;
coinex

چه مشاغلی به ICDL نیاز دارند؟

چه مشاغلی به ICDL نیاز دارند؟ حتما بارها شنیده اید که جوانان به پدر و مادر خود یا افرادی که در نسل های قبل از خود هستند، می گویند که: «نسل شما دانشی در زمینه های امروز ندارد.» در ادامه با تکراتو همراه باشید.

همچنین می بینید که در حال حاضر، کودکانی که حتی سن بسیار کمی دارند، از گوشی تلفن همراه یا تبلت و لپ تاپ استفاده می کنند. به این ترتیب چندین سال آینده هم، مطمئنا آن ها دانش بیشتری نسبت به شما دارند و دانش تان را در دوره خود قبول ندارند.

این مسائل، عقب افتادن از علوم روز دنیا را به خصوص در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات به تصویر می کشد. هر نسل از افراد، نسل های پیشین خود را به لحاظ دانشی زیر سوال می برد و عده انگشت شماری هستند که با تغییرات و به روز رسانی ها همراه می شوند. از قضا همین عده اندک، کسانی هستند که نسبت به سایرین موفق تر و موثر تر واقع می شوند و در جامعه مفید بودن شان را حفظ می کنند.

چه مشاغلی به ICDL نیاز دارند؟

به عنوان مثال، در گذشته تلویزیون نبود؛ بعد ها که آمد، چند دکمه روی خود داشت که برخی از آن ها گردشی بودند و با چرخاندن شان می توانستید کانال ها را عوض کنید و یا صدای تلویزیون را کم و زیاد کنید. اما اگر یک فرد پیر، مربوط به آن نسل از تلویزیون ها را پیدا کنید و یک کنترل از تلویزیون های نسل حاضر را به او بدهید. آن فرد شوکه خواهد شد. چرا که یک کنترل با بیش از 30 دکمه در اختیار دارد که هر کدام کار بخصوصی را انجام می دهند.

البته این یک مثال ساده بود از اینکه به شما بگوییم همراه نشدن با علوم روز، شما را به فردی راکد و از دور خارج شده، تبدیل می کند و باعث می شود از پس اغلب کارها بر نیایید. بنابراین خوب است که در شروع کار، مبانی و پایه تکنولوژی و فناوری های موجود را یاد بگیرید و رفته رفته دانش تان را در تمامی جنبه ها به روز رسانی کنید.

در این مقاله قصد داریم با شما از ICDL صحبت کنیم. مجموعه ای از 7 مهارت کلیدی و مهم رایانه ای که باعث بهبود کسب و کارهای گوناگون در هر زمینه ای شده است. همچنین می خواهیم به شما نشان دهیم که چه مشاغلی به ICDL نیاز دارند. پس در ادامه همراه ما بمانید…

چه مشاغلی به ICDL نیاز دارند؟
چه مشاغلی به ICDL نیاز دارند؟

هر کجا را که نگاه کنید، نیاز به ICDL را احساس می کنید

ICDL مهارت های کاربردی کامپیوتر و اینترنت را در قالب 7 دانش مختلف از جمله کار با نرم افزارهای word، excel، access، power point و  مفاهیم Internet و IT شامل می شود.

با این اوصاف همه شرکت ها و کسب و کارها نیاز شدید به ICDL دارند. شاید فکر کنید که جمله اغراق آمیز است؛ ولی واقعیت دارد.

حتی اگر سبزی فروشی محله تان را هم در نظر بگیرید، یک نرم افزار حسابداری دارد که با اتصال به اینترنت و برنامه ای که برای صدور فاکتور با کمک فناوری اطلاعات ایجاد کرده، کارهایش را پیش می برد و خروجی حساب هایش را در قالب اکسل تهیه می کند.

پس می بینید که این روزها هر طرف را که نگاه کنید، تاثیرات ICDL به وضوح مشهود است. شما به عنوان کسی که جویای کار هستید، باید این مهارت پایه ای و کاربردی را بدانید و بر آن مسلط باشید.

مطمئنا کارفرمایانی که در فکر جذب نیرو هستند، کسانی را انتخاب می کنند که دوره ICDL را گذرانده باشند و با این مهارت های ضروری آشنایی کافی داشته باشند.

چگونه دوره ICDL را به بهترین نحو یاد بگیریم و مدرک معتبری از آن کسب کنیم؟

اگر ICDL را نصفه و نیمه بدانید موفقیت شما در همه مراحل کاری و زندگی تان هم نصفه و نیمه خواهد بود. همچنین خوب است که برای پذیرش بهتر در مصاحبه استخدامی، گواهینامه ICDL را در دست داشته باشید تا بتوانید رزومه قدرتمندی را از خود ارائه دهید.

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان یکی از موسسات معتبر در سطح کشور است که با بیش از یک دهه سابقه درخشان در ارائه دوره های آموزشی، به برگزاری این دوره مهم و پرکاربرد نیز پرداخته است.

شما می توانید در این موسسه از آموزش اساتید برجسته و حرفه ای برخوردار شوید و خیلی سریع در یک بازه زمانی کوتاه، در کلاس ICDL شرکت کنید و مدرک خود را بگیرید. خبر خوب این است که تمامی مدارک صادر شده از سوی موسسه فن پردازان دارای تائیدیه از وزارت علوم هستند و شما می توانید درس اول همه دوره های این مرکز آموزشی را به صورت رایگان دریافت کنید.

در نهایت باید بگوییم که در دنیای مدرن امروز که انجام ساده ترین و پیش پا افتاده ترین امور نیازمند آشنایی با ابزارهای مدرن و کامپیوتری است می توان ادعا کرد که عدم آشنایی با اصول و مبانی پایه کامپیوتر برابر با بی سوادی، کم سوادی و نا توانی افراد محسوب می شود. لذا، شرکت در دوره های ویژه مانند آی سی دی ال می تواند تاثیر زیادی بر کارایی افراد چه در زندگی شخصی و چه در کار بگذارد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر