;
coinex

اینترنت رایگان رمضان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ماه رمضان

اینترنت رایگان در هر موعد و به هر مناسبتی که باشد جذاب است. حالا و در گفتار پیش رو به اینترنت رایگان رمضان 1400 خواهیم پرداخت. با ما باشید.

اپراتورهای کشور معمولا در مواقع خاص و در مناسبت های ویژه معمولا هدایایی هرچند محدود و به شرط و شروط برای کاربران خود در نظر میگیرند. این هدایا در جذاب ترین حالت ممکن عبارتند از بسته های اینترنت یا مکالمه رایگان و در بعضی مواقع نیز عبارتند از برخی طرح های تخفیف مناسب در این ایام خاص.

به مانند سایر مناسبت های مذهبی و جشن های ملی، ماه مبارک رمضان از جمله ایام مهم در تقویم مذهبی کشور است که معمولا فارغ از برنامه های خاص سایر نهادهای دولتی، هدایایی از سوی اپراتورها نیز در آن به مردم ارائه می شود. گفتار پیش رو به بررسی و ارائه کد بسته اینترنتی رایگان رمضان 1400 در اپراتورهای مختلف خواهیم پرداخت. با ما باشید.

اینترنت رایگان رمضان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ماه رمضان

همانطور که گفتیم ماه مبارک رمضان یک مناسبت خاص و البته طولانی مذهبی است که همواره در جهان اسلام پاس داشته می شود. به عنوان یک مناسبت خاص مذهبی در این ایام همانطور که سیمای ملی با سریال های ماه رمضان 1400 به استقبال مخاطبین خواهد رفت، اپراتورها نیز در این ایام مبارک، هدایایی برای کاربران در نظر میگیرند.

اینترنت رایگان رمضان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ماه رمضان
اینترنت رایگان ماه رمضان 1400

در حال حاضر و با شیوع پاندمی کرونا و خانه نشینی عموم افراد، ارتباطات آنلاین و حتی کسب و کارهای مجازی رونقی دوچندان و اهمیتی چندباره یافته اند و بر همین اساس اینترنت همواره یک نیاز اساسی برای هر فردی است.

در این میان اما با افزایش هزینه ها و قیمت اینترنت و از سوی دیگر تنوع جذاب ابزارهای آنلاین، افراد با مشکل مدیریت هزینه ها از یک سو و استفاده از ابزارهای آنلاین برای به روز بودن از سوی دیگر مواجه هستند. در این ایام هدایای مناسبتی اپراتورها مانند اینترنت رایگان نوروز 1400 و یا شیوه های به استفاده از اینترنت رایگان واقعی، از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند.

البته که این هدایای مناسبتی اپراتورها همواره روی به کاستی دارند و آنقدر کم میزان و با شرایط ویژه شده اند که برداشتن واژ هدیه از عبارت آنها چیزی از توصیفشان نمی کاهد، ولی در هر حال افراد همواره به آنها اهمیت ویژه ای می دهند و استفاده از آنها دارای ارج و اعتبار است. بر همین اساس در این گفتار قصد داریم تا به معرفی طرح های اینترنت رایگان رمضان 1400 و ارائه کد بسته اینترنتی رایگان رمضان 1400 بپردازیم. ما را تا پایان همراهی کنید.

اینترنت رایگان رمضان 1400 ؛ ایرانسل

ایرانسل به عنوان یکی از پرمخاطب ترین اپراتورهای کشور، طی سال گذشته و در ماه رمضان 99 طرح های ویژه و خدمات متنوعی را برای کاربران خود در نظر گرفته بود. از طرح هر 4 دقیقه مکالمه، چهل دقیقه رایگان ، طرح اذان تا اذان با مکالمه نامحدود و تا حدود 100 درصد تحفیف در خرید بسته های ساعتی مکالمه. به علاوه ایرانسل طرح تخفیف در بسته های ساعتی اینترنت را نیز در نظر داشت.

اینترنت رایگان رمضان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ماه رمضان
اینترنت رایگان ماه رمضان 1400

بر این اساس به نظر می رسد ایرانسل برای ماه رمضان 1400 نیز طرح های ویژه و خاصی در نظر داشته باشد. اما در حال حاضر طرح ویژه و خاصی از سوی ایرانسل برای اینترنت رایگان رمضان 1400 اعلام نشده است. لازم به ذکر است که به محض اعلام یا ارائه اینترنت رایگان رمضان 1400 از سوی ایرانسل، کد بسته اینترنتی رایگان رمضان 1400 ایرانسل در همین مطلب ارائه خواهد شد.

کد بسته اینترنتی رایگان رمضان 1400:

اما جدای از بحث بسته اینترنت رمضان 1400 ایرانسل بد نیست اشاره ای به هدایای نوروزی این اپراتور داشته باشیم. ایرانسل برای نوروز پیش رو یک بسته اینترنت یک روزه و 1 گیگابایتی در نظر گرفته است که فرصت استفاده از آن تنها 1 ساعت است. کد اینترنت رایگان نوروز 1400 برای ایرانسل با شماره گیری کد USSD یعنی #1400* برای تمام مشترکین فعال خواهد شد.

در سال گذشته و در طرح چهار دقیقه مکالمه چهل دقیقه رایگان، به ازای هر چهار دقیقه مکالمه درون شبکه برای کاربران چهل دقیقه مکالمه رایگان در نظر گرفته می شد.

اینترنت رایگان رمضان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ماه رمضان
اینترنت رایگان ماه رمضان 1400

همچنین در طرح اذان تا اذان با مکالمه نامحدود این امکان برای مشترکان ایرانسل فراهم شده بود تا هر شب از افطار تا سحر با پرداخت تنها 1000 تومان، از مکالمه نامحدود درون شبکه برخوردار شوند. این پیشنهاد به صورت روزانه در دسترس کاربران قرار میگرفت و از ساعت 8 شب تا 5 صبح قابل استفاده بود.

همچنین در طول ماه مبارک رمضان، مشترکان ایرانسل می‌توانند بر اساس مکان، زمان و الگوی مصرف خود، از بسته‌ های ساعتی مکالمه با تخفیف تا سقف 100 درصد و بسته‌ های ساعتی اینترنت با تخفیف ویژه بهره‌ مند شوند. برای استفاده از هر یک از ابزارهای مذکور مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد #4444* با مراجعه به بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من می توانستند نسبت به فعال سازی طرح ها اقدام کنند.

همچنین اپلیکیشن لنز نیز در ماه رمضان، طرح های خاصی را در نظر میگیرد. برای مثال در رمضان 99 مشترکان ایرانسل امکان استفاده از محتوای ویدیویی در سه دسته بندی هدیه رمضان، نوستالژی رمضان و لنز و لبخند را با اشتراک رایگان و اینترنت نیم بها داشتند.

اینترنت رایگان رمضان 1400 : همراه اول

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور همراه کشور، همواره در ایام و مناسبت های خاص حضور فعالی دارد و همانطور که بسته اینترنت رایگان ده فجر یا شب یلدا را ارائه می کند، به ارائه هدایا و خدمات ویژه در ایام ماه مبارک نیز نظر خاصی دارد.

اینترنت رایگان رمضان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ماه رمضان
اینترنت رایگان ماه رمضان 1400

مشترکین همراه اول پیش از استفاده از بسته اینترنت رمضان 1400 می توانند از عیدی همراه اول به مناسبت نوروز بهره مند شوند. اپراتور اول کشور در سال جدید به همه مشترکین دائمی و اعتباری خود عیدی می دهد. همه مشترکان همراه اول در طول ایام نوروز می توانند از یکی از 5 مبلغ عیدی یا اعتبار هدیه همراه اول بهره مند شوند.

این 5 مبلغ عیدی یا اعتبار هدیه عبارتند از مبالغ 10.000 ریال ، 20.000 ریال ، 50.000 ریال ، 100.000 ریال و البته 500.000 ریال که می تواند در طول ایام نوروز به صورت کاملا رندوم به مشترکان اختصاص پیدا کند.

کد دستوری عیدی همراه اول #1*1400* می باشد که با استفاده از آن می توانید نسبت به فعالسازی طرح عیدی اقدام کنید. در این حالت ثبت نام شما به صورت رایگان انجام خواهد شد. اما برسیم به بحث بسته اینترنت رمضان 1400 .

البته که هنوز اخباری مبنی بر اینترنت رایگان نوروز 1400 و یا کد بسته اینترنتی رایگان رمضان 1400 از سوی همراه اول اعلام نشده است، اما به محض ارائه این اطلاعات از سوی اپراتور اول، این گفتار به روزرسانی شده و اطلاعات جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کد بسته اینترنتی رایگان رمضان 1400:

اما شرکت ارتباطات سیار ایران در سال گذشته بسته ویژه ای را برای کاربران دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته بود که در طول ماه مبارک امکان بهره مندی از آنها را داشتند.

اینترنت رایگان رمضان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ماه رمضان
اینترنت رایگان ماه رمضان 1400

بر این اساس مشترکان همراه اول از 15 خرداد سال گذشته میتوانستند از بسته اینترنت سحر تا افطار با حجم 7 گیگابایت با قیمت 7 هزارتومان و با مدت 7 روز استفاده کنند. این بسته در باز زمانی افطار تا سحر (4 بامداد تا 8 شب) قابل استفاده بود و همچین شامل هدیه ترافیک نامحدود رایگان برای استفاده از اپلیکیشن جمع آموزش قرآن بود.

همچنین عموم مشترکان این امکان را داشتند تا با شماره گیری کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* نسبت به فعالسازی این بسته اقدام کنند و با شماره گیری #۱۰*۱۰۰* از وضعیت بسته خود استعلام بگیرند. گفتنی است امکان فعالسازی هم زمان این بسته با تمامی بسته های اینترنت وجود فعال وحود داشت.

اینترنت رایگان رمضان 1400 : رایتل

به عنوان دیگر اپراتور محبوب کشور، رایتل همواره در مناسبت های خاص هدایایی به مشترکین خود اختصاص می دهد. بر همین اساس این اپراتور همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، هدایایی را برای مشترکان سیم کارت های دائمی، اعتباری و دیتای خود ارائه می کند که شامل اینترنت رایگان رمضان 1400 و برخی هدایای دیگر می باشد.

اینترنت رایگان رمضان 1400 ؛ کد بسته های اینترنت رایگان ماه رمضان
اینترنت رایگان ماه رمضان 1400

به نقل از روابط عمومی رایتل این اپراتور به مناسبت ماه مبارک رمضان برای هریک از مشترکان خود این امکان را فراهم کرده تا در طی این ماه از مکالمه صوتی و پیامک رایگان داخل شبکه و یک گیگابایت اینترنت پرسرعت در فاصله زمانی افطار تا سحر بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام رایتل، افرادی که در ماه مبارک رمضان به جمع مشترکان این اپراتور بپیوندند، علاوه بر هدایای ویژه این ماه، از بسته‌ های آغازین سیم کارت ‌های رایتل نیز استفاده خواهند کرد.

بسته‌های آغازین برای سیم کارتهای دائمی شامل 120 دقیقه مکالمه صوتی درون و برون شبکه، 500 مگابایت اینترنت، 120 پیامک و یک سیم کارت اعتباری با 10 هزار ریال اعتبار اولیه و برای سیم کارت ‌های اعتباری 100 هزار ریال اعتبار اولیه و 500 مگابایت اینترنت رایگان و برای سیم کارت‌های دیتا، 50 مگابایت اینترنت و 50 پیامک است.

مشترکین رایتل همچنین در ایام ماه مبارک می توانند از بسته های اینترنت مقرون به صرفه و ویژه این اپراتور استفاده کنند. به نقل از روابط عمومی رایتل، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شرکت خدمات ارتباطی رایتل دو بسته اینترنت ویژه و همچنین سرویس ‌های رایگان ویژه این ماه را ارایه کرده است.

رایتل همچنین برای نوروز پیش رو نیز هدایای خاصی برای کاربران در نظر گرفته است. در اینجا و در بحث از بسته اینترنت رمضان 1400 میتوان به بحث عیدی رایتل نیز اشاره ای داشت. کد اینترنت رایگان نوروز 1400 رایتل #225* است. علاوه بر اینترنت رایگان رایتل نوروز 1400 ، این اپراتور در ایام نوروز 1400 بسته های اینترنت مقرون به صرفه تری را نیز برای مشترکین خود در نظر گرفته است. کاربران این اپراتور میتوانند تنها در تاریخ 2 فروردین 1400 نسبت به فعال سازی اینترنت نوروزی 1400 این اپراتور اقدام کنند.

بسته اینترنت نوروزی رایتل با نام هفت سین رایتل با 7 گیگابایت حجم تا 7 روز قابل استفاده است و 7 هزارتومان قیمت دارد. برای فعالسازی اینترنت نوروزی 1400 رایتل علاوه بر اقدام از طریق اپلیکیشن رایتل من، میتوانید با شماره گیری کد دستوری #227* نیز نسبت به استفاده از اینترنت نوروزی 1400 اقدام کنید.

رایتل سال گذشته نیز در ارائه کد بسته اینترنتی رایگان رمضان 1400 به ارائه 1000 مگابایت اینترنت با قیمت 1000 تومان اقدام کرد که البته در طول ماه رمضان تنها یکبار قابل استفاده بود. دیگر بسته اینترنت رمضان 1400 رایتل عبارت بود از پرداخت 10 هزارتومان برای 200 گیگابایت اینترنت روزانه در طول ماه رمضان که مجموعا چیزی حدود 6 گیگابایت اینترنت در بازه 31 روزه را شامل می شد.

در شرایط فعلی کشور  با هزینه های زیاد اینترنت، یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی، کنترل و مدیریت این هزینه هاست، خصوصا وقتی از پیش بینی قیمت اینترنت در سال 1400 مطلع شود.

بر همین اساس اگر قصد صرفه جویی و مدیریت میزان مصرف اینترنت خود را دارید، در پایان بحث از اینترنت رایگان رمضان 1400 توصیه می کنیم به تناسب نیاز خود به به بررسی های تکراتو از میزان مصرف پلتفرم های پرکاربرد نگاهی بیندازید. در حوزه استریم آنلاین ویدیو و موسیقی توصیه ما مطالعه میزان مصرف اینترنت یوتیوب، میزان مصرف اینترنت تلوبیون و میزان مصرف اینترنت اسپاتیفای است.

در میان اپلیکیشن های ارتباطی و شبکه های اجتماعی حتما میران مصرف اینترنت اینستاگرام، میزان مصرف اینترنت لایو اینستاگرام و میزان مصرف اینترنت تماس تصویری واتساپ را ببینید.

برای سرویس های وبینار و آموزش آنلاین می توانید نگاهی به میزان مصرف اینترنت ادوبی کانکت و میزان مصرف اینترنت اسکای روم داشته باشید.

در مورد میزان مصرف اینترنت بازی های آنلاین نیز میتوانید بررسی ما از میزان مصرف اینترنت کال آف دیوتی و میزان مصرف اینترنت پابجی موبایل را ببینید. به علاوه که میزان مصرف اینترنت بیت کوین نیز می تواند مفید فایده باشد.

همچنین در پایان می توانید از راهکارهای پیشنهادی ما برای کاهش میزان مصرف اینترنت که در 9 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اندروید و 5 ترفند برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام به آنها پرداخته بودیم مراجعه کنید.

علاوه بر این و در ارتباط با سال 1400 توصیه ما برای شناخت بهترین سرمایه گذاری 1400 و بهترین مشاغل سال 1400 استفاده از سلسله مقالات تکراتو در حوزه های مختلف سرمایه گذاری به طور خاص پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400، پیش بینی قیمت سکه در سال 1400، پیش بینی قیمت یورو در سال 1400 و سود بانکی در سال 1400 است. همچنین می توانید به عنوان جایگزین پیش بینی قیمت گوشی 1400،  عرضه اولیه های 1400 و آینده ایران در سال 1400 را نیز در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینترنت رایگان رمضان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر