات بیشتر در اینباره با تکراتو همراه شوید.

جاستین تیمبرلیک ستاره مشهور از دوست دختر سابق خود بریتنی اسپرز و خواننده معروف جنت جکسون عذرخواهی کرد و در پستی اعلام کرد که آنها را ناامید کرده است.

تیمبرلیک در یک پست طولانی در اینستاگرام گفت که می خواهد از اسپرز و جکسون عذرخواهی کند چراکه علیرغم احترام و اهمیتی که برای آنها قائل است، با کار خود این دو فرد را ناامید کرده است.

ماجرای عذرخواهی جاستین تیمبرلیک از بریتنی اسپرز چیست؟

او در بخشی از این پست گفت: « من با پیام ها، تگ ها، کامنت ها و نگرانی های مواجه شدم و می خواهم در پاسخ به آنها بگویم که من بخاطر لحظاتی در زندگیم که اعمالم باعث دامن زدن به مشکلات شد، متاسفم، لحظات زیادی در زندگیم صحبت هایی کردم که نباید می کردم و گاهی در جایی که باید بلند حرفم رت بخاطر آنچه درست بود می زدم، نزدم، من اعتراف می کنم که در بسیاری از لحظات با سیستمی که در آن زن ستیزی و نژادپرستی حاکم بود، کنار آمده ام.»

ماجرای عذرخواهی جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک این پست را  درست یک هفته پس از پخش مستندی درباره نگاهی به وضعیت حاکم بر زندگی بریتنی و جنبش بریتنی را رها کنید، منتشر شده است، همانطور که احتمالا می دانید این خواننده زن مشهور برای به دست گرفتن زندگی شخصی خود سالیان زیادی است که درحال جنگ و مبارزه است.

تیمبرلیک و اسپرز حدود سه سال با هم دوست بودند تا اینکه ناگهان در سال 2002 این دوستی به پایان رسید، در بخشی از این مستند جدید درباره زندگی بریتنی، تیمبرلیک درباره خوابیدنش با دوست دختر سابقش می گوید و همچنین ظاهر او را بخاطر موزیک ویدیو Cry Me a River  مسخره می کند.

بسیاری از طرفداران بریتنی معتقدند که این کار تیمبرلیک در آن زمان به خراب شدن چهره عمومی اسپرز بسیار کمک کرده بود و به همین دلیل تیمبرلیک تصمیم گرفت که بخاطر اینکار خود به صورت عمومی عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: abc

نظر شما درباره ماجرای عذرخواهی جاستین تیمبرلیک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر