;
coinex

لیست کامل لوازم جانبی موبایل و جزییات آنها

لیست کامل لوازم جانبی موبایل و جزییات آنها ؛ خرید با آگاهی کامل از دیرباز باعث رضایت فروشنده و خریدار بوده است. در این فرصت قصد داریم شما را با انواع لوازم جانبی موبایل و برندها و فروشنده های آن آشنا کنیم.

لیست کامل لوازم جانبی موبایل و جزییات آنها

هولدر یا استند و نگهدارنده موبایل

هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل ابزاری است که برای ثابت کردن تلفن همراه در یک مکان مشخص به کار می‌رود پایه نگهدارنده موبایل یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی موبایل است و به شما این امکان را می‌دهد تلفن خود را در نزدیکی خود نصب کنید تا بتوانید مکالمه‌های هندزفری داشته باشید، موسیقی را از طریق یک سیستم استریو بلوتوث پخش کنید، از تلفن خود به‌عنوان دستگاه GPS استفاده کنید یا اپلیکیشن‌های رایج مسیریابی را به کار بگیرید.

از دیگر استفاده‌های نگهدارنده‌های موبایل می‌توان به کارایی آن برای نگه داشتن گوشی در منزل برای سهولت انجام دادن بسیاری از کارها همچون: مطالعه کردن، آشپزی کردن با دیدن فیلم آشپزی، تماشای فیلم و… اشاره نمود همچنین می‌توانید حین کار گوشی را در زوایای مختلف تنظیم نمایید. انواع مختلفی از هولدر موبایل برند یسیدو وجود دارد که از نظر مکانیزم‌ عمل‌شان به دو گروه مغناطیسی و مکانیکی تقسیم می‌شوند که البته تنوع محصولی گروه دوم نسبت به گروه اول بیشتر است.

شارژر سریع یا Fast charger

امروزه تلفن‌ها، هوشمند هستند و در روند شارژ شدن هم هوشمندانه رفتار می‌کنند استفاده ‌از فناوری فست ‌شارژ یا شارژ سریع برای تلفن‌های هوشمند یک امر رایج شده است همان‌طور که از نام این فناوری پیداست، شارژ سریع موجب می‌شود که باتری تلفن، تبلت یا هر دستگاه دیگری با سرعت بیشتری نسبت به حالت معمول شارژ شود به طور مثال می‌توانند درعرض ۳۰ دقیقه، باتری گوشی را تا ۶۰ درصد شارژ کنند.

شارژر فندکی خودرو

امروزه به دلیل استفاده زیاد از گوشی موبایل و اتصال به اینترنت شارژ گوشی زودتر از حالت معمول تمام می‌شود اگر در منزل و یا محل کارتان باشید این امر مشکل ساز نیست، اما در مسافرت و یا زمانی که دسترسی به برق شهری ندارید تبدیل به یک مشکل بزرگ می‌شود. برای رفع این مشکل استفاده از شارژ فندکی بهترین گزینه است. شارژر فندکی (Car Charger) شارژری است که به پورت فندکی اتومبیل وصل می‌شود و با استفاده از توان الکتریکی خودرو وسیله الکترونیک شما را شارژ می‌کند.

لیست کامل لوازم جانبی موبایل و جزییات آنها
لیست کامل لوازم جانبی موبایل و جزییات آنها

وسیله‌ای که کمی بزرگتر از فندک ماشین است و یک یا چند پورت خروجی USB دارد که شما می‌توانید از آن طریق گوشی خود را به کابل usb وصل کرده و کابل را به پورت خروجی شارژر فندکی وصل کنید که ۱۲ تا ۲۴ ولت ماشین را به ۵ ولت مورد نیاز دستگاه شما تبدیل می‌کند برخی مدل‌های جدید شارژر فندکی دارای امکاناتی از قبیل اتصال از طریق بلوتوث، قابلیت برقراری تماس و مکالمه و … می‌باشند که قابلیت‌های به‌روزتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.اگر گوشی موبایل و یا تبلت خود را همیشه به همراه دارید، بهتر است شارژر فندکی‌ای بخرید که یک پورت 1/2 آمپر و یک پورت 1 آمپر داشته باشد.

به کمک این وسیله کم حجم و فشرده، شما قادر خواهید بود حداقل دو گوشی همراه را در مسیر جاده شارژ کنید. در ماشین‌های جدید، شارژرهای USB سریع برای موبایل‌ها به صورت پیش فرض تعبیه شده که بسیار عملکرد خوبی دارد و می‌تواند همزمان چندین گوشی را به طور کامل ساپورت کند.

هدست و هندزفری بلوتوثی بدون سیم

هندزفری‌ ابزاری است که به طور معمول برای تلفن همراه یا دستگاه پخش چند رسانه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد هندزفری این امکان را می‌دهد تا موسیقی را با صدای بالا گوش کنید و فقط این صدا در گوش فرد پخش خواهد شد و در محیط اطراف صدایی شنیده نمی‌شود و بهترین وسیله‌ایست تا در هر شرایطی امکان لذت بردن از موسیقی مورد علاقه یا مکالمه تلفنی را داشته باشید.

بعضی از مشکلاتی مثل پیچیده شدن سیم‌ها‌ی هندفری در هم، تا شدن و یا احتمال کنده شده سیم‌ها باعث شد که شرکت‌های تولید کننده با ساخت هندزفری بلوتوثی این مشکل را حل کنند و راحتی بیشتری را برای ما فراهم کنند. هدست بلوتوث yesido دارای انواع مختلفی هستند. برخی از آن‌ها، دارای بخشی هستند که درون گوش قرار می‌گیرد و خود هندزفری با حلقه‌ای که پشت گوش انداخته می‌شود، سر جای خود ثابت می‌شوند.

لیست کامل لوازم جانبی موبایل و جزییات آنها
لیست کامل لوازم جانبی موبایل و جزییات آنها

پاوربانک یا باتری اکسترنال

یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل پاور بانک است. پاور بانک یک شارژر الکتریکی است که به‌راحتی قابل‌حمل است. بنابراین جهت شارژ انواع وسایل الکترونیکی از قبیل گوشی همراه، تبلت، دوربین‌های پیشرفته، برخی بلندگوهای قابل‌حمل و حتی لپ‌تاپ، اسپیکر بلوتوث همراه، GoPro، سیستم‌های GPS، ام پی تری پلیر را می‌توان به وسیله آن شارژ کرد. عملا هر چیزی که به وسیله USB قابل شارژ است را می‌توان با پاور بانک شارژ کرد، البته به خاطر داشته باشید که Power Bank را نیز باید شارژ کنید.

پاور بانک (شارژر همراه) دارای یک سوکت ورودی اختصاصی برای شارژ شدن دارد. در حقیقت پاور بانک مانند یک باتری همراه بسیار قوی عمل می کند و می‌توانید تلفن همراه خود را به آن متصل کنید تا شارژ شود. هر پاوربانک بسته به مدل خود توانایی یک یا چند مرتبه شارژ کامل دیگر وسایل الکترونیکی را دارد.

امروزه انواع پاوربانک در طرح‌ها، وزن‌ها و با توان‌های متفاوتی ساخته و طراحی شده است. برخی از این دستگاه‌ها مستطیل شکل، کوچک، سبک و بسیار پرتوان هستند و برخی دیگر حالت فانتزی داشته و به شکل عروسک و با توان پایین‌تر تولید می‌شوند.

اسپیکر بلوتوثی

این روزها با پیشرفت تکنولوژی وقت آن رسیده تا به جای استفاده از گوشی به عنوان اسپیکر از اسپیکر‌های بلوتوثی استفاده کنیم. این دستگاه به راحتی قابل حمل و یکی از ابزارهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که هر کسی ممکن است به آن نیاز داشته باشد. استفاده از اسپیکر‌های بلوتوثی چندسالی است که بسیار رایج شده است. بیشتر مردم ترجیح می‌دهند که در حین انجام کارهای مختلف، موزیک‌های مورد علاقه خود را هم گوش کنند.

لیست کامل لوازم جانبی موبایل و جزییات آنها
لیست کامل لوازم جانبی موبایل و جزییات آنها

این موضوع و علاقه مردم به گوش دادن به موسیقی باعث شده است که بازار خرید اسپیکرهای بلوتوثی رونق زیادی پیدا کند. اندازه کوچک این اسپیکر باعث شده تا در جیب و یا کوله پشتی خود آن را به راحتی در هر کجا، هر زمان همراه خود داشته باشید. بسیاری از موبایل‌ها و تبلت‌ها از اسپیکر با کیفیتی برخوردار نیستند و بهترین جایگزین برای آن‌ها استفاده از اسپیکر‌های بلوتوث می‌باشد.

امروزه اسپیکر‌ها در انواع و اقسام مختلف در بازار محصولات الکتریکی یافت می‌شود. در خرید اسپیکر بلوتوث هم مثل خرید هر وسیله دیگر باید اولین کاری که انجام می‌دهید، مشخص کردن کاربرد و نیاز آن باشد. باید ببینیم چه ابعاد و اندازه‌ای مناسب است، چه قدر عمر باتری و چه وزنی مطلوب است.

کیفیت صدا و بلندی آن چه قدر باشد که راضی شویم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپیکر بلوتوث این است که به راحتی و بدون نیاز به کابل و سیم می‌تواند با گوشی و یا تبلت شما ارتباط برقرار کند. در این تکنولوژی در واقع با استفاده از بلوتوث می‌توانید داده‌های صوتی را به راحتی در کوتاه‌ترین زمان منتقل کنید. اسپیکر بلوتوث در واقع مدل مدرن و پیشرفته‌ایی از بلندگو می‌باشد. این بلندگوهای مدرن دارای باتری‌های شارژی نیز می باشند.

برای اطلاع از شرایط خرید عمده لوازم جانبی موبایل، همین امروز با کارشناسان مجموعه آرنیک موبایل در تماس باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر