;
coinex

امکان خرید دوربین عکاسی با قیمت مناسب و اقساطی

قیمت خرید دوربین عکاسی و مقرون به صرفه بودن دوربین‌های مدرن و جدید به لطف پیشرفت این تکنولوژی، سبب شده است که نه تنها عکاسی به یک فعالیت معمولی روزانه تبدیل شود، بلکه دوربین‌های مختلف دیگری نیز با قیمت مناسب در حال توسعه می‌باشند تا با سبک و نیازهای هنری عکاسان و هنرمندان مشتاق عکاسی مطابقت پیدا کنند.

از آنجا که عکاسی هنری است که تأثیر سازنده‌ای بر نوع نگاه افراد به محیط پیرامون خود به همراه دارد، دیگر مشتاقان این هنر جادویی برای محک زدن خود در این هنر با توجه به قیمت دوربین عکاسی موجود در بازار، نیازی به صرف هزینه‌ای هنگفت برای خرید آن ندارند و می‌توان گفت با هر نوع دوربینی می‌توانند عکسی را که خواهان آن هستند، بگیرند.

امکان خرید دوربین عکاسی با قیمت مناسب و اقساطی

از این رو در ادامه این گزارش سعی شده برای علاقمندان به این هنر زیبا علاوه بر فواید این هنر، به چگونگی خرید دوربین عکاسی مورد نیاز خود با قیمت مناسب و همچنین در صورت نیاز، جهت خرید اقساطی دوربین عکاسی و ابزارهای جانبی آن از جمله رینگ لایت از فروشگاه‌های معتبر آنلاین پرداخته و راهنمایی نماییم. پس تا پایان گزارش ما را همراهی نمایید.

تجربه‌ی شخصی بسیاری از عکاسان این امر را ثابت نموده است که عکاسی یکی از جادویی‌ترین روش‌هایی است که می‌تواند نجات‌دهنده‌ی زندگی افراد باشد. در ادامه از زبان یک مدرس عکاسی به نام پدرو کویینتلا در مورد فواید کسب این هنر، توصیه‌هایی ارائه می‌شود که خواندن این توصیه‌ها خالی از لطف نیست:

  1. با عکاسی می‌توانید به بخشی از جامعه‌ی جهانی ملحق شوید.
  2. با عکاسی می توانید خاطرات تا ابد ماندگاری را خواهید ساخت.
  3. در هنر عکاسی می‌توانید جهان را با نگاهی نو ببینید.
  4. عکاسی اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد.
  5. عکاسی نوعی شفای روح است.
  6. عکاسی یک فرصت شغلی است.
  7. با عکاسی با خانواده خود پیوند محکم‌تری برقرار می‌کنید.

و باید به خاطر داشت که جهان شگفت‌انگیزی در پشت لنزهای دوربین ما قرار گرفته است که ما را به هنر عکاسی فرا می‌خواند.

اهمیت نوع و قیمت دوربین عکاسی در فرآیند خرید دوربین عکاسی:

بر همگان روشن است که برای ثبت هر چه بهتر یک منظره و یا یک سوژه باید ابزار بهتری هم در اختیار داشت. بنابراین در عکاسی این موضوع که در شرایط و مکان‌های مختلف با تعویض لنز می‌توان به نتیجه بهتری دست یافت تنها موضوع مهم نیست بلکه خود دوربین هم در بسیاری از مواقع باید با توجه به شرایط مناسب انتخاب شود. قیمت دوربین عکاسی نیز به این امر که نوع دوربین انتخاب شده فقط برای کارهای روزمره مورد استفاده قرار ‌گیرد یا کاربرد حرفه‌ای داشته باشد بستگی داشته و در فرایند خرید دوربین عکاسی تأثیرگذار خواهد بود.

در همین راستا در ادامه سعی شده تا به معرفی برخی از انواع دوربین‌های معروف و برند ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر پرداخته شود تا عزیزان علاقمند به خرید دوربین عکاسی با قیمت مناسب را در انتخاب هر چه بهتر ابزار هنر خود راهنمایی نماییم. پس باما همراه باشید.

آشنایی با برخی از انواع مختلف دروبین عکاسی و رینگ لایت:

امکان خرید دوربین عکاسی با قیمت مناسب و اقساطی
امکان خرید دوربین عکاسی با قیمت مناسب و اقساطی

دوبرند بزرگ Canon و Nikon سال‌ها است که بهترین برند دوربین دیجیتال، لنز، فلاش و سایر لوازم جانبی را به‌ خود اختصاص داده‌اند وعلاقمندان هنر عکاسی به خوبی با نام این دو برند آشنایی دارند.

انواع مختلف دوربین‌های این برند و سایر برندها، شامل دوربین‌های کامپکت دیجیتال، DSLR، دوربین‌های اکشن، دوربین‌های جدید و پیشرفته فیلم‌برداری و حتی جدیدترین دوربین‌های بدون آینه می‌باشد. انتخاب مناسب‌ترین نوع دوربین که برای یک فرد کاربرد داشته باشد سخت است، اما می‌توان به آسانی، ویژگی‌ها، مزایا و معایب آنها را بررسی کرد و با توجه به قیمت دوربین عکاسی و کاربرد دوربین به انتخاب و خرید آن پرداخت. در ادامه به معرفی چند مدل از این دوربین‌ها خواهیم پرداخت.

دوربین عکاسی دیجیتال – دوربین DSLR

از پیشرفته‌ترین و چند منظوره‌ترین دوربین‌های موجود در بازار که در دسترس هنرمندان عرصه عکاسی  قرار گرفته است، دوربین‌های DSLR می‌باشد که در دهه 2000 به طور گسترده جایگزین SLRهای مبتنی بر فیلم شدند. اکثر DSLRها مانند سری دوربین‌های Canon EOS و نیکون از مزایایی همچون کنترل کامل تصویربرداری برخوردارند، به همین دلیل برای افراد حرفه‌ای مناسب می‌باشند. این نوع دوریبن‌ها امکان کنترل کامل تنظیمات مانند نوردهی، اولویت دیافراگم، اولویت شاتر و حالت‌های مختلف دیگر را نیز در بر می‌گیرند.از سایر ویژگی‌های ایننوع دوربین‌ها می توان به موارد زیر اقدام اشاره نمود:

  • فوکوس خودکار سریع DSLRها هنگام تصویربرداری از سوژه‌هایی با حرکت سریع
  • کارآمدی برای بعضی صحنه‌های نیازمند به عملکرد سریع
  • قابل تعویض بودن لنز این نوع دوربین‌ها
  •  مناسب برای انواع سبک‌های مختلف
  • بزرگ بودن  سنسور اکثر DSLRها و بالا بودن کیفیت تصاویر
  • مناسب حرفه‌ای‌های هنر عکاسی

برای اطلاع از قیمت دوربین عکاسی دی اس ال آر و امکان خرید اقساطی دوربین عکاسی مورد نیاز خود می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر (https://digicenter.ir/) مراجعه نمایید.

دوربین بدون آینه

ویژگی دوربین‌های بدون آینه بسیار شبیه به DSLR ها می‌باشند که از جمله این ویژگی‌های مشترک تعویض لنز این نوع از دوربین‌ها می‌باشد. سایر ویژگی‌های این نوع دوربین‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • دارای سنسور بزرگ
  • امکان تصویربرداری در حالت تمام خودکار، نیمه خودکار
  • امکان کنترل کامل دستی
  • اندازه تفاوت اصلی این نوع دوربین‌ها با دوربین DSLR
  • عدم داشتن امکانات منظره یاب
  • کم سرو صدا‌تر، کوچک‌تر و سبک‌تر و…

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر مزایا و قیمت دوربین عکاسی بدون آینه و امکان خرید اقساطی دوربین عکاسی مورد نیاز، فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر(https://digicenter.ir/) آماده مشاوره به دوستان عکاس و متقاضیان خرید دوربین عکاسی می‌باشد.

دوربین‌های کامپکت

امکان خرید دوربین عکاسی با قیمت مناسب و اقساطی
امکان خرید دوربین عکاسی با قیمت مناسب و اقساطی

دوربین‌های کامپکت‌ به دلیل جمع جور و کوچک بودن و به نسبت اندازه و سهولت استفاده، بیشتر برای سطح مبتدی می‌باشند. از ویژگی‌های این نوع دوربین‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خودکار بودن روش عکاسی در این دوربین‌ها
  • بهترین گزینه برای عکاسان مبتدی
  • ثبت تصاویر فوق العاده از تمامی حالات مانند مننظره، پرتره یا ورزشی و…
  • دارای 3 برابر بزرگنمایی اپتیکال
  • دارای سنسور 16 مگاپیکسلی به بالا
  • امکان چاپ عکس‌های ثبت شده با کامپکت‌ها
  • بهترین گزینه برای داشتن یک دوربین همیشه همراه در کیف و در جیب
  • قیمت مناسب کامپکت مبتدی نسبت به بقیه دوربین‌ها
  • بهترین گزینه مناسب برای استفاده معمولی و روزمره

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر مزایا و قیمت دوربین عکاسی کامپکت و امکان خرید اقساطی دوربین عکاسی مورد نیاز، فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر (https://digicenter.ir/) آماده مشاوره به دوستان عکاس و متقاضیان خرید دوربین عکاسی می‌باشد.

دوربین عکاسی مدیوم فرمت یا قطع متوسط

این نوع دوربین‌ها برای استفاده حرفه‌ای‌ها طراحی شده است و جهت استفاده خانگی اصلاً مناسب نیست. از ویژگی‌های این نوع دوربین‌ها می‌توان موارد زیر را مطرح نمود:

  •  فراهم آمدن امکان دریافت نور بیشتر به کمک سنسور بزرگ مدیوم فرمت‌ها با قابلیت دارا بودن پیکسل‌های
  • بالا بودن دامنه پویا Dynamic Range و به دنبال آن بسیار نزدیک به دنیای واقعی شدن رنگ‌ها در تصویر ثبت شده
  • خروجی خیره کننده‌ای از تصاویر نزدیک به دنیای واقعی پردازش شده توسط مغز و چشم انسان
  • بهترین گزینه برای بزرگ‌نمایی عکس‌های گرفته شده و چاپ آن‌ها در ابعاد بزرگ
  • معروف‌ترین سازندگان دوربین‌های مدیوم فرمت، Hasselblad و PhaseOne می‌باشند.

پیشنهاد می‌شود برای اطلاع از قیمت دوربین عکاسی مدیوم فرمت و خرید اقساطی دوربین عکاسی مورد نیاز خود و اطلاع از سایر انواع دوربین‌ها، حتماً به فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر (https://digicenter.ir/) مراجعه نمایید.

رینگ لایت

رینگ لایت ابزار ساده نورپردازی است که امروزه کاربرد زیادی پیدا نموده است. کاربرد اصلی رینگ لایت‌ها درعکاسی و فیلم‌برداری در فضای داخلی است که در زمینه‌های مختلف عکاسی پرتره، عکاسی ماکرو (مانند عکاسی از چشم‌ها، عکاسی از دهان و دندان در رشته‌های پزشکی و همچنین عکاسی از اجسام خیلی ریز)، عکاسی از غذا، برای آرایشگاه‌ها، بلاگرها، ولاگرها و … که با نمای نزدیک با سوژه سروکار دارند استفاده می‌شود. این منابع نور دایره‌ای شکل، معمولاً نوری بسیار تخت و بدون سایه ایجاد می‌کنند و ضمناً اگر به عنوان منبع نور اصلی در عکاسی پرتره استفاده شوند، کچ لایت یا بازتاب نور در چشمی که از آن‌ها حاصل می‌شود شکلی دایره‌ای و فوق العاده دارد که روح و زندگی به چهره سوژه می‌بخشد.

امکان خرید دوربین عکاسی با قیمت مناسب و اقساطی
امکان خرید دوربین عکاسی با قیمت مناسب و اقساطی

رینگ لایت‌ها معمولاً در اندازه‌های مختلف کوچک و متوسط و بزرگ ارائه می‌شوند. اندازه‌های کوچک آن‌ها بیشتر برای استفاده روی موبایل به کار می‌روند. این رینگ‌ لایت‌ها معمولاً وزن بسیار کمی دارند و طوری طراحی می‌شوند که برای استفاده طولانی مدت روی یک دوربین کوچک، وزن زیادی را ایجاد نکنند. برای آشنایی بیشتر با این ابزار عکاسی وسایر تجهیزلت عکاسی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر کمک بگیرید.

فروشگاه دیجی سنتر

از اولین مراکز فروش انواع دوربین عکاسی و فیلم برداری، لنز دوربین عکاسی و دیگر تجهیزات مدرن تصویربرداری و استودیویی در تهران، می‌توان به فروشگاه دیجی سنتر اشاره نمود که نهایت سعی خود را برای فراهم آوردن و ارائه بهترین‌های ابزار عکاسی با قیمت‌ مناسب برای مشتریان خود می‌نماید. تضمین اصالت کالا، گارانتی و بیمه، پرداخت آنلاین، ارسال سریع به سراسر کشور برای مشتریان و امکان ارسال سریع سفارش به سراسر کشور توسط دیجی سنتر برای متقاضیان عزیز فراهم شده است. متقاضیان بهترین دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری می‌توانند دوربین کانن Canon، دوربین عکاسی نیکون Nikon، دوربین سونی Sony و دوربین فوجی فیلم و گوپرو GoPro را در دسته بندی‌های مختلف کامپکت، دوربین حرفه‌ای DSLR، بدون آینه، اکشن و ورزشی را از این فروشگاه با قیمت مناسب و خرید اقساطی برای خود فراهم نمایند.

راه‌های ارتباطی:

حضوری : فروشگاه دیجی سنتر واقع در تهران، محله سیدخندان

مشاوره تلفنی : 02188451003

سایت: https://digicenter.ir

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر