;
coinex

اپلیکیشن آی تست (iTest) سامسونگ چیست؟

سامسونگ اخیرا اپلیکیشن آی تست را معرفی کرده که با استفاده از آن، استفاده از رابط کاربری گوشی های گلکسی روی آیفون امکان پذیر می شود.

شرکت کره ای با هدف جلب نظر کاربران آیفون و تحریک آن ها به استفاده از گوشی های سری گلکسی، اخیرا وب سایت جدیدی تحت عنوان آی تست راه اندازی کرده که به کاربران اجازه می دهد از طریق اپلیکیشن تحت وب، تجربه اندروید و رابط کاربری سامسونگ را داشته باشند.

به هنگام ورود به وب سایت iTest سامسونگ؛ از شما خواسته می شود که وب اپلیکیشن را به صفحه هوم خود اضافه کنید. پس از انجام این کار می توانید آی تست را چون هر اپلیکیشن دیگری در آیفون اجرا کنید. اما آی تست سامسونگ چیست و چگونه کار می کند؟

اپلیکیشن آی تست (iTest) سامسونگ چیست؟

با استفاده از این قابلیت در محصول ساخت اپل شما می تواند در فضایی اندرویدی مشغول کار شده و رابط کاربری سامسونگ را تجربه کنید. این شرکت در توضیحاتی از این قابلیت آورده:

قرار است بدون عوض کردن گوشی، اندکی از مزه‌ی سامسونگ را بچشید. نمی ‌توانیم تمام کارکردها را جایگزین کنیم؛ اما باید هرچه‌ سریع ‌تر ببینید که رفتن به طرف مقابل هیچ نکته ترسناکی ندارد.

اپلیکیشن آی تست (iTest) سامسونگ چیست؟
آی تست سامسونگ چیست

برخی کارشناسان از ارائه این قابلیت توسط سامسونگ استقبال کرده و آن را با جزئیات دقیق و بسیار خوب و کارآ ذکر کرده اند. امکان انجام برخی کارها در آی تست نظیر جستجو در گلکسی استور، تغییر تم و ورود به اپلیکیشن دوربین سامسونگ وجود دارد.

وقتی در آیفون وارد آی تست سامسونگ شوید، نوتیفیکیشن های متنی شبیه سازی شده و متنوع و تماس های تلفنی نیز دریافت می کنید تا بفهمید چه چیزهایی در آیفون تغییر کرده اند.

به طور کلی کار با آی تست برای کاربران ایفون که تجربه گوشی اندرویدی را نداشته باشند، بسیار جالب خواهد بود. در حال حاضر سامسونگ تنها در نیوزیلند برای وب اپلیکیشن آی تست تبلیغات انجام داده است، اما این سرویس به طور جهانی در دسترس همه خواهد بود. در ادامه این جستار قصد داریم شما را با چیستی آی تست و هدف آن آشنا کنیم. با ما ای تست سامسونگ چیست همراه باشید.

اپلیکیشن آی تست سامسونگ چیست ؟

اپلیکیشن آی تست (iTest) سامسونگ چیست؟
اپلیکیشن آی تست (iTest) سامسونگ چیست؟

بهترین شبیه سازهای اندروید حالا مدت هاست که به پلتفرم هایی چون ویندوز راه باز کرده اند و برای اجرای انواع اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی در فضای ویندوزی به کار می روند. آی تست سامسونگ نیز تقریبا چیزی شبیه به شبیه سازهای فضای اندروید است که حالا راه خود را به دنیای اختصاصی کوپرتینویی ها باز کرده است و می خواهد قاب طرفداران اپل را بدزد!

ماجرا از این قرار است که به لطف سیاست هایی که اپل طی سالیان اخیر در نظر داشته است، بازار میان رده ها و بالا رده های 5.4 تا 6.7 اینچی، حالا رقیب سختی به نام اپل را در خود میبیند، بازاری که زمانی سامسونگ روی آن به عنوان حیاط خلوت خود حساب باز کرده بود.

حالا این بازار پرسود رقبای سرسختی دارد و احتمالا اپل سخت تری آن هاست. سامسونگ اما در کنار تلاش های هر ساله در ارائه بهترین گوشی های 2021 که امسال با عرضه جدیدترین نسل سری اس شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا همراه بود، به راهکارهای دیگری برای جلب نظر خریداران و البته طرفداران آیفون می اندیشد. تجلی عینی افکار و اندیشه های کره ای ها، در اپلیکیشن آی تست بروز کرده است که حالا برای iOS ارائه شده است. اما آی تست سامسونگ چیست ؟

کار با اندروید در آیفون!

سامسونگ اخیرا وب سایتی با نام آی تست را ایجاد کرده است که با استفاده از آن می خواهد ایده جدید خود را جامه عمل بپوشد. شما با کلیک روی وب سایت آی تست به صفحه اصلی آن منتقل خواهید شد.

در صورتی که کاربر iOS باشید با ورود به این صفحه که مشابه شکل زیر است، از شما درخواست می شود کیو آر کد (QR) موجود در صفحه را اسکن کنید. پس از اسکن آن، یک میانبر در صفحه اصلی آیفون شما ظاهر خواهد شد که دقیقا مانند یک اپلیکیشن عادی به چشم خواهد خورد.

اپلیکیشن آی تست (iTest) سامسونگ چیست؟
استفاده از اندروید در آیفون با اپلیکیشن آی تست سامسونگ

اما اپلیکیشن آی تست سامسونگ چیست و چه می کند؟ خب شما با باز کردن این وب اپلیکیشن، می توانید از رابط کاربری One UI سامسونگ و فضای پلتفرم اندروید در آیفون خود استفاده کنید.

نکته جالب اینکه فروشگاه سامسونگ که از طریق شبیه ساز مورد بحث در دسترس شما خواهد بود، در صفحه اصلی خود بنری از بازی فورتنایت به نمایش گذاشته است. بازی که اپل از مدتها پیش به علت دعوای حقوقی با اپیک گیمز، آن را از فروشگاه خود یعنی اپ استور حذف کرده است. در حقیقت  شاید این هم ترفندی باشد برای یادآوری این موضوع به گیمرهای آیفون دار که با چه محدودیت هایی مواجه هستند!

در قسمت دیگر این شبیه می توان به اپلیکیشن گلکسی ویریبلز سری نگاهی داشت و اطلاعاتی درباره گلکسی بادز پرو به عنوان یکی از بهترین هدفون های 2021 یا گلکسی واچ 3 به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2021 کسب کرد.

هدف سامسونگ از ارائه آی تست چیست ؟

اپلیکیشن آی تست (iTest) سامسونگ چیست؟
استفاده از اندروید در آیفون

معمولا همه ما به هرچیزی که عادت کنیم، به سختی آن را کنار میگذاریم. در دنیای تکنولوژی نیز وضع به همین منوال است و وقتی به استفاده از آیفون عادت داشته باشیم، به سختی به استفاده از پلتفرم ها و برندهای دیگر متمایل می شویم. خصوصا که آیفون و iOS خاص و انحصاری هستند و امکان تجربه هیچ یک جدا از هم در شرایطی متفاوت وجود ندارد.

اما هدف سامسونگ که از قضا یک هدف تجاری هم محسوب می شود، یادآوری این موضوع است که جایی برای نگرانی نیست و همواره می توان به شرایط و وضعیت متفات اندیشید و با آن آشنا شد. بر همین اساس سامسونگ با آی تست می کوشد کاربران آیفون را به استفاده از گوشی های سامسونگ و رابط کاربری اندروید تحریک کند. رابط کاربری سامسونگ در حال حاضر یکی از جالب توجه ترین ها در دنیای اندروید است و طرفداران زیادی دارد.

اگر گوشی سامسونگ خود را به اندروید 11 ارتقا دهید می توانید از جدیدترین ویژگی های رابط کاربری اختصاصی سامسونگ استفاده کنید. شاید مهمترین و جالب توجه ترین آن ها مربوط به طراحی جدید سامسونگ باشد. مثلا می توان در این طراحی، موارد بسیار شفاف تری یافت که به نظر سامسونگ، سادگی و ظرافت بیشتری به همراه دارد.

اپلیکیشن آی تست (iTest) سامسونگ چیست؟
استفاده از اندروید در آیفون

اندروید 11 در ترکیب با One UI3 قابلیت هایی را به دستگاه های سامسونگ اضافه می کند. در این مورد می توان به ویجت های جدید صفحه قفل، ترکیب پس زمینه با اپلیکیشن های تماس ویدیویی، گزینه های شخصی سازی برای صفحه تماس، پردازش های پس زمینه بهتر در مورد دوربین و موارد بسیار دیگری اشاره کرد.

به علاوه در حال حاضر سامسونگ فری نیز در صفحه اصلی در دسترس شما خواهد بود که عامل فراهم شدن استورهای بیشتر می شود. برنامه های تلویزیونی رایگان و موارد دیگر، همگی با بروزرسانی های جدید رابط کاربری در دسترس خواهد بود. البته می توانید به سادگی آن را با گوگل دیسکاور جانشین کنید.

فراتر از اینها اگر دستگاه های سامسونگی بیشتری داشته باشید، می توانید از ویژگی هایی بهتری بهره مند شوید. تبلت های سامسونگ حالا می توانند به عنوان یک نمایشگر ثانویه برای دستگاه های سامسونگی دیگر یا ویندوز 10 عمل کنند. گوگل اخیرا در همایش توسعه دهندگان اندروید گفته که قصد دارد اندروید را بیش از گذشته قابل درک، کارآمد و ایمن کند.

در حال حاضر بسیاری از تغییرات نسخه جدید برای کاربران ملموس است و حالا انتظار می رود اندروید 12 در سال جاری با تغییرات جالب توجهی عرضه شود. علی ایحال باید منتظر آینده بود و دید آیا سامسونگ می تواند نظر مثبت طرفداران آیفون را با یک شبیه ساز جلب کند؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اپلیکیشن آی تست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر