;
coinex

فیلم Nomadland ؛ زیر پوست زرق و برق آمریکایی چه می‌گذرد؟

فیلم Nomadland ؛ زیر پوست زرق و برق آمریکایی چه می گذرد؟ در این نوشتار به فیلم عشایر یا سرزمین آوارگان می‌پردازیم. برای دانستن جزئیات بیشتر درباره این فیلم پر اهمیت با تکراتو همراه شوید.

این فیلم درحقیقت روایت زندگی جین هاردویک است. او تقریبا به مدت چهار دهه، دارای شغل خوب، پایدار و دارای بیمه درمانی و عمر است، اما ناگهان در سال 2015 یک فاجعه در زندگی او رخ می دهد، او پس از واکنش مهلک به یک داروی تجویز شده در سن 60 سال زیر قرض 500 هزار دلاری برای پرداخت هزینه درمان خود می رود. در ادامه با اخبار سینما و تلویزیون با تکراتو همراه باشید.

فیلم Nomadland

زیر پوست زرق و برق آمریکایی

او در جریان فیلم تلاش میکند از دولت کمک بگیرد اما پاسخ آنها به او این است که شما صاحب خانه هستید، هر وقت دیگر ملکی به نامتان نبود، آنگاه با ما تماس بگیرید. همچنین به او گفته می شود که درخواست کمک هزینه معلولیت دو سال طول می کشد و در این فاصله او مجبور است برای تامین خرج زندگی خود لباس ها و لوازم خانه خود را بفروشد. پیشنهاد می‌شود نوشتار نقد فیلم Nomadland را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

در طول فیلم نهایتا هاردویک مجبور می شود برای پرداخت هزینه های درمان خود، خانه خود را بفروشد، او پس از پرداخت هزینه ها تصمیم می گیرد تغییری در زندگی خود ایجاد کرده و زندگی خانه به دوشی را شروع کند و از مکانی به مکان دیگر برود.

او دراینباره در بخشی از فیلم توضیح می دهد: « من در دسامبر 2019، مجبور به نقل مکان به ون شدم و هر چیزی را که داشتم فروختم و یا آن را به کسی دادم.»

 فیلم Nomadland

هاردویک نسبت به زندگی جدید خود ابدا ناامید نمی شود و آن را امتحان و حرکتی رو به جلو برای پیدا کردن راهی جدید در زندگی خود به شمار می آورد.

نگاهی جدید وجهی به فیلم Nomadland

این فیلم مبارزات دشوار مالی افراد مسن به خصوص خانه به دوشان را در ایالات متحده نشان می دهد، ژائو کارگردان فیلم درگیری ها شخصیت اصلی این فیلم را با ظرافت اما همزمان قدرتمند نشان می دهد.

او در مصاحبه ای در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو دراینباره گفت: « من امیدوارم این فیلم راهنمایی باشد تا ما بتوانیم جهان گسترده و غنی زندگی افراد خانه به دوش را درک نماییم، آنچه من آموختم این است که شما باید در ساخت فیلم مخاطب را در تجربه صمیمی با شخصیت داستان قرار دهید، تا مخاطب بتواند هر چیزی را که شخصیت اصلی تجربه می کند را تجربه نماید، بنابراین مهم ترین کار یافتن تعادلی در این میان است.»

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

فیلم ژائو باعث شده که جوایز و نامزدهایی زیادی در جشنواره های مختلف از جمله گلدن گلوب و جشنواره انجمن بازیگران سینما برای نقش اول زن به دست آید.

کارگردان این فیلم درباره سیر روند زندگی  بازیگر اصلی این فیلم می گوید: « من شخصا فکر می کنم که این بازیگر حقیقتا در درون خود یک خانه به دوش واقعی است، من امیدوارم زمانی که شما هم درحال تماشا فیلم هستید با من هم نظر بوده و بگویید که این تقش کاملا برای او سزوار بوده است.»

بیشتر بخوانید:

.

منبع: marketwatch

نظر شما درباره فیلم Nomadland چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر