;
coinex

اولین دستگاه های مجهز به سیستم عامل هارمونی کدامند؟

مدت مدیدی است که اخبار هارمونی او اس دنیای فناوری را به خود مشغول داشته است. اما حالا از اولین دستگاه های مجهز به سیستم عامل هارمونی مطلع هستیم.

همانطور که باید بدانید هوآوی در واکنش به تحریم های گسترده و ممنوعیت استفاده از حدمات گوگل به جای عقب نشستن و تلاش برای اعاده موقعیت پیشین، به ارائه پلتفرم و سیستم عامل اختصاصی روی آورد.

البته بحث ارائه سیستم عامل اختصاصی توسط هواوی بحث چندان جدیدی نبود و اخبار و اطلاعات حکایت از تصمیم هوآوی از حداقل چند سال پیش از ماجراهای ترامپ و تحریم هایش برای چنین اقدامی داشتند. اما هیچ گاه بحث این پلتفرم خیلی جدی گرفته نشد.

درواقع هوآوی برای تبدیل شدن به رقیبی بزرگ برای اندروید احتمالا تصمیم داشته بیش از این ها وقت صرف پلتفرم نوین کند. به هر صورت درافتادن با محبوب ترین پلتفرم موبایلی دنیا اصلا کار ساده ای نیست. اما ترامپ همانطور که روندهای دیگری را با تصمیماتش در نقاط مختلف دنیا تسریع بخشید، روند ارائه این سیستم عامل توسط هوآوی را نیز سرعت داد. حالا اخبار از ارائه زودهنگام هارمونی او اس حکایت دارد و در اینجا ما به فهرستی از اولین دستگاه های مجهز به سیستم عامل هارمونی را داریم.

اولین دستگاه های مجهز به سیستم عامل هارمونی کدامند؟

تا چند روز دیگر و به طور دقیق در روز 12 خردادماه 1400 رونمایی از هارمونی او اس با محصولات مجهز به این سیستم عامل انجام می شود. اخیرا لیستی منتشر شده که ادعا می شود فهرست اولین دستگاه های دریافت کننده این سیستم عامل است.

هوآوی در تدارک جایگزین اختصاصی خود برای اندروید است و آن طور که اعلام شده این کمپانی چینی می کوشد تا پایان سال 2021 حداقل 300 میلیون دستگاه را به هارمونی او اس مجهز کند. به نظر هوآوی در مراسم پیش رو ضمن معرفی هارمونی او اس، محصولاتی در رسته تبلت ها و ساعت های هوشمند خود را نیز معرفی کند. به علاوه که اطلاعاتی بر ارائه و معرفی سری جدید پی نیز تاکید دارند. اما لیست اولین دستگاه های مجهز به سیستم عامل هارمونی به قرار زیر است:

اولین دستگاه های مجهز به سیستم عامل هارمونی کدامند؟

  • میت ۴۰
  • میت ۴۰ پرو
  • میت ۴۰ پرو پلاس
  • میت ۴۰ RS
  • میت ایکس ۲
  • نوا ۸
  • نوا ۸ پرو
  • میت‌پد پرو

آنطور که برخی منابع دیگر می گویند از همین حالا برخی دستگاه ها در فروشگاه های حضوری به هارمونی مجهز هستند و پس از مراسم 12 خرداد، کاربران بیشتری می توانند از آن بهره مند باشند. به علاوه لیست بالا اولین محصولاتی را نشان می دهد که به هارمونی مجهز خواهند بود.

در حال حاضر هیچ اظهار نظر دقیقی درباره هارمونی ممکن نیست، اما آنطور که مشخص شده است این سیستم عامل جدید شباهت زیادی به اندروید خواهد داشت. در هر حال باید منتظر آینده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین دستگاه های مجهز به سیستم عامل هارمونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر