;
coinex

آشنایی با بازی پابجی موبایل و اصطلاحات آن که بازیکنان باید بدانند!

آشنایی با بازی پابجی موبایل ؛ درون تمامی بازی ها اصطلاحات و کلماتی وجود دارد که عموما معنا و مفهوم آن ها برای عموم کاربران و گیمر های تازه وارد می تواند کمی سخت و یا تعجب بر انگیز باشد.

از این رو ما در این قسمت سعی نموده ایم علاوه بر آشنایی با بازی پابجی موبایل اطلاعات کامل تری در خصوص اصطلاحات به کار برده شده در این بازی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید درک بهتری از این بازی داشته باشید.

آشنایی با بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل یکی از پرطرفدار ترین بازی های سبک بتل رویال برای موبایل است که تجربه لذت بخشی را برای کاربران موبایلی فراهم می کند. این بازی توسط استودیو Tencent برای سیستم عامل های اندروید و IOS در مارکت ها عرضه شد و طولی نکشید که این بازی به یکی از پردانلود ترین بازی های موبایلی تبدیل شد که امروزه کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا، علاقه مند به این بازی پرطرفدار شده اند.

عبارت های خاص پابجی موبایل که باید معنی آن ها را بدانید

بدون شک سابقه بسیاری از گیمر ها از شمایی که به تازگی وارد این بازی شده اید، بیشتر است به همین دلیل از عبارات و اصطلاحاتی استفاده می کنند که معنا و مفهوم آن می تواند برای شما کمی سخت باشد. از این رو در این قسمت می خواهیم به معرفی و بررسی این اصطلاحات بپردازیم تا با بررسی آن ها بتوانید تجربه بهتری از این بازی دریافت کنید.

ممکن است شما  اصطلاحاتی همچون OP یا Boon Bam را شنیده باشید اما درک درستی از آن نداشته باشید و ندانید که مخاطب شما در بازی چرا از کلماتی مانند OP یا Boon Bam استفاده می کند! در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری در خصوص این کلمات به دست آورید.

آشنایی با بازی پابجی موبایل
آشنایی با بازی پابجی موبایل

1. آشنایی با کلمه AFK یا Away From Keyboard در بازی پابجی

یکی از اصطلاحات رایج در بازی پابجی استفاده از کلمه AFK است که مخفف عبارت Away From Keyboard می باشد. این اصطلاح به این معنا است که شمایی که در یک تیم قرار دارید به هم تیمی های خود بگویید که مشغول کار دیگری هستید و بازی نمی کنید.

2. آشنایی با کلمه Noob در بازی پابجی

از دیگر اصطلاحاتی که عموما در اکثر بازی ها و به خصوص بازی پابجی از آن استفاده می شود، واژه Noob است. Noob به این معنا است که شما در بازی اصلا خوب بازی نمی کنید.

3. آشنایی با اصطلاح FPP یا TPP در بازی پابجی

استفاده از اصطلاحاتی همچون FPP یا TPP به سایر دوستان خود این پیام را می رساند که شما در حال حاضر در حالت های اول شخص و یا سوم شخص بازی می کنید.

4. آشنایی با اصطلاح IGN

IGN که مخفف عبارت in game name است، نشان دهنده این موضوع می باشد که نام اکانت شما در بازی پابجی چیست؟

5. آشنایی با اصطلاح BRB

از دیگر اصطلاحات موجود در بازی پابجی موبایل، استفاده از اصطلاح Be Right Back است. این کلمه این معنا را به سایر دوستان شما می رساند که بازیکن برای چند لحظه نمی تواند کاراکتر خود را مدیریت کند.

6. آشنایی با اصطلاح WP در بازی پابجی

یکی از بهترین اصطلاحاتی که گیمر ها با آن رو به رو می شوند، اصطلاح WP است. توسط این اصطلاح شما می توانید به بازیکن مقابل خود بگویید که این حرکت شما عالی بود و به نوعی آن را تحسین کنید.

آشنایی با بازی پابجی موبایل
آشنایی با بازی پابجی موبایل

یوسی در بازی پابجی چیست؟

پس از یادگیری اصطلاحات موجود در بازی به مفهوم یوسی می رسیم! یوسی نوعی ارز رایج در بازی پابجی است که به واسطه آن می توانید به سلاح های جدید و به روزی دسترسی داشته باشید و یا سلاح های قدیمی خود را آپدیت کنید.

در واقع یوسی این امکان را به شرکت کننده ها می دهد تا بتوانند پیشرفت قابل توجه ای در بازی داشته باشند. از این رو شما باید بتوانید در بازی پابجی از بخش استور و یا فروشگاه آن اقدام به تهیه و خرید یوسی کنید اما نکته قابل توجه ای که در این بخش وجود دارد، این است که یوسی تنها با پرداخت بین المللی امکان پذیر خواهد بود که بسیاری از کاربران این بازی نمی توانند از روش های موجود در بخش استور بازی، یوسی مدنظر خود را تهیه کنند.

از این رو باید از شرکت های واسطه استفاده کنید تا بتوانند یوسی موردنیاز برای شما را تهیه کرده و به اکانت شما وارد شوند. یکی از شرکت های معتبری که در این زمینه سال ها فعالیت می کند، برند آسان جم است که با جستجوی آن در گوگل می توانید به این سایت دسترسی داشته باشید.

شما می توانید در قسمت قیمت خرید UC بازی پابجی لیستی از متنوع ترین تعداد یوسی ها را مشاهده کنید و هر مقدار یوسی ای که مدنظر شما است را خریداری کنید تا بتوانید در این بازی پیشرفت قابل توجه ای داشته باشید.

شیوه کار نیز بسیار ساده و راحت می باشد، برای این کار بهتر است به قسمت فوق مراجعه کرده و از میان تمامی لیست یوسی ها، یوسی موردنظر خود را انتخاب کنید! سپس وارد صفحه دیگری می شوید که در آن باید مشخصات اکانت خود را وارد کنید و سپس با پرداخت به صورت اینترنتی می توانید از خدمات ارزنده سایت آسان جم استفاده کنید.

همچنین اگر سوالی در این خصوص داشتید می توانید از بخش پشتیبانی 24 ساعته آسان جم استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن، جوابی درست به سوال خود بدهید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر