;
coinex

آموزش جذب فالوور به صورت واقعی در شبکه های اجتماعی

آموزش جذب فالوور به صورت واقعی در شبکه های اجتماعی ؛ کاربران هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید از شما پیروی کنند یا نه، تعداد دنبال کننده های شما را در نظر می گیرند. حتی اینفلوئنسرها به تعداد فالوورهای شما نگاه می کنند تا تشخیص دهند آیا ارزش شراکت با آنها را دارید یا خیر!

بنابراین چگونه باید پیروان خود را رشد داد؟ این یک سوال پر تکرار است که همه می خواهند به جواب آن برسند. بنابراین امروز می خواهم راه های جذب فالوور در شبکه های اجتماعی را به شما آموزش دهیم.

آموزش جذب فالوور به صورت واقعی در شبکه های اجتماعی

1. بستر اجتماعی مناسب را انتخاب کنید

اول از همه چیز، درک کنید که فقط یک بستر اجتماعی وجود ندارد. شما باید بفهمید که پلتفرم مورد استفاده شما واقعاً چه کاری انجام می دهد، چه کسی از آن استفاده می کند، چگونه افراد از آن بهره می برند و اینکه آیا حضور کسب و کار شما در آن منطقی است یا خیر!

آیا می توانید با اطمینان بگویید که مصرف کننده هدف از هر بستر رسانه اجتماعی موجود استفاده می کند؟ پاسخ احتمالاً منفی است. با این اوصاف، نام تجاری شما باید در پلتفرم (های) مصرف کننده شما باشد.

اگر شخصیت خریدار در آنجا نباشد، داشتن محتوای عالی مثلا در فیسبوک و حضور بسیار فعال معنایی ندارد. برای کمک به شما در تصمیم گیری، بیایید نگاهی عمیق تر به دو بزرگترین سیستم عامل اجتماعی بیندازیم.

شبکه های اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام از زمان خریداری شدن توسط فیس بوک در سال 2012 اکنون به بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دست یافته است. جالبتر اینکه، پست های اینستاگرام در مقایسه با فیس بوک نتایج 10 برابر تعامل را مشاهده کرده اند.

در آگوست سال 2016، Instagram Stories راه اندازی شد. در سال 2019 بیش از 500 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی هر روز از Stories استفاده می کنند، که برابر با بیش از نیمی از کل کاربران Instagram  است و بیشترین بازدیدهای اینستاگرام در واقع از کسب و کارها انجام می شود!

این پلتفرم همچنین برچسب های قابل خرید را هم در استوری و هم در پست های عادی راه اندازی کرد. با استفاده از یک حساب تجاری اینستاگرام مارک ها می توانند محصولات خود را با پیوند به صفحات تجارت الکترونیکی خود برچسب گذاری کنند و به کاربران اجازه می دهند مستقیماً از طریق سیستم عامل خرید نمایند. این یک ویژگی قدرتمند برای مشاغلی است که از تجارت الکترونیکی بهره می برند. برای افزایش فالوور اینستاگرام می توانید اقدام به خرید فالوور واقعی اینستاگرام بپردازید.

شبکه اجتماعی توییتر

وقتی توییتر در سال 2006 راه اندازی و با معرفی محدودیت 140 نویسه برای پست ها (اکنون 280 کاراکتر است) محبوبیت زیادی پیدا کرد، انقلابی در چگونگی تصور رسانه های اجتماعی ایجاد شد.

همانطور که Twitter  به 330 میلیون کاربر فعال ماهانه رسید، با به روزرسانی اخبار و اطلاعات در زمان واقعی، شهرت بیشتری پیدا کرد. در حقیقت 12٪ از آمریکایی ها از توییتر به عنوان منبع اصلی خود برای دریافت اخبار استفاده می کنند، با این حال جایی که Twitter واقعاً رشد کرد، زمانی بود که مورد توجه بین المللی قرار گرفت.

80٪ از کاربران آن در خارج از ایالات متحده واقع شده اند و از 34 زبان مختلف پشتیبانی می کند. مارک های جهانی باید از دسترسی بین المللی توییتر استفاده کنند؛ مخصوصاً وقتی صحبت از راه اندازی محصولات بزرگ می شود.

2. رقبای خود را تحلیل کنید

کاری که مرتباً در بازاریابی انجام می دهید، تجزیه و تحلیل رقبا است و این در مورد رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند. آنها در چه سیستم عامل هایی فعال هستند؟ چه نوع محتوایی را به اشتراک می گذارند؟ و هر چند وقت یک بار پستی را بارگذاری می کنند؟

درک استراتژی ها و مشارکت های رقابتی در شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند تا یک نقشه راه از کارهایی که باید انجام دهید، نیز تعیین کنید. حتی مهمتر از آن، با تجزیه و تحلیل رقبا فرصت هایی پیدا خواهید کرد که خود را به عنوان یک برند در نظر مشتریانی که برای آنها رقابت می کنید، متمایز نمایید.

3. نمایه های خود را تکمیل کنید

اکنون که تعیین کردید حساب کاربری خود را در کجا بسازید، وقت آن است که به سراغ کارها دیگر بروید. تقریباً در هر بستر رسانه های اجتماعی یک منطقه خلاصه، عکس نمایه و یا عکس روی جلد وجود دارد که می توانید در آن اطلاعات مربوط به تجارت خود را وارد کرده و به نمایش بگذارید.

از صحت و به روز بودن این مورد در همه سیستم عامل های خود اطمینان حاصل کنید. ایجاد این اطلاعات عمومی به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و اعتبار شما کمک می کند و به افراد اجازه می دهد در صورت تمایل فوراً اقدام به فالوو کنند.

 

4. با بیوگرافی خود سازگار باشید

بیوگرافی نوشته شده باید با تصویر نمایه و محتوای شما مطابقت داشته باشد. حتی بیشتر؛ اگر از چندین رسانه اجتماعی استفاده می کنید، مطمئن باشید که هر حساب، داستان یکسانی را بیان می کند.

مصرف کنندگان می خواهند ارتباط معناداری با نام تجاری شما برقرار کنند و به اشتراک گذاشتن پیام های متناقض و متضاد فقط پیروان شما را گیج خواهد کرد و احتمالاً آنها را از دنبال کردن دور نگه دارد.

به عنوان مثال: اگر وکیل هستید و به نوعی پیج تان کاری است، نباید محتوای ارسال شده مخالف ذهنیت یا شخصیت شما باشد. در واقع سازگاری با پروفایل، یکی از راه های جذب فالوور خواهد بود، در نتیجه نسبت به آن بی تفاوت نباشید.

5. محتوای عالی را به اشتراک بگذارید

داشتن محتوایی که پیروان شما می خواهند ببینند و با آن درگیر شوند، بسیار مهم است و نمی توان آن را نادیده گرفت. به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت برای مخاطبان به تاسیس برند شما و یا داشتن یک صفحه باکیفیت در شبکه های اجتماعی کمک می کند.

خلاق باشید و خودتان محتوا تولید کنید تا فالوور هدفمند اینستاگرام به سمت پیج هدایت شود. پیشنهاد می کنیم که محتوای دیگر پیج ها را به سرقت نبرید، زیرا مخاطب باهوش است و این کار موجب عدم اطمینان به شما خواهد شد.

فقط 10٪ محتوای شما در شبکه های اجتماعی باید تبلیغات خودتان باشد. برای جذابیت بیشتر مطالب تصویری مانند عکس، تصاویر گرافیکی و فیلم ها را به پست های خود اضافه کنید.

مردم می خواهند چیزی فراتر از متن ببینند و برای جلب توجه آنها به موارد جذاب بصری نیاز دارید.

6. ارسال مکرر، اما به طور مناسب

سخت ترین حقیقت در مورد شبکه های اجتماعی این است که هر چقدر محبوب باشید، اگر پست و درگیر شدن را متوقف کنید، در کمترین زمان فراموش خواهید شد. برای جذب فالوور شما باید حضور منظم خود را حفظ کنید، اما نباید در این کار زیاده روی کرد. این قضیه برای همه شبکه های اجتماعی صدق می کند.

7. از هشتگ استفاده کنید

شما یک محتوای عالی دارید و با مخاطبان خود درگیر می شوید، اما چگونه می توانید پست های خود را بهبود بخشید تا توسط افراد جدید پیدا شوند؟ از هشتگ های مرتبط استفاده کنید! هشتگ (#) ابزاری است که در رسانه های اجتماعی برای جمع آوری مخاطبان نسبت به محتوای خاص و عملکرد بهتر در نتایج جستجو استفاده می شود. کاربران می توانند این هشتگ ها را مستقیماً دنبال کنند یا با جستجوی آنها پست های مرتبط را بیابند.این ابزار اولین حضور خود را در توییتر انجام داد، اما از آن زمان به بعد به همه سیستم عامل های بزرگ راه یافت. استفاده از هشتگ به دفعات لازم در شبکه های ارزشمند به جذب فالوور کمک می کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر