;
coinex

5+1 وسیله برقی کوچک اما ضروری برای هر خانه

5+1 وسیله برقی کوچک اما ضروری برای هر خانه. این روزها صرفه جویی در زمان و انرژی و داشتن یک سبک زندگی سالم دغدغه بسیاری از مردم دنیاست. در ادامه با بررسی بیشتر با تکراتو همراه باشید.

تکنولوژی هم از این مسئله عقب نمانده و هر روز با تولید و ارائه وسایل جدیدتری به داشتن یک زندگی راحت‌تر کمک می‌کند. در این مقاله با شش وسیله کوچک برقی آشنا خواهید شد که هر کدام به نحوی باعث راحت شدن زندگی شما و جذابیت بیشتر در انجام کارهای خانه خواهند شد.

5+1 وسیله برقی کوچک اما ضروری برای هر خانه

1. مینی واش

احتمالا می‌دانید که ریختن لباس‌های زیر و جوراب‌ها در ماشین لباسشویی و کنار سایر لباس‎‎‌ها کاری بهداشتی نیست و در صورت پایین بودن درجه آب یا وجود میکروب‌های خاص می‌تواند سایر لباس‌ها را هم در خطر آلوده شدن قرار دهد. در عین حال شستن این لباس‌ها با دست هم کاری وقت‌گیر خواهد بود. درست همین جاست که دستگاه مینی واش یا شوینده کوچک وارد عمل می‌شود. این دستگاه‌ها معمولا ابعادی بسیار کوچک داشته و به صورت رومیزی طراحی می‌شوند. شما می‌توانید لباس زیر، جوراب، حوله صورت، شال و روسری یا سایر لباس‌های کم حجم مثل البسه نوزاد و کودک را داخل این وسیله بریزید و خیلی زود به صورت شسته شده و تمیز تحویل بگیرید. بیشتر این دستگاه‌ها از نظر استفاده از انرژی بسیار کم‌مصرف و بهینه سازی شده هستند و می‌توانند علاوه بر زمان در هزینه‌های شما هم صرفه جویی کنند.

2. خشک‌ کن سبزی و میوه

یکی از بهترین وسایل برقی کوچکی که برای استفاده در منزل بسیار کاربردی است، دستگاه خشک‌کن میوه و سبزیجات است. با داشتن این دستگاه می‌توانید هر وقت که دل‌تان خواست میوه یا سبزیجات دلخواه‌تان را خشک کرده و برای مدت زمان طولانی‌تر از آن نگهداری کنید.

داشتن این وسیله در فصل تابستان به شما امکان درست کردن انواع برگه میوه‌های رنگارنگ تابستانه را می‌دهد؛ میوه‌هایی که در فصل زمستان زینت بخش میز پذیرایی شما خواهند بود. در عین حال اگر همیشه مقداری میوه اضافه می‌آورید و نمی‌دانید باید با آن‎ها چه کار کنید، این دستگاه می‌تواند گزینه خوبی برای شما و خانواده‌تان باشد.

3. اتو بخار

لباس‌های تمیز و اتو شده نه تنها بهداشت فردی شما را بالا می‌برند، بلکه روی پرستیژ اجتماعی شما هم تاثیر مثبتی خواهند داشت و در تمام عرصه‌های تصویر یک فرد منظم و قابل اطمینان را از شما به نمایش می‌گذارند. به همین دلیل عجیب نیست که یکی از وسایل بسیار ضروری برای خانه‌های مدرن، اتو باشد، آن هم نه یک اتوی معمولی؛ بلکه اتویی مجهز به پرس و بخار که بتواند گره از هر چروک سفت و سختی باز کرده و لباسی کاملا صاف را به شما هدیه دهد. با خرید یک اتو بخار مناسب و تهیه شده از یک برند معتبر، مثل اتو بخار پاناسونیک، هزینه‌های خشک‌شویی هم کاهش پیدا کرده و همه چیز به راحتی تحت مدیریت و کنترل خودتان خواهد بود. شما می‌توانید اتو را بر حسب قیمت و امکانات مد نظرتان انتخاب کرده و برای استفاده خانواده خریداری کنید.

5+1 وسیله برقی کوچک اما ضروری برای هر خانه
خشک کن میوه و سبزیجات برای خانه / 5+1 وسیله برقی کوچک اما ضروری برای هر خانه

4. پاپ کورن ساز

اگر از عاشقان پاپ کورن هستید و دوست دارید موقع تماشای فیلم و سریال از طعم خوب پاپ کورن خانگی لذت ببرید، علاوه بر دانه‌های ذرت به یک دستگاه پاپ کورن ساز هم نیاز خواهید داشت. این دستگاه می‌تواند پاپ کورن خوشمزه و تازه را بدون اینکه ذره‌ای مواد نگهدارنده داشته باشد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما تحویل دهد؛ آن هم بدون اینکه ریخت و پاش داشته و دانه‌های پف کرده ذرت را به در و دیوار آشپزخانه بکوبد. داشتن این وسیله برقی کوچک و کم جا به ویژه برای خانه‌هایی که بچه‌های کوچک دارند و والدین به دنبال اسنک‌های سالم هستند، بسیار کاربردی خواهد بود.

5. جارو شارژی

5+1 وسیله برقی کوچک اما ضروری برای هر خانه
استفاده از جارو شارژی برای تمیز کردن خانه / 5+1 وسیله برقی کوچک اما ضروری برای هر خانه

یکی از بهترین وسایل برقی کوچک اما ضروری که بدون استثنا در هر خانه‌ای کارکرد دارد، جارو شارژی است. این جارو یک وسیله عالی برای زمان‌هایی است که نیاز دارید خیلی سریع آشغال‌ها و ریخت و پاش‌های ریز و درشت را تمیز کنید. در این شرایط بدون اینکه نیازی به بیرون آوردن جارو برقی داشته باشید، جارو شارژی سبک‌تان را روشن کرده و از تمیزی ناشی از آن لذت خواهید برد. از این وسیله می‌توانید برای تمیز کردن میز صبحانه و خرده‌های نان، تمیز کردن میز تحریر بچه‌ها و خرده‌های پاک‌کن و تراش و موارد مشابه نیز استفاده کنید و سرعت کارهایتان را بالا ببرید. نکته مهم درباره جارو شارژی‌ها دوام باتری آن‌هاست که معمولا با اعتبار برند و قیمت آن‌ها نسبت مستقیم دارد. برای مثال مدل های مختلف جارو شارژی بلک اند دکر یا مولینکس جزو جاروهایی هستند که با هر بار شارژ شدن مدت زمان نسبتا مناسبی کار خواهند کرد. برای خرید مدل مورد علاقه از برند مد نظرتان سعی کنید حتما سراغ نمایندگی‌های فروش معتبر یا فروشگاه‌های آنلاین دارای ضمانت بروید.

6. سرخ‌کن بدون روغن یا ایر فرایر

سرخ کردن مواد غذایی معمولا وقت و توجه زیادی از هر اعضای هر خانواده‌ای می‌گیرد؛ به این صورت که مدت زمانی طولانی باید مرتب حواستان به ماهیتابه‌ای باشد که در حال سرخ کردن غذا است تا محتویات آن نسوخته و در عین حال خوب سرخ شود. داشتن یک دستگاه سرخ کن بدون روغن یا ایر فرایر می‌تواند طی مدت زمانی بسیار کوتاه، مواد غذایی را به خوبی و با کمترین میزان روغن برای شما سرخ کرده و به شما تحویل داده و شما هم در همین زمان به راحتی به کارهای دیگرتان خواهید رسید. داشتن این دستگاه به ویژه برای خانواده‌های پر رفت و آمد بسیار ضروری و کاربردی خواهد بود. همچنین درباره مزایای این دستگاه برای سلامتی شما بهتر است این مطلب را بخوانید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر