;
coinex

انواع باتری سونی اصل را از امگا باتری بخرید

انواع باتری سونی اصل را از امگا باتری بخرید ؛ درحالی‌که اکثر ما بیشتر به فکر محافظت از بدنه گوشی خود هستیم، تصوری نسبت به راه‌های محافظت از قلب گوشی یعنی باتری آن نداریم.

پیشرفته‎ترین گوشی‎های هوشمند نیز اگر باتری نداشته باشند و شارژ نشوند، عملا قابل استفاده نیستند! امروزه همه برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها از نسل جدید باتری‎ها یعنی باتری‌های لیتیومی استفاده می‎کنند. باتری‎هایی با سایز کوچک‎تر و چگالی انرژی بالاتر که به‎دلیل داشتن نیمه‎عمر خاص با گذشت زمان و استفاده مداوم احتمال تخریب آن‎ها وجود دارد.

متاسفانه برخلاف برندهای دیگر مثل سامسونگ، هوواوی، شیائومی و اپل، تقریبا 2 تا 3 سال است که شرکت ژاپنی سونی دیگر اقدام به تولید عمده گوشی هوشمند نمی‌کند و به‌تبع این مسئله و تحریم‎های فعلی امکان دسترسی آسان به لوازم جانبی محصولات قدیمی آن و بررسی قیمت خرید باتری سونی اصل نیست.

انواع باتری سونی اصل را از امگا باتری بخرید

بسیاری از افراد سودجو از این مسئله سوءاستفاده کرده‌اند و با عرضه لوازم جانبی تقلبی یا تاریخ گذشته، اعتماد عمومی نسبت به امکان خرید محصولات اورجینال شرکت سونی را از بین برده‌اند. اما نگران نباشید، اگر باتری گوشی سونی شما آسیب دیده یا باد کرده است و به‌سرعت باید آن را عوض کنید، راه‌حل نتیجه‌بخش شما پیش ماست. با ما همراه باشید!

بهترین روش‌های مراقبت از باتری گوشی‌های سونی

انواع باتری سونی اصل را از امگا باتری بخرید
انواع باتری سونی اصل را از امگا باتری بخرید

با توجه به اینکه ممکن است با ادامه این روند دیگر امکان دسترسی به لوازم جانبی گوشی‎های سونی به‌خصوص باتری آن‎ها نباشد، پیشنهاد می‌کنیم از راه‎حل‎های زیر برای افزایش طول عمر باتری خود بهره‎مند شوید:

برخلاف باورهای گذشته، سعی کنید هیچ وقت باتری گوشی سونی خود را کاملا شارژ و سپس کاملا مصرف نکنید زیرا این کار برای باتری‌های لیتیومی نوعی سم است و باعث کاهش طول عمر آن‌ها می‌شود.

  • در حالت ایده‌آل شما باید باتری گوشی خود را تا حدود 90٪ شارژ کنید و قبل از آنکه به کمتر از 20٪ برسد آن را دوباره شارژ کنید.
  • تا می‎توانید به‎سراغ فست شارژ یا شارژ سریع نروید زیرا این فناوری جدید ممکن است باعث ایجاد فشار بیشتر به باتری شود. به‌خصوص اینکه گوشی‎های قدیمی سونی از این فناوری پشتیبانی نمی‎کنند.
  • از شارژ کردن گوشی سونی خود تا صبح اجتناب کنید زیرا این کار با وارد کردن ولتاژ برق بالاتر باعث افزایش دمای باتری گوشی و وارد شدن فشار بیشتر به آن می‎شود.
  • میزان نور صفحه گوشی خود را کم و در حدی تنظیم کنید که قابل خواندن باشد.
  • اگر از امکانات موقعیت مکانی (location)، وای فای (Wi-Fi) و بلوتوث گوشی خود استفاده نمی‎کنید آن‎ها را خاموش کنید زیرا روشن ماندن مداوم آن‎ها باعث کاهش طول عمر باتری گوشی می‎شود.
  • حتما یکی از اپلیکیشن‎های مربوط به بررسی سلامت باتری مانند دکتر باتری (battery doctor) را بر روی گوشی خود نصب کنید. اکثر این‎ها مانع از افزایش دمای بیش‌ازحد باتری می‎شوند.

معرفی یکی از مراکز معتبر ارائه‌دهنده قیمت خرید باتری سونی اصل

همه ما انتظار داریم که با وجود تورم و قیمت ارز بالا، حداقل یک محصول خارجی اصل خریداری کنیم. به‌همین‎دلیل، تصمیم گرفته‌ایم در انتهای این مطلب شما را با یک فروشگاه اینترنتی معتبر و باسابقه که حتی امکان عرضه لوازم جانبی اورجینال مدل‌های مختلف گوشی سونی و به‎تبع قیمت خرید باتری سونی اصل را نیز دارد، آشنا کنیم.

پیشنهاد ما به شما امگا باتری است که سالهاست علاوه ‌بر عرضه انواع باتری اصل گوشی مانند باتری ال جی، در زمینه عرضه پاوربانک اورجینال و کابل و شارژر اصلی برندهای مختلف مانند سامسونگ، سونی، هواوی، نوکیا، اپل، ال ‌جی، شیائومی، سونی، بلک‌ بری و غیره نیز فعالیت می‌کند. این اطمینان را به شما می‌دهیم

که قیمت‌های ارائه شده در این فروشگاه کاملا معقول هستند و حتی می‎توانید آن‎ها را به‎عنوان قیمت‎های مرجع در بازار ایران در نظر بگیرید.

انواع باتری سونی اصل را از امگا باتری بخرید

درصورتی‌که باتری گوشی سونی شما نیاز به تعویض دارد، ابتدا به وب‌سایت این فروشگاه به آدرس omegabattery.ir مراجعه کنید و پس از پیدا کردن مدل گوشی خود و ثبت سفارش، در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید. تمامی محصولات امگا باتری دارای ضمانت کالا هستند.

البته فعالیت این فروشگاه معتبر و قدرتمند فقط محدود به لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند نیست و در زمینه ارائه باتری‌های اورجینال تبلت و ساعت‌های هوشمند برندهای مختلف نیز فعال است. پشتیبانی تیم قوی این فروشگاه در هر ساعتی از شبانه‌روز با خط ارتباطی 09129381843 در خدمت شما است. اگر تعمیرکار موبایل هستید می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را با بهترین قیمت از این فروشگاه تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم با توجه به

اینکه امروزه به‌راحتی باتری تقلبی سونی را به قیمت خرید باتری سونی اصل به شما عرضه می‌کنند، پیش از خرید محصولات جانبی سونی ابتدا به فروشگاه امگا باتری سری بزنید!

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر