;
coinex

فرصت یادگیری در آکادمی اینوتکس ؛ ثبت نام تا ۴ اردیبهشت

فرصت یادگیری در آکادمی اینوتکس ؛ با اعلام دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس 2021، علاقه مندان تا 4 اردیبهشت ماه می توانند برای ثبت نام و حضور در بخش آکادمی این نمایشگاه اقدام کنند. در ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که در آن به آموزش و انتقال مفاهیمی چون کارآفرینی و کسب‌وکار پرداخته می‌شود. کارگاه‌ها باحضور صاحب‌نظران اکوسیستم، دانشجویان و استارتاپ‌ها برگزار می شود. این دوره ها به صورت متمرکز جهت آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای رشد و توسعه فناوران، نوآوران و کسب و کار آنها برگزار می‌شود.

فرصت یادگیری در آکادمی اینوتکس

ثبت نام تا ۴ اردیبهشت

پیشتر در تکراتو خواندیم که مهلت ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس 2021 تا دوم اردیبهشت‌ ماه تمدید شده بود. اینوتکس آکادمی از ۲۸ الی ۳۱ اردبیهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پارک فناوری پردیس و سالن سراج برگزار می‌شود. در این آکادمی به موضوعات زیر پرداخته می شود:

  • نقشه راه توسعه بین المللی کسب و کار ها
  • اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP
  • نوآوری در مدل کسب و کار در دنیای امروز
  • BABOK در فضای کسب و کار ایران

لازم به ذکر است، کسانی که در اینوتکس آکادمی، شرکت کنند، می‌توانند به‌صورت رایگان از نمایشگاه اینوتکس بازدید کنند. علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک زیر تا ۴اردیبهشت‌ماه در اینوتکس آکادمی ثبت نام و به صورت رایگان از نمایشگاه بازدید کنند.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برگزاری آکادمی اینوتکس در دهمین نمایشگاه اینوتکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر