;
coinex

شروع یک حرکت جدید در فضای پردازش ابری کشور هم‌زمان با آغاز سال 1400

هاست ایران و اَبردِراک برای ارائه زیرساخت یکپارچه ابری با یکدیگر همکاری می‌کنند. این حرکت جدید سطح جدیدی از ارائه خدمات پردازش ابری است که با همکاری دو شرکت نام آشنا و پیشتاز اَبردِراک و هاست ایران در حال شکل‌گیری است.

طی سال‌های اخیر پلتفرم‌های ابری در سراسر دنیا رشد چشمگیری داشته‌اند. در اکوسیستم کسب‌وکار داخل کشور نیازهای بومی و پاسخگو نبودن سرویس‌های خارجی منجر به ایجاد یک بستر مولد برای این سطح خدمات شده است؛ اما همواره این معمای غامض در نحوه سرویس‌دهی مطرح بوده که کاربران چگونه از فضای میزبانی قبلی خود بدون هیچ پیچیدگی برای استفاده کامل از مزایای سرویس‌های ابری و CDN استفاده نمایند.

شروع یک حرکت جدید در فضای پردازش ابری کشور هم‌زمان با آغاز سال 1400

در اکثر سناریو‌ها کاربران مجبور به ایجاد هماهنگی بین سرویس‌های از سرویس‌دهندگان متفاوت هستند و در روند پشتیبانی گاهی با چندین درگاه‌ها متفاوت مواجه می‌شوند.

اَبردِراک و هاست ایران با ایجاد یکپارچگی صد در صد بین سرویس‌های خود و ارائه تجربه کاربری یکدست و تسهیل روند پشتیبانی برای اولین بار در سطح کشور شروع به همکاری برای ارائه هرچه سریع‌تر این طیف از خدمات نموده‌اند.

جذابیت این مدل همکاری از چه منظر است؟

برای اولین بار در فضای کسب‌وکار شرکت‌های میزبانی و زیرساخت ابری دو شرکت جدا از فضای رقابتی مشترک خود با ادغام توانایی‌های خود از طریق امکان فراهم آوردن راهکار برای کاربران و دلپذیر نمودن تجربه کاربری اقدام به ارائه خدمات می‌نمایند.

همکاری شرکت‌ها و استارتاپ‌های حوزه فناوری در ایران، معمولاً به صورت ادغام و به منظور حذف رقیب و نه ایجاد ارزش‌افزوده برای کاربران صورت گرفته است. ایجاد چنین همکاری‌هایی ادغام زنجیره ارزش سرویس، پیچیدگی فنی و همسو شدن استراتژی دو شرکت را به دنبال دارد. بی‌شک وجود چنین چالش‌هایی است که فضای اکوسیستم استارتاپی و کسب‌وکارهای آنلاین را کمتر به سوی مشارکت در- ایجاد ارزش‌های یکپارچه سوق داده است.

برنامه آینده این حرکت چیست؟

شرکت ‌هاست ایران و اَبر دِراک با چشم‌اندازی مشترک در جهت ارائه بهترین تجربه کاربری در کنار هم قرارگرفته‌اند. نیروی محرک هاست ایران و اَبردِراک در این حرکت، ایجاد ارزش‌افزوده، تقویت زیرساخت برای کسب‌وکارهای آنلاین و ارتقاء سطح خدمات ابری در ایران است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر