;
coinex

بهترین بازی موبایلی جهان در سال 2021 کدام است؟

بهترین بازی موبایلی جهان در سال 2021 کدام است؟ می توان گفت امروزه ستون و پایه اصلی صنعت گیم بازی های موبایلی هستند. با بررسی بیشتر این موضوع با تکراتو همراه باشید.

این بازی ها قبل از شروع قرن 21 کاملاً ناشناخته بودند و با پیشرفت علوم و تکنولوژی های مختلف و توسعه اسمارت فون ها توانستند محبوبیت بالایی کسب کنند. امروزه گوشی های موبایل به عنوان محبوب ترین پلتفرم بازی های ویدیویی شناخته می شوند. در چند سال اخیر شرکت ها و استودیوهای بازی سازی همواره توجه و تمرکز اصلی خود را بر روی تولید بازی های موبایلی معطوف کرده اند.

هر ساله هزاران بازی موبایلی در سبک ها و ژانرهای مختلفی تولید و عرضه شده اند که هر کدام می توانند ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی داشته و جذابیت بالایی برای بازیکنان داشته باشند. انتخاب یک یا چند بازی به عنوان بهترین و باکیفیت ترین بازی ها کار بسیار دشوار و سختی است و برای این کار باید به فاکتورهای مختلفی توجه شود. در ادامه مطلب به بررسی و معرفی بهترین بازی موبایلی جهان در سال 2021 پرداخته خواهد شد.

بهترین بازی موبایلی در سال 2021

همانطور که گفته شد برای انتخاب بهترین بازی موبایلی لازم است که به فاکتورهای مختلفی از جمله سبک و ژانر بازی، سلیقه و علاقه بازیکنان، ویژگی های ساختاری بازی، میزان دانلود بازی توسط گیمرها، قیمت بازی، امکانات و آپشن های بازی و … توجه شود. به صورت کلی شاید یک بازی در نظر بسیاری از بازیکنان کیفیت بالایی داشته باشد و لذت و هیجان زیادی به گیمر منتقل کند در حالی که در نظر بسیاری از بازیکنان دیگر یک بازی معمولی باشد. وب سایت Pocket Gamer به عنوان یکی از سایت های معتبر حوزه گیم تعداد از بازی های موبایلی را به عنوان بهترین بازی های سال انتخاب کرده است که بالاترین نمرات را از منتقدان دریافت کرده اند. از جمله این بازی ها می توان موارد زیر را عنوان نمود:

بازی Another Eden

بازی Another Eden از جمله بازی های موبایلی است که توانسته نمرات بسیار بالایی از گیمرهای حرفه ای و متخصصان و منتقدان حوزه گیم دریافت کند. این بازی به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی WFS در سبک بازی های نقش آفرینی ساخته شده است و بازیکنان در آن می توانند نبردها و مبارزات مختلف و متعددی را تجربه کنند. این بازی داستان کاراکتری به نام الدو را روایت می کند که دارای قدرتی فرا طبیعی است و چالش های مختلفی را در جریان داستان بازی تجربه می کند.

بازی Call Of Duty Mobile

بازی Call Of Duty Mobile از جمله بازی های اکشن و تیراندازی است که به وسیله کمپانی معروف اکتیویژن تولید شده است. این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم شناخته می شود و تاکنون بیش از 20 نسخه مختلف از آن برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است. بازی کالاف دیوتی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2021 شناخته می شود. در این بازی بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند و چالش های مختلفی را پشت سر بگذارند. گیمرها می توانند برای ارتقای سطح بازی خود و استفاده از همه امکانات بازی از سی پی کالاف دیوتی بهره ببرند و آیتم های مختلف بازی را مطابق میل خود شخصی سازی کنند.

بازی Fantasian review

بازی Fantasian review نیز به عنوان یک بازی نقش آفرینی شناخته می شود که در سال 2021 توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی Mistwalker برای گوشی های موبایلی و سیستم های اندروید و آی او اس منتشر شده است. در این بازی نیز بازیکنان می توانند مبارزات و رقابت های جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنند و با سایر گیمرها از سراسر جهان وارد مسابقه و راقبت شوند. گیم پلی عالی و شگفت انگیز، گرافیک اچ دی، موسیقی و صداگذاری های بی نظیر، داستان هیجان انگیز و هدفمند و … از مهم ترین ویژگی های ساختاری این بازی هستند که توانسته نمرات بسیار بالایی از منتقدان دریافت کند.

بازی League of Legends

بازی League of Legends یکی از بازی های موبایلی است که به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی آمریکایی Riot Games, Inc توسعه پیدا کرده است. این بازی در سبک بازی های استراتژیک ساخته شده و در سال 2020 منتشر شده است. این بازی به صورت گروهی و آنلاین است و گیمر در نقش کاراکتر قهرمان (LOL) می تواند در نبردهای مختلفی شرکت کند. این بازی از نظر ویژگی های ساختاری مختلف مانند گرافیک، گیم پلی، داستان و صداگذاری کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد.

بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile یکی از بهترین بازی های موبایلی تاریخ است که در سبک بازی های اکشن و بتل رویال طراحی و تولید شده است. این بازی توسط کمپانی بلوهول تولید و به وسیله شرکت تنسنت گیمز منتشر شده است. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار گرفته اند که باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که زنده بمانند. گیمرها با خرید یوسی بازی پابجی می توانند از همه امکانات و آپشن های بازی استفاده کنند و تمام آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خود آپدیت و سفارشی سازی نمایند. این بازی از ویژگی های ساختاری منحصر به فردی برخوردار است که می تواند هر بازیکنی را مجذوب و مسحور خود کند.

بهترین بازی موبایلی جهان در سال 2021
بهترین بازی موبایلی جهان در سال 2021

بازی Say No

یکی دیگر از بهترین بازی های سال 2021 که به شدت مورد توجه گیمرهای سراسر جهان قرار گرفته است بازی جذاب و هیجان انگیز Say No می باشد. این بازی محصول کمپانی بازی سازی Studio Fizbin می باشد و بر اساس ادعای آن اولین بازی No Playing Game تاریخ است و تلاش کرده است که با زبانی طنز و یک گیم ‌پلی ساده، تصویر خاصی از دنیای کارمندی به نمایش بگذارد. این بازی نمرات بسیار قابل توجهی از منتقدان دریافت کرده است و توانسته است که از نظر گیم پلی، گرافیک، داستان و … به خوبی رضایت بازیکنان را جلب کند. هر چند که این بازی به عنوان یک بازی مدرن و جدید نقاط ضعف مختلفی دارد اما قطعاً یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های سال 2021 می باشد و در آینده نیز بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بازی Garena Free Fire

بازی فری فایر از جمله بازی هایی است که در سبک بازی های بتل رویال و اکشن تولید شده است. این بازی که محصول کمپانی و  استودیوی بازی سازی 111dots Studio می باشد شباهت بالایی به بازی پابجی موبایل دارد. در این بازی نیز 50 بازیکن در یک جزیره باید برای بقای خود تلاش کنند و از همه امکانات و تجهیزات موجود استفاده کنند. گیمرها با خریدن الماس بازی فری فایر و پرداخت های درون برنامه ای می توانند از همه امکانات موجود در بازی بهره برده و آیتم های مختلف بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

بازی Clash Of Clans

بازی کلش آف کلنز در فهرست بهترین بازی های موبایلی در سال های اخیر همواره جایگاه ویژه ای داشته است و همیشه مورد استقبال گیمرهای سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی به وسیله کمپانی معروف سوپرسل از کشور فنلاند در سبک بازی های استراتژی ساخته شده است. بازیکنان در این بازی مدیریت و رهبری یک قبیله را برعهده دارند و باید از همه امکانات و تجهیزات بازی استفاده کنند که دهکده خود را توسعه بدهند و در برابر حملات دشمنان از آن محافظت کنند. گرافیک عالی، گیم پلی ساده و جذاب، داستان هیجان انگیز و … از مهم ترین ویژگی های این بازی به شمار می روند.

بازی Unruly Heroes

بازی Unruly Heroes به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2021 شناخته می شود که در سبک بازی های اکشن، آرکید و ماجراجویی طراحی و تولید شده است. این بازی محصول استودیوی فرانسوی Magic Design Studios است و از سال 2019 همواره مورد توجه گیمرهای سراسر جهان قرار گرفته است. در این بازی بازیکن باید در نقش استاد هنرهای رزمی باستانی به همراه شاگردان خود از دنیا محافظت کرده و به کمک بشریت بیاید. بازیکن می تواند در این بازی چالش های مختلفی را تجربه کند. بازی Unruly Heroes با ویژگی های گرافیکی جذاب و گیم پلی سرگرم کننده و روانی که دارد می تواند مدت ها گیمرها را سرگرم نماید.

بازی Little Empire

بازی Little Empire یکی از بازی هایی است که در سبک بازی های استراتژیک و به وسیله استودیوی بازی سازی Camel Games طراحی و تولید شده است. در این بازی بازیکن مدیریت و رهبری یک فرمانروایی را به دست خواهد گرفت و تمام تلاش خود را برای توسعه و گسترش آن به کار خواهد گرفت. بازیکنان ماموریت ها و مراحل مختلفی را در بازی پشت سر می گذارند و چالش های مختلفی را تجربه خواهند. این بازی می تواند ساعت های متوالی بازیکنان را سرگرم کند. گرافیک 3 بعدی، امکانات متنوع، گیم پلی ساده و اعتیاد آور، موسیقی و صداگذاری عالی و … از مهم ترین ویژگی های بازی Little Empire هستند که باعث شده اند به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2021 شناخته شود. همچنین بازیکن می تواند با خرید جم لیتل امپایر سطح بازی خود را ارتقا داده و از همه آیتم های بازی نهایت استفاده را ببرد.

بهترین بازی موبایلی جهان در سال 2021
بهترین بازی موبایلی جهان در سال 2021

 جمع بندی نهایی

امروزه بازیکنان و دارندگان گوشی های موبایل به هزاران بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک ها و ژانرهای مختلفی دسترسی دارند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. انتخاب چند بازی به عنوان بهترین بازی ها سال نیازمند بررسی فاکتورهای مختلفی است. بازیکنان می توانند برای خرید ارز رایج هر کدام از بازی های موبایلی به فروشگاه خرید جم ایران موجو مراجعه کنند و ارز مورد نظر خودشان را با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنند و از بازی ها لذت ببرند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر