;
coinex

بسته های هدیه ایرانسل ماه رمضان 1400 ؛ کد بسته های مکالمه و اینترنت

به روال سال های گذشته، اپراتورهای کشور برای ماه رمضان هدایایی در نظر دارند. حالا بسته های هدیه ایرانسل ماه رمضان 1400 مشخص شده است.

ایرانسل به روال سالیان اخیر و مانند سایر همرده ها و رقبای خود، به مناسب ایام ماه مهمانی خدا، هدایایی برای کاربرانش درنظر گرفته که جزئیات آن توسط روابط عمومی ایرانسل اعلام شده است.

اپراتورهای کشور همواره در مناسبت های خاص هدایایی در نظر میگیرند که شامل اینترنت رایگان هدیه و سایر تسهیلات مرتبط با آن است. ماه مبارک رمضان نیز مانند نوروز یا ایام الله دهه فجر از جمله مناسب های مذهبی مهمی است که توسط عموم مردم ایران پاس داشته می شود.

بر همین اساس هر سه اپراتور اصلی کشور یعنی همراه اول، رایتل و ایرانسل هدایای ویژه و طرح های تخفیف خاصی برای ایام یکماهه رمضان در نظر میگیرند که هرساله کمی پیش از آغاز رمضان، اطلاعات مربوط به آن در دسترس عموم افراد قرار میگیرد. حالا بسته های هدیه ایرانسل ماه رمضان 1400 مشخص شده و در این گزارش به اطلاعات و جزئیات آن خواهیم پرداخت. در بسته های هدیه ایرانسل ماه رمضان 1400 با ما باشید.

بسته های هدیه ایرانسل ماه رمضان 1400

کد بسته های مکالمه و اینترنت

در ماه رمضان سال 1400، مصادف با سال 1442 هجری قمری، تمام مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور می توانند از پیشنهادهای ویژه ایرانسل نظیر «هر چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، چهل دقیقه رایگان»، «بسته هدیه مکالمه سحرگاهی» و «بسته هدیه دو گیگابایت اینترنت داخلی ویژه شب های قدر» بهره مند شوند. علاوه بر این ایرانسل برنامه های ویژه ای برای بهره مندی عموم مردم و مشترکان از محتوای اپلیکیشن اختصاصی لنز دارد و در ایام ماه مبارک میتوان با اشتراک رایگان به تماشای محتوای لنز نشست.

بسته های هدیه ایرانسل ماه رمضان 1400 ؛ کد بسته های مکالمه و اینترنت
اینترنت هدیه ایرانسل رمضان 1400

بر این اساس هدایای ماه رمضان 1400 ایرانسل شامل طرح های مکالمه و البته بسته های هدیه ایرانسل ماه رمضان 1400 خواهد شد. در ایام ما مبارک مشترکان ایرانسل در ازای هر 4 دقیقه مکالمه درون شبکه، میتوانند تا چهل دقیقه بعد از آن را رایگان گفتگو کنند. این طرح مکالمه هدیه ایرانسل ماه رمضان 1400 با شماره گیری کد *4444*1*2# یا با استفاده از اپلیکیشن لنز قابل فعال سازی است. پس با فعال سازی این طرح به ازای هر 4 دقیقه مکالمه درون شبکه، میتوانید تا 40 دقیقه بعد نیز به طور رایگان به مکالمه ادامه دهید.

به علاوه ایرانسل از زمان خاص سحرگاه غافل نیست و علاوه بر تماشای برنامه های رمضان 1400 می توانید از هدیه ایرانسل برای سحرگاه که ویژه ساعات 4 الی 6 صبح است استفاده کنید. در این بازه زمانی تمام بسته های مکالمه ساعتی ایرانسل برای مشترکین دائمی و اعتباری رایگان خواهد بود. این بسته ها به مکالمه درون شبکه اختصاص دارد و با شماره گیری کد *4444*1*1# و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من قابل فعال سازی است.

اما برسیم به مبحث جذاب اینترنت هدیه ایرانسل رمضان 1400 ، ایرانسل در مورد ماه رمضان پیش رو برای همه مشترکین دائمی و اعتباری و در بازه زمانی 11 تا 15 اردیبهشت ماه مصادف با شب های قدر، اینترنت رایگان در نظر گرفته است. این بسته 2 گیگابایتی با شماره گیری کد *5# یا با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من قابل دریافت است. اعتبار این بسته تا پایان روز فعالسازی آن است و هر کاربر یکبار امکان دریافت آن را دارد.

به علاوه همزمان با آغاز رمضان 1400، اپلیکیشن اختصاصی لنز ایرانسل برای کاربران و مخاطبان خود، برنامه های ویژه ای دارد و ایرانسل برای استفاده از این محتوا در ایام ماه مبارک طرح خاصی دارد و آن استفاده از محتوا به صورت رایگان است.

این برنامه های مناسبتی شامل برنامه های مذهبی، آموزشی ، مداحی و موارد دیگری است که از شبکه لنز و ماه پخش می شود. به علاوه فیلم و سریال های جدید و ویژه رمضان 1400 نظیر سریال های ماه رمضان 1400  نیز از شبکه لنز فیلم پخش می شود.

بسته های هدیه ایرانسل ماه رمضان 1400 ؛ کد بسته های مکالمه و اینترنت
اینترنت هدیه ایرانسل رمضان 1400

همکاری با مجموعه هیئت آنلاین برای پخش ویژه برنامه های مناسبتی این مجموعه مانند سخنرانی، مداحی و سایر برنامه های مذهبی در قالب شبکه اختصاصی و پخش مجموعه ویژه مناسبتی شامل نواهای مذهبی، مداحی و کتاب های صوتی مرتبط با رمضان برای علاقه مندان ارائه خواهد شد.

همچنین می توانید برنامه محوطه جریمه با موضوع فوتبال و حواشی مربوط به آن را که از شبکه لنز اسپورت برای علاقه مندان پخش می شود مشاهده کنید. لنز ایرانسل همچنین برنامه های طنز و سرگرمی ویژه ای برای ماه مبارک رمضان و نیز یک شگفتانه برای عید سعید فطر در نظر دارد که جزئیات آن هنوز اعلام نشده است. ایرانسل حالا برنامه خود برای اینترنت رایگان رمضان 1400 را اعلام کرد و باید منتظر سایر اپراتورها باشیم تا ببینیم چه برنامه هایی برای رمضان پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینترنت هدیه ایرانسل رمضان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    پایین دومین عکس از بالا بجایه ایرانسل نوشتید ایرانل

    پاسخ

    ممنون از تذکرتون، اصلاح شد!

    پاسخ