coinex
راهنمای خرید تکراتو

مقایسه پارتیشن اداری فریم دار و فریملس

مقایسه پارتیشن اداری فریم دار و فریملس: امروزه انواع مختلفی از پارتیشن های اداری موجود هستند. وجه تمایز این پارتیشن های اداری در ویژگی های مانند طرح، جنس، کاربردها و در برخی موارد نیز، رنگ ها است.

در اکثر موارد پارتیشن های اداری، با در نظر گرفتن و توجه کردن به احتیاجات و کاربردهای مورد نیاز دفتر و محل کار خریداری می شوند. بسیاری از دفترهای کاری مدرن، بیشتر با پارتیشن هایی که طرح فریملس دارند، همخوانی دارند؛ با این حال، باید بدانید که تمامی دفاتر کاری دارای دکوراسیون مدرن نیستند، و بسیاری از ادارات و همین طور دفاتر، از انواع دیگری از دکوراسیون پیروی می کنند.

در صورتی که شما نیز تمایل به پیدا کردن پارتیشن اداری مناسب با فضای کاری خود دارید، باید برخی از معیارها را مد نظر بگیرید. از آنجایی مهم ترین ویژگی پارتیشن های اداری کاربردهای آن ها است، اولین معیاری که شما باید مدنظر داشته باشید کاربردهایی است که این پارتیشن ها به شما ارائه می دهند.

مقایسه پارتیشن اداری فریم دار و فریملس

برخی از معیارهای مهم پارتیشن های اداری عبارت اند از ماندگاری، میزان کنترل صدا، زیبایی شناسی، احتباس گرما و … .

در صورتی که شما تمایل دارید تا مناسب ترین پارتیشن اداری را برای فضای کار خود انتخاب کنید، باید در ابتدا بدانید که چه کاربردهایی برای شما بیشتر حائز اهمیت هستند. به دلیل متنوع بودن نیازها، پارتیشن های اداری با طرح ها، کاربردها و حتی ظاهرهای مختلف و متفاوتی تولید می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های یک پارتیشن که اهمیت بسیار زیادی دارد، نوع فریم آن ها است.

پارتیشن های اداری چه انواعی دارند؟

پارتیشن های اداری معمولا با فریم های چوبی، فریم های فلزی، فریم های آلومینیومی و همین طور به صورت بدون فریم (فریملس) تولید می شوند. البته یکی از دوراهی هایی که افراد در هنگام خرید پارتیشن اداری در آن قرار می گیرند، انتخاب بین پارتیشن های اداری فریملس و پارتیشن های اداری دارای فریم است.

مقایسه پارتیشن های اداری فریملس و پارتیشن های اداری فریم دار

فریم پارتیشن های اداری، نقش نسبتا مهمی در ظاهر و کاربردهای آن ها دارند. پارتیشن های اداری فریملس، معمولا دارای نوعی ظرافت هستند که آن ها را برای فضاهای کاری مدرن که دارای دکوراسیون جدیدتری هستند مناسب تر می کند.

این پارتیشن ها می توانند یک تصویر بهتر برای مشتریان و مراجعین محل کار شما داشته باشند و محیط زیباتری را به آن ها نشان بدهند. البته همان طور که گفته شد پارتیشن های اداری فریملس نسبت به پارتیشن های اداری که دارای فریم هستند ظرافت بیشتری دارند و همین امر باعث می شود تا آن ها آسیب پذیری بیشتری داشته باشند؛ به همین دلیل بهتر است که از این نوع پارتیشن ها، در محیط هایی که ممکن است کمی خطرناک باشند، قرار نگیرند.

همان طور که می دانید پارتیشن های اداری فریم دار، انواع مختلفی دارند و به همین دلیل می توانند مناسب دکوراسیون های مختلفی باشند. پارتیشن های اداری چوبی می توانند مناسب دکوراسیون های گرم و سنتی تر باشند، در حالی که پارتیشن های اداری آلومینیومی دوام بسیار بیشتری دارند و دارای طرح های مختلفی نیز، هستند.

پارتیشن های اداری فریم دار معمولا استحکام و دوام بیشتری داشته و به همین دلیل، کم خطرتر و مطمئن تر از پارتیشن های فریملس هستند. علاوه بر این، پارتیشن های فریم دار راحت تر از پارتیشن های فریملس قابل تزئین هستند.

از آنجایی که پارتیشن های اداری فریم دار اکثرا با شیشه های دوجداره ساخته می شوند و به همین دلیل یک وسیله خوب و ایده آل برای حفظ دمای فضای داخل خود باشند؛ به همین دلیل، شما می توانید در تمامی فصل ها و زمان های سال، از این پارتیشن ها استفاده کنید.

این قابلیت پارتیشن های دوجداره، باعث می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و میزان نیاز شما به وسیله های گرمایشی و سرمایشی نیز، کم تر شود. در صورتی که نیاز به یک مکان خصوصی داشته باشید، می توانید پارتیشن های اداری فریم دار را با پرده بپوشانید و امکان دیده شدن محیط داخل پارتیشن را از بین ببرید.

شرکت شیشه تتراگلس

مجموعه تتراگلس، یکی از مجموعه های معتبر در زمینه واردات، تولید و اجرای محصولاتی مانند آینه های دکوراتیو، شیشه های ساختمانی، انواع مختلف پارتیشن های شیشه ای، کابین دوش، شیشه رنگی، شیشه لاکوبل، شیشه سکوریت، شیشه هوشمند و … است. این شرکت بیش از 10 سال است که محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد و تا کنون چندین پروژه بزرگ را با موفقیت و به بهترین شکل ممکن، به پایان رسانده است. شما نیز می توانید جهت بهره گیری از مشاوره رایگان و محصولات تتراگلس، با این شرکت تماس گرفته و یا به وبسایت آن مراجعه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر