;
coinex

بهترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید

بهترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید. این روزها آنقدر به وسایل هوشمندی که زندگی را برای ما ساده‌تر می‌کنند عادت کرده‌ایم که بعضاً حتی شرایط بدون این گجت‌های هوشمند را به خاطر نداریم!

همه چیز از لامپ و ترازو و پنکه گرفته تا چندراهی برق و ساعت مچی، هوشمند شده‌اند. اگر شما هم به این تکنولوژی مدرن علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید. قرار است با دنیای شگفت‌انگیزی از انواع گجت هوشمند آشنا شوید.

بهترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید

احتمال زیاد همین الان که شما در حال خواندن این مقاله هستید، چند گجت هوشمند در اطراف‌تان می‌بینید. سنسورهای کنترل دمای اتاق، دوربین‌های هوشمند مدار بسته، مچ بندهای هوشمند یا حتی روتر بی‌سیمی که کمک می‌کند سیگنال‌های اینترنت به نقاط بیشتری برسد. در واقع هر دستگاه یا ابزاری که با استفاده از تکنولوژی‌های روز، به صورت هوشمند کاری را انجام می‌دهد، گجت نامیده می‌شود. این وسایل مدام در حال بهتر شدن هستند و روز به روز در مصارف بیشتری به کار می‌آیند.

گجت هوشمند چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پیشنهاد می‌کنیم قبل از مطالعه ادامه این مقاله، سری به ویوک بزنید تا هم قیمت خرید گجت هوشمند در دسته بندی‌های مختلف را ببینید هم با گوشه‌ای از تنوع این ابزارک‌های کاربردی آشنا شوید. ما تقریباً در هر حوزه‌ای شاهد ساخت گجت‌های هوشمند هستیم. از لوازم خانگی و اداری گرفته تا حتی لوازم مورد نیاز حوزه ورزش و سلامت. شما وسیله ساده‌ای مثل پیچ گوشتی را در نظر بگیرید. نسخه هوشمند آن وجود دارد با عملکردی بهتر و بهینه‌تر.

بهترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید
بهترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید

پس لزوماً گجت‌های هوشمند، دستگاه‌هایی نیستند که به تازگی اختراع شده‌اند. بلکه همان وسایلی که همیشه استفاده می‌کردیم، حالا با طراحی بهتر و امکانات بیشتر در اختیارمان قرار می‌گیرند. یکی از جدیدترین گجت‌های هوشمند ویوک در حال حاضر، پنکه رومیزی شارژی است. وسیله‌ای که سال‌هاست به شکل‌های مختلف از آن استفاده می‌کنیم. اما حالا با یک دیزاین منحصر به فرد و امکانات فوق العاده بازطراحی شده تا بهتر از قبل مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه، به معرفی انواع گجت‌های هوشمند خواهیم پرداخت.

انواع گجت‌های هوشمند

این ابزارهای کاربردی، در واقع یک سبک زندگی جدید به ما هدیه می‌کنند. اگر بخواهیم روند کم یا زیاد کردن وزن خود را کنترل کنیم، دیگر نیازی نیست هر بار وزن خود را گوشه‌ای یادداشت کنیم و شاید چند بار هم یادمان برود و آخر هم تحلیل درستی از آن اعداد نداشته باشیم. کافیست یک ترازوی هوشمند بخریم تا خودش هربار که وزن می‌کنیم، عددش را در اپلیکیشن ثبت کند و در بازه‌های دلخواه، به ما یادآور شود که روی ترازو برویم. آخر ماه هم یک گزارش عالی از روند کم یا زیاد شدن وزن‌مان بدهد که برای نشان دادن به دکتر تغذیه یا مربی ورزشی‌مان عالیست.

می‌بینید که چقدر ساده یک گجت هوشمند می‌تواند بخشی از دغدغه‌های ذهنی ما را برطرف کند. ما در ویووک مجموعه متنوعی از جدیدترین گجت‌های هوشمند را جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به آدرس viook.com از مشخصات و قیمت آنها مطلع شویم. ما هم در ادامه این بخش، چند مورد از این گجت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

گجت‌های خانگی

عبارت خانه هوشمند را شنیده‌اید؟ اینکه بتوانید تمام بخش‌های منزل خود اعم از اتاق خواب یا آشپزخانه را با گجت‌هایی کاربردی کنترل کنید، جذاب بنظر می‌رسد. در این بخش ما چراغ خواب هوشمند، چند راهی برق، شارژر USB، ترازوی دیجیتال، دستگاه بستنی‌ساز و حتی دستگاه خمیردندان اتوماتیک را داریم که می‌توانند در منزل شما بسیار کارا باشند.

بهترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید
بهترین گجت های هوشمند را از ویوک بخرید

گجت‌های پوشیدنی

این بخش بیشتر شامل ساعت‌های مچی هوشمند و همینطور مچ بندهای هوشمند می‌شود که علاوه بر نشان دادن زمان و تاریخ، کارهای دیگری چون اندازه‌گیری ضربان قلب، شمارش گام و همینطور سنجش شتاب را انجام می‌دهند.

گجت‌های بازی و سرگرمی

اگر گیمر هستید یا کودکی در خانه دارید که اهل بازی‌های کامپیوتری است، این بخش مناسب شماست. از موس و کیبورد گیمینگ گرفته تا دسته‌های بازی حرفه‌ای را می‌توانید در ویوک پیدا کنید.

گجت‌های کاربردی

سایر گجت‌های هوشمند مانند تستر سلامت آب یا دانگل بلوتوث USB را هم می‌توانید در سایت ویووک ببینید و با بهترین قیمت خرید گجت هوشمند مورد نظر خود را ثبت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر