;
coinex

مجله مقداد آی تی خاستگاه جدیدترین اخبار فناوری

مجله مقداد آی تی ؛ در این روزها با توجه به حجم گسترده اخبار و حواشی در بازار محصولات دیجیتال و فناوری، دسترسی به منبعی معتبر که تمامی اخبار را به صورت تخصصی و کامل در اختیار مخاطبان قرار دهد، موضوعی مهم برای علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان تکنولوژی و آی تی است.

فروشگاه مقداد آی تی با تاسیس مجله تخصصی خود، منبعی معتبر را برای مخاطبان این حوزه ایجاد کرده است که در آن علاوه بر پوشش تمامی اخبار و حواشی فناوری، مطالب نقد و بررسی، مقایسه محصولات، معرفی برترین‌های بازار، مطالب آموزشی و بسیاری مطالب تخصصی دیگر که به زبانی آشنا برای تمامی افراد تهیه شده است. با دنبال کردن مگ مقداد آی تی زودتر از همه افراد در جریان آخرین اخبار فناوری قرار گرفته و همچنین بیشتر از قبل با ابعاد مختلف این جهان بی حد و مرز آشنا شوید.

فناوری را در مگ مقداد آی تی لمس کنید!

دنیای فناوری و تکنولوژی در سال‌های اخیر فراتر از گذشته شده و تقریبا تمامی زندگی افراد در بر گرفته است. نفوذ فناوری به زندگی امروزه، نقش آن را پررنگ‌تر کرده و بدین جهت بررسی ابعاد مختلف آن به شیوه زندگی کمک خواهد کرد.

کارشناسان مقداد آی تی نیز با توجه به مسائل روز و مهم دنیای تکنولوژی اخبار و موضوعات مهم درباره راه‌حل‌های استفاده بهتر از انواع گجت‌ها و برنامه‌ها، فناوری ساخت تولیدات جدید شرکت‌های مختلف جهانی، بررسی محصولات پرفروش و پر استفاده دیجیتال، مقایسه انواع کالا دیجیتال با یکدیگر و بسیاری دیگر از موضوعات جالب توجه برای کاربران محصولات دیجیتال را تهیه کرده‌اند و به صورت بخش‌های منظم و در دسترس در سایت خبرنامه مقداد آی تی قرار داده‌اند.

مقداد آی تی تلاش کرده است فناوری را از حالت پیچیده خود دور کرده و با ارایه مطالب و محتواهایی مفید و کارآمد آن را به شکلی ساده به تمامی مخاطبان معرفی کند..

عرضه تخصصی تمامی کالاهای دیجیتال در ویدئو بلاگ

یکی از اهداف مهم مجله مقداد آی تی بررسی تخصصی تمامی کالاهای دیجیتال و ارایه نقد درباره عملکرد دستگاه در قالب متن و ویدیو بلاگ است. کارشناسان مقداد آی تی تمامی محصولات دیجیتال اعم از گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، انواع لوازم جانبی موبایل، تبلت، قطعات و لوازمات جانبی کامپیوتر و سایر گجت‌ها و دستگاه‌ها را به صورت تخصصی بررسی کرده و در قالب ویدیو به مخاطبان مجله عرضه می‌کند.

در مطالب ویدئو بلاگ صفر تا صد یک دستگاه، از زمان باز کردن جعبه تا بررسی کوچک‌ترین امکانات آن توسط کارشناس حرفه‌ای سنجیده شده و در طی آن اطلاعاتی واقعی به دست کاربر خواهد رسید. ویدیو بلاگ‌ها به صورت تصویری و واقعی‌تر خصوصیات و کارایی‌های هر کالا دیجیتال را به نمایش درآورده و مخاطب نیز بیشتر و راحت‌تر با کالا و مشخصات آن آشنا می‌شود.

مقداد آی تی با معرفی انواع دوربین عکاسی حرفه‌ای در ویدیو بلاگ، نیاز مخاطبان عکاسی و کسانی که قصد خرید دوربین عکاسی دارند را به مشخصات و اطلاعات دوربین‌های مختلف از تمامی برندها برطرف کرده و منبعی موثق برای عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی است.

مجله مقداد آی تی
مجله مقداد آی تی

معرفی و بررسی برترین مدل‌های دوربین عکاسی حرفه‌ای

مجله مقداد آی تی منبعی معتبر برای تمامی علاقه‌مندان به عکاسی است؛ در این مجله تمامی دوربین‌های حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای عکاسی با بیان جزییات کارکرد بخش‌های مختلف آن‌ها بررسی شده و در موارد دوربین‌هایی با کارایی مشابه و رقیب، با یکدیگر از لحاظ مشخصات مختلف مقایسه خواهند شد.

خرید دوربین و انتخاب مدل مناسب چه برای شروع کار و چه برای ادامه مسیر حرفه‌ای عکاسی، کاری دشوار است و نیاز به راهنمایی دارد؛ فروشگاه مقداد آی تی با استفاده از تجربه خود در امر فروش انواع دوربین عکاسی در تمامی برندها، در راستا معرفی مشخصات و کاربری‌های برترین و پرفروش‌ترین دوربین‌های عکاسی از معتبرترین برند‌های جهانی، مطالبی مفید را در مجله خود منتشر کرده تا راهنمایی کارآمد در مسیر خرید دوربین عکاسی مناسب باشد. همچنین فروشگاه مقداد آی تی در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها قیمت دوربین عکاسی را بسیار مناسب‌تر از قیمت کلی بازار عرضه کرده است.

مقایسه کارایی انواع لنز دوربین در مجله مقداد آی تی

لنز دوربین اصلی‌ترین بخش آن پس از بدنه دستگاه است. لنز نقش اصلی در ثبت عکس ایفا کرده و بدون آن دوربین عملا کارایی خاصی ندارد. از این رو خرید و انتخاب لنز مناسب با توجه به نیاز‌های عکاسی و بدنه دوربین موضوعی مهم است.

مقداد آی تی در این‌جا نیز به کمک علاقه‌مندان به عکاسی آمده و در بخش بررسی کالاهای دیجیتال مباحث بسیاری را به معرفی و مقایسه انواع لنز دوربین و سایر لوازمات جانبی دوربین عکاسی پرداخته است. به طور کل 5 مدل لنز دوربین برای عکاسی حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ لنز واید و یا گسترده، لنز تله، لنز نرمال، لنز زوم و لنز‌های خاص.

بررسی و در ادامه مقایسه انواع برندهای تولیدکننده این 5 نوع لنز به عکاسان آماتور و حرفه‌ای در خرید این بخش حیاتی دوربین عکاسی کمک کرده و مقداد آی تی نیز با مطالب مفید خود خرید آن را آسان‌تر کرده است. همچنین مقداد آی تی با ارایه مطالبی آموزشی برای عکاسان آماتور، خبرنامه خود را تبدیل به منبعی کامل برای دریافت اطلاعات و آموزش عکاسی برای عکاسان نیمه حرفه‌ای و تازه‌کار کرده است.

خرید تمامی لوازم جانبی دوربین عکاسی با مقداد آی تی

انتخاب و خرید لوازم جانبی مناسب برای دوربین عکاسی نیز جزو شروط مهم برای کارکرد بهتر دوربین استو لوازم جانبی دوربین عکاسی شامل، کارت حافظه، انواع فیلتر عکاسی، سه پایه و یا نگهدارنده دوربین، باطری و شارژر، کیف دوربین و برای عکاسان حرفه‌ای نیز پرینتر و یا چاپگر تخصصی عکس است.

اهمیت خرید لوازم جانبی و انتخاب نوع آن به کارایی محصول باز می‌گردد؛ به طور مثال اگر کارت حجم حافظه دوربین بر اساس نیاز عکاسی انتخاب نشود و یا کیفیت آن بالا نباشد و زود از بین برود، کار عکاسی با اختلال روبرو خواهد شد.

مگ مقداد آی تی نیز با آگاهی بر این مسائل، سعی کرده است راهنمای خریدی مفید و بر اساس مولفه‌های مهم هر کالا تهیه کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین مخاطبان مجله و فروشگاه مقداد آی تی برای خرید سایر محصولات دیجیتال می‌توانند از راهنمای خریدی که برای آن‌ها در مجله قرار گرفته شده استفاده کنند تا در خرید و انتخاب تمامی کالاهای تکنولوژی موفق ظاهر شوند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر