;
coinex

بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 ؛ لیست آنتی ویروس های قوی اندرویدی

بدافزارهای اندرویدی همه‌جا هستند؛ با بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 از حریم خصوصی خود در برابر بدافزارها و ویروس های اندرویدی محافظت کنید. اما کدام نرم‌افزار بهترین سطح امنیت را دارد؟

نصب آنتی ویروس در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ضروری است. فراموش نکنید که اندروید، فراگیرترین سیستم عاملی است که در سطح جهان از آن استفاده می‌شود و این بدان معناست که بدافزارهای بیشتری برای تخریب و سوء استفاده از این اکوسیستم ساخته می‌شوند.

ما با گوشی‌های هوشمندی که در دست داریم، ‌تقریبا تمام کارهای‌مان را انجام می‌دهیم؛ از انواع امورات بانکی گرفته تا خریدهای آنلاین. بنابراین وارد شدن یک بدافزار به سیستم گوشی یا تبلت می‌‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری داشته باشد. به همین دلیل هم باید یک آنتی ویروس روی هر دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 را معرفی کنیم. این آنتی ویرس‌‌ها توسط آزمایشگاه‌های بزرگ و موسسات خصوصی مورد بررسی قرار گرفته و سطح امنیتی آنها برآورد شده است. با دانلود و نصب بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 سطح امنیت گوشی خود را افزایش دهید.

Bitdefender Mobile Security (بیت دیفندر موبایل سکیوریتی)

Bitdefender Mobile Security بهترین آنتی ویروس اندروید 2021
بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

بیت دفندر سطح امنیتی بالایی را در گوشی‌های اندرویدی ایجاد می‌کند. قابلیت‌های رده بالای این نرم‌افزار مثل ضد سرقت از جمله‌ ویژگی‌هایی هستند که بیت دیفندر موبایل سکیوریتی را به یکی از بهترین آنتی ویروس های گوشی اندروید 2021 تبدیل می‌کنند. این اپلیکیشن آنتی ویروس توانسته بالاترین امتیازها را در آزمون‌های تست آنتی ویروس AV-Test و AV-Comparatives بدست آورد. آنتی ویروس بیت دیفندر تا سطح امنیتی 99.9 درصد از گوشی شما محافظت می‌کند؛ این دقیقا همان چیزی است که بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 باید داشته باشد.

نرم افزار موبایل سکیوریتی یک ایمنی در لحظه را همزمان با باز کردن و وب‌گردی در مرورگر گوگل کروم در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، یک ویژگی اتوپایلوت هم در این نرم‌افزار وجود دارد که گفته شده می‌تواند بر اساس الگوی مشخصی که معمولا از دستگاه خود استفاده می‌کنید، پیشنهادها و توصیه‌های هوشمندانه‌ای برای امنیت بیشتر در اختیار شما قرار دهد.

از دیگر چیزهایی که باعث شده Bitdefender Mobile Security را بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 بدانیم، ابزار محافظت از حریم خصوصی است که از طریق تکنولوژی WearOS، سطح امنیتی بالاتری را در ساعت‌های هوشمند ایجاد می‌کند. برای مثال اگر گوشی همراه خود را فراموش کرده باشید، این  ویژگی به شما هشدار می‌دهد که آن را جا گذاشته‌اید.

ویژگی جالب دیگر این قوی ترین آنتی ویروس اندروید 2021 این است که یک وی پی ان همراه دارد؛ البته این نسخه‌ فعلا محدود به 200 مگابایت در روز است که می‌تواند در زمان مناسب بسیار مفید باشد.

همانطور که در بالا گفتیم، آنتی ویروس بیت دیفندر موبایل سکیوریتی به قابلیت‌های ضد سرقت مجهز است. این ویژگی به شما اجازه می‌‌دهد که از راه دور بتوانید مکان گوشی خود را پیدا کنید و آن را قفل کنید. یا اینکه به دستگاه اندرویدی خود پیام بفرستید. حتی می‌توانید تمام اطلاعات گوشی را از راه دور پاک کنید. تمام این ویژگی‌ها با قیمت مناسبی هم در دسترس شما قرار می‌گیرند.

اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که از اطلاعات گوشی سامسونگ یا هر دستگاه اندرویدی دیگر خود محافظت کنید، بیت دیفندر را پیشنهاد می‌کنیم که بهترین آنتی ویروس گوشی سامسونگ و تمام دستگاه‌های اندرویدی است.

بیشتر بخوانید: بهترین شغل های 2021

Norton Mobile Security (نورتون موبایل سکیوریتی)

Norton Mobile Security بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

آنتی ویروس نورتون موبایل سکیوریتی قابلیت‌های کاربردی فراوانی دارد که سطح امنیت دستگاه اندرویدی شما را بالاتر می‌برند. برای مثال این نرم افزار به App Advisor مجهز است که قبل از اینستال کردن اپلیکیشن‌های مخرب به شما هشدار می‌دهد.

این آنتی ویروس اندرویدی امتیازهای بالایی را در آزمون‌های AV-Test دریافت کرده و توانسته نام خود را در لیست بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 ثبت کند.

همانطور که گفتیم، آنتی ویروس نورتون موبایل سکیوریتی ویژگی‌های مختلفی دارد که از جمله‌ی آنها می‌توان به بلاک کردن تماس‌های تلفنی اسپم و امنیت وای فای اشاره کرد. زمانی که به یک شبکه‌ی وایرلس نا مطمئن وصل می‌‌شوید، این نرم‌افزار به شما هشدار می‌دهد. می‌توان گفت تنها نقطه ضعف این آنتی ویروس، قیمت بالای آن است که البته چیزی از ارزش‌های قوی ترین آنتی ویروس اندروید 2021 کم نمی‌کند.

Avast Mobile Security (آواست موبایل سکیوریتی)

Avast Mobile Security بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

آواست این غول آنتی ویروس ساز یک آنتی ویروس با کیفیت دیگر طراحی کرده که فقط یک اسکنر ساده و پیش پا افتاده نیست؛ هرچند که این آنتی ویروس به‌خوبی دستگاه را اسکن کرده و ویروس‌ها را پیدا می‌کند. قدرت امنیتی این آنتی ویروس توسط آزمایشگاه‌های خصوصی تست امنیت آنتی ویروس بررسی شده است.

یکی از ویژگی‌های مهمی که آنتی ویروس Avast Mobile Security را به بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 تبدیل کرده، قابلیت ضد سرقت است که به شما اجازه می‌دهد که از راه دور موقعیت مکانی گوشی خود را ردیابی کنید، آن را قفل کنید یا اینکه اطلاعات آن را پاک کنید. ویژگی جالب دیگر آنتی ویروس آواست موبایل سکیوریتی که بهینه‌سازی شده، پاکسازی فایل‌های جانک است که فضای گوشی را از فایل‌های بی‌ارزش خالی می‌کند. اما یک قابلیت دیگر هم وجود دارد که برای بهینه‌سازی عملکرد رم طراحی شده و سرعت دستگاه را افزایش می‌‌دهد.

اگر هنوز قانع نشدید باید بگوییم که این آنتی ویروس به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد. البته اگر می‌خواهید از شر تبلیغات خلاص شوید باید ماهانه مبلغی را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

ویژگی دیگری که باعث شده این نرم‌افزار در لیست بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 قرار بگیرد، قابلیت قفل کردن اپلیکیشن‌‌ها است. با این ویژگی می‌توانید هر اپلیکیشنی که می‌‌خواهید را قفل کنید و برای ورود به آنها رمز پین بگذارید. با این کار از ورود بدافزارها در هنگام باز کردن اپلیکیشن‌های مهمی مثل بانک‌های آنلاین جلوگیری می‌کنید.

آنتی ویروس آواست موبایل سکیوریتی بهترین آنتی ویروس گوشی سامسونگ و هر دستگاه اندرویدی است که می‌خواهید از اطلاعات آن محافظت کنید.

AVG AntiVirus Free (ای وی جی آنتی ویروس فری)

AVG AntiVirus Free بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

AVG AntiVirus Free نرم‌افزار آنتی ویروس دیگری است که در لیست بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 جا دارد. این آنتی ویروس به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و سیستم آن هم به آواست شبیه است. درواقع، کمپانی آواست در سال 2016 برند AVG را خریده بود.

البته آنتی ویروس AVG AntiVirus Free با آواست که در بالا توضیح دادیم متفاوت است. این آنتی ویروس بعضی از ویژگی‌‌های آواست را ندارد؛ اما سیستم اصلی شناسایی ویروس آن شبیه به آواست است. از ویژگی‌های مشابه هر دو آنتی ویروس می‌توان به ضد سرقت اشاره کرد. با آنتی ویروس AVG AntiVirus Free می‌توانید موقعیت جغرافیایی گوشی خود را ردیابی کنید، دستگاه را از راه دور قفل کنید یا حافظه گوشی را پاک کنید.

شباهت دیگر این دو نرم‌افزار در رایگان بودن و نمایش تبلیغات است که البته قرار است در نسخه‌ی پریمیوم این تبلیغ‌ها حذف شوند. اما نسخه‌ی پولی آنتی ویروس AVG AntiVirus Free با مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاربردی همراه است. برای مثال می‌توان به ویژگی‌های مضاعف ضد سرقت اشاره کرد. مثلا اگر سیم‌کارت دیگری در دستگاه قرار بگیرد، دستگاه خود به خود قفل می‌شود و صدای آلارم پخش می‌شود.

ویژگی دیگری که باعث شده نسخه‌ی پولی نرم‌افزار AVG AntiVirus Free در لیست بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 قرار بگیرد، یک صندوقچه‌ی امن برای عکس‌هاست که در یک فضای مخصوص از آنها محافظت می‌شود. از دیگر ویژگی‌‌های این آنتی ویروس اندرویدی می‌توان به قفل کردن اپلیکیشن‌‌ها، اسکن امنیت شبکه وای فای، تنظیمات پیشرفته‌ی حریم خصوصی مثل بلاک کردن تماس‌های تلفنی اشاره کرد.

کاربردهای دیگری هم هستند که عملکرد دستگاه را بهینه‌سازی می‌کنند؛ مثل تنظیمات مصرف باتری و پاک کردن فایل‌های جانک.

Kaspersky Internet Security (کسپرسکی اینترنت سکیوریتی)

Kaspersky Internet Security بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

کسپرسکی نام آشنای دیگری در دنیای آنتی ویروس‌هاست که اینبار با نرم‌افزار کسپرسکی اینترنت سکیوریتی به میدان آمده تا از دستگاه‌های اندرویدی محافظت کند. این نرم‌‌افزار به صورت رایگان عرضه می‌شود و بهترین آنتی ویروس گوشی سامسونگ و سایر دستگاه‌های اندرویدی است.

آنتی ویروس کسپرسکی اینترنت سکیوریتی هم مثل تمام آنتی ویروس‌های بالا به ویژگی ضد سرقت مجهز است. در صورت دزدیده شدن یا گم شدن گوشی می‌توانید با این آنتی ویروس اندرویدی موقعیت جغرافیایی گوشی را ردیابی کنید. یا اینکه دستگاه را قفل کرده و اطلاعات آن را پاک کنید. حتی می‌توانید از چهره‌ی فردی که از گوشی دزدیده شده‌ی شما استفاده می‌کند عکس بگیرید.

ویژگی کاربردی دیگر آنتی ویروس کسپرسکی این است که با گجت‌های پوشیدنی هوشمند اندرویدی هم سازگاری دارد که می‌تواند مدیریت امنیت دستگاه را آسان‌تر کند. از همه جالب‌تر اینکه تمام این ویژگی‌ها کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. البته یک نسخه‌ی پولی هم وجود دارد که با ویژگی‌های بیشتری همراه است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

نسخه‌ی پولی نرم‌افزار به صورت اتوماتیک دستگاه شما را اسکن می‌کند. علاوه بر این به سیستم آنتی فیشینگ هم مجهز است که امنیت لازم در فضای آنلاین را ایجاد می‌کند.

Trend Micro Mobile Security (ترند میکرو موبایل سکیوریتی)

Trend Micro Mobile Security بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

آنتی ویروس Trend Micro Mobile Security یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس های گوشی اندروید 2021 است. این آنتی ویروس اپلیکیشن‌‌های جدید را قبل از دانلود و نصب اسکن کرده و بدافزارهای آن را پیدا می‌کند؛‌ علاوه بر این، اجازه نمی‌دهد که اپلیکیشن‌هایی که جدیدا نصب کرده‌اید به اپلیکیشن‌‌های دیگر دسترسی داشته باشند.

آنتی ویروس Trend Micro Mobile Security به یک اسکنر حریم خصوصی برای فیس‌بوک مجهز است؛ در صورتی که تنظیمات پروفایل شما در فیس‌بوک، اطلاعات شخصی را فاش کند، این سیستم آنتی ویروس به شما هشدار می‌دهد.

این نرم‌افزار قابلیت‌‌های متعددی برای محافظت از الگوی استفاده‌ی شما از فضای وب دارد. آنتی ویروس ترند میکرو شبکه‌‌های وای فای را بررسی می‌کند و قبل از وصل شدن دستگاه به آن، از امن بودن شبکه وای فای مطمئن می‌شود. ضد سرقت، قابلیت‌های کنترل دستگاه توسط والدین و فعالیت‌های بانکداری امن از دیگر ویژگی‌های آنتی ویروس ترند میکرو موبایل سکیوریتی هستند.

آنتی ویروس Trend Micro Mobile Security توسط هر دو آزمایشگاه تست کیفیت آنتی ویروس‌ها که در بالا به آنها اشاره شد، امتیاز کامل را بدست آورده است. سطح امنیت این آنتی ویروس 100٪ است و توانسته لقب قوی ترین آنتی ویروس اندروید 2021 را به خود اختصاص دهد.

تنها نقظه ضعف این آنتی ویروس، قیمت بسیار زیادی است که برای آن در نظر گرفته شده است. هرچند که یک نسخه‌ی رایگان هم وجود دارد که به شما اجازه می‌‌دهد قبل از خرید، به مدت هفت روز کارایی این آنتی ویروس را امتحان کنید.

McAfee Mobile Security for Android (مکافی موبایل سکیوریتی برای اندروید)

McAfee Mobile Security for Android بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

مکافی یکی دیگر از نام‌های آشنا در بازار آنتی ویروس‌هاست. این شرکت با نسخه‌ی اندرویدی مکافی موبایل سکیوریتی به میدان آمده تا جایی در فهرست بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 داشته باشد. آنتی ویروس مکافی در دو نسخه‌ی رایگان و پولی عرضه می‌شود. با نسخه‌ی رایگان این نرم‌افزار از قابلیت‌های کاربردی زیادی مثل ضد سرقت بهره‌مند می‌شوید که مثل تمام آنتی ویروس‌های بالا عمل می‌کند.

کارایی قابل توجه دیگر آنتی ویروس مکافی این است که اپلیکیشن‌ها را اسکن می‌کند و مطمئن می‌شود که اطلاعات مهم و شخصی را فاش نکند یا اینکه در صورت نیاز آنها را قفل می‌‌کند. اسکن شبکه وای فای، بهینه‌سازی عملکرد دستگاه، پاکسازی حافظه ذخیره سازی و بهینه‌سازی باتری و حافظه از ویژگی‌هایی هستند که نام مکافی موبایل سکیوریتی را در لیست بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 قرار می‌دهند.

به یاد داشته باشید که نسخه‌ی رایگان آنتی ویروس McAfee Mobile Security for Android مثل تمام اپلیکیشن‌های رایگان با نمایش محتوای تبلیغاتی همراه است. اگر می‌خواهید از شر تبلیغات خلاص شوید باید نسخه‌ی پولی پریمیوم را بخرید. البته نسخه‌ پریمیوم به قابلیت‌های بیشتری مثل محافظت در برابر فضای وب هم مجهز است.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021

Sophos Intercept X for Mobile (سوفوس اینترسپت ایکس)

Sophos Intercept X for Mobile بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

آنتی ویروس Sophos Intercept X for Mobile یکی دیگر از نرم‌افزارهایی است که باید در لیست بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 به آن اشاره کنیم. این نرم‌افزار به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار دارد و خوشبختانه آگهی‌های تبلیغاتی را نمایش نمی‌دهد. این آنتی ویروس به قابلیت‌های کاربردی زیادی مجهز است که از دستگاه اندرویدی شما در برابر مدل‌های مختلف ویروس محافظت می‌‌کند؛ اما ویژگی محافظت در برابر بدافزارها در این آنتی ویروس هنوز مورد بررسی آزمایشگاه‌های بزرگ قرار نگرفته است. امتیازهای آن مربوط به آزمایشی است که در سال 2019 توسط AV-Test انجام شد.

آنتی ویروس Sophos Intercept X for Mobile اپلیکیشن‌ها را برای پیدا کردن بدافزار و هر نوع تهدید دیگر اسکن می‌کند و در صورت فاش شدن اطلاعات حیاتی به شما هشدار می‌‌دهد. شما حتی می‌توانید این آنتی ویروس را به شکلی تنظیم کنید که فایل‌ها و فولدرها را در یک برنامه‌ی زمانی مشخص اسکن کند.

ویژگی جالب دیگر آنتی ویروس سوفوس، اسکنر کد QR است؛ هر زمان که یک کد QR را اسکن می‌‌کنید، سیستم آنتی ویروس تمام URL‌های احتمالی را برای پیدا کردن هر نوع خطری اسکن می‌‌کند. این آنتی ویروس همچنین از سیستم احراز هویت هم پشتیبانی می‌کند و به کاربر خود اجازه می‌دهد که برای هر اپلیکیشنی (اپلیکیشن‌هایی که از Google Authenticator پشتیبانی می‌کنند) از سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کند. علاوه بر این می‌توان تمام حساب‌‌های کاربری با سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای را از طریق همین آنتی ویروس، کنترل و مدیریت کرد.

اما ویژگی‌هایی که Sophos Intercept X for Mobile را در لیست بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 قرار داده به همینجا ختم نمی‌شود. این نرم‌افزار اندرویدی به ویژگی ضد سرقت هم مجهز است.

این آنتی ویروس در مقایسه با سایر آنتی ویروس‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، چندان کاربر پسند نیست و مدتی است که توسط آزمایشگاه‌های تست آنتی ویروس مورد بررسی قرار نگرفته است؛ هرچند که با توجه به توضیحاتی که داده شد، تصمیم با شماست.

AhnLab V3 Mobile Security (آن لب وی 3 موبیال سکیوریتی)

AhnLab V3 Mobile Security بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

آنتی ویروس AhnLab V3 Mobile Security ساخت کشور کره جنوبی است که شهرت آنتی ویروس‌های دیگر این فهرست را ندارد. اما آزمایش‌های AV-Test نشان داده که امتیازهای بالایی در تشخیص بدافزارهای اندرویدی دارد. در حقیقت این آنتی ویروس توانسته تا 100٪ از خطرات را شناسایی کند و در کنار سایر آنتی ویروس های اندرویدی بزرگ قرار بگیرد.

یکی از نقاط قوت آنتی ویروس AhnLab V3 Mobile Security این است که حتی با نسخه‌های اندروید قدیمی هم سازگاری دارد و به خوبی روی آنها اجرا می‌‌شود. علاوه بر این به سیستم بهینه‌سازی عملکرد دستگاه هم مجهز است و سرعت آن را بالا می‌برد.

از دیگر ویژ‌گی‌های این آنتی ویروس، محافظت از حریم خصوصی شما در هنگام وب گردی و استفاده از مرورگرهاست؛‌ این آنتی ویروس هیستوری مرورگر شما را در امن‌ترین حالت پاک می‌‌کند. اپلیکیشن‌ها هم قبل از نصب توسط این آنتی ویروس بررسی می‌شوند تا برنامه‌های مخرب وارد دستگاه اندرویدی شما نشوند.

آنتی ویروس AhnLab V3 Mobile Security یک فضای امن جداگانه هم برای عکس‌های شما فراهم می‌کند. همانطور که می‌بینید، امنیت حریم خصوصی برای این آنتی ویروس اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل هم در لیست بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 قرار می‌‌گیرد.

تمام این ویژگی‌ها به صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرند. البته باید به نقطه ضعف این نرم‌افزار هم اشاره کنیم که از ویژگی ضد سرقت پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

Avira Antivirus Security (آویرا آنتی ویروس سکیوریتی)

Avira Antivirus Security بهترین آنتی ویروس اندروید 2021

آویرا آنتی ویروس سکیوریتی یکی دیگر از آنتی ویروس های اندرویدی است که امتیازهای قابل قبولی را به خاطر کیفیت موتور آنتی ویروس خود از آزمایشگاه‌های تست امنیت آنتی ویروس‌ها دریافت کرده است. این نرم‌افزار به صورت رایگان عرضه می‌شود که البته با نمایش تبلیغات همراه است.

نسخه‌ی رایگان این آنتی ویروس قابلیت‌‌های کاربردی زیادی دارد؛ مثل مدیریت نصب اپلیکیشن‌ها که به شما کمک می‌کند اپلیکیشن‌هایی را انتخاب کنید که امنیت بالایی در حفظ اطلاعات دستگاه دارند.

قابلیت دیگر این نرم‌افزار این است که آدرس ایمیل شما را طبق یک برنامه‌ی مشخص بررسی می‌کند و مطمئن می‌شود که اطلاعات آن فاش نشده باشد، یا اینکه در صورت فاش شدن اطلاعات به شما هشدار می‌دهد. ویژگی ضد سرقت هم از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است و کاربر با استفاده از آن می‌تواند مکان گوشی خود را ردیابی کند، از راه دور سیستم هشدار را فعال کند، دستگاه را قفل کرده یا اطلاعات آن را پاک کند.

آنتی ویروس Avira Antivirus Security به سیستم App Lock هم مجهز است. با این سیستم می‌توانید انتخاب کنید که کدام اپلیکیشن‌‌ها رمز داشته باشند. با گذاشتن رمز پین می‌توانید یک سطح امنیتی بالاتر برای اپلیکیشن‌‌های مورد نظر خود ایجاد کنید.

نسخه‌ی پولی این آنتی ویروس هم در دسترس است که تبلیغات ندارد. علاوه بر این، قابلیت‌‌های بیشتری هم در نسخه‌‌ی پولی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد؛ ‌مثل بلاک کردن وب‌سایت‌های مخرب، آپدیت‌‌های بیشتر و محافظت از دوربین و میکروفون.

eset mobile security (ایست موبایل سکیوریتی)

بهترین آنتی ویروس اندروید 2021 ؛ لیست آنتی ویروس های قوی اندرویدی

آنتی ویروس Eset در نسخه ویندوزی خود یکی از ایمن‌ترین و محبوب‌ترین سرویس‌های امنیتی دنیاست. به همان ترتیب نسخه اندروید آن نیز یکی از بهترین موارد برای حفاظت از گوشی‌های هوشمند به نظر می‌رسد. نسخه نود 32 این آنتی ویروس برای اندروید تا 30 روز رایگان است اما بعد از آن با پرداخت هزینه‌ای کم شما قادر به تهیه و خرید لایسنس نود 32 خواهید بود.

در این مقاله سعی کردیم بعضی از بهترین آنتی ویروس های گوشی اندروید 2021 را معرفی کنیم. شما می‌توانید بسته به سطح امنیتی و الگوی استفاده‌ی خود از دستگاه‌های اندرویدی، یکی از این آنتی ویروس های اندرویدی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که خطری شما را تهدید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما در خصوص استفاده از آنتی ویروس های اندرویدی 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    انتن ویروس پیشرفته مستقیم با ماه فعالیت جدید برای نصب دانلود بارگیری اجرا سریع انجام شود برای کاوش راه دورتر یا نزدیک تر *

    پاسخ